Purra ei pyydä anteeksi vuoden 2019 kirjoitteluja. "Emme voi lähteä pahoittelemaan poliittista agendaamme"
Kommentit (286)
Vierailija kirjoitti:
Saisi selittää miksi noin ilkeä ilmaisu naiselta joka OLI SILLOIN. POLITIIKASSA. MUKANA.. 👍😈
Kyllä nyt on taas niin ilkeää puhua naisten oikeuksista?
Vierailija kirjoitti:
31v pyörii kaljuuntuneiden märkäpierujen blogeissa kertomassa olevansa blondisöpöliini.
Miettikää, jos Marin olisi muutama vuosi sitten kirjoitellut vastaavalla tavalla olevansa brunette kuumis. 😂 Kyllä riikkuli on nolo. Marinin kohdalla tuo olisi sentään pitänyt paikkansa 😄
Mietin vaan ministerimme aivotoimintaa kun ei kaapu päällä kulkevaa ihmistä tunnista ihmiseksi. Minulle ei ole koskaan tullut mieleenkään, että säkit kävelisivät itsekseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
31v pyörii kaljuuntuneiden märkäpierujen blogeissa kertomassa olevansa blondisöpöliini.
Miettikää, jos Marin olisi muutama vuosi sitten kirjoitellut vastaavalla tavalla olevansa brunette kuumis. 😂 Kyllä riikkuli on nolo. Marinin kohdalla tuo olisi sentään pitänyt paikkansa 😄
On todellakin noloa. Tunsin syvää myötähäpeää lukiessani tuon söpön blondin. 😳
Vierailija kirjoitti:
Mietin vaan ministerimme aivotoimintaa kun ei kaapu päällä kulkevaa ihmistä tunnista ihmiseksi. Minulle ei ole koskaan tullut mieleenkään, että säkit kävelisivät itsekseen.
Kyllä sitä välillä säikähtää, että mikä möykky tuolla liikkuu, onko se hirvi, koira vai peura. Sit, ku pääsee lähemmäksi niin erottaa sen kaavun. Välillä ei näe sitäkään, kun on mustaa taustaa vasten. Säikähtää, ku menee lähemmäksi, että mistä siihen ilmestyi ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä välillä säikähtää, että mikä möykky tuolla liikkuu, onko se hirvi, koira vai peura. Sit, ku pääsee lähemmäksi niin erottaa sen kaavun. Välillä ei näe sitäkään, kun on mustaa taustaa vasten. Säikähtää, ku menee lähemmäksi, että mistä siihen ilmestyi ihminen.
Uskokaa tai älkää mutta kerran myöhään illalla kaveri oikeesti sai kakkahalvauksen, kun säikähti ja luuli näkevänsä aluksi "varjoihmisen".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä oikein törmäät tällaisiin kaapuihin? Mustikka metsällä? Hirvestämässä? Itse en ole nähnyt sellaista missään ja asun suuren kaupungin keskustassa.
Mika ja Amadi kirjoitti:
Purra ulos! Ja kaikki muut valkoiset naiset perässä. Jos eduskunta olisi täynnä etnisiä naisia, niin ei olisi tällaisia ongelmia.
Ongelma olisi silloin edustajien luku- ja kirjoitustaidon puute.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säkki on säkki ei siinä ole anteeksipyydettävää kun nainen Suomessa alistetaan säkkiin!
Juujuu, ja alastiko pitäisi kulkea?
No jos vaatekaapissa on pelkkiä säkkejä, silloin ei tosiaan ole muuta vaihtoehtoa kuin kulkea alasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka sanana olisi ollut burka eikä musta säkki ei punakaartin ulina olisi silti loppunut.
Vedä nyt jo se burka päähäsi ja heitä itsesi jätesäkkiin.
Mikä siinä on, että asioista ei voi puhua oikeilla nimillä? Ei tässä maassa edes näe mitään burqia, aika montaa muuta sorttia uskonnollista ja perinnevaatetta kylläkin. Onko se jokin suuri aatteen ilmaus olla tietämätön?
Kertoisitko, missä korvessa asut, kun et näe burkhia? Muutan sinne heti!
Vierailija kirjoitti:
Ei maahanmuuttokriittisyyttä voi pyydellä anteeksi, jos sen perusteella on valittu. Näin se tietenkin menee.
