Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eroaako Ruotsin Victoria ja Daniel?

Vierailija
13.07.2023 |

Avioliitto iltapäivälehden mukaan jälleen kriisissä ja ovat paljon erillään. Voi harmi. Alku oli kuin sadussa.

Kommentit (767)

Vierailija
341/767 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei savua ilman tulta. Lehdillä ei ole varaa kirjoitella asioita ilman todistusaineistoa. Sitä todistusta ei välttämättä julkaista. Kunnianloukkausyytös tulee kalliiksi. Siis täällä pohjoismaissa, muualla en tiedä.

Kukaan ei viitsi käyttää aikaa kunnianloukkaussyytteiden tehtailuun jotain hömppälehteä vastaan. Jokainen täysipäinen, kun tajuaa, että niissä kirjoitellaan satuja hyvin ohuella tai olemattomalla totuuspohjalla ja osaa suhtautua juttuihin sen mukaisesti. Kaikki ei ole totta mitä internetissä lukee. 

Silti julkaisivat lausunnon noita juttuja vastaan. Kaikki ei nyt ehkä ole tämän parin välillä enää niin ruusuisasti kun sinä haluaisit uskoa.

Vierailija
342/767 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja harvampa elämä ns tuhoutuu yksinään juorulehtien juttujen vuoksi. Kyllä siellä on silloin ihan muuta taustalla. Lehdistöä ja muuta maailmaa on aina helpompi syyttää itse aiheutetuista ongelmista.

Aika vähän olet perillä viimeaikaisista tapahtumista, jos luulet, että paskapuheiden takia kukaan ei päättäisi päiviään. Joo, on taustalla muutakin, mutta ei paskakirjoittelu ainakaan auta ketään jaksamaan. 

Ei pidä lukea sellaista silloin. Pitää ohittaa.

Helvetin helppo neuvoa, kun ei itse tarvitse elää jatkuvan paskamyrskyn keskellä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/767 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei savua ilman tulta. Lehdillä ei ole varaa kirjoitella asioita ilman todistusaineistoa. Sitä todistusta ei välttämättä julkaista. Kunnianloukkausyytös tulee kalliiksi. Siis täällä pohjoismaissa, muualla en tiedä.

Kukaan ei viitsi käyttää aikaa kunnianloukkaussyytteiden tehtailuun jotain hömppälehteä vastaan. Jokainen täysipäinen, kun tajuaa, että niissä kirjoitellaan satuja hyvin ohuella tai olemattomalla totuuspohjalla ja osaa suhtautua juttuihin sen mukaisesti. Kaikki ei ole totta mitä internetissä lukee. 

Silti julkaisivat lausunnon noita juttuja vastaan. Kaikki ei nyt ehkä ole tämän parin välillä enää niin ruusuisasti kun sinä haluaisit uskoa.

Tai sitten on vain niin kuin sinulle on yritetty ratakiskosta vääntää, että kaikki ei ole totta, mitä juorulehti kirjoittaa. Siksi se on nimeltään juorulehti eikä faktatietokanta. Miten vaikea tätä voi olla tajuta? 

Vierailija
344/767 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä lehdet osaa kirjoittaa niin että kanteet vähissä. Se miten laadukkaaksi lehden arvottaa on subjektiivinen kokemus kullakin. Enemmän olisin huolissani miksi julkkikset eivät elä tasapainosta ja vakaata elämää ilman jatkuvia kohuja. Onko se huomionhakua ulkopuolelta?

No mitä Victoria nyt sitten on tehnyt ansaitakseen tämän "kohun"? Vai olisiko kuitenkin niin, että aina ei omilla toimilla ole mitään vaikutusta siihen, miten lehdet kirjoittelevat? Nythän ei puhuta mistään julkkistykyistä, vaan ihmisestä, joka ei itse ole valinnut julkista asemaansa. 

Silloin kun nauttii tollasesta yltäkylläisyydestä kansan verorahoilla niin ei ole varaa valittaa jos muukin elämä kiinnostaa. Et voi syödä ja säästää kakkua yhtäaikaan.

Vierailija
345/767 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja harvampa elämä ns tuhoutuu yksinään juorulehtien juttujen vuoksi. Kyllä siellä on silloin ihan muuta taustalla. Lehdistöä ja muuta maailmaa on aina helpompi syyttää itse aiheutetuista ongelmista.

