Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avioeron vuoksi sairauslomaa?

Avioero
16.07.2023 |

En ala sen tarkemmin selvittää mitä, missä, milloin. Ero mulle suuri järkytys ja paljastunut erinäisiä asioita. Olen yrittänyt sinnitellä töissä, mutta pelkään tekeväni jonkun virheen esim. lääkkeiden kanssa.

Olen ahdistunut, surullinen, en saa kunnolla nukuttua enkä syötyä. Ajatukset pyörii vain erossa ja kaikissa noissa asioissa. En koe olevani työkykyinen.

Onko hölmöä yrittää saada sairauslomaa?

Kommentit (404)

Vierailija
1/404 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ottaisit ihan omaa lomaa. 

Vierailija
2/404 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jos olet tossa pisteessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/404 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sellaiseen varaa. Eli sun mielestä on parempi mun olla selkeä riskitekijä työssä missä huolehditaan mm. ihmisten lääkityksestä? 

Vierailija
4/404 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miehellesi paljastunut sinun pettämiset ja nyt vaadit myötätuntoa, mene töihin vaan.

Vierailija
5/404 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jos olet tossa pisteessä.

Pari työkaveria on kehottanut hakemaan sairauslomaa. Heille olen asioista kertonut. Töissä pitää koko ajan pidätellä itkua eikä se aina onnistu.

Vierailija
6/404 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkaton loma olisi varmasti paikallaan vai ajattelitko laittaa työnantajan maksamaan erostasi?

Vierailija
7/404 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin miehellesi paljastunut sinun pettämiset ja nyt vaadit myötätuntoa, mene töihin vaan.

Haista sinä paska. Mä en todellakaan ole miestä pettänyt! Kyllä se on mies joka tässä on tehnyt vaikka ja mitä!

Vierailija
8/404 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palkaton loma olisi varmasti paikallaan vai ajattelitko laittaa työnantajan maksamaan erostasi?

Ei ole varaa palkattomaan eli ei auta kuin kärsiä ja pelätä, että mokaa töissä. 

Vierailija
9/404 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydät palkatonta vapaata koska et ole sairas.

Vierailija
10/404 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Ap! Voimia Sinulle!

Kyllä, voit saada sairauslomaa parikin viikkoa akuutin stressireaktion takia, ja ihan palkallisena. Sen jälkeen diagnoosi pitäisi tietääkseni olla masennus, että palkanmaksu jatkuu. Masennus ei ole myöskään mikään häpeä.

Pidä huolta itsestäsi ja kaikkea hyvää!

Vierailija
11/404 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se nyt noin mene. Kyllä sitä saikkua saa, kun ei ole työkykyinen ja ap ei kaiketi ole.

Vierailija
12/404 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suru ei ole sairaus, mutta muutaman päivän voit varmasti olla vaikka vatsakivussa ja itkeä pahimmat itkut pois. Sen jälkeen on jo ihan hyväkin palata takaisin arkeen, vaikka surettaisikin. Tsemppiä.

Vierailija
13/404 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae, saat olla rauhassa.

Vierailija
14/404 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuus ei ole sairaus

Vierailija
15/404 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mars työterveyshuoltoon. Unettomuuden ja stressin takia voi varmaankin saada sairaslomaa pari viikkoa.

Vierailija
16/404 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi niinkään varma, että työterveys tai varsinkaan työnantaja hyväksyy "sairaus"loman syyksi sen, että aikuinen ihminen ei pysty elämään normaalien elämänmuutosten kanssa. Kaikenlaista sattuu ja tapahtuu eikä ole työnantajan tehtävä maksaa siitä, että sinä et osaa erottaa työtä ja vapaa-aikaa toisistaan. 

Vierailija
17/404 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on aikaa jo 10 vuotta, mutta mä muserruin niin pahasti eron jällkeen, että olin sairaslomalla toista kuukautta. Käy ainakin juttelemassa lekurin kanssa. 

Vierailija
18/404 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti saat sairaslomaa äkillisen stressireaktion tai masennuksen takia. Rohkeasti vain lääkäriin. Paljon voimia sinulle. Aina ei ole pakko jaksaa.

Vierailija
19/404 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele tuota masennusdiagnoosia. Se voi vaikuttaa myöhemmin esim. vakuutuksiin. Voitko olla muutaman päivän "flunssassa" ihan omalla ilmoituksella, että saat huilattua. Työ voi olla hyväksikin, niin saat ajatukset muualle. Hae keskusteluapua.

Vierailija
20/404 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioero kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sellaiseen varaa. Eli sun mielestä on parempi mun olla selkeä riskitekijä työssä missä huolehditaan mm. ihmisten lääkityksestä? 

Ei kaikki sairauslomatkaan ole automaattisesti palkallisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi