Riikka Purralta ULTIMATUM! Hallitus kaatuu, jos RKP ei tue perussuomalaisia ministereitä!
Riikka Purralta väkevä ULTIMATUM ulos juuri! Riikka sanoo, että hallitus kaatuu nyt, jos RKP ei tue perussuomalaisia ministereitä kuten Wille Rydmania ja häntä! Nyt on jännät paikat, onko tämä se päivä jolloin hallituksen rivit rakoilevat ja hallitus kaatuu!? Petteri Orpo kävi mittavat neuvottelut hallituksen muodostamiseksi, ne kestivät ennätyspitkään! Revitäänkö kaikki se työ nyt alas? RKP:llä ei liene asiaa hallitukseen enää jos se hajoittaa hallituksen tänään! https://www.is.fi/politiikka/art-2000009720823.html
Kommentit (524)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noniin vasszzzukit, kiljupönikän kauha pesuun ja kansi kiinni. Huomenna sitten heti aamusta lisää. Isä Putputin on jo tyytyväinen tältä päivää touhuunne.
taas tätä kännistä sekoilua
Jep, ei ole tainnut vasemmalla selvää päivää olla sitten massiivisen vaalitappion.
Vierailija kirjoitti:
Persuleille naistenoikeudet ovat tärkeitä. Sen takia siellä on raizkari Putkonen työmiehenä, ahdistelija Hakkarainen euroedustajana ja Pedofiili Rydman ministerinä.
Naisten oikeuksia voidaan edistää vain sivistyksellä (koulutus) ja antamalla vapaus valita. Purra käsittää oikeudet sellaisina, että hän määrää mikä on hyväksyttyä ja mikä paheksuttua.
Vierailija kirjoitti:
Purran suosio vain kasvaa. Hesan vihervasemmistokuplassa ei ymmärretä ettei Helsinki ole koko Suomi! Tulkaa tänne Lapualle kyselemään ihmisten mielipiteitä.
No Lapualla kannatetaan nykyistä Lapuan liikettä, hirvee yllätys :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kansa toivoo tämän hallituksen kaatumista!
ei, vaan vasemmistovammaiset, joiden psyyke ei kestä vaalitulosta. ihmevitun nynnyjä olette koko sakki. hävettääkö? tämän vuoksi naisten äänioikeus tuleekin perua. ja tämän sanon naisena ja vaimona. vain miehillä on taito ja kyky valita oikeat johtajat, koska miehet toimivat loogisesti, kun taas naiset toimii tunteet edellä.
Purran tekstejä ovat kauhistelleet kaikkien muiden paitsi PS:n edustajat. Hallitus on koossa enää siksi, että muut puolueet koittavat arvojensa vastaisesti jatkaa PS:n kanssa, jotta hallitus ei kaatuisi ja uudistukset saataisiin toteutettua.
Darudekin ärähti. Nyt on tosi tilanne päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä hallitus tuli siinä tapauksessa tiensä päätökseen. Kun RKP lipesi jo kerran Junnila-äänestyksessä, kaikki seuraavat lipeämiset ovat entistä helpompia.
Miksi hallitus ei kaatunut jo siinä vaiheessa, kun RKP ei tukenut Junnilaa? Miksi sen pitäisi kaatua nyt, jos eivät tue Purraa?
Toivon siis, että kaatuisi, mutta ihmettelen silti.
Purra vaatii että RKP alistuu heidän edessään.
Purra toivoo, että suomalaiset viimeinkin heräidivät siihen tosiasiaan, että myös Suomessa on tänne tulleita tyttöjä ja naisia, jotka ovat alistettuja uskonnon ja miesten uhan alla.
Mikä tässä nyt oikein on niin vaikeeta ymmärtää.
Mitenkäs Purra äänesti aborttilainsäädännön uudistuksessa? Kannattiko? Jos ei kannattanut, niin meidänkö pitäisi uskoa, että hän on blogitekstiään kirjoittaessa ajatellut naisten oikeuksia eikä äänestäjien kosiskelua?
Öö siis mitä? Kenen ääniä, ja kenelle perheenäiti Riikka on kosiskellut internetissä 15v sitten?
Me puhuimme vuoden 2019 kirjoituksesta. No, kannattiko Purra naisten oikeuksia eli äänestikö hän aborttilainsäädönnön uudistuksen puolesta?
Ette puhuneet.
En tiedä mitä tekemistä musliminaisten säkityksellä on sen kanssa saako abortin omalla pyynnöllä raskausviikkoon 12 asti.
No minä puhuin ja käsittääkseni siihen Purrakin viittasi, kun väitti puolustaneensa naisten oikeuksia kirjoituksessaan. Tuskin hän niitä syljeskelyjuttuja siinä yhteydessä sentään tarkoitti.
Jos naisten oikeuksia kannattaa, kannatti myös aborttilainsäädönnön uudistusta.
Katsoin juuri uusimpia kommentteja asioista, Riikka puhui naisten alistamisesta ja länsimaisesta käsityksestä tasa-arvosta ja naisten oikeuksista.
Abortti naisen pyynnöstä viikkoon 12 asti ei ole mikään länsimainen käsitys naisten oikeuksista ja tasa-arvosta. Sinä voit olla kyllä sitä mieltä että naisella on oikeus tehdä abortti viikolla 20, 30, milloin vaan. Aika epärehellistä liittää tätä mihinkään säkkeihin kun käsittääkseni missään päin maailmaa ei nainen saa vapaasti abortoida lasta vaikkapa juuri ennen synnytystä.
Säkissä kulkevat naiset eivät myöskään ole länsimaiden käsitys tasa-arvosta ja naisten oikeuksista.
Sivistysvaltiossa ihmisoikeuksien kunnioittamisen pitäisi olla itsestäänselvyys.
Erään puolueen toimintatavat tuovat mieleen historian käänteet, jotka nekin alkoivat vihapuheesta 100 vuotta sitten.
Järkyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä jos RKP haluaa oppositioon.
Jos hallitus kaatuu, uudessa on paikka rkp:lle muttei persuille.
Oletko varma? Miksi hallitus ei ole sitten jo kaatunut? Minun näkemykseni on se että rkp:tä perinteisenä korruptiopuolueena pelottaa se etteivät enää ole hallituksessa automaattisesti. Siksi lähtivät tähänkin hallitukseen, siksi hallitus ei ole vielä kaatunut.
Koska persut ovat ainoa syy, miksi hallitus nyt kaatuisi. Miksi ihmeessä kaadettaisiin hallitus ja aloitettaisiin samat ongelmat uudestaan?
Eli annetaan siis vaan Purran jatkaa tarinointiaan , hah hah.
Uusi hallituskokoonpano, luonnollisesti uusi hallitusohjelma, kuka nyt persuja beesaisi.
Jos RKP on fiksu, niin ne ottaa Purran sanomisen puolueen mainoksiin.
"Kuten kansa halusi, kaadoimme rasistihallituksen. Jopa Purra sanoi sitä ansioksemme. Äänestä siis meitä jatkossa!"
Vierailija kirjoitti:
Sivistysvaltiossa ihmisoikeuksien kunnioittamisen pitäisi olla itsestäänselvyys.
Erään puolueen toimintatavat tuovat mieleen historian käänteet, jotka nekin alkoivat vihapuheesta 100 vuotta sitten.
Järkyttävää.
Jep, sosialistit sotkevat aina kaiken vihassaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kansa toivoo tämän hallituksen kaatumista!
ei, vaan vasemmistovammaiset, joiden psyyke ei kestä vaalitulosta. ihmevitun nynnyjä olette koko sakki. hävettääkö? tämän vuoksi naisten äänioikeus tuleekin perua. ja tämän sanon naisena ja vaimona. vain miehillä on taito ja kyky valita oikeat johtajat, koska miehet toimivat loogisesti, kun taas naiset toimii tunteet edellä.
Naisten äänioikeus perua? 😂😂😂
No, sentään vasemmistovammaiset ei ehdottele noin hulluja 😀.
Toki varmaan sun nyt kannattais toivoa tän hallituksen kaatumista, kun aika paljon niitä naisministereitä siellä.
Vierailija kirjoitti:
Ap, RKP nostaa suosiotaan jos on selkärankaa nyt äänestää persuja vastaan.
Pitäisi sitten ras seriikka sanansa siitä että siitä tapauksessa hallitus kaatuu. Monta kertahan se on jo siitäkin valehdellut.
Purraan ei voi luottaa missään asiassa. Hän uhkailee hallitusta kaatamisella, jos hänen toiveisiinsa ei vastata. Petteri Urpo pelkää hallituksen kaatumista niin paljon, että on valmis vaikka mihin, saadakseen toteuttaa köyhien leikkauslistaansa. Purra vaihtaa mieltä päivittäin: Maanantaina en pyydä anteeksi, tiistaina pyydänkin, keskiviikkona twiittaan, että en anna periksi. yms. yms. Ei Purra mihinkään lähde, ennenkuin erotetaan. Hillotolppa on tärkeintä.
Täällä ei tosiaan tarvitse hirväesti huolehtia katujengiytymisestä, kun Suomen valtionvarainministeri itse haluaa harjoittaa omin kätösin terrori-iskuja ja suoltaa radikalisoitunutta puhetta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä hallitus tuli siinä tapauksessa tiensä päätökseen. Kun RKP lipesi jo kerran Junnila-äänestyksessä, kaikki seuraavat lipeämiset ovat entistä helpompia.
Miksi hallitus ei kaatunut jo siinä vaiheessa, kun RKP ei tukenut Junnilaa? Miksi sen pitäisi kaatua nyt, jos eivät tue Purraa?
Purra toivoo, että suomalaiset viimeinkin heräidivät siihen tosiasiaan, että myös Suomessa on tänne tulleita tyttöjä ja naisia, jotka ovat alistettuja uskonnon ja miesten uhan alla.
