Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä aloitti synttärionnittelut sanoilla: "ET ole kaikkein kaunein tai muodokkain, mutta olet mulle rakkain"...Marssin saman tien ulos ravintolasta, ruoatkin oli vielä tulematta

Vierailija
12.07.2023 |

Nyt en ole 4 päivään vastannut viesteihin tai puheluihin.

Olemme olleet 1,5v yhdessä.

En voi käsittää miten mies voi sanoa noin

Kommentit (948)

Vierailija
481/948 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä verrataan että olisi muka sama asia kun miestä sanottaisiin pienimunaiseksi.

No ei se ole, koska munan kokoa ei voi treenata, mutta jokainen nainen voi halutessaan olla hyväkroppainen, treensttua ja muodokas.

Syö vain oikein ja käy pari kertas viikossa salilla.

Pienimunaisuus ei ole valinta, mutta kropan malli on.

Kropan aihiota ei voi valita. Eikä lihastyyppiä. Musta tulee massava salilla. Eikä haittaa kyllä itseä yhtään, mutta sinua luultavasti haittaisi. Oma geeniperimä on kuin beaglella, ei siitä vinttikoiraa tule millään ravinnolla tai treenillä.

Syömällä vähemmän voit päästä ylipainosta eroon ja pakaroita voi treenata. Rintojen kokoon on vaikea vaikuttaa mutta jos sulla on pienet rinnat niin ehkä silikonilla niitä voi kohentaa?

Se jos naama näyttää rumalle niin meikillä sitä voi ehostaa mutta hyvällä ruokavaliolla iho pysyy hyvänä.

Mikään noista väitteistä ei pidä paikkaansa, paitsi se, että rinnat kasvaa, kun sinne laittaa kehoon kuulumattomia osia. Pienet rinnat silikonilla "kohenee"? Ketä ne pienet rinnat haittaavat, jotka ovat niin viehättävät, sinuako? Pitääkö ihmisten olla sen näköisiä, mikä sinua kiihottaa?

Vierailija
482/948 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän ylipainoista voi huomauttaa asiasta mutta kohteliaasti, olen työpaikalla eräälle nuorelle naiselle sanonut että älä syö noin isoja annoksia koska se lihottaa. Hän ei ole kaunis mutta en minä sitä ole rumaksi sanonut.

Kaunis nainen on sellainen joka on oikeasti kaunis ja pitää huolta kehostaan.

Olen itse mies ja ikää 33 vuotta.

Toivon että saat joku päivä töissä turpaan. Ansaitset kunnon turpaan vetämisen niin loppuu sulla luulot itsestäsi ja siitä mitä muille saa sanoa. Ei sulla oo mitään oikeutta sanoa kellekkään kuinka paljon ne saa syödä ja millaisia niiden pitäisi olla että "kelpuuttaisit" he seuraasi. Oot täys pelle ja varmasti se on huomattu.

Tuo mies joka huomauttelee toisten ulkonäöstä ja syömisistä on varmaan henkisesti teinin tasolla,minun tuntemat miehet ei huomauttele toisten syömisistä olkoot ihminen kuinka lihava tai ruma tms. Koska niillä on peruskäytöstavat hallussa.

Mutta et tiedä mitä tuntemasi miehet ajattelee sinun syömisistä tai ulkonäöstäsi.

Jotkut sanoo ääneen mitä ajattelee ja jotkut osaa olla hiljaa.

Mun ei tarvitse tietää, mitä joku ajattelee mun syömisistä. Eihän se tyyppikään tiedä, mitä ajattelen siitä.

Niin se saattaa ajatella että syöt liikaa ja että et ole kaunis vaikka luulet olevasi hyvä juuri sellaisena kuin olet. Miehet yleensä keskenään juttelee naisista kun naisia ei ole paikalla koska silloin voi puhua vapautuneesti ja siellä kyllä käydään läpi jos nainen on ylipainoinen tai ruma.

