Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi raadamme niska limassa jotta ahneella sukupolvella olisi suurempi eläke?

Vierailija
13.07.2023 |

Ovat kaiken ovat muutenkin saaneet helpolla verrattuna nykynuoriin/työikäisiin? Ja niin ahneita ja itsekkäitä ovat vielä kaiken päälle. Omilla 70+ vanhemmillakin omaisuutta useampi asunto, miljoonien arvosta yhteensä, eivätkä MITÄÄN ole koskaan antaneet lapsilleen. Ei puhettakaan että olisivat auttaneet vaikkapa ensiasunnon ostossa tai vastaavaa. Siinä vaan hilloavat omaisuuttaan varmaan hautaan asti, vaikka jo vuosia ovat mukamas lupailleet kaikkea.

https://www.is.fi/taloussanomat/oma-raha/art-2000005122519.html

Kommentit (1202)

Vierailija
1201/1202 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota lainaa paljon. Ryyppää perintö etukäteen

Vierailija
1202/1202 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon narsisteja noissa 40-50-luvulla syntyneissä. Mistäköhän johtuu?

Jotenkin sellainen ajatus että saa kohdella nuoria epäkunnioittavasti, eikä mitään tarvi pyytää anteeksi koskaan. Ja tässäkin että itsekkäästi itse pidetään kaikki suvun rahat, vaikka voisi jo elinaikana antaa eteenpäin osan lapsille ja lapsenlapsille. Nuorten pitäisi silti olla kiitollisia ja tyytyväisiä, vaikka eivät saa mitään. Nuori on se itsekäs ja ahne jos kyseenalaistaa asiaa, vaikka ahne on ihan joku muu.

Mitkä ihmeen SUVUN RAHAT?

Minulla ainakaan ei ole kuin omat rahani, vähäiset nekin.

Mikä ihmeen käsitys teillä nuorilla on tässä asiassa?

Kirjoitit, että nuoret eivät saa mitään.

Mitä heidän pitäisi saada ja mistä?

Keneltä oikein olet mielestäsi rahaa saamassa?

Annapa nyt vähän selvitystä.

Ei minullekaan kukaan ole koskaan rahaa antanut, joka pennin eteen olen tehnyt töitä.

Eikös nämä teidän opintotukenne ja opintorahanne ja toimeentulotukenne ole itse asiassa ilmaista rahaa? Ettehän te niiden eteen tee minuuttiakaan työtä.

Eläkkeelle pääsette tai joudutte itsekin aikanaan, sitä ennen on vaan elettävä tarpeeksi vanhaksi. Ettekä itsekään maksa omia eläkkeitänne, toivottavasti annatte ne sitten omille lapsillenne ja itse syötte sormia. Kun te kerran tiedätte miten asian on oltava. Mutta enpä ihan usko, että niin teette.

Tuskinpa olen sulle selvitystä velkaa. Olet tyypillinen n. 70-vuotias. Ilkeä, ahne ja itsekäs.

Olen ilkeä, ahne ja itsekäs eläkeläinen kun en anna omaisuuttani omaisille? Lapsia ei ole, vai sulleko pitäisi lahjoittaa?-eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä