Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä aloitti synttärionnittelut sanoilla: "ET ole kaikkein kaunein tai muodokkain, mutta olet mulle rakkain"...Marssin saman tien ulos ravintolasta, ruoatkin oli vielä tulematta

Vierailija
12.07.2023 |

Nyt en ole 4 päivään vastannut viesteihin tai puheluihin.

Olemme olleet 1,5v yhdessä.

En voi käsittää miten mies voi sanoa noin

Kommentit (948)

Vierailija
441/948 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka tämä syntymäpäivä puhe olisi pitänyt tehdä? "Sinä kauneus, joka olet tullut elämääni, ei ollut elämää ilman sinua ja läpä lää". 

Tuo ap:n aloitus oli mielestäni aito ja rehellinen.

katso edelliset vastaukset. keskittymällä oikeasti positiiviseen tai vahvuuksiin. ei tarvitse valehdella. vaatii kyllä hiukan totuttelua, jos se ei ole oma tapa lähestyä ihmisiä.

Vierailija
442/948 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonosti on mies sanansa valinnut. Tietenkin jokainen toivoisi kumppanin pitävän kauneimpana.

No kai jokainen nyt tajuaa ettei ole se kaunein.

Katso vaikka jessica albaa, laura lepistöä, jennifer anistonia tai emma watsonia

hämmennyin... onko tuossa nyt lista kauniista naisista vai kenestä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/948 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän trolli kyllä, koska harva mies nyt alkaa muijansa muotoja kommentoimaan. Muuten vielä oli uskottava stoori.

Et kuule tiedäkään kuinka paljon sellaisia miehiä on. Eikä se ole mitään "rehellisyyttä" vaan alistamista. Jos sitä kerran ollaan niin helkkarin rehellistä niin miksei

se näy kaikissa muissakin asioissa mitkä myös loukkaa? Kuten että miehellä on piilopullo autotallissa ja käy työmatkoilla maksullisilla.

Nää "rehelliset" miehet ei muuten ikinä lauo niitä "totuuksia" esim. omalle pomolleen tai kavereilleen, joilta tietää, et tulis turpaan. Usein just osaavat superhyvin olla mielin kielin niille, jotka on ylemmässä asemassa ja joiden suututtaminen haittais miehen elämää. 

Aidot autistit on sit erikseen. 

Itseasiassa ovat käsittämättömiä perseennuolijoita noin muutoin. Name dropping on toinen luonto, ja julkkiksiin törmäillään hinnalla millä hyvänsä.

Vierailija
444/948 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän miehen, joka kuvittelee, että seksi on sitä parempaa mitä kauniimmat ihmiset sitä keskenään harrastavat. Ehkä tällaisia on tämän ketjun totuudenlaukojatkin.

Vierailija
445/948 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän ylipainoista voi huomauttaa asiasta mutta kohteliaasti, olen työpaikalla eräälle nuorelle naiselle sanonut että älä syö noin isoja annoksia koska se lihottaa. Hän ei ole kaunis mutta en minä sitä ole rumaksi sanonut.

Kaunis nainen on sellainen joka on oikeasti kaunis ja pitää huolta kehostaan.

Olen itse mies ja ikää 33 vuotta.

Toivon että saat joku päivä töissä turpaan. Ansaitset kunnon turpaan vetämisen niin loppuu sulla luulot itsestäsi ja siitä mitä muille saa sanoa. Ei sulla oo mitään oikeutta sanoa kellekkään kuinka paljon ne saa syödä ja millaisia niiden pitäisi olla että "kelpuuttaisit" he seuraasi. Oot täys pelle ja varmasti se on huomattu.

Tuo mies joka huomauttelee toisten ulkonäöstä ja syömisistä on varmaan henkisesti teinin tasolla,minun tuntemat miehet ei huomauttele toisten syömisistä olkoot ihminen kuinka lihava tai ruma tms. Koska niillä on peruskäytöstavat hallussa.

Mutta et tiedä mitä tuntemasi miehet ajattelee sinun syömisistä tai ulkonäöstäsi.

Jotkut sanoo ääneen mitä ajattelee ja jotkut osaa olla hiljaa.

Vierailija
446/948 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun munas on pieni ja liian nopee,

Silti sä oot mulle kulta ja hopee.

Kun joku parempi ilmaantuu

Rakkaus tämä äkisti ruostuu

Siihen asti se on kestävä kuin teräs

Parempi kyllä olis toinen eräs.

Pus pus hani, mä niin toivon sulle hyvää synttäriä!

Vierailija
447/948 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vedit herneen nenään koska tuskin olet kaunein ja muodokkain, olet turhan herkkänahkainen.

Miksi siitä pitää mainita. Vieläpä onnitteluissa.

Vierailija
448/948 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonosti on mies sanansa valinnut. Tietenkin jokainen toivoisi kumppanin pitävän kauneimpana.

Kaikki naiset eivät haluat, että mies valehtelee.

Valehteleminen on aivan eri asia kuin sanomatta jättäminen.

Vierailija
449/948 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta miehelle onkin päästä eroon noin herkkänahkaisesta naisesta.Ei tulisi mitään jos joutuisi koko ajan miettimään sanojaan,ettei toinen suuttuisi.Naiset pyytävät usein mielipdettä vaikka jostakin asusta jonka ovat pitkän harkinnan jälkeen valinneet.Jos sanoo totuuden niin mököttävät.Mutta kun sanoo että kivan näköinen ja mennään ihmisten ilmoille,niin saa hävetä kun paksut selluliitti koivet näkyvät jonkun lampunvarjostinta muistuttavan kesämekon alta,jonka helma jää liian lyhyeksi koska maha ja takapuoli pömpöttää.  

Vierailija
450/948 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän ylipainoista voi huomauttaa asiasta mutta kohteliaasti, olen työpaikalla eräälle nuorelle naiselle sanonut että älä syö noin isoja annoksia koska se lihottaa. Hän ei ole kaunis mutta en minä sitä ole rumaksi sanonut.

Toivon että saat joku päivä töissä turpaan. Ansaitset kunnon turpaan vetämisen niin loppuu sulla luulot itsestäsi ja siitä mitä muille saa sanoa. Ei sulla oo mitään oikeutta sanoa kellekkään kuinka paljon ne saa syödä ja millaisia niiden pitäisi olla että "kelpuuttaisit" he seuraasi. Oot täys pelle ja varmasti se on huomattu.

Tuo mies joka huomauttelee toisten ulkonäöstä ja syömisistä on varmaan henkisesti teinin tasolla,minun tuntemat miehet ei huomauttele toisten syömisistä olkoot ihminen kuinka lihava tai ruma tms. Koska niillä on peruskäytöstavat hallussa.

Mutta et tiedä mitä tuntemasi miehet ajattelee sinun syömisistä tai ulkonäöstäsi.

Mun ei tarvitse tietää, mitä joku ajattelee mun syömisistä. Eihän se tyyppikään tiedä, mitä ajattelen siitä.

Vierailija
451/948 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ei tarvitse tietää, mitä joku ajattelee mun syömisistä. Eihän se tyyppikään tiedä, mitä ajattelen siitä.

Niin se saattaa ajatella että syöt liikaa ja että et ole kaunis vaikka luulet olevasi hyvä juuri sellaisena kuin olet. Miehet yleensä keskenään juttelee naisista kun naisia ei ole paikalla koska silloin voi puhua vapautuneesti ja siellä kyllä käydään läpi jos nainen on ylipainoinen tai ruma.

Vierailija
452/948 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katso vaikka jessica albaa, laura lepistöä, jennifer anistonia tai emma watsonia

No tottakai jokainen sen tajuaa. Itselläni on ajatus, että mieheni rakastui minuun ja on rakastunut vieläkin ja rakastaa ehdoitta. Sama toisin päin. En tiedä näin 20 vuoden jälkeen, jos mieheni aloittaisi lauseen noin, varmaan nauraisin.

Ap:n pointti juuri tuossa aloituksessa. Miesystävä olisi voinut jättää lauseen väliin. Olisi vain onnitellut.

N52

Vierailija
453/948 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko oikeasti noin yksikertainen, että huomauttelet työpaikalla ihmisille niiden syömisistä???

Kyllä. Me miehet olemme suorasanaisia ja rehellisiä. Otamme myös huumorilla asioita paljon.

