Purra ei pyydä anteeksi vuoden 2019 kirjoitteluja. "Emme voi lähteä pahoittelemaan poliittista agendaamme"
Kommentit (286)
Vierailija kirjoitti:
Olen persu ja ihmettelen kuinka minua saa haukkua julkisesti ja nimitellä rasistiksi ja vaikka miksi vain sen takia miten suuntaudun poliittisesti.
Haukkujat ovat vihreiden, vasemmiston ja sdp riveistä. Esim. facebook tuttavani saattavat kirjoittaa vaikka mitä haukkumasanoja seinälleen persuista. Myös monet noiden puolueiden edustajat haukkuvat persuja rasisteiksi ihan avoimesti.
Suomessa ei ole oikeaa vapautta valita poliittista linjaansa, koska jos olet persu, sinua syytetään jopa kansanmurhista. Vaikka et ole sanonut tai tehnyt yhtäkään oikeasti rasistista tekoa.
Ootko pannut merkille, mitä nimityksiä vuosien mittaan persut on käyttäneet esim vihervasemmistolaisista naisista? Vuosia.
Joku m. a mu pa tja on varmaan siistimmästä päästä.
Avoimia toiveita väk iv allan kohteeksi joutumisesta yms.
Sellaista on luettu ja kuunneltu toistakymmentä vuotta.
On se omiaan viemään poliittista keskustelua alaspäin.
Naurattaa kun persut pyyhkii vauhdilla viestit adressista Purran potkimisen. Koko Suomi tietää että on tallainen allekirjoituslista... Nimiä vaan ropisee lisää 😄😄😄👍
Ongelmat pitää ratkaista lähtömaassa eikä
tulla niitten kanssa Suomeen !
Riikka on oikealla asialla !
Marin vaati New Yorkissa pitämässään puheessa jokaista valitsemaan puolensa arvojen taistelussa: ”Keskitietä ei ole”
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009591716.html
Tänään sain 5 nimeä lisää.. 😊
Purra sanoi, että hän ei ala pelaamaan pelejä vas. yms. kanssa, siksi ei pyydä anteeksi painostuksen edessä. Niin sen pitääkin olla - tästä lähin linjaksi pitäisi ottaa, kun pyydetään pahoittelemaan, irtisanoutumaan jne. että "Puhukaa kiville!". Tarkoittaa siis, että ollaan täysin reagoimattomia vasemmiston jne. syytöksiin.
Marin vaati New Yorkissa pitämässään puheessa jokaista valitsemaan puolensa arvojen taistelussa: ”Keskitietä ei ole”
Vierailija kirjoitti:
Eli siis perussuomalaisten poliittinen agenda on muslimien dehumanisointi.
Ei, vaan mislimimiesten keskiaikaisten orjuuttamisten dehumanisointi, mitä toivoisi laitavasemmistonkin tukevan..
Onko oikeasti? Sehän olisi asiaa, mutta kun näyttää että peruspersuporukka vaan haluaa kaikki ulos täältä.
Vain vasemmisto on järkyttynyt ja vihreät. Muut katselee kauhuissaan heidän valheellisuuttaan ja painostusta.
Vieläkö jaksatte jankuttaa samaa? Purra on ja pysyy koska ei ole opportunisti.
Ainoat rasistit Suomessa on ne jotka haluaa tuhota Suomen.
Riikka taitaa tykätä Halla-ahosta vähän enemmän, kuin olisi sopivaa naimisissa olevalle naiselle. Toisaalta se nyt tuskin on Halla-aholle ongelma.
Jos joku on mus...u , niin eikö se heidän paratiisi
ole siellä lähi- idässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen persu ja ihmettelen kuinka minua saa haukkua julkisesti ja nimitellä rasistiksi ja vaikka miksi vain sen takia miten suuntaudun poliittisesti.
Haukkujat ovat vihreiden, vasemmiston ja sdp riveistä. Esim. facebook tuttavani saattavat kirjoittaa vaikka mitä haukkumasanoja seinälleen persuista. Myös monet noiden puolueiden edustajat haukkuvat persuja rasisteiksi ihan avoimesti.
Suomessa ei ole oikeaa vapautta valita poliittista linjaansa, koska jos olet persu, sinua syytetään jopa kansanmurhista. Vaikka et ole sanonut tai tehnyt yhtäkään oikeasti rasistista tekoa.
Ootko pannut merkille, mitä nimityksiä vuosien mittaan persut on käyttäneet esim vihervasemmistolaisista naisista? Vuosia.
Joku m. a mu pa tja on varmaan siistimmästä päästä.
Avoimia toiveita väk iv allan kohteeksi joutumisesta yms.
Sellaista on luettu ja kuunneltu toistakymmentä vuotta.
On se omiaan viemään poliittista keskustelua alaspäin.
Sen vuoksi puhe naisten oikeuksien puolustamisesta taitaa olla yksi sisäpiirin vitsi lisää. Ainoastaan Orpo on niin yksinkertainen että nielee kaiken.
Imm .. n suunnitelma on koko Euroopan
alistaminen ! Herätkää
Kritisoi sitä että Suomessakin nämä naiset ovat alistetussa asemassa ja ns.feministit hyväksyvät tämän.Luin koko kirjoituksen ja sehän oli hyvin ajatuksia herättävä.Miksi länsimaissakin naisten on pukeuduttava noihin vaatteisiin?Kritisoi naisten huonoa asemaa joissakin kulttuureissa mutta ei naisia itseään.Kuinka moni täällä on edes lukenut kokonaan tuon jutun?Median ja opposition avoin yritys saada kielletyksi yksi puolue kokonaan koska vie oppositiopuolueilta ääniä.Jokaiselta meistä löytyy jokin "pöyristyttävä" ilmaus jos irrotetaan asiayhteydestä kuten tässä tehtiin
Vierailija kirjoitti:
Hanki parempia kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanottu mikä sanottu. Miksi niitä pitäisi pyydellä anteeksi, jos silloin oli sellainen mielipide. Nyt on nyt, mennään eteenpäin.
Purra on edelleen samaa mieltä.
Niin? Ja sai mielipiteellään roppakaupalla ääniä. Sitä kutsutaan demokratiaksi.
eipä tuon mielipiteitä monikaan ennalta tiennyt, varsinkaan ne ketkä ei liiku homma+muissa rassealustoissa, harvempi normaali aikuinen siellä aikaa viettää
Esim. Minä tunnustan että olin liian sinisilmäinen. Riikka lupasi että heikomiosaisinta ei leikata. Käänsi takkinsa ja valehteli meille. Olen pettynyt koko näihin ulostuloihin. En äänestä enää ikinä persua, enkä ole ainut pettynyt.
Jos maailma muuttuu kouluttamalla niin miksi Suomessa sitten on mm. erittäin korkeasti koulutettuja vanhoillislestadiolaisuus kuten monia muitakin uskonnollisen järjestön naisia? Koulutus ei sitten olekaan ollut se ainoa riittävä keino, jota tarjoat ratkaisuksi.