Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi raadamme niska limassa jotta ahneella sukupolvella olisi suurempi eläke?

Vierailija
13.07.2023 |

Ovat kaiken ovat muutenkin saaneet helpolla verrattuna nykynuoriin/työikäisiin? Ja niin ahneita ja itsekkäitä ovat vielä kaiken päälle. Omilla 70+ vanhemmillakin omaisuutta useampi asunto, miljoonien arvosta yhteensä, eivätkä MITÄÄN ole koskaan antaneet lapsilleen. Ei puhettakaan että olisivat auttaneet vaikkapa ensiasunnon ostossa tai vastaavaa. Siinä vaan hilloavat omaisuuttaan varmaan hautaan asti, vaikka jo vuosia ovat mukamas lupailleet kaikkea.

https://www.is.fi/taloussanomat/oma-raha/art-2000005122519.html

Kommentit (1202)

Vierailija
581/1202 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran vuodessa on ainakin lippumarssi eli lue lehtiä missä se järjestetään ja mene paikalle.  Puolustusvoimain lippujuhlan päivä - Puolustusvoimat => sivulta löydät ajankohdan ja paikan.

Niin, jossain pitkällä, että pitäisi maksaa hotellit ja kaikki.

Olen täysin kyllästynyt koko Suomen viranomaisiin. En luota enää mihinkään.

Pitäisi varmaan etsiä tinderissä joku norjalainen mies ja muuttaa sinne. Ehkä siellä poliisi tulee paikan päälle, jos joudut kolariin, täällä ei tule ikinä kukaan.

Et sinä kellekään kelpaa, tuollainen ruikuttaja kierretään kaukaa, siksihän sinkku olet.

Vierailija
582/1202 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin, että yrittäjät tekee töitä, mutta ne istuu pöydän ääressä ja anoo tukia 😂

Laiskat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/1202 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet nainen ja naimisissa niin sinua ei oteta töihin, koska mies haluaa seksiä ja nainen voi tulla raskaaksi ja työnantajat ei halua maksaa äitiyslomia eikä lasten norovirus sairaslomia. Kohta oletkin jo pitkäaikaistyötön jota ei oteta töihin.

Vierailija
584/1202 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa mietitään itse, että sattuuko, murtuiko multa käsi tai löinkö pään, onko auto kunnossa, valot palaa, kai sillä voi jatkaa vielä 150 km, vähän lommoilla on auto juu.

Ei tule poliisia, ei tule palolaitokselta ketään, kun ajat peurakolarin. Yksin vain mietiskelet.

Ei juma, poliisinko sulle pitää kertoa, että murtuiko käsi? Mene lääkärille, päälääkärille.

Vierailija
585/1202 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos olet nainen ja naimisissa niin sinua ei oteta töihin, koska mies haluaa seksiä ja nainen voi tulla raskaaksi ja työnantajat ei halua maksaa äitiyslomia eikä lasten norovirus sairaslomia. Kohta oletkin jo pitkäaikaistyötön jota ei oteta töihin.

Ja jos ajat kolarin niin kukaan ei tule paikan päälle.

Vierailija
586/1202 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa mietitään itse, että sattuuko, murtuiko multa käsi tai löinkö pään, onko auto kunnossa, valot palaa, kai sillä voi jatkaa vielä 150 km, vähän lommoilla on auto juu.

Ei tule poliisia, ei tule palolaitokselta ketään, kun ajat peurakolarin. Yksin vain mietiskelet.

Oi voi, kohta voi lähteä vuorolisät.

Vierailija
587/1202 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko palomiesten lisät tekee palkassa.

Vierailija
588/1202 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei juma, poliisinko sulle pitää kertoa, että murtuiko käsi? Mene lääkärille, päälääkärille.

Ja sitten meillä on näitä mielenterveysvikaisia hönö miehiä täällä kirjoittelemassa.

Tekisi kyllä mieli antaa tämä yritys mediaan joka sanoi työhaastattelussa, että voin tulla raskaaksi, kun olen naimisissa.

Vierailija
589/1202 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten meillä on näitä mielenterveysvikaisia hönö miehiä täällä kirjoittelemassa.

Tekisi kyllä mieli antaa tämä yritys mediaan joka sanoi työhaastattelussa, että voin tulla raskaaksi, kun olen naimisissa.

Itse asiassa tunnettu firma koko Suomessa.

Vierailija
590/1202 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja synnytyksissä et saa kivunlievitystä ja työkkäri laittaa työkokeiluun työmarkkinatuella, vaikka näit AMK tutkintoon vaivaa. Kun joudut kolariin niin paikalle ei tule ketään.

Jos jatkossa näen, että joku ajaa kolarin niin viitsinkö soittaa hätäkeskukseen, kun itselleni en sieltä peurakolari tilanteessa apua saanut. Eikö sama kohtelu pitäisi olla kaikilla.

Vierailija
591/1202 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paikallinen sopiminen koskee myös valtion ja kaupungin työntekijöitä.

Vierailija
592/1202 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ei saa apua eikä kivunlievitystä niin kai muutkin voi sitten kärsiä.

Vierailija
593/1202 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos synnyttää 2 lasta eri vuosina niin luulisi, että edes toisessa synnytyksessä saisi kivunlievitystä.

Poliisi ei ehdi kolaripaikalle eikä palolaitokseltakaan ketään, pitää varmaan pestä niitä paloautoja ja kalustohuoltoa.

Vierailija
594/1202 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menee palkkatuella kaupungin yksikköön niin lakisääteinen kahvitauko on 10 minuuttia. Voi lähettää kaikkien niiden vakituisten nimet kaupunginvaltuustoon jotka on kahvitauolla yli 10 minuuttia. Jos on vakituinen työpaikka niin silloin pitää tehdä töitä eikä juoruta niitä omia asioita työajalla.

Vierailija
595/1202 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä palomiehet nostelee painoja. Ei ne ehdi mennä tarkistamaan onko peurakolarissa ollut nainen kunnossa.

On kyllä tullut opittua tämä suomalaisten naisten kohtelu. Suosittelen tyttärelle italialaista miestä.

Vierailija
596/1202 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätäkeskuslaitos voisi lähettää kolaripaikalle edes palolaitokselta jonkun, jos poliisi ei ehdi sanomaan voiko autolla jatkaa matkaa ja pitääkö jotain käydä päivystyksessä tarkistamassa, mutta kun ei niin ei.

Onneksi poliisit ohjelma loppuu niin ei enää ikinä tarvitse nähdä, että poliiseilla on aikaa mennä sanomaan jostain musiikin kuuntelusta kovaa.

Vierailija
597/1202 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italialaiset miehet on naista huomioivia. Suomessa naiset ei saa, kun paskaa kohtelua joka puolelta. Ja nyt meinataan leikata ansiosidonnaista eli pitääkö tästä ottaa mallia palkkatukitöihin, kun asiakasta pitäisi auttaa.

Eli jos ei saa itse apua niin voi hoitaa asiakkaan asiat myös päin helvettiä ja asiakas sitten itse selvittelee asioita.

Vierailija
598/1202 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paikallinen sopiminen koskee myös valtion ja kaupungin työntekijöitä.

Mä kysyin tuota luottamusmieheltä ja myös valtion ja kaupungin työntekijöiden lisät voidaan poistaa. Jos ei työ kiinnosta niin on työmarkkinatuki ja työkokeilu.

Mutta ihmiset varmaan jatkaa kiltisti töissäkäyntiä, kun lisät lähtee ja korot on korkealla 2035 asti ja kiinteistövero nousee 40%. Ei ne palstoille kirjoittele.

Vierailija
599/1202 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtion varoja tuhlata turhaan. Nyt kun tuli uusi hyvinvointialue niin tuli lisää pomoja jotka saa 20 000 kuukaudessa palkkaa.

Suomessa on kyllä rahaa, mutta se on eri asia mihin sitä laitetaan.

Täällä alkaa naiset olla aika kyllästyneitä asioiden hoitoon ja se vaikuttaa jopa siihen, että kun miehet hakevat tinderissä seuraa niin sitä ei saa.

Vierailija
600/1202 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyötyä meillä on poliiseista ja palomiehistä, kun ne ei tule edes paikan päälle, vaikka hätäkeskukseen soitetaan.

Suomessa ei ole naisille miehistä mitään turvaa