Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

V***n hauskaa hääpäivää.. (itkettää)

Vierailija
30.08.2008 |

Tää on niin tätä.

Meillä siis tänään 4-v hääpäivä. Mä laitoin herkkuruoat, ja oli kaikkea normaalista poikkeavaa ihanuutta, savukalasta porkkanakakkuun ja kaikkea siitä väliltä.. Ostin miehelle lahjan, erään kirjan sellaisesta sarjasta jota kerää. Puin nätiksi itseni ja lapset, ja kaikki oli valmiina kun mies tuli töistä, sai istua suoraan ruokapöytään.

Ja mitäs mä sitten sain? En kiitosta ruoasta, en leipomisista (ei ole muuten ihan helppo nakki touhuta ylimääräisiä, kun jaloissa pyörii kolmivuotias sekä puolivuotiaat kaksoset). En kommenttia hääpäivästä. Tuossa se on illan istunu tv:n ääressä ja katsonut jotain hevon helkutin itsensäreväytyskisoja.

Mä laitoin kynttilöitä palamaan ulos ja sisälle, heitin lapset nukkumaan ja laitoin takkaan tulet. Kuvittelin, että vietettäisiin vähän laatuaikaa, eikä seksikään olisi ollut pahitteeksi.. ;) No ei, tv tarjoaa vieläkin jotain kiinnostavampaa kuin oma vaimo, joten mä kittaan tässä yhteiseksi tarkoitettua viiniä (sekä leipää ja juustolajitelmaa, ettei perse vaan kapenisi) itsekseni ja mietin, miksi helvetissä sidoin itseni tuollaiseen tunteettomaan turjakkeeseen.

Taidan vaihtaa naisiin, jos niiden kanssa olisi helpompaa elää. :P

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hääpäivä, ja aamulla vielä varmistit että tänään on muuten sitten meidän hääpäivä? Jos et näin tehnyt, syytä itseäsi. Jos muistutit, eikä mies silti reagoinut, JSSAP.

Vierailija
2/8 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muisti ja tiesi=muisti niin sitten ymmärrän vitutuksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalenteriinkin oli merkattu..

Eikä sen olisi edes tarvinnut sen ihmeempiä reagoida, mutta olis ny edes kiittäny kun oli extrahyvät ruoat yms! En mä minkään lahjan persolla täällä ulise, mutta miten teidän miehet vastaa, jos niille toivottaa hyvää hääpäivää? ..tämä vastasi, että kiitos.. Ouargh!!

Hiton pässinpää. Onneksi viini on jo niin kihahtanut päähän, että lähinnä jo naurattaa koko tilanne. Olkoot idiootti keskenään, mä lähden nukkumaan!

-aapee-

Vierailija
4/8 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kaivaisi verta nenästäni tuolla tavalla enää neljäntenä hääpäivänä. Tarkkasilmäiselle havainnoitsijalle kyllä paljastuu jo sitä ennen, mikä on miehen tapa suhtautua merkkipäiviin. Vai odottiko ap, että hänen miehensä vaihtuu taikaiskusta toiseksi, kun on hääpäivä? Ja vielä takkaa viritellessäänkin jaksoi toivoa, että mies heittää nyhverön vaatteet pois ja niiden alta paljastuu Teräsmies?

Vierailija
5/8 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä vois hiukan ponnistaa, toi on tosi noloa käytöstä, Oi, miksi niin moni suomalainen mies on just tuollainen? Vähän vois yrittää. Ottais muakin kaaliin ja vaikka kuinka.

Vierailija
6/8 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kaivaisi verta nenästäni tuolla tavalla enää neljäntenä hääpäivänä. Tarkkasilmäiselle havainnoitsijalle kyllä paljastuu jo sitä ennen, mikä on miehen tapa suhtautua merkkipäiviin. Vai odottiko ap, että hänen miehensä vaihtuu taikaiskusta toiseksi, kun on hääpäivä? Ja vielä takkaa viritellessäänkin jaksoi toivoa, että mies heittää nyhverön vaatteet pois ja niiden alta paljastuu Teräsmies?

Vierailija
7/8 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä takkaa viritellessäänkin jaksoi toivoa, että mies heittää nyhverön vaatteet pois ja niiden alta paljastuu Teräsmies?

Kai se on myönnettävä, että mä olen niin helvetin tyhmä, että vieläkin kuvittelen tuon turjakkeen oppineen jotain käytöstapoja. Kyllähän se silloin tällöin skarppaa, ja saattaa jopa tajuta viedä mut ulos syömään tms, mutta oli varmasti ylimitoitetut odotukset, kun kuvittelin että tällainen järjenjättiläis-päivä ja hääpäivä sattuisivat kohdalle yhtäaikaa. :)

Kiitos kun saa urputtaa!

-aapee-

Vierailija
8/8 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa joku edes kehtaa täällä sua syyttää?!?! Ihana vaimo olet ollut..Siis TODELLA HUOMAAVAISTA! Hirvittävän sikamainen temppu!! Ansaitset parempaa. Tekis mieli tinttasta sitä sun miestäs..Ei pahalla..rr kun pistää vihaks tollaset mulkvistit!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan