Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet, jos tapaat uuden ihmisen ja ammattia kysyessäsi hän sanoo olevansa kotiäiti,

Vierailija
16.07.2023 |

ja lapsensa ovat kuitenkin kaikki jo vähintään 10-vuotiaita? Loppuuko kiinnostuksesi olla hänen kanssaan sen enempää tekemisissä siihen?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että varmaan hänellä on rikas mies. Kiva hänelle.

Vierailija
2/26 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vaikeuttaa töihin pääsyä jos on pidempään hoitanut lapsia kotona. Naisten kaikesta vinkuminen ärsyttää, mutta lasten hoitamista kotona pitäisi arvostaa enemmän. Ryhmätaitoja oppii kyllä vähemmälläkin kuin 8hx5/vko.

Mistään muusta ei jää paitsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en koskaan kysele ammatteja ihmisiltä. Kiinnostukseni loppuu jos ihminen osoittautuu tyhmäksi, riitaisaksi tai pahansuovaksi. Jos on kotiäiti ja vaikka aikuiset lapset se ei haittaa.

Vierailija
4/26 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan! Upeinta mitä voi lapsilleen antaa!

Vierailija
5/26 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ryhdyin 50 vuotiaana koti-isäksi. Sijoitukset tuottavat niin hyvin ettei töitä tarvitse enää tehdä.

Vierailija
6/26 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on asiallisen ja huolitellun näköinen nainen niin oletan että hänellä on varakas mies.

Vierailija
7/26 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon työtön ja hävettää sanoa sitä kenellekään, voisinkin tästä lähtien sanoa kyselijöille että olen kotiäiti.

Vierailija
8/26 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostan! Upeinta mitä voi lapsilleen antaa!

Riippuu äidistä.

Vierailija
9/26 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelkästään tuollaisesta minun arvostukseni kiinni.

Vierailija
10/26 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko viihtynyt kotona, harrastatko paljon lastesi kanssa?

Vierailija
11/26 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan varsinkin kun tiedän kuinka mulk kuja te muut osaatte olla, ei ole helppoa tässä maassa tehdä mitään ylpeydellä ja selkä suorana.

Vierailija
12/26 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiäiti = työtön. Kyllä loppuu kiinnostus jos joutuu maksamaan kaiken.

Vierailija
13/26 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksisin karkuun koska lapseni jo aikuisia ,en jaksaisi kylään tulisi lapsia.Muutoin ihan hyvä amatti Koti-Äiti.

Vierailija
14/26 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että vihdoinkin ihminen jolla voisi olla minulle aikaa

Vierailija
15/26 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, kun en näe sitä ammattina.

Vierailija
16/26 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä oon työtön ja hävettää sanoa sitä kenellekään, voisinkin tästä lähtien sanoa kyselijöille että olen kotiäiti.

Minä olen sanonut näin kauan. Olen pitkäaikaistyötön ja työtön ollut pitkälti yli 10-vuotta tekemättä päivääkään töitä. Olen sanonut olevani kotiäiti ja jotkut luulleet meidän olevan rikkaita siksi. Totuus on karumpi.

Vierailija
17/26 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen että varmaan hänellä on rikas mies. Kiva hänelle.

Kuka elää miehensä rahoilla?

Vierailija
18/26 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotiäiti = työtön. Kyllä loppuu kiinnostus jos joutuu maksamaan kaiken.

Miksi sinun pitäisi maksaa vieraalle kotiäidille yhtään mitään?

Vierailija
19/26 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut kotiäiti omilla rahoillani eli pääomatuloilla 15 vuotta. Ihmiset eivät tietenkään tiedä rahapuolta, ja heidän ilmeensä värähtää aina, kun kerron olevani kotiäiti. Useimmat katsovat kuin jotain säälittävää hyypiötä, joillain näkyy inho katseesta.

Liikun sellaisissa piireissä, joissa on kovat materialistiset arvot ja ihannoidaan työntekoa ja ollaan sitä mieltä, että vanhempainvapaalla olevat naiset ovat laiskottelemassa lepolomalla ja elättejä ja pitää kannustaa heidät heti töihin.

En viitsi alkaa avata tilannettani tuollaisille ihmisille, jätän omaan arvoonsa ja jos jotakin, säälin heidän elämänarvojaan. En ole kiinnostunut ystävystymään niin erilaisten ihmisten kanssa. Huvittavaa muuten, että vqikka ihmiset kuvittelevat mieheni elättävån minua, niin todellisuudessa mieheni on pienituloisempi ja osittain elätän häntäkin.

Vierailija
20/26 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut kotiäiti omilla rahoillani eli pääomatuloilla 15 vuotta. Ihmiset eivät tietenkään tiedä rahapuolta, ja heidän ilmeensä värähtää aina, kun kerron olevani kotiäiti. Useimmat katsovat kuin jotain säälittävää hyypiötä, joillain näkyy inho katseesta.

Liikun sellaisissa piireissä, joissa on kovat materialistiset arvot ja ihannoidaan työntekoa ja ollaan sitä mieltä, että vanhempainvapaalla olevat naiset ovat laiskottelemassa lepolomalla ja elättejä ja pitää kannustaa heidät heti töihin.

En viitsi alkaa avata tilannettani tuollaisille ihmisille, jätän omaan arvoonsa ja jos jotakin, säälin heidän elämänarvojaan. En ole kiinnostunut ystävystymään niin erilaisten ihmisten kanssa. Huvittavaa muuten, että vqikka ihmiset kuvittelevat mieheni elättävån minua, niin todellisuudessa mieheni on pienituloisempi ja osittain elätän häntäkin.

Oikea meininki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan