Olen 49-vuotias ja tänään tajusin että on ihanaa täyttää
50 vuotta. Ihan kuin uuden aikakauden alku. Elämässä on saavutettu niin paljon ja lapset aikuistuneet. Tässähän on vielä mahdollisuuksia vaikka mihin.
Kommentit (62)
Ei joku aluejohtaja nyt ihan hirveesti aiheuta rispektiä😅. Tai sijoittaja. Nykyään vauvatkin sijoittaa. Tuntuu että ilman sinua oltas pärjätty täällä ihan hyvin. Sen sijaan ilman äitiä ei olisi tämä(kään) perhe pärjännyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten noin vanha osaa käyttää nettiä xD jotenki hauska
Mehän oltiin täällä jo AV:n alussa. Olitko syntynytkään?
AV:han syntyi 1998. Ei hän ole niin vanha, 25-vuotias tietäisi viisikymppisten osuuden netin kehityksessä.
Mun lapset tuossa iässä ja kauhistelee kun käyn Ruississa ja käytän snapchattii. Ainahan jokainen luulee sen lampun keksineensä.
Kiusallista
Vierailija kirjoitti:
Ei joku aluejohtaja nyt ihan hirveesti aiheuta rispektiä😅. Tai sijoittaja. Nykyään vauvatkin sijoittaa. Tuntuu että ilman sinua oltas pärjätty täällä ihan hyvin. Sen sijaan ilman äitiä ei olisi tämä(kään) perhe pärjännyt.
Juu no minä maksan veroja kuitenkin näillä vaatimattomilla saavutuksillani sen verran että sillä aika monen teidänkin köyhän eläminen tuetaan :)
VOit sitten kuolivuoteella onnellisena muistella, että maksoinpa paljon veroja =)
Ei vaiskaan, kaikkea hyvää sulle. Itse pidän suurimpana ja tärkeimpänä asiana rakkautta, jota olen yrittänyt ympärilleni ja itselleni jakaa. Joten sitä lähetän sulle myös!
Ja en ole mikään hörhö, vaan arvoistettu ja piinkova ammattilainen ja vaativassa työssäni Suomen paras, mulla on kaksi maisteria taskussa ja osaan asioita, joita harva osaa. Silti tärkeintä on rakkaus ja mun tärkein rooli on ollut äiti ja rakastaja-vaimo.
Vierailija kirjoitti:
VOit sitten kuolivuoteella onnellisena muistella, että maksoinpa paljon veroja =)
Ei vaiskaan, kaikkea hyvää sulle. Itse pidän suurimpana ja tärkeimpänä asiana rakkautta, jota olen yrittänyt ympärilleni ja itselleni jakaa. Joten sitä lähetän sulle myös!
Ja en ole mikään hörhö, vaan arvoistettu ja piinkova ammattilainen ja vaativassa työssäni Suomen paras, mulla on kaksi maisteria taskussa ja osaan asioita, joita harva osaa. Silti tärkeintä on rakkaus ja mun tärkein rooli on ollut äiti ja rakastaja-vaimo.
Höpö höpö, et ole.
Omg, itse en kyllä olisi tyytyväinen jos olisin noin vanha mutta hyvä ku sä oot
Vierailija kirjoitti:
Niin mitä olet saavuttanut? En itse ainakaan iloitsisi vanhuudesta.
Vanhuudesta?
Vierailija kirjoitti:
Niin mitä olet saavuttanut? En itse ainakaan iloitsisi vanhuudesta.
Onneksi tosi moni iloitsee. Tervetuloa klubiin ap, olet ihan oikeilla jäljillä.
Ei muuten käy kateeksi nuoria polvia. Toisaalta nuoruus on ollut aina paljon ankeampaa kuin minä se esitetään.
Vierailija kirjoitti:
Eläkeikä.
Eläkeikä tuntuu olevan sekin nykyään vain numero, mikä tahansa.
50 vuotiaana on ainakin fyysiset ominaisuudet jo heikentyneet huomattavasti vs kun oli nuori.
Elämää ei ole enää vuosikausia edessä. Se on surullista.
Vierailija kirjoitti:
50 vuotiaana on ainakin fyysiset ominaisuudet jo heikentyneet huomattavasti vs kun oli nuori.
Totta mutta jotain muuta on tullut toivottavasti tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Elämä on ohi ja vanhuus alkanut.
Kyllä, biologinen alamäki alkaa, sanokaapa mitä sanotte!
Vierailija kirjoitti:
Elämää ei ole enää vuosikausia edessä. Se on surullista.
Voi hyvinkin olla vielä ainakin 30, ehkä jopa 40 vuotta.
Kiva kuulla. Itsellänikin alkaa pahimmat ikäkriisit olla takana päin.