Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mieheni on "tunteeton"? Kunnollinen, menestyvä, fiksu, mutta...

Vierailija
30.08.2008 |

ei näytä tunteitaan. Ei tule koskaan halaamaan, ei koskaan kerro rakastavansa, ei silittele (korkeintaan seksin jälkeen ihan pienen hetken), mieluummin puristelee (jopa kipeästi) ja on tietyllä tavalla kovakourainen (ei kuitenkaan vahingoittamismielessä).

Seurusteluaikoina jopa kädestä pitäminen oli uskomattoman hankalaa :oO

Miehen veli taasen on täysin ääripää, erilainen, minulla ei tietty hänestä "kokemusta" :D mutta olen toki nähnyt kuinka hän kohtelee vaimoaan.

Miksi minun mieheni on tällainen? Muuten todella kunnollinen (ehkä liiankin) mies.

Niin eikä häntä hetkauta vaikka minua asia suuresti vaivaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen sitä naimisiinmenoa?

Vierailija
2/5 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on tollasia ja jotkut tälläsiä...... Sopii vaihtaa jos ei miellytä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä sitä nuorena niin ajatellut tuota asiaa.. mietin vaan että onko "tavallista" että mies on tuollainen? en missään välissä sanonut että hän huono mies olisi. Niin.

ap

Vierailija
4/5 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin seurusteluaikana ei hävennyt näyttää tunteitaan niin paljon. Ja kahden kesken saamme hyviä syvällisiä keskusteluja aikaiseksi

Olen ajatellut asian niin, että ei ainakaan kovin helposti lähde etsimään ketään toista naista ja hullaannu esim. työkavereihinsa, koska on niin asiallinen ihminen ja toisaalta on myös sellainen "jos jotain lupaan, sen pidän" ja on sanonut olevansa tässä suhteessa todella tosissaan vaikka ei sitä aina osaa näyttää.

Itse olen melkein yltiöromanttinen ihminen, mutta ei se ole meidän parisuhdetta häirinnyt. Me osataan sovittaa erilaisuutemme yhteen ja nauttia siitä.

Ja jos suoraan sanotaan, niin kyllä nykyajan miehet on jotenkin vähemmän miehekkäitä, koska heidät on kasvatettu näyttämään tunteitaan, toisin kuin esim. minun vanhempani tai isovanhempani. Ja sitä paitsi miehet on yleensä herkkiä vain omille tunteilleen...

Vierailija
5/5 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme miehen kanssa kuin yö ja päivä (minä olen romanttinen), mutta minä rakastan häntä juuri sellaisena kuin hän on. Kyllä minulla kesti todella kauan oppia ymmärtämään, että joku voi olla niin kosketusarka julkisesti. Meillä on todella tyydyttävä seksielämä, olemme kahden kesken kuin magneetit, mutta jos on muita paikalla niin hän on aina todella asiallinen. Lastamme hän onneksi hellii paljon ja on hoitanut vauvasta asti tosi luontevasti. Mieheni on sellainen, että hän osoittaa rakkautensa teoillaan ja on muutenkin tosimies. Asiallinen ja tylsä voisi joku sanoa, mutta minä näen hänet kiinnostavana ja älykkäänä kumppanina. Komeakin hän on, erityisesti minun silmissäni. Rakkauteni vaan kasvaa ajan kanssa, emmekä me missään vaiheessa olleet niin sanotusti hullaantuneita toisiimme. Ehkä jotkut rakkaudet palavat pienellä liekillä ja pitkään. Parempi niin kuin nopea roihu ja sitten kaikki on ohi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme