Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka monella on anoppi edellyttää miniän

Miniäkokelas
12.07.2023 |

Piikomista anopin kotona?
Kuinka monella anoppi on sitä mieltä, että miniä on ensisijaisesti anopin apulainen eikä kotityöt kuulu anopin pojalle?

Nämä kysymykset tulivat mieleen toisesta ketjusta missä aihetta ruodittiin.

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että piikominen. Oletko 1930 luvulta?

Vastaus on joka tapauksessa ei. Anoppi ei odota minulta mitään, enkä pistä hänen luona tikkua ristiin. Mieheni sen sijaan päätyy aina tekemään pikku korjausta jonnekin ja päivittää koneet.

Vierailija
2/87 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä sivustolla anopit on helvetistä, miniöiden mielestä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun anoppini ja appeni käyttäytyi noin 80-90-luvulla. Olin aika järkyttynyt siinä ketjussa, että nykyäänkin on samanlaisia kuspäitä vielä.

Vierailija
4/87 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun anoppini ja appeni käyttäytyi noin 80-90-luvulla. Olin aika järkyttynyt siinä ketjussa, että nykyäänkin on samanlaisia kuspäitä vielä.

Kyllä näitä valitettavasti on edelleen.

Vierailija
5/87 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ihmisistä on sellaisia, että jatkuva kokeilu missä se raja menee. Omat porukat on tämmöisiä. Onneksi niiden miniä on erikoisjoukkojen sotilas..

Vierailija
6/87 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden tuttuni anoppi suunnitteli ihan tosissaan, että hänen miniänsä ryhtyy tulevaisuudessa hänen omaishoitajaksi. Onneksi miniä otti miehestään eron ja muutti muualle. Oma anoppi on ihan kiva, mutta hänenkin suvussaan oletetaan miniöiden olevan jokaisen synttäreillä keittiövastuussa. Minusta anopin omat pojat voivat autella, minä en.

Vierailija
7/87 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä sivustolla anopit on helvetistä, miniöiden mielestä..

Minä olen anoppi ja minulla on kiva miniä. Tullaan hyvin toimeen keskenämme.

Vierailija
8/87 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut kutsuttiin poikaystävän veljen lakkiaisiin. Ilahduin kutsusta ja että tapaisin sukua. Ostin sievän mekon vähillä rahoillani, ja se sopikin hyvin niiden tiskihanskojen kanssa jotka kädessä jouduin tiskaamaan koko päivän.

Vierailija
9/87 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minut kutsuttiin poikaystävän veljen lakkiaisiin. Ilahduin kutsusta ja että tapaisin sukua. Ostin sievän mekon vähillä rahoillani, ja se sopikin hyvin niiden tiskihanskojen kanssa jotka kädessä jouduin tiskaamaan koko päivän.

Minä en suostunut sinne keittiöön ja sain jäätävät vihat päälleni tietenkin.

Anoppi selitti että hänellä on oikeus kyykyttää minua koska hänelläkin oli ollut kamala anoppi. Nope.

Vierailija
10/87 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anoppi selitti että hänellä on oikeus kyykyttää minua koska hänelläkin oli ollut kamala anoppi. Nope.

Olin 16 vuotta ja tosi kiltti.

Vierailija
11/87 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä tismalleen sama tilanne. En ole suostunut moiseen. Tällä hetkellä välit todella etäiset ja hyvä niin.

Vierailija
12/87 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on valintoja. Sinä päätit olla se kiltti ja nöyrä miniä,  joka tiskasi. Toinen vaihtehto olisi ollut nätisti hymyillen huokailla, "mun kädet, en mä voi nyt tiskata", tai jotenkin suorasanaisemmin ilmaista, että vieraaksi minut kutsuttiin.

Toisaalta kovin vieraassa porukassa moni miniä voi viihtyä paremmin keittiössä kuin muiden joukossa "kuin orpo piru vieraassa helvetissä".

Vierailija
13/87 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei, onneksi sattui hyvä anoppi ettei pompottanut oman pillinsä mukaan ketään. Joskus hän kyllä ihmetteli kun en kaivannut hänen apuaan meillä ollenkaan. Miksi olisin? Kaksi aikuista kissan kanssa niin osasimme kyllä huolehtia omasta kämpästämme.

Eniten harmia aiheuttivat mieheni siskot, kumpikin sekaantui liikaa meidän elämäämme ja yrittivät jopa määräillä missä saimme asua. Se ei käynyt meille kummallekaan.

Vierailija
14/87 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua olla missään tekemisissä miniän kanssa. Siksi on jotenkin outoa, että miniän mielestä minun tulisi jakaa kotini ja kesämökkini hänen kanssaan.

Vieraaksi tai tiskaajaksi en ole häntä koskaan kutsunut ja sukujuhlissa pidän huolta siitä, että emme joudu toistemme seuraan. Näin suku tietää, että mitä ikinä miniä minusta sanookin, se on silkkaa kuvitelmaa.

Vierailija
15/87 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on ilmeisesti teini. anoppi haluaa testata onko miniäkokelaasta mihinkään vai onko se pilalla oleva laiska kiukutteleva feministi, joka ei kykene edes kotitöihin.

Vierailija
16/87 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla aivan ihana anoppi. Muutoinkin ja lisäksi korkeintaan tytärtään pyytää aina apuun ja minulle sanoo ettei tarvitse. Tottakai yhdessä sitten häntä autetaan joten ehkä anoppi on erityisen fiksu. Eilen me pakastimme mansikoita vaimon kanssa ja anoppi paistoi lettuja lapset apuna. Lasten suurin apu oli lettukasan pienentäminen.

Vierailija
17/87 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla aivan ihana anoppi. Muutoinkin ja lisäksi korkeintaan tytärtään pyytää aina apuun ja minulle sanoo ettei tarvitse. Tottakai yhdessä sitten häntä autetaan joten ehkä anoppi on erityisen fiksu. Eilen me pakastimme mansikoita vaimon kanssa ja anoppi paistoi lettuja lapset apuna. Lasten suurin apu oli lettukasan pienentäminen.

Kaikilla ei käy yhtä hyvä flaksi appivanhempien kanssa.

Vierailija
18/87 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli nuorena aivan ihanat ns appivanhemmat eli siis poikaystävän vanhemmat. Myös pikkusisko oli ihana.

Pudotus olikin sitten jäätävä näihin nykyisiin.

Vierailija
19/87 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus harvoin pyytää apua, joskus ei. Monesti tarjoan apuani, kun on mukavampi touhuta jotain. Mulla on tosi kiva anoppi.

Yleensä meille on kyllä miehen kanssa ihan yhteistä nikkarointia/raskaampaa pihahommaa kun miehen tai omien vanhempien talossa on aina joku vähän rempallaan eivätkä itse jaksa tai osaa tehdä.

Sukujuhlien tai vastaavien tapauksessa me miehen kanssa koitetaan piiloutua keittiöön ja siellä on muutkin samanhenkiset paossa ja samalla sitten tiskataan tms. ja pidetään omaa kivaa kun muut pönöttää ja kälättää jotain mikä ei kiinnosta lainkaan. Kummankin suvuissa sama homma...

Vierailija
20/87 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppi ehkä sen takia ok koska tehän lesboja

Poika ei vaivautuisi äitiään auttamaan ja miniä ei silloin myöskään.