Mä olen hyvä just sellaisena kuin olen. Ei se siitä muutu, että ne paskaajauhavat miehet eivät minua arvosta.

Ottaako päähän, että et voi kontrolloida koko maailmaa, vaikka lapsellisuudessasi niin kuvittelet? Mulle on ihan yhdentekevää, arvostaako jotkut työpaikan jonepetterit mua vai ei. He on mulle ilmaa muutenkin.

Itsesi mielestä olet just hyvä sellaisena kuin olet mutta et ehkä muiden mielestä.

Niin mitä sitten? Omaa elämäänihän minä elän. Miksi minun pitäisi yrittää ostaa jokaisen low life luuserinkin hyväksyntä? Omanarvontunto on silleen kohdillasn, että tajuan ettei tarvitse. Keskityn itseeni ja elämäni ihmisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/948 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän ylipainoista voi huomauttaa asiasta mutta kohteliaasti, olen työpaikalla eräälle nuorelle naiselle sanonut että älä syö noin isoja annoksia koska se lihottaa. Hän ei ole kaunis mutta en minä sitä ole rumaksi sanonut.

Toivon että saat joku päivä töissä turpaan. Ansaitset kunnon turpaan vetämisen niin loppuu sulla luulot itsestäsi ja siitä mitä muille saa sanoa. Ei sulla oo mitään oikeutta sanoa kellekkään kuinka paljon ne saa syödä ja millaisia niiden pitäisi olla että "kelpuuttaisit" he seuraasi. Oot täys pelle ja varmasti se on huomattu.

Tuo mies joka huomauttelee toisten ulkonäöstä ja syömisistä on varmaan henkisesti teinin tasolla,minun tuntemat miehet ei huomauttele toisten syömisistä olkoot ihminen kuinka lihava tai ruma tms. Koska niillä on peruskäytöstavat hallussa.

Mutta et tiedä mitä tuntemasi miehet ajattelee sinun syömisistä tai ulkonäöstäsi.

Jotkut sanoo ääneen mitä ajattelee ja jotkut osaa olla hiljaa.

Mun ei tarvitse tietää, mitä joku ajattelee mun syömisistä. Eihän se tyyppikään tiedä, mitä ajattelen siitä.

Niin se saattaa ajatella että syöt liikaa ja että et ole kaunis vaikka luulet olevasi hyvä juuri sellaisena kuin olet. Miehet yleensä keskenään juttelee naisista kun naisia ei ole paikalla koska silloin voi puhua vapautuneesti ja siellä kyllä käydään läpi jos nainen on ylipainoinen tai ruma.

Tuollaiset *miehet* saavat juorukerhoissaan puhua ihan mitä haluavat. Ei ketään tervettä naista kiinnosta moiset pinnalliset juoru-ukot.

Vierailija
484/948 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko oikeasti noin yksikertainen, että huomauttelet työpaikalla ihmisille niiden syömisistä???

Kyllä. Me miehet olemme suorasanaisia ja rehellisiä. Otamme myös huumorilla asioita paljon.

Kiva. Toivottavasti vaimosi aloittaa seuraavan synttärionnittelunsa sanomalla, että *Pippelisi ei ole kaikkein isoin etkä osaa sitä käyttää kovinkaan hyvin, mutta koska teet jonkin verran kotitöitä ihan kohtuullisen omatoimisesti, vältät mulle.*

Rehellisyys kunniaan, ja hei, ainahan voi ottaa huumorilla!

Ei aloittajan miesystävän synttärionnittelu ollut alatyylinen. Verrannollista olisi, jos nainen lausuisi onnitteluinaan miehelle: "Et ole kaikkein komein ja lihaksikkain, mutta olet mulle rakkain." Ainakin itselleni miehenä kelpaisi, enkä vetäisi hernettä nenään.

"Hiusrajasi on aika korkealla ja painoakin on vähän liikaa, mutta minulle olet silti rakkain. "

Ei varmaan tekisi hyvää parisuhteelle, jos vaimo katsoisi tarpeelliseksi ottaa tuollaiset puheeksi. Tai edes ihan asioikseen kertoa, miten en ole kaikkein komein tai hyväkroppaisin. Totta kai mä sen tiedän, mutta miksi hieroa sitä mun naamaan?

