Olen 49-vuotias ja tänään tajusin että on ihanaa täyttää
50 vuotta. Ihan kuin uuden aikakauden alku. Elämässä on saavutettu niin paljon ja lapset aikuistuneet. Tässähän on vielä mahdollisuuksia vaikka mihin.
Kommentit (62)
Lapsenlapsen saaminen on paljon hienompaa kuin mikään urakehitys
Vierailija kirjoitti:
Kenelle on, kenelle ei. Henkilökohtaisesti, (täytän myös 50), toivon että minusta aika jättää ennen kuin lapsenlapsia ilmestyy - jos ilmestyy. Tämän vähempää ei ihminen voisi olla pikkulapsi-ihminen. Eikä auta vaikka kuinka olisi omaa verta, en edes usko mihinkään verisiteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mitä olet saavuttanut? En itse ainakaan iloitsisi vanhuudesta.
Täällä maan päällä on kaksi vaihtoehtoa: joko maamonttu, tai se että ikää karttuu lisää. Koskee kaikkia ihmisiä, myös sinua.
No ihminen joka luettelee ainoaksi saavutukseksi lasten saamisen ja viisikymppiset, ei varmaankaan ole elänyt sen erikoisempaa elämää. Harmittaisi minullakin olla vanhana noin saamaton.
Aijaa, kerro toki omat saavutuksesi.
Olen toimitusjohtaja, aluepäällikkö ja sijoittaja. Mutta mitäpä näistä, toiset on saanut lapsia ja täyttää viiskymmentä :D
Minä olen kahta noista, enkä vielä edes 40 v., mutta kyllä perhe menee ykköselle "saavutuksissa" aina!
Tiedätkö mitä ihmiset kuolinvuoteella eniten miettii? Jos et, otapa selvää ;-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle on, kenelle ei. Henkilökohtaisesti, (täytän myös 50), toivon että minusta aika jättää ennen kuin lapsenlapsia ilmestyy - jos ilmestyy. Tämän vähempää ei ihminen voisi olla pikkulapsi-ihminen. Eikä auta vaikka kuinka olisi omaa verta, en edes usko mihinkään verisiteisiin.
Miksi ihmeessä sinäkin olet mennyt lisääntymään??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ainakaan narsistisuuttani. Ei ole tarve levittää geenejä ja palvoa omaa siementä.
Miks viiskybäset on aina noin suolasia. Onko se jotain hormonitoimintaan liittyvää vai mitä? En halua ikinä tulla vanhaksi jos musta tulee tommonen
Minä olen vain elänyt. Ei mitään saavutuksia. En ole tarvinnut. Tai oikeastaan suurin saavutus on sisäisen rauhan löytyminen jos henkisen puolen juttuja katsoo.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen vain elänyt. Ei mitään saavutuksia. En ole tarvinnut. Tai oikeastaan suurin saavutus on sisäisen rauhan löytyminen jos henkisen puolen juttuja katsoo.
Minäkin olen vain elänyt - ja vielä enemmän sattumusten summana epäelänyt. Ei ole koskaan ollut mitään tavoitteita, ei oikeastaan haaveitakaan. Tutkintoja on muutama, ne ovat merkityksettömiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä maan päällä on kaksi vaihtoehtoa: joko maamonttu, tai se että ikää karttuu lisää. Koskee kaikkia ihmisiä, myös sinua.
No ihminen joka luettelee ainoaksi saavutukseksi lasten saamisen ja viisikymppiset, ei varmaankaan ole elänyt sen erikoisempaa elämää. Harmittaisi minullakin olla vanhana noin saamaton.
Aniharva meistä tekee ikinä mitään, minkä kukaan muistaisi 50 vuoden päästä.
Vierailija kirjoitti:
Se on sellaista aikaa että työ-, asunto-, perhe-, yms kuviot ovat järjestyksessä. Lapset jo isoja. Voi käyttää aikaa enemmän itseensä kuin lasten ollessa pieniä. Jaksaa ja pystyy vielä kaikenlaiseen kun ei ole vielä vanhuuden vaivoja tullut. Sellaista aikuisen huoletonta elämää.
Hmm...joillakin noin. Minulla talous epävakaa, työttömyys uhkaa, sairauksia tullut...
Onnea sulle. 😊
Mulla ihan kamala ikäkriisi: täytän vuoden päästä 50.
Tunnen olevani ihan ikäloppu. 🙄
Miesystäväkin on mua paljon nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten noin vanha osaa käyttää nettiä xD jotenki hauska
Mehän oltiin täällä jo AV:n alussa. Olitko syntynytkään?
AV:han syntyi 1998. Ei hän ole niin vanha, 25-vuotias tietäisi viisikymppisten osuuden netin kehityksessä.
Vierailija kirjoitti:
Niin, kohta sinäkin kuolet.
Voi elää kauemmin kuin sinä.
Siis osaako oikeasti jotku vanhukset käyttää nettiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten noin vanha osaa käyttää nettiä xD jotenki hauska
Mehän oltiin täällä jo AV:n alussa. Olitko syntynytkään?
AV:han syntyi 1998. Ei hän ole niin vanha, 25-vuotias tietäisi viisikymppisten osuuden netin kehityksessä.
Mun lapset tuossa iässä ja kauhistelee kun käyn Ruississa ja käytän snapchattii. Ainahan jokainen luulee sen lampun keksineensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ainakaan narsistisuuttani. Ei ole tarve levittää geenejä ja palvoa omaa siementä.
Kuitenkin teit niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aniharva meistä tekee ikinä mitään, minkä kukaan muistaisi 50 vuoden päästä.
Harvempaa edes muistetaan ihmisenä 50 vuoden päästä, saatika sen jälkeen, mutta sitä on narsistisen egon todella vaikea niellä. Kuvitellaan oma oleminen ja tekeminen illusorisesti merkitykselliseksi. Yhdentekeviähän me kaikki olemme.
noh, se sama sukupolvi on rakentanut isoimman osan nykyajan nettitekniikoista.