Aika vähän olet perillä viimeaikaisista tapahtumista, jos luulet, että paskapuheiden takia kukaan ei päättäisi päiviään. Joo, on taustalla muutakin, mutta ei paskakirjoittelu ainakaan auta ketään jaksamaan. 

Ei ole ihan niin yksinkertaista kuin vähän yksinkertaisempi ihminen voisi kuvitella. Kun on vauvasta saakka kaikkien silmätikkuna ja arvostelun kohteena siinä saa olla todella kova luu, että pystyy kaiken ohittamaan ilman seurauksia. Käytännössä kukaan ei siihen pysty, koska julkisuuden henkilötkin ovat vain ihmisiä, vaikka osa rääppijöistä ja räksyttäjistä ei sitä tajuakaan suoltaessan omaa pahaa oloaan ulos näppikseltään. 

Vierailija
346/767 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helvetin helppo neuvoa, kun ei itse tarvitse elää jatkuvan paskamyrskyn keskellä. 

Aina on tärkeää tiedostaa oma osuutensa asioihin. Sillä pääsee eteenpäin elämässä. Ei pidä jäädä uhripositioon makaamaan ja katkeroitumaan.

Vierailija
347/767 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä lehdet osaa kirjoittaa niin että kanteet vähissä. Se miten laadukkaaksi lehden arvottaa on subjektiivinen kokemus kullakin. Enemmän olisin huolissani miksi julkkikset eivät elä tasapainosta ja vakaata elämää ilman jatkuvia kohuja. Onko se huomionhakua ulkopuolelta?

No mitä Victoria nyt sitten on tehnyt ansaitakseen tämän "kohun"? Vai olisiko kuitenkin niin, että aina ei omilla toimilla ole mitään vaikutusta siihen, miten lehdet kirjoittelevat? Nythän ei puhuta mistään julkkistykyistä, vaan ihmisestä, joka ei itse ole valinnut julkista asemaansa. 

Silloin kun nauttii tollasesta yltäkylläisyydestä kansan verorahoilla niin ei ole varaa valittaa jos muukin elämä kiinnostaa. Et voi syödä ja säästää kakkua yhtäaikaan.

Eli asema, jota ihminen ei itse ole valinnut on sinun mielestäsi syy haukkua tätä ihmistä? Oletko oikeasti noin sairas mieleltäsi? 

Vierailija
348/767 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghanhullu on Victoria fani:D

Vierailija
349/767 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Daniel puhui tänään Victoriagolfenissa toimittajien kanssa:

- On aina uskomattoman ihanaa olla täällä Öölannissa ja Victorian perhe on yhdessä. Joten odotan mukavaa seuraa ja ihania päiviä. Pidän myös Öölannista todella paljon, joten se on hauskaa.

Tänä iltana Sollidenissa soittaa myös poptähti Niklas Strömstedt. Daniel vastaa "kyllä" kysymykseen "ehkä näemme tänä iltana?".

Daniel ja lapset onnittelevat Victoriaan tämän syntymäpäivän aamuna huomenna perinteisesti kakun ja laulun kera. 

https://www.svenskdam.se/kungligt/exklusivt-till-svensk-dam-har-avsloja…

Victorialla on siis ilmeisesti syntymäpäivät, joten luulisi toimittajillakin olevan jotain rajaa tällaisten ilkeiden juorujen julkaisuajankohdallekin, mutta mitä ilmeisimmin näin ei ole.

Sitä kirjoitetaan, mitä lukijat haluavat lukea. Mitä ilmeisimmin erojuorut kiinnostavat enemmän kuin keski-ikäisen rouvan ikääntyminen. 

Stoppa pressarna on ilkeääkin ilkeämpi verkkolehti, joka julkaisee suoranaisia valheita kuninkaallisista ja ruotsalaisista julkkiksista. Kyse ei ole siitä, mitä ihmiset haluavat lukea, vaan siitä, mitä Stoppa pressarna haluaa julkaista.

Voi sinua lapsosta. Otapa edes alkeiden tasolla selvää, miten media toimii. Jos lehti julkaisisi juttuja, joita kukaan ei haluaisi lukea, lehti olisi hyvin lyhytikäinen. Ihmiset ovat juorunnälkäisiä ja siksi meillä on juorulehtiä kuten Stoppa ja Seiska. Kummassakaan jutuilla ei useinkaan ole totuuspohjaa, mutta silti vaan keräävät klikkejä ja myyvät irtonumeroita paremmin kuin moni faktalehti. 

Seiskan jutut on 95% totta. Ei tässä missään briteissä eletä.

Joku on vaan katkera lehdille.

Nehän kertoo siitä mikä perustuu lähteisiinsä. Se on voivoi jos joku pahoittaa mielensä siitä.

Toivottavasti vain provoat. Jos joku on oikeasti noin pihalla, olen syvästi huolissani. 

Ei tuu kirjoituksia lehtiin jos ei anna aihetta siihen.

Todellakin tulee. Näkeehän sen nytkin. Juorulehdet keksivät aiheen vaikka pukutakin nappien asennosta, jos muuta juoruiltavaa ei ole. 

Onhan nappien asentokin jutun aihe. Lukijoiden suosio ratkaisee. Se on liiketoimintaa tuo lehden pitäminen. Arvostan kyllä että pohjoismaissa on laaja lehdistönvapaus ja tällaisillekin lehdille on tilaa olemassa. Oikeat uutiset tietysti muualta.

Arvostat paskanjauhantaa ja suoranaisten valheiden levittelyä? Ok. 

Viihdelehtihän tuo on. Ei sitä nyt noin vakavasti pidä ottaa. Onhan erilaisia juorulehtiä ollut vaikka kuinka kauan. Ihan perussettiä. Valheita eivät levittäne vai pystytkö kertomaan yksilöidysti sellaisista?

Olisiko suhtautumisesi sama, jos lehti kirjoittelisi sinun parisuhteestasi tyyliin "Marjan mies biletti villisti Porvoon yössä kauniin vaalea verikön kanssa" 

Ole eri mutta julkkisten ja tavisten asema on erilainen lehdistönvapauden suhteen. Lehdet eivät voi lähes koskaan printata tavisten privaattiasioita ilman suostumusta lehteen. Tämä on jo meidän lainsäädännössä. Ja hyvä niin. Eli yhteenvetona. Julkisuudessa olo on valinta jossa luopuu osasta yksityisyyttään.

Kerrotko vielä, millä tavalla vauva voi valita syntyykö hän julkiseen perheeseen, kuten Victoria vai tavalliseen perheeseen kuten sinä ja minä? 

Victoria voisi halutessaan luopua kuninkaallisesta tittelistään. Kuningashan olisi itsekin halunnut Carl Philipistä seuraavan hallitsijan.

Joo, 70-luvulla.

Eikövän Kalle Kustaakin ole jo hyväksynyt, että tyttärestä tulee kuningatar.

Vierailija
350/767 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina on tärkeää tiedostaa oma osuutensa asioihin. Sillä pääsee eteenpäin elämässä. Ei pidä jäädä uhripositioon makaamaan ja katkeroitumaan.

Mikä osuus? Tietyistä ihmisistähän kirjoitellaan paskaa vaikka he tekisivät mitä. Ei siinä ole ihmisen omilla tekemisillä osaa eikä arpaa, kun juorulehdet ja korppikotkat päättävät ryhtyä nokkimaan. 

Vierailija
351/767 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noinko neuvot esim. koulukiusattua lasta. "Älä välitä, vaikka sinut hakataan joka päivä. Ohita vaan". 

Vierailija
352/767 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kenenkään ole mikään pakko sukeltaa jatkuvaan saissemyrskyyn. Kannattaa hakea itselleen parempaa seuraa. Näin se vaan menee: Jollei osaa arvostaa itseään ihmisenä -ei muutkaan osaa sitä tehdä. Ajatusten muutos ole ilmeisesti pahitteeksi! Tsemppiä itsetutkisteluun! 

Vierailija
353/767 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä osuus? Tietyistä ihmisistähän kirjoitellaan paskaa vaikka he tekisivät mitä. Ei siinä ole ihmisen omilla tekemisillä osaa eikä arpaa, kun juorulehdet ja korppikotkat päättävät ryhtyä nokkimaan. 

Aika katkeroituneelta vaikuttaa nyt tuo avautumisesi. Neuvohan tuossa yllä oli hyvä ja osuva.

Vierailija
354/767 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnon koulukiusaajan puhetta. Uhrin syytä ja uhrin pitää jaksaa. Minulla itselläni ei ole mitään vastuuta. 

