Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelpaisiko tällainen mies? Kerro syitä miksi ei tai miksi kyllä.

Vierailija
13.07.2023 |

42v, eronnut 3v sitten, hyvät välit ex-vaimoon jonka kanssa kolme lasta joista yksissä tuumin huolehditaan. Itsestään huolehtiva, hyvin pukeutuva, normaalivartaloinen, rouheakin mies. 188/90. Rumaksi ei ole sanottu, komeaksi silloin tällöin. Kalju, parta ja muutama tatuointi. "Miehinen" työ, keskivertoa paremmat tulot. Osaa remontoida kaikenlaista. Polttaa tupakkaa, alkoholia ei juuri ollenkaan pl. saunakaljat tai lasi pari viiniä silloin tällöin. Pitää hyvästä ruuasta, kulttuurista, lukemisesta, välillä videopeleistäkin sekä musiikista laidasta laitaan. Maanläheinen ja aito. Ongelmia mielenterveyden kanssa ollut aiemmin. Miltä kuulostaisi?

Kommentit (360)

Vierailija
281/360 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni kuulostaa oikein unelmieni mieheltä monella tapaa! Jos kohtaisin kasvotusten niin olisin luultavasti ihan myyty ;)

Kalju, parta ja tatuoinnit ovat mieleeni ja ikäkin sopiva. Tupakointi on kyllä miinus, tulee heti mieleen juurikin se ärsyttävä röökillä ramppaaminen ja tarttuva haju.

Muutoin ei lapset, exä tai muu menneisyys haittaa. Masennuksesta kärsii moni elämänsä aikana ja kun siihen on haettu apuakin niin ei itseäni yhtään häiritsisi. Itse arvostan, että siitä sanotaan rehellisesti häpeämättä, koska mitään hävettävää siinä ei todellakaan pitäisi olla.

Arvostan myös sitä, että exään on pidetty hyvät välit, on varmasti ollut lapsille helpompaa niin.

N31

Vierailija
282/360 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miinusta lapset ja tupakointi. En haluaisi äitipuoleksi, kun omat lapset isoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/360 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni kuulostaa oikein unelmieni mieheltä monella tapaa! Jos kohtaisin kasvotusten niin olisin luultavasti ihan myyty ;)

Kalju, parta ja tatuoinnit ovat mieleeni ja ikäkin sopiva. Tupakointi on kyllä miinus, tulee heti mieleen juurikin se ärsyttävä röökillä ramppaaminen ja tarttuva haju.

Muutoin ei lapset, exä tai muu menneisyys haittaa. Masennuksesta kärsii moni elämänsä aikana ja kun siihen on haettu apuakin niin ei itseäni yhtään häiritsisi. Itse arvostan, että siitä sanotaan rehellisesti häpeämättä, koska mitään hävettävää siinä ei todellakaan pitäisi olla.

Arvostan myös sitä, että exään on pidetty hyvät välit, on varmasti ollut lapsille helpompaa niin.

N31

Sanoisin, että masennuskausi oli lopulta yksi opettavaisimmista kokemuksista elämässäni, vaikka karmea kokemus itsessään olikin. Ymmärsin, että olen vain ihminen. Kiitos kommentista, enimmäkseen on tullut negatiivis-sävyistä kommenttia, eikä ne edelleenkään haittaa, mutta kiva on aina välillä kuulla jotain positiivistakin. AP

Vierailija
284/360 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi erositte? Kertoo itsekkäästä ja kommunikointiongelmaisesta ihmisestä? Pettikö jompi kumpi? Jos, niin miksi?

Miksi poltat tupakkaa, vuonna 2023, kun jokainen tietää mitä se tekee ihmiselle? Niin vanhanaikaista ja haiset pahalle, en haluaisi pussailla ym.

Ap, kun kerran olet rehellinen niin vastauksia näihin, kiitos!

Vierailija
285/360 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horoskooppimerkki? Se ratkaisee.

Vierailija
286/360 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoinnin takia ei,muuten olisit täydellinen.

Vierailija
287/360 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Horoskooppimerkki? Se ratkaisee.

En usko horoskooppeihin, mutta vaaka. Osuiko? AP

Vierailija
288/360 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävää tosiaan miten monelle lapset on ongelma. Ei se haittaa, ei sillä. En voisi itse kuvitella minkäänlaista suhdetta naiseen, joka nimittää lapsia esim. kakaroiksi. Itselleni naisen lapset, olivatpa minkä ikäisiä hyvänsä, olisi lähtökohtaisesti iso plussa. AP

Minusta on yllättävää miten monelle lapset eivät ole ongelma. Lapsista on aina haittaa ja vaivaa, ja vielä kun ne eivät ole edes omia niin onhan se huono diili uudelle puolisolle.