Ja Purra haluaa ratkaista tämän asian käsiaseella paikallisliikenteen junassa ja kirjoittelemalla nettiin näistä naisista mustina säkkeinä? Joo,ihan kamalan huolissaan on näiden naisten ja tyttöjen turvallisuudesta, kun itse laukoo kaikkea muuta kuin turvallisuutta tuovia ajatuksiaan ilmoille. On ne teidän painajaisunia aiheuttavat vasemmistolaiset enemmän tuomassa järkevämpiä ratkaisuja naisten turvallisuuteen kuin persut ikinä.
Persu sanoo; vieraat miehet ahdistelevat lapsia, samalla kun ahdistelee niitä itse
Persu sanoo: vieraat uskonnot alistavat naisia samalla, kun itse alistaa vaimoaan ja tyttäriään omaisuutenaan
Persu sanoo; vierailla kansoilla on haaremit, samalla kun Suurmestari Hallis pyörittää omaa haaremiaan
Peru sanoo; ei naimisiin menon oikeutta homoille, samalla kun on itse homo ja menossa naimisiin sen lain turvin, jota vastusti
Persu sanoo: olen huolissani hunnutetuista naisista samaan aikaan, kun haukkuu näitä naisia käveleviksi mustiksi säkeiksi
Persu sanoo; olen huolissani katujengeissä samalla, kun leikkaa koulutuksesta ja opinnoista
Peru sanoo; parempaa toimeentuloa kaikille, samalla kun vie pienistä toimeentuloista isot siivut valtiolleKeksi itse lisää. Tai ei siis tartte edes keksiä.
Hehe, no keksi nyt vaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä! Miksi RKP tukisi persuja, jotka on aina muutenkin levittämässä vihaa suomenruotsalaisia vastaan? Ah, sweet revenge, kun RKP onkin se, jolla on tässä se valta. Mahtaa rasisteja vatuttaa.
Eräs läheiseni laitettiin asumaan yli kahdeksi vuodeksi suomenruotsalaiseen laitokseen vaikkei ymmärrä ruotsia. Siellä lasulaitoksessa huostaanotetut lapset pakotettiin mielivaltaisten rangaistusten uhalla tekemään palkatonta työtä. Mulla on siis syyni suhtautua suomenruotsalaisiin varauksella. Etenkin kun yrittävät lakaista koko jutun pois päiväjärjestyksestä eli hyssyttellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut suomalaiset ei valitettavasti yhtään tiedä, miten hirveää monella naisella ja lapsella täällä on. Elämä ei muutu saduksi vain siksi kun on Suomessa.
Ja sitä helpottaa kun ministeri kertoo että haluaa ampua ja sylkeä päälle.
Kyllä toisaalta, kerrotaan että ei ole ok. Tosin 15v sitten yksityishenkilönä. Kestäisikö jokaisen suomalaisen anonyyminä esitetyt kommentit päivänvaloa, myös 15v jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei tosiaan tarvitse hirväesti huolehtia katujengiytymisestä, kun Suomen valtionvarainministeri itse haluaa harjoittaa omin kätösin terrori-iskuja ja suoltaa radikalisoitunutta puhetta :D
ja vielä suu vaahdossa selittää ettei niillä ole mitään tekemistä keskenään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Purra haluaa ratkaista tämän asian käsiaseella paikallisliikenteen junassa ja kirjoittelemalla nettiin näistä naisista mustina säkkeinä? Joo,ihan kamalan huolissaan on näiden naisten ja tyttöjen turvallisuudesta, kun itse laukoo kaikkea muuta kuin turvallisuutta tuovia ajatuksiaan ilmoille. On ne teidän painajaisunia aiheuttavat vasemmistolaiset enemmän tuomassa järkevämpiä ratkaisuja naisten turvallisuuteen kuin persut ikinä.
Persu sanoo; vieraat miehet ahdistelevat lapsia, samalla kun ahdistelee niitä itse
Persu sanoo: vieraat uskonnot alistavat naisia samalla, kun itse alistaa vaimoaan ja tyttäriään omaisuutenaan
Persu sanoo; vierailla kansoilla on haaremit, samalla kun Suurmestari Hallis pyörittää omaa haaremiaan
Peru sanoo; ei naimisiin menon oikeutta homoille, samalla kun on itse homo ja menossa naimisiin sen lain turvin, jota vastusti
Persu sanoo: olen huolissani hunnutetuista naisista samaan aikaan, kun haukkuu näitä naisia käveleviksi mustiksi säkeiksi
Persu sanoo; olen huolissani katujengeissä samalla, kun leikkaa koulutuksesta ja opinnoista
Peru sanoo; parempaa toimeentuloa kaikille, samalla kun vie pienistä toimeentuloista isot siivut valtiolleKeksi itse lisää. Tai ei siis tartte edes keksiä.
Nyt on kyllä harhaista settiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noniin vasszzzukit, kiljupönikän kauha pesuun ja kansi kiinni. Huomenna sitten heti aamusta lisää. Isä Putputin on jo tyytyväinen tältä päivää touhuunne.
taas tätä kännistä sekoilua
Tyypillistä persulle.
Mitä tässä on enää kenelläkään voitettavaa? Hallitus nurin ja PS ja KD oppositioon!