Jos Purra pyytelisi sitä anteeksi, sehän olisi takinkääntöä - ja äänestäjiensä pettämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho. Kohun takia luulin, että kyseessä olisi tosi törkeä teksti, mutta eihän siinä oikeastaan ollut muuta kyseenalaista kuin sen vaatteen (en tiedä mikä sen nimi on) kutsuminen säkiksi. Onko se sitten näin ison kohun arvoinen juttu?
Kirjoitti että kirjastossa musta säkki lajittelee kirjoja.. Tarkoitti ihmistä jätteeksi säkissä. Sitä kirjoitusta ei voi pois pyyhkiä, eikä anteeksi antaa.. 👍
Tuohon on aivan tulkinnan varaista, miten sen tahtoo lukija ymmärtää.
Itse puolestani ymmärrän sen viittaukseksi orjuuttavaan vaatekappaleeseen, jonka käyttö on pakotettua, koska mitään vaihtoehtoa sille ei ole.
En lue sitä viittaukseen jätteeksi säkissä. Itse ymmärsit kumma kyllä sen noin. Voi olla itse asiassa oma alitajuinen ja tukahdutettu ajatukseksi, joka näin tullut ilmi ja josta syytät muita.
Siis Riikalla ja sinulla on jokin yliluonnollinen kyky tietää, kuka vastaantulevista ihmisistä pukeutuu mihinkin PAKOTETTUNA? Ja oikea tapa reagoida siihen, että joku on pakotettu, on haukkua hänet säkiksi? No sehän varmaan tuntui hyvältä siitä ihmisestä.
Riikan logiikalla eutanasia pitäisi toteuttaa huutoäänestyksen tuloksen perusteella, vaikka potilas sanoisi ei. Muistuttaa kovasti erästä yhteiskuntaa.
Eutanasiakin on lähinnä vasemmiston agendalla. Tuoko se taka-ajatus eutanasialle siis olikin? Ja nyt vasta tunnustat sen
Aiheena tällä kertaa on kuitenkin pitäisikö yksilönvapaus yhteiskunnassa sallia vai hallitaanko alamaisia enemmistötyrannian keinoin. Joten eipä harhauduta sivuraiteille, kun kyseessä oli vain analoginen vertaus, joka todistaa etteivät Purran puolustajatkaan soveltaisi hänen ajatusmaailmaansa tasapuolisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä oikein törmäät tällaisiin kaapuihin? Mustikka metsällä? Hirvestämässä? Itse en ole nähnyt sellaista missään ja asun suuren kaupungin keskustassa.
No et taida kovin suuren kaupungin keskustassa asuvan jos et ole törmännyt, tai sitten alue jolla liikut on joku hienosto alue ja et paljoa sieltä liiku pois. Ja mustikka metsä kaupungissa? :D Itse kiertelen suomea aika paljon ja olen jopa enon kokoisessa kylässä (2000-4000 asukasta) törmännyt tälläisiin. Helsingissä löytyy kokonaisia kaupunginosia missä ei kantasuomalaisia tule vastaan, kuin maksimissaan 1 tai 2. Tai ne pysyy piilossa, kun ei uskalla liikkua julkisilla paikoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No et taida kovin suuren kaupungin keskustassa asuvan jos et ole törmännyt, tai sitten alue jolla liikut on joku hienosto alue ja et paljoa sieltä liiku pois. Ja mustikka metsä kaupungissa? :D Itse kiertelen suomea aika paljon ja olen jopa enon kokoisessa kylässä (2000-4000 asukasta) törmännyt tälläisiin. Helsingissä löytyy kokonaisia kaupunginosia missä ei kantasuomalaisia tule vastaan, kuin maksimissaan 1 tai 2. Tai ne pysyy piilossa, kun ei uskalla liikkua julkisilla paikoilla.
Viimeksi, kun olin korkeasaaressa niin säikähdin, että karhut oli karannut aitauksesta, kun karhulan portaissa tuli nurkan takaa tuli 6 sellaista jotka käyttää kaapua.
Ja tämä ei ollut mikään vitsi tai rasistinen kommentti vaan ihan oikeesti säikähdin ennen, kuin tajusin mitä näin. Hieman sydän löi muutaman sivulyönnin :S
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuo metsään viittasi, kun arvuutteli, onko siellä kenties hirvi vai sittenkin peura. Ei noita kaupungeissa kuljeskele.
Kaupungilla näkee kyllä naisia kauniissa huiveissa ja pitkissä hameissa, mutta yhtään "mustaa kaapua" ei ole tullut vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuo metsään viittasi, kun arvuutteli, onko siellä kenties hirvi vai sittenkin peura. Ei noita kaupungeissa kuljeskele.
Kaupungilla näkee kyllä naisia kauniissa huiveissa ja pitkissä hameissa, mutta yhtään "mustaa kaapua" ei ole tullut vastaan.
Itse olen todistanut hirveä helsingissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tule Itikseen, täällä vilisee mustakaapuja ja ruskeakaapuja. Puhoksen ostarissa etenkin. Osa olut täällä 25 vuotta, mutta suomen kieli on jäänyt oppimatta. Vaikeaahan se onkin jos oleilee lähinnä neljän seinän sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaista ei saa hyväksyä. Nyt pitää asettaa tiukat rajat rasismille. Eikä auta, että Purra vaihdetaan, vaan kyllä se koko persusakki pitää vaihtaa, koska muuten sieltä tulee vain toinen rasisti tilalle. Valitettavasti. Olisin niin toivonut että meillä olisi ollut toimiva hallitus.
Meinasitko laittaa 20% äänestysikäisistä kaasukammioon vai uuniin? Plus kaikki nuoret, jotka ovat niiden tulevia äänestäjiä
Ei nuoret onneksi äänestä persuja.
Perussuomalaiset taisi olla suosituin puolue nuorten keskuudessa ihan todistetusti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho. Kohun takia luulin, että kyseessä olisi tosi törkeä teksti, mutta eihän siinä oikeastaan ollut muuta kyseenalaista kuin sen vaatteen (en tiedä mikä sen nimi on) kutsuminen säkiksi. Onko se sitten näin ison kohun arvoinen juttu?
Kirjoitti että kirjastossa musta säkki lajittelee kirjoja.. Tarkoitti ihmistä jätteeksi säkissä. Sitä kirjoitusta ei voi pois pyyhkiä, eikä anteeksi antaa.. 👍
Tuohon on aivan tulkinnan varaista, miten sen tahtoo lukija ymmärtää.
Itse puolestani ymmärrän sen viittaukseksi orjuuttavaan vaatekappaleeseen, jonka käyttö on pakotettua, koska mitään vaihtoehtoa sille ei ole.
En lue sitä viittaukseen jätteeksi säkissä. Itse ymmärsit kumma kyllä sen noin. Voi olla itse asiassa oma alitajuinen ja tukahdutettu ajatukseksi, joka näin tullut ilmi ja josta syytät muita.
Siis Riikalla ja sinulla on jokin yliluonnollinen kyky tietää, kuka vastaantulevista ihmisistä pukeutuu mihinkin PAKOTETTUNA? Ja oikea tapa reagoida siihen, että joku on pakotettu, on haukkua hänet säkiksi? No sehän varmaan tuntui hyvältä siitä ihmisestä.
Riikan logiikalla eutanasia pitäisi toteuttaa huutoäänestyksen tuloksen perusteella, vaikka potilas sanoisi ei. Muistuttaa kovasti erästä yhteiskuntaa.
Eutanasiakin on lähinnä vasemmiston agendalla. Tuoko se taka-ajatus eutanasialle siis olikin? Ja nyt vasta tunnustat sen
Aiheena tällä kertaa on kuitenkin pitäisikö yksilönvapaus yhteiskunnassa sallia vai hallitaanko alamaisia enemmistötyrannian keinoin. Joten eipä harhauduta sivuraiteille, kun kyseessä oli vain analoginen vertaus, joka todistaa etteivät Purran puolustajatkaan soveltaisi hänen ajatusmaailmaansa tasapuolisesti.
Sinä et pysty antamaan vastinetta Purran argumenteille, joten joudut keksimään niitä ja rakentelemaan olkiuikkoja. Olet säälittävä. P.S. OIkeisto voitti. Get over it.
Kritiikkiä, rajuakin, voi esittää aivan asiallisestikin. Asiasisältö voi olla ihan sama, mutta tuollainen tyyli, mitä Purran alatyylinen ilmaisu edustaa, tekee siitä r asistisen ja kertoo selkeästi kirjoittajan sivistymättömyydestä ja äärimmäisen halventavasta asenteesta.Ei tuollainen ihminen voi edustaa demokraattista maata.