Vierailija
355/767 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika katkeroituneelta vaikuttaa nyt tuo avautumisesi. Neuvohan tuossa yllä oli hyvä ja osuva.

Miksi sinulla on tarve kääntää keskustelu minuun vaikka aiheena on julkkisten käsittely lehdistössä ja keskustelupalstoilla? Oletko oikeasti niin lapsellinen, että luulet lehtien lopettavan juoruilun, jos ihminen käyttäytyy moitteettomasti? 

Vierailija
356/767 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnon koulukiusaajan puhetta. Uhrin syytä ja uhrin pitää jaksaa. Minulla itselläni ei ole mitään vastuuta. 

Sinäpä sen sanoit.

Vierailija
357/767 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neuvo ei ole osuva, kun sillä ei ole mitään pohjaa. Kun olet syntynyt kuninkaalliseksi, sinusta kirjoitellaan riippumatta siitä, mitä teet. Jos ei muuta keksitä niin kehitellään tyhjästä joku erotilanne tms. Ei juorulehdistö tarvitse ihmisen itsensä tuottamaa materiaalia saadakseen aikaan jutun juurta. Eikä julkisessa asemassa oleva kuninkaallinen voi omilla teoillaan vaikuttaa mitenkään siihen keksitäänkö juoruja vai ei. 

Vierailija
358/767 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kenenkään ole mikään pakko sukeltaa jatkuvaan saissemyrskyyn. Kannattaa hakea itselleen parempaa seuraa. Näin se vaan menee: Jollei osaa arvostaa itseään ihmisenä -ei muutkaan osaa sitä tehdä. Ajatusten muutos ole ilmeisesti pahitteeksi! Tsemppiä itsetutkisteluun! 

Kerro ihmeessä, miten kuninkaalliseksi syntynyt voi vaihtaa seuransa sellaiseksi, että paskanjauhanta loppuu. Miten voi vauvana valita syntyykö koko kansan silmätikuksi vai ei? 

Vierailija
359/767 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prinssi Danielille on selvästi tullut viidenkympin villitys. Ja niinkuin joku jo aiemmin analysoi, niin ne miehet jotka pystyvät vaihtamaan nuorempaan niin vaihtavat.

Naurahdin. Ja mitenkähän tämä villitys mielestäsi näkyy??

Voi olla että myös nouseva merkki alkoi nostaa päätään, mutta se tapahtuu yleensä kolmenkympin korvilla. Ihan jokaisen kohdalla! Ja silloin myös suuri eropiikki tiedossa  - ellei vahva rakkaus pidä paria yhdessä. Kollegoista tiedän että 50 villitys näkyy mm tehokkaan moottoripyörän ostossa. 

Danielilla on ilmeisesti jäänyt nuoruuden juhliminen väliin. Nyt on alkanut juhlimisjalkaa vipattamaan.  Haluaa kokea ehkä tavallisempaa elämää kuin vain sitä esilläoloa ja kruununprinsessan vierellä kuorutettua.   Onkohan koskaan tuntenut omaa rooliaan kovin omakseen? Harmi tietysti jos he päätyvät eroamaan. Mutta eipä olisi ensimmäinen tapaus kuninkaallisessa perheessä. 

Jos, ja painotan jos, koska Stoppa pressarna keksii juttuja, Daniel on yhtenä iltana ollut ystäviensä kanssa ulkona, ei voida puhua "menojalan vipattamisesta". Myös Victoria käy silloin tällöin ystäviensä kanssa syömässä ravintolassa.

Onhan näitä illanviettoja ollut aikaisemmin - nyt vain eskaloituneet hurjemmiksi. Ja henkilön kanssa, mistä Viktoria ei todellakaan pidä. Jos kielletään se alkaa houkutella entistä enemmän. Omapa on asiansa mihin ratkaisuun lopulta päätyvät. Aidosti onnelliselta pariskunnalta eivät ole näyttäneet enää muutamaan vuoteen. 

Vierailija
360/767 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Daniel puhui tänään Victoriagolfenissa toimittajien kanssa:

- On aina uskomattoman ihanaa olla täällä Öölannissa ja Victorian perhe on yhdessä. Joten odotan mukavaa seuraa ja ihania päiviä. Pidän myös Öölannista todella paljon, joten se on hauskaa.

Tänä iltana Sollidenissa soittaa myös poptähti Niklas Strömstedt. Daniel vastaa "kyllä" kysymykseen "ehkä näemme tänä iltana?".

Daniel ja lapset onnittelevat Victoriaan tämän syntymäpäivän aamuna huomenna perinteisesti kakun ja laulun kera. 

https://www.svenskdam.se/kungligt/exklusivt-till-svensk-dam-har-avsloja…

Victorialla on siis ilmeisesti syntymäpäivät, joten luulisi toimittajillakin olevan jotain rajaa tällaisten ilkeiden juorujen julkaisuajankohdallekin, mutta mitä ilmeisimmin näin ei ole.

Sitä kirjoitetaan, mitä lukijat haluavat lukea. Mitä ilmeisimmin erojuorut kiinnostavat enemmän kuin keski-ikäisen rouvan ikääntyminen. 

Stoppa pressarna on ilkeääkin ilkeämpi verkkolehti, joka julkaisee suoranaisia valheita kuninkaallisista ja ruotsalaisista julkkiksista. Kyse ei ole siitä, mitä ihmiset haluavat lukea, vaan siitä, mitä Stoppa pressarna haluaa julkaista.

Voi sinua lapsosta. Otapa edes alkeiden tasolla selvää, miten media toimii. Jos lehti julkaisisi juttuja, joita kukaan ei haluaisi lukea, lehti olisi hyvin lyhytikäinen. Ihmiset ovat juorunnälkäisiä ja siksi meillä on juorulehtiä kuten Stoppa ja Seiska. Kummassakaan jutuilla ei useinkaan ole totuuspohjaa, mutta silti vaan keräävät klikkejä ja myyvät irtonumeroita paremmin kuin moni faktalehti. 

Seiskan jutut on 95% totta. Ei tässä missään briteissä eletä.

Joku on vaan katkera lehdille.

Nehän kertoo siitä mikä perustuu lähteisiinsä. Se on voivoi jos joku pahoittaa mielensä siitä.

Toivottavasti vain provoat. Jos joku on oikeasti noin pihalla, olen syvästi huolissani. 

Ei tuu kirjoituksia lehtiin jos ei anna aihetta siihen.

Todellakin tulee. Näkeehän sen nytkin. Juorulehdet keksivät aiheen vaikka pukutakin nappien asennosta, jos muuta juoruiltavaa ei ole. 

Onhan nappien asentokin jutun aihe. Lukijoiden suosio ratkaisee. Se on liiketoimintaa tuo lehden pitäminen. Arvostan kyllä että pohjoismaissa on laaja lehdistönvapaus ja tällaisillekin lehdille on tilaa olemassa. Oikeat uutiset tietysti muualta.

Arvostat paskanjauhantaa ja suoranaisten valheiden levittelyä? Ok. 

Viihdelehtihän tuo on. Ei sitä nyt noin vakavasti pidä ottaa. Onhan erilaisia juorulehtiä ollut vaikka kuinka kauan. Ihan perussettiä. Valheita eivät levittäne vai pystytkö kertomaan yksilöidysti sellaisista?

Olisiko suhtautumisesi sama, jos lehti kirjoittelisi sinun parisuhteestasi tyyliin "Marjan mies biletti villisti Porvoon yössä kauniin vaalea verikön kanssa" 

Ole eri mutta julkkisten ja tavisten asema on erilainen lehdistönvapauden suhteen. Lehdet eivät voi lähes koskaan printata tavisten privaattiasioita ilman suostumusta lehteen. Tämä on jo meidän lainsäädännössä. Ja hyvä niin. Eli yhteenvetona. Julkisuudessa olo on valinta jossa luopuu osasta yksityisyyttään.

Kerrotko vielä, millä tavalla vauva voi valita syntyykö hän julkiseen perheeseen, kuten Victoria vai tavalliseen perheeseen kuten sinä ja minä? 

Victoria voisi halutessaan luopua kuninkaallisesta tittelistään. Kuningashan olisi itsekin halunnut Carl Philipistä seuraavan hallitsijan.

Joo, 70-luvulla.

Eikövän Kalle Kustaakin ole jo hyväksynyt, että tyttärestä tulee kuningatar.

Ei ole koskaan hyväksynyt. Viimeksi viime vuonna kommentoi happamasti sitä, että tyttärestä tuli kruununperijä. Mielipide ei tule muuttumaan, kun on samaa mieltä ollut kaikki vuosikymmenet.