Lisäksi itselleni lisääntynyt mies olisi ongelma siksi, etteivät arvomaailmamme kohtaisi. Lisääntyminen ylikansoittuneella maapallolla on niin pohjattoman itsekäs teko, etten voisi arvostaa puolisoani kuten suhteessa kuuluu arvostaa. Minä minä-ihminen ei sovi yhteen ihmisen kanssa joka ajattelee muitakin kuin itseään.

Vierailija
289/360 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättävää tosiaan miten monelle lapset on ongelma. Ei se haittaa, ei sillä. En voisi itse kuvitella minkäänlaista suhdetta naiseen, joka nimittää lapsia esim. kakaroiksi. Itselleni naisen lapset, olivatpa minkä ikäisiä hyvänsä, olisi lähtökohtaisesti iso plussa. AP

Minusta on yllättävää miten monelle lapset eivät ole ongelma. Lapsista on aina haittaa ja vaivaa, ja vielä kun ne eivät ole edes omia niin onhan se huono diili uudelle puolisolle.

Lisäksi itselleni lisääntynyt mies olisi ongelma siksi, etteivät arvomaailmamme kohtaisi. Lisääntyminen ylikansoittuneella maapallolla on niin pohjattoman itsekäs teko, etten voisi arvostaa puolisoani kuten suhteessa kuuluu arvostaa. Minä minä-ihminen ei sovi yhteen ihmisen kanssa joka ajattelee muitakin kuin itseään.

Olen sanaton:D AP

Vierailija
290/360 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi erositte? Kertoo itsekkäästä ja kommunikointiongelmaisesta ihmisestä? Pettikö jompi kumpi? Jos, niin miksi?

Miksi poltat tupakkaa, vuonna 2023, kun jokainen tietää mitä se tekee ihmiselle? Niin vanhanaikaista ja haiset pahalle, en haluaisi pussailla ym.

Ap, kun kerran olet rehellinen niin vastauksia näihin, kiitos!

Sillä, etten mene eron yksityiskohtiin enempää tässä yhteydessä, ei ole mitään tekemistä rehellisyyden kanssa. AP

Vierailija
291/360 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän arvailen että aloittaja on markkina-arvoaan testaava ukkomies. Täällä on turvallista katsella kun ei naapurit tule tinderissä vastaan.

Eikä siinä mitään, vähän hymyilyttää vaan.

En huolisi miestä, sillä haluan yhteisen kodin, matkustelua ja yhteisiä harrastuksia enkä valtavaa aikataulusäätöä.

Hyvät välit eksään on usein sitä, että kaikkiin eksän oikkuihin taivutaan koska muuten nainen "vie" lapset. Kun mies ottaa uuden naisen, pakka menee sekaisin kun uuden parisuhteen ja lasten tarpeet pitää sovittaa yhteen (ja exää ymmärrettävästi kiinnostaa enemmän lasten kuin nyxän tarpeet). Mulla ei ole tällaiseen draamaan energiaa.

Vierailija
292/360 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auts... pakko myöntää et vuosia olen inceleille kettuillu siitä että vika on heissä eikä naisissa, taisin olla väärässä. Aivan täysin harhaiset odotukset täälä, järjestäen kaikilla naisilla on päässä vikaa mutta heti kun mies on avoin omista ongelmistaan niin sitten ollaan olevinaan.

Oli täälä fiksujakin vastauksia, ei sillä!

Voithan sä incel itse deittailla AP:ta, jos sille toinen mies kelpaa. Lopeta jo kuitenkin naisena larppaaminen.

Ihan kuin naisilla olisi joku velvollisuus deittailla AP: tä. Täysin hyvä ja fiksu syy olla deittailematta jotakuta on: en halua. Tietysti sinä incelinä olet liian tyhmä tätä ymmärtämään ja kuvittelet olevasi joku muiden yläpuolella leijuva älykkö, jolla on valta ja ymmärrys tuomita muiden syyt fiksuiksi tai tyhmiksi.

Vierailija
293/360 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dirlandaa kirjoitti:

Vähän arvailen että aloittaja on markkina-arvoaan testaava ukkomies. Täällä on turvallista katsella kun ei naapurit tule tinderissä vastaan.

En huolisi miestä, sillä haluan yhteisen kodin, matkustelua ja yhteisiä harrastuksia enkä valtavaa aikataulusäätöä.

Hyvät välit eksään on usein sitä, että kaikkiin eksän oikkuihin taivutaan koska muuten nainen "vie" lapset. Kun mies ottaa uuden naisen, pakka menee sekaisin kun uuden parisuhteen ja lasten tarpeet pitää sovittaa yhteen (ja exää ymmärrettävästi kiinnostaa enemmän lasten kuin nyxän tarpeet). Mulla ei ole tällaiseen draamaan energiaa.

Tuohon kun lisätään se että mies tuntee syyllisyyttä erosta eikä sen takia uskalla laittaa mitään rajoja lapsille koska ei kestä sitä lapsen hetkellistä pahaa mieltä ja mökötystä (kun näkeekin vain esim. viikon kerrallaan) 👌 Ja/tai on vaan kasvattajana laiska, sitähän nyt on valtavasti muutenkin nykyään.

Vierailija
294/360 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahhah, ihmellistä jeesustelua. Sanon omaa mukulaakin kakaraksi. Jos itse eroaisin, en kyllä yhtään ihmettelisi, että lapsi on monelle ongelma. Ovat itsellenikin. En kyllä jaksaisi mitään neljän lapsen uusperhepainajaista, kun omia lapsia on vain 1. Max. kaksi lasta on ehdoton yläraja puolisolla ja silloinkin olisi miehen oltava tasoa lottovoitto.

Vierailija
295/360 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivusta.

Haluaisin olla näiden muutamien ketjun sankareiden piruna olkapäällä, tulevaisuudessa kun eroavat. Muistuttelemassa että olet arvoton jämäpala.. Varsinkin jos itse eroavat huonosta kumppanista joka kavaltaa/pettää tjsp.

Vierailija
296/360 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dirlandaa kirjoitti:

Arvaile pois. Kuitenkin, yhteinen koti, matkustelu, jokin yhteinen harrastuskin kuulostaa hyvältä. Tulkintasi hyvistä väleistä taas..No.. Kertoo minulle kyllä ajatusmaailmastasi:) Kiitos kommentista. AP

Vierailija
297/360 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

42v, eronnut 3v sitten, hyvät välit ex-vaimoon jonka kanssa kolme lasta joista yksissä tuumin huolehditaan.

Plussaa, että välit ovat pysyneet asiallisina. Ensisijaisesti etsin lapseton miestä, mutta ei olisi aivan ylitse pääse jos on loistava tyyppi. Haluan kuitenkin itse lapsia, joten olisiko mies valmis muutamaan muksuun lisää.

Itsestään huolehtiva, hyvin pukeutuva, normaalivartaloinen, rouheakin mies. 188/90. Rumaksi ei ole sanottu, komeaksi silloin tällöin. Kalju, parta ja muutama tatuointi. 

Itsestään huolehtiminen on mielestä itsestään selvää jos parisuhteeseen haluaa (no ei ehkä ole kaikille) ja haluan myös, että mies pukeutuu siististi. Muihin kohtiin mikäs siinä jos kemiat muuten kohtaa.

"Miehinen" työ, keskivertoa paremmat tulot.

Miehinen työ hieman epäilyttää, moni näissä hommissa oleva on vähän liian äijämäinen minun makuuni. Yleensä tykkään enemmän luovan työn tekijöistä ja herkistä miehistä.

Osaa remontoida kaikenlaista.

Kiva juttu, mutta ei välttämätön

Polttaa tupakkaa, alkoholia ei juuri ollenkaan pl. saunakaljat tai lasi pari viiniä silloin tällöin.

Tupakka olisi kyllä aika paha

Pitää hyvästä ruuasta, kulttuurista, lukemisesta, välillä videopeleistäkin sekä musiikista laidasta laitaan.

Kulttuuri, ruoka, lukeminen, musiikki plussaa, videopelit menee jos se on vähäistä eikä vietetä tuntikausia päivittäin pelin edessä. Itse tykkään matkustella, joten olisi tärkeää, että mies rakastaa myös matkustelua.

Maanläheinen ja aito.

Hyvä juttu, olen itse samanlainen.

Ongelmia mielenterveyden kanssa ollut aiemmin. Miltä kuulostaisi?

Kunhan pystyy elämään suht normielämää mielenterveysongelmista huolimatta.

Vierailija
298/360 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

42v ja videopelit :) jepjep

Vierailija
299/360 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea löytää mies sinun sukupolvesta joka ei pelaa tuolloin. 😂

Vierailija
300/360 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä:) On kivaa välillä pelailla poikieni kanssa etänä, jutella samalla niitänäitä ja sitä rataa. AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi