testatkaas :D
http://www.mtv3.fi/helmi2005/kuudesaisti/artikkeli.shtml/392057
tuo henkinen ikä :)
mun vastaus oli 80v :D
oikea ikä on kyllä 22:)
Kommentit (24)
mätestasin mikä suomalainen sananlasku olen. "Ahkera äiti kasvattaa laiskoja tyttäriä". No, tyttäriä mulla ei ole (poikia vaan...) mutta muuten meni kyllä niiiin nappiin - vois välillä vähän relatakin:)
oon joskus täyttänyt paljon paremman.
mätestasin mikä suomalainen sananlasku olen. "Ahkera äiti kasvattaa laiskoja tyttäriä". No, tyttäriä mulla ei ole (poikia vaan...) mutta muuten meni kyllä niiiin nappiin - vois välillä vähän relatakin:)
ilmankos mun 12 -vuotias tyttäreni häpeää mua välillä :)
Sananlaskuna, Hullulla halvat huvit ja idiootilla ilmaiset ;) (Saat ihan itse päättää kumpi olet!.... ... Se jota kutsutaan kakkukahveilla kylähulluksi, kenties juttelet itsekseen, käytät rohkeita värejä tai irvistelet perhepotreteissa... ... huipputyyppi joka tapauksessa. Ne jotka eivät tykkää voivat vapaasti olla tykkäämättä.
Ymmärsit sen sananlaskun väärin.
Miten tuo sananlasku olisi pitänyt ymmärtää? Siis idea oli selvästi, että minä olen se äiti, en se laiska tytär:)
Ahkera äiti kasvattaa laiskoja tyttäriä.
Olet oikea suomalaisen sisun perikuva: pystyt kaikkeen, vähintään aina. Sinusta on varmasti väännetty monia sananlaskuja, mutta valitsimme tämän, jotta muistaisit välillä helliä itseäsi. Suomen suvi menee usein mäkillä huhkiessa, vaikka miten piti löhöillä. Ota välillä kunkisti ja anna muiden hoitaa hosuminen.
On hyvä muistaa, että ahkera äiti kasvattaa laiskoja tyttäriö. Älä siis tarjoudu hoitamaan kodin jokaista pikkuasiaa, ja anna sen sukankin lojua esiteinisi lattialla aivan rauhassa.
Käskettiin menemään välillä bisnes-lounaale. Ja muutenkin hankkimaan korkeampi henkinen ikä.
Olen ihan eri mieltä testin tuloksesta, olen aina kokenut olevani se tylsä, harkitsevä ja vain fiksusti toimiva ihminen kaveripiirissäni.
Koskaan en tee spontaneja juttuja, en seuraa pintamuotia- tai ilmiöitä jne. Luen paljon jne. Pelkäsin saavani henkiseksi iäkseni 100 v.
"Älä saa itkupotkuraivareita ainakaan kaupassa". :-D
outoo... oon pitäny itteäni kalkkiksena :D
Oikeasti olen 37, joten en ole onneksi ihan vielä tyystin jämähtänyt.
oikeasti olen 26. Sananlaskuna olin; joka uniinsa uskoo se varjoaan pelkää. Aika nappiin meni molemmat =)
Samat iät oikeasti ja testin mukaan ja sama sananlaskukin :)
Teepä vielä uskontotesti, niin katsotaan, ollaanko siinäkin samoilla linjoilla.
henkinen ikä 30 v. ja oikea ikä 30 v. :)
Nyt poistun palstalta, muuten voisi tehdä vielä jonkin testin...
18
Luulin, että toisinpäin. Olen sen verran tiukkapipo.
oikea ikä on 26. :)