Tekee muuten oikeasti hyvää parisuhteelle jos asiasta onnistutaan keskustelemaan ja toinen oppii mikä loukkasi. Se mitä täällä näköjään harrastetaan että vain poistutaan ei kehitä mitään.

Hyvä että ap poistui. Itsehän aikoinani en tehnyt niin, vaan jäin odottamaan sitä miehen "kehittymistä". Elämäni suurin virhe.

Uudessa suhteessa ei tarvinnut odotella aikuisen miehen kehittymistä.

Vierailija
485/948 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vedit herneen nenään koska tuskin olet kaunein ja muodokkain, olet turhan herkkänahkainen.

No mietitäänpä päinvastoin, että nainen olisi aloittanut puheen, että eihän sinun lerssisi suurimpia ole, mutta olet rakkain. Täysin epäasiallinen aloitus, ellei sitten ole ollutkin tarkoitus piikitellä. Kaveri on joko tyhmä tai ilkeä, siitä voi valita.

Vierailija
486/948 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonosti on mies sanansa valinnut. Tietenkin jokainen toivoisi kumppanin pitävän kauneimpana.

No kai jokainen nyt tajuaa ettei ole se kaunein.

Katso vaikka jessica albaa, laura lepistöä, jennifer anistonia tai emma watsonia

No tottakai jokainen sen tajuaa. Itselläni on ajatus, että mieheni rakastui minuun ja on rakastunut vieläkin ja rakastaa ehdoitta. Sama toisin päin. En tiedä näin 20 vuoden jälkeen, jos mieheni aloittaisi lauseen noin, varmaan nauraisin.

Ap:n pointti juuri tuossa aloituksessa. Miesystävä olisi voinut jättää lauseen väliin. Olisi vain onnitellut.

N52

Mutta kun se on niin vaikeaa elää parisuhteessa kun pitää varoa kokoajan mitä sanoo ja ettei päästä totuuksia suustansa.

Kannattaa pysytellä yksin jos on koko ajan vahdittava itseään ettei loukkaa ja hauku toisia. Normaalit ihmiset pystyvät kyllä elämään ja olemaan ilman, että koko ajan tekee mieli kertoa toisista jotain *totuuksia*.

Vierailija
487/948 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole se kaikkein kaunein ja haluttavin nainen mutta kyllä mä panen sinua kun ei nyt parempaakaan akkaa ole saatavilla.

T: kiltti ja komea mies

Vierailija
488/948 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika idioottia sanoa noin ääneen. Tiedän, etten ole maailman kaunein enkä missin kroppainen, eikä puolisonikaan ole maailman komein, MUTTA näitä ei sanota ääneen. Miksi se pitäisi sanoa toiselle?

Vierailija
489/948 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä verrataan että olisi muka sama asia kun miestä sanottaisiin pienimunaiseksi.

No ei se ole, koska munan kokoa ei voi treenata, mutta jokainen nainen voi halutessaan olla hyväkroppainen, treensttua ja muodokas.

Kropan aihiota ei voi valita. Eikä lihastyyppiä. Musta tulee massava salilla. Eikä haittaa kyllä itseä yhtään, mutta sinua luultavasti haittaisi. Oma geeniperimä on kuin beaglella, ei siitä vinttikoiraa tule millään ravinnolla tai treenillä.

Syömällä vähemmän voit päästä ylipainosta eroon ja pakaroita voi treenata. Rintojen kokoon on vaikea vaikuttaa mutta jos sulla on pienet rinnat niin ehkä silikonilla niitä voi kohentaa?

Se jos naama näyttää rumalle niin meikillä sitä voi ehostaa mutta hyvällä ruokavaliolla iho pysyy hyvänä.

Ai silikonit on ratkaisu?

No kyllähän niitä peniksenjatkamisleikkauksiakin tehdään, joten ei kun sinne vaan kaikki pienimunaiset. Turha itkeä että no can do.

Vierailija
490/948 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mun pitäisi laittaa vierasesineitä kehooni, että joku mies voisi kiihottua niistä silikonipalloista? En vaan ymmärrä.

Eikä miehetkään mene henkisille valmennuskursseille kasvamaan fiksuiksi aikuisiksi, vaikka se naisia viehättäisikin.

Vierailija
491/948 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika idioottia sanoa noin ääneen. Tiedän, etten ole maailman kaunein enkä missin kroppainen, eikä puolisonikaan ole maailman komein, MUTTA näitä ei sanota ääneen. Miksi se pitäisi sanoa toiselle?

AP se tässä on takakireä huumorintajuton idiootti. Ehkä oli testi mieheltä - lähtee heti kun löytää uuden.

Vierailija
492/948 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ap voi rehellisesti sanoa miehelle että suhde loppui tähän?

Mikä teatteri tuo on että neljään päivään ei vastaa puheluihin eikä tekstareihin? Ei ap,n toiminta kyllä ole moitteeton myöskään.

Ja joo, olen itsekin nainen.

Vierailija
493/948 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos sanoisit sille miehelle että olet pienimunaisin mies jonka olen koskaan nähnyt mutta silti ihan kiva.

Vierailija
494/948 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen huomannut sen että miehet jotka pitävät huolta omasta ulkonäöstään ovat niitä jotka kaikkein eniten kommentoivat naisten ulkonäköä myös negatiiviseen sävyyn. He myös kommentoivat muiden miesten ulkonäköä ja huomauttelevat painosta yms.

Just siis ne "miesmallit" ja muodinhuipulla olevat miehet ovat niitä jotka kommentoivat.

Toki mies joka on hyvännäköinen vaatii että nainen on myös hyvännäköinen.

Vierailija
495/948 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai silikonit on ratkaisu?

No kyllähän niitä peniksenjatkamisleikkauksiakin tehdään, joten ei kun sinne vaan kaikki pienimunaiset. Turha itkeä että no can do.

Minä en kyllä sinun takias ilosauvaa lyhennä.

Vierailija
496/948 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen huomannut sen että miehet jotka pitävät huolta omasta ulkonäöstään ovat niitä jotka kaikkein eniten kommentoivat naisten ulkonäköä myös negatiiviseen sävyyn. He myös kommentoivat muiden miesten ulkonäköä ja huomauttelevat painosta yms.

Just siis ne "miesmallit" ja muodinhuipulla olevat miehet ovat niitä jotka kommentoivat.

Toki mies joka on hyvännäköinen vaatii että nainen on myös hyvännäköinen.

Eikös tämä koske myös toisinpäin

Vierailija
497/948 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni sanoi samalla tavalla "et ole maailman kaunein eikä sulla oo maailman parhaat tissit, mutta hänelle kaunein" :-D

Raivostui kun loukkaannuin.

Vierailija
498/948 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku seurustelusi ihmisen kanssa jonka ulkonäkö ei miellytä?

Onhan niitä, jotka roikkuu mielestään kakkosluokan kumppanin kanssa ja samalla etsiikoko ajan parempaa/kauniimpaa/rikkaampaa.

Vierailija
499/948 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä mies. Oma mies rapsuttaa aina iltaisin  anaaliani ja römpsän tupsua ja sanoo et taas olet ollut vastaaotto keskuksen abdullien kanssa panemassa (Vaikka olen oikeasti  ollut Porinpyrinnön jannujen kanssa mutta se tuntuu silti hyvältä ajatella sellaista mustaa makkaraa)

Vierailija
500/948 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole tietoinen alkeellisimmastakaan kommunikoinnista. Kielteisiä sanoja ei käytetä jos halutaan osoittaa toiselle jotain hyvää/kivaa/positiivista. Mutta hän käytti kielteistä ilmaisua ja sai nenilleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi