Kelpaisiko tällainen mies? Kerro syitä miksi ei tai miksi kyllä.
42v, eronnut 3v sitten, hyvät välit ex-vaimoon jonka kanssa kolme lasta joista yksissä tuumin huolehditaan. Itsestään huolehtiva, hyvin pukeutuva, normaalivartaloinen, rouheakin mies. 188/90. Rumaksi ei ole sanottu, komeaksi silloin tällöin. Kalju, parta ja muutama tatuointi. "Miehinen" työ, keskivertoa paremmat tulot. Osaa remontoida kaikenlaista. Polttaa tupakkaa, alkoholia ei juuri ollenkaan pl. saunakaljat tai lasi pari viiniä silloin tällöin. Pitää hyvästä ruuasta, kulttuurista, lukemisesta, välillä videopeleistäkin sekä musiikista laidasta laitaan. Maanläheinen ja aito. Ongelmia mielenterveyden kanssa ollut aiemmin. Miltä kuulostaisi?
Kommentit (360)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:lle ehdottomasti pointsit siitä, että vaikka täällä on joku puolestaloukkaantuja välillä ja osa arvioista aika kriittisiä, niin on tyynesti ottanut ne vastaan. Et vaikuta ihmiseltä, jolla on tarve miellyttää kaikkia ja itsetunto määrällisestä suosiosta tai tuntemattomien mielipiteistä kiinni, mikä on aivan ehdoton plussa! Tai helposti provosoituvalta kuumakallelta. Itsenäisyys, rauhallisuus ja itsevarmuus viehättää aina miehessä.
Kiitos. Itse asiassa -ja omasta mielestäni- kirjoituksesi kuvaa minua suhteellisen osuvasti. AP
Hassua, kun minusta ap:n reaktiot on se suurin miinus. Vaikutta itsekeskeiseltä mieheltä, joka ei ota vastaan minkäänlaista kritiikkiä. Enpä ihmettelisi, jos jollekin tulisi vähän narsistiviboja tuosta.
Voi toki olla, että oikeasti asiat kyllä kolahtavat, mutta ei halua sitä vain paljastaa. Tuo on paljon mieleisemoi vaihtoehto.
Ap vaikuttaa muuten ihan normimieheltä. Paitsi tupakointi on nykyään niin harvinaista, että pistää negatiivisesti silmään.
Harvinaista? 12% 20-64-vuotiaista miehistä tupakoi. Missä tynnyrissä elät?
Niin, varsin harvinaista. Vain 12 % tupakoi.
Omassa lähipiirissäni ei kukaan tupakoi.
Mielestäni paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:lle ehdottomasti pointsit siitä, että vaikka täällä on joku puolestaloukkaantuja välillä ja osa arvioista aika kriittisiä, niin on tyynesti ottanut ne vastaan. Et vaikuta ihmiseltä, jolla on tarve miellyttää kaikkia ja itsetunto määrällisestä suosiosta tai tuntemattomien mielipiteistä kiinni, mikä on aivan ehdoton plussa! Tai helposti provosoituvalta kuumakallelta. Itsenäisyys, rauhallisuus ja itsevarmuus viehättää aina miehessä.
Kiitos. Itse asiassa -ja omasta mielestäni- kirjoituksesi kuvaa minua suhteellisen osuvasti. AP
Hassua, kun minusta ap:n reaktiot on se suurin miinus. Vaikutta itsekeskeiseltä mieheltä, joka ei ota vastaan minkäänlaista kritiikkiä. Enpä ihmettelisi, jos jollekin tulisi vähän narsistiviboja tuosta.
Voi toki olla, että oikeasti asiat kyllä kolahtavat, mutta ei halua sitä vain paljastaa. Tuo on paljon mieleisemoi vaihtoehto.
Ap vaikuttaa muuten ihan normimieheltä. Paitsi tupakointi on nykyään niin harvinaista, että pistää negatiivisesti silmään.
Hmm. Mitä tuohon sanoisi... Jos minusta joku saa narsistiviboja (sinä?) niin pysy kaukana:) Niin tekisin itsekin. AP
Isot miinukset: tupakointi, videopelit, mt-ongelmat ja pikkulapset.
Joillekin voisi kelvata, minä ohittaisin
Iältä liian vanha, kun itse 10v nuorempi. Kolme lasta on paljon, minkä ikäisiä? Itselläni 2 ja en haluaisi mitään uusperhehelvettiä missä yhdistää 5 lasta pitämään toisistaan. Riitojen määrä jne. Kaljut miehet ei sytytä. En kestäisi tupakan hajua, vaikka itsekin vielä poltin puoli vuotta sitten mutta nykyään en siedä ollenkaan. Alkoholista en osaa sanoa, minkälainen on todellinen määrä ja käyttö, kun useat sitä määrää kaunistelee. Itse en käytä ollenkaan. Pituus, harrastukset ja muu kuulostaa ihan hyvältä. Osaako keskustella, puhua tunteista, puhua henkeviä ja mitä oppeja saanut elämältä? Kuinka älykäs ja millä tavalla?
Tärkeintähän on se, miten kemiat kohtaa. Mutta näillä spekseillä skippaisin.
Miksi erositte? Kertoo itsekkäästä ja kommunikointiongelmaisesta ihmisestä? Pettikö jompi kumpi? Jos, niin miksi?
Miksi poltat tupakkaa, vuonna 2023, kun jokainen tietää mitä se tekee ihmiselle? Niin vanhanaikaista ja haiset pahalle, en haluaisi pussailla ym.
Vierailija kirjoitti:
Ei kelpaa. Lapsia ja tupakkaa.
Sama.
Muu ok, mut jo lapset ehdoton ei.
Olen samanikäinen. Itselleni ehdoton ei lapset ja ex-vaimo, koska en pidä lapsista. Tämä olisi iso ongelma. Lisäksi valitettavasti en viehäty kaljuista miehistä enkä pidä tupakoinnista. Jos tiemme jossain kohtaisivat, niin todennäköisesti homma tyssäisi jo ulkonäöllisiin seikkoihin. Pitäköön joku pinnallisena, mutta tämän ikäisenä tiedän kyllä mikä sytyttää ja mikä ei. En myöskään oleta, että kaikki miehet olisivat minusta kiinnostuneita. Tiedän myös monia, jotka tykkäävät vain kaljuista. Antaa siis kaikkien kukkien kukkia ja hyvä vain jos emme kaikki ole kiinnostuneita samoista tyypeistä!
Mitä toi lapsista yksissä tuumin huolehtiminen tarkoittaa? Ettei teillä ole mitään virallisia sopimuksia elateista ja tapaamisista? Mulla on jo nuoret aikuiset, en missään nimessä hoitaisi enää pikkulapsia ja pelottavaa tollanen yksissä tuumin -vaatimus ehkä joku nuorempi nainen vielä jaksais.
Sinun palkasta menee liikaa pentujen elättämiseen. En myöskään ota miestä jonka ex seikkailee suhteessamme.
Yllättävää tosiaan miten monelle lapset on ongelma. Ei se haittaa, ei sillä. En voisi itse kuvitella minkäänlaista suhdetta naiseen, joka nimittää lapsia esim. kakaroiksi. Itselleni naisen lapset, olivatpa minkä ikäisiä hyvänsä, olisi lähtökohtaisesti iso plussa. AP
Vierailija kirjoitti:
Sinun palkasta menee liikaa pentujen elättämiseen. En myöskään ota miestä jonka ex seikkailee suhteessamme.
En viitsi ääneen edes sanoa, millainen klangi kirjoituksestasi tulee:) Ei herneitä;)
Hei AP! Minkä ikäiset lapset sinulla on? Onko kaikilla sama äiti?
Christiiina kirjoitti:
17, 15 ja 12. Tytär/poika/poika. Ja sama äiti on. AP
Ei kelpaisi, koska ei ole hajua tarjoatko itseäsi sähkötöihin, lainaneuvottelijaksi tai mihin virkaan.
Jos parisuhdetta ajattelet - ja olet sellaisessa jo aiemmin ollut - on käsittämätöntä että ajattelet aihetta kelpaamisen kautta. Onko parisuhde sinulle jokin itsetarkoitus vai olisiko sittenkin kyse siitä, että kaksi ihmistä HALUAA olla toistensa kanssa? Kuulostaa vähän ensimmäiseltä vaihtoehdolta.
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
No sitten ei ole mitään hätää, kun on noin isot lapset. Johan sun esikoinen muuttanee parin vuoden sisällä omilleen ja pian myös keskimmäinen.
Vierailija kirjoitti:
Yllättävää tosiaan miten monelle lapset on ongelma. Ei se haittaa, ei sillä. En voisi itse kuvitella minkäänlaista suhdetta naiseen, joka nimittää lapsia esim. kakaroiksi. Itselleni naisen lapset, olivatpa minkä ikäisiä hyvänsä, olisi lähtökohtaisesti iso plussa. AP
No sitten sinulla on ihan hyvät mahdollisuudet löytää kumppani, koska eronneita naisia, joilla on lapset, on paljon.
Vierailija kirjoitti:
(Lapsettomana) naisena pakko kommentoida, että miehen palkka/tulot eivät kuulu minulle millään tavalla niin kauan kunhan pystyy elättämään itsensä. Ja toki huolehtii lapsista jotka on maailmaan saattanut, oma isäni ei tehnyt niin ja en ymmärrä miten nykyinen vaimonsa viitsii katsella tuota.
Ja en myöskään luottaisi mieheen joka ei ole yhdenkään eksänsä kanssa missään väleissä. Ei tarvitse olla ystäviä, mutta jos kaikkien kanssa sukset ristissä, se kertoo oman tarinansa.
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
No sitten ei ole mitään hätää, kun on noin isot lapset. Johan sun esikoinen muuttanee parin vuoden sisällä omilleen ja pian myös keskimmäinen.
Hätää? :)AP
Niin, varsin harvinaista. Vain 12 % tupakoi.
Omassa lähipiirissäni ei kukaan tupakoi.