Kiva. Toivottavasti vaimosi aloittaa seuraavan synttärionnittelunsa sanomalla, että *Pippelisi ei ole kaikkein isoin etkä osaa sitä käyttää kovinkaan hyvin, mutta koska teet jonkin verran kotitöitä ihan kohtuullisen omatoimisesti, vältät mulle.*

Rehellisyys kunniaan, ja hei, ainahan voi ottaa huumorilla!

Ei aloittajan miesystävän synttärionnittelu ollut alatyylinen. Verrannollista olisi, jos nainen lausuisi onnitteluinaan miehelle: "Et ole kaikkein komein ja lihaksikkain, mutta olet mulle rakkain." Ainakin itselleni miehenä kelpaisi, enkä vetäisi hernettä nenään.

"Hiusrajasi on aika korkealla ja painoakin on vähän liikaa, mutta minulle olet silti rakkain. "

Ei varmaan tekisi hyvää parisuhteelle, jos vaimo katsoisi tarpeelliseksi ottaa tuollaiset puheeksi. Tai edes ihan asioikseen kertoa, miten en ole kaikkein komein tai hyväkroppaisin. Totta kai mä sen tiedän, mutta miksi hieroa sitä mun naamaan?

Tekee muuten oikeasti hyvää parisuhteelle jos asiasta onnistutaan keskustelemaan ja toinen oppii mikä loukkasi. Se mitä täällä näköjään harrastetaan että vain poistutaan ei kehitä mitään.

Vierailija
454/948 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt jo aika vanha, enkä ole nähnyt rumaa ihmistä vielä koskaan.

Entinen kihlattuni, mies, sanoi, että kaikki naiset ovat hänestä kauniita. Niin. Siinä vasta miesten mies. Ja vilpittömästi tosissaan hieno ihminen. Hän osasi myös arvostaa muita miehiä. Kannattaisi arvostaa muita ihmisiä, eikä keksiä heistä jotain ihmevikoja.

Vierailija
455/948 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tottakai jokainen sen tajuaa. Itselläni on ajatus, että mieheni rakastui minuun ja on rakastunut vieläkin ja rakastaa ehdoitta. Sama toisin päin. En tiedä näin 20 vuoden jälkeen, jos mieheni aloittaisi lauseen noin, varmaan nauraisin.

Ap:n pointti juuri tuossa aloituksessa. Miesystävä olisi voinut jättää lauseen väliin. Olisi vain onnitellut.

N52

Mutta kun se on niin vaikeaa elää parisuhteessa kun pitää varoa kokoajan mitä sanoo ja ettei päästä totuuksia suustansa.

Vierailija
456/948 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin se saattaa ajatella että syöt liikaa ja että et ole kaunis vaikka luulet olevasi hyvä juuri sellaisena kuin olet. Miehet yleensä keskenään juttelee naisista kun naisia ei ole paikalla koska silloin voi puhua vapautuneesti ja siellä kyllä käydään läpi jos nainen on ylipainoinen tai ruma.

Olisiko sielusi ruma, jos näet toiset ihmisert rumina?

Vierailija
457/948 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä takerru yksityiskohtiin vaan kuuntele kokonaisuu. Tuo on naisten kanssa todella ärsyttävä tapa kun ette kuuntele edes loppuu ennen kun teette johtopäätökset ja loukkaannutte sekä ahdistutte vaikka sille ei olisi ollut tarvetta kun olisi kuunnellut loppuun asti mutta ei nainen siihe loppuun asti kuunteluun pysty

Vierailija
458/948 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla tosi nuori .

Vierailija
459/948 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä verrataan että olisi muka sama asia kun miestä sanottaisiin pienimunaiseksi.

No ei se ole, koska munan kokoa ei voi treenata, mutta jokainen nainen voi halutessaan olla hyväkroppainen, treensttua ja muodokas.

Syö vain oikein ja käy pari kertas viikossa salilla.

Pienimunaisuus ei ole valinta, mutta kropan malli on.

Vierailija
460/948 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen hyvä just sellaisena kuin olen. Ei se siitä muutu, että ne paskaajauhavat miehet eivät minua arvosta.

Ottaako päähän, että et voi kontrolloida koko maailmaa, vaikka lapsellisuudessasi niin kuvittelet? Mulle on ihan yhdentekevää, arvostaako jotkut työpaikan jonepetterit mua vai ei. He on mulle ilmaa muutenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi