Miesystävä aloitti synttärionnittelut sanoilla: "ET ole kaikkein kaunein tai muodokkain, mutta olet mulle rakkain"...Marssin saman tien ulos ravintolasta, ruoatkin oli vielä tulematta
Nyt en ole 4 päivään vastannut viesteihin tai puheluihin.
Olemme olleet 1,5v yhdessä.
En voi käsittää miten mies voi sanoa noin
Kommentit (948)
Oletko sitten itsesi mielestä kaikkein kaunein, ap?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonosti on mies sanansa valinnut. Tietenkin jokainen toivoisi kumppanin pitävän kauneimpana.
No kai jokainen nyt tajuaa ettei ole se kaunein.
Katso vaikka jessica albaa, laura lepistöä, jennifer anistonia tai emma watsonia
No tottakai jokainen sen tajuaa. Itselläni on ajatus, että mieheni rakastui minuun ja on rakastunut vieläkin ja rakastaa ehdoitta. Sama toisin päin. En tiedä näin 20 vuoden jälkeen, jos mieheni aloittaisi lauseen noin, varmaan nauraisin.
Ap:n pointti juuri tuossa aloituksessa. Miesystävä olisi voinut jättää lauseen väliin. Olisi vain onnitellut.
N52Mutta kun se on niin vaikeaa elää parisuhteessa kun pitää varoa kokoajan mitä sanoo ja ettei päästä totuuksia suustansa.
Hänen totuutensa, hän oli joutunut tyytymään vähempään, koska on niin vähään tyytyväinen pösilö. Se nainen on kaunis ja täydellinen omana itsenään, mutta se ei tälle miehelle kelpaa sinällään, vaan vain sen takia, kun hän on jotenkin tyytynyt osaansa. En myöskään tykkäisi. Mikä ihmeen onnentoivotus tuollainen on, että kertoo kaikille julkisesti, että parempiakin olisi, mutta sinä et ole se? Vaikka nyt olisikin tuota mieltä, onko pakko pilata toisen juhlat sen kertomisella?
Vierailija kirjoitti:
Parasta miehelle onkin päästä eroon noin herkkänahkaisesta naisesta.Ei tulisi mitään jos joutuisi koko ajan miettimään sanojaan,ettei toinen suuttuisi.Naiset pyytävät usein mielipdettä vaikka jostakin asusta jonka ovat pitkän harkinnan jälkeen valinneet.Jos sanoo totuuden niin mököttävät.Mutta kun sanoo että kivan näköinen ja mennään ihmisten ilmoille,niin saa hävetä kun paksut selluliitti koivet näkyvät jonkun lampunvarjostinta muistuttavan kesämekon alta,jonka helma jää liian lyhyeksi koska maha ja takapuoli pömpöttää.
Olisipa mielenkiintoista nähdä, millainen täydellinen Mr. Universum tämänkin oksensi näppikseltään.
Vierailija kirjoitti:
Täällä verrataan että olisi muka sama asia kun miestä sanottaisiin pienimunaiseksi.
No ei se ole, koska munan kokoa ei voi treenata, mutta jokainen nainen voi halutessaan olla hyväkroppainen, treensttua ja muodokas.
Syö vain oikein ja käy pari kertas viikossa salilla.Pienimunaisuus ei ole valinta, mutta kropan malli on.
Kropan aihiota ei voi valita. Eikä lihastyyppiä. Musta tulee massava salilla. Eikä haittaa kyllä itseä yhtään, mutta sinua luultavasti haittaisi. Oma geeniperimä on kuin beaglella, ei siitä vinttikoiraa tule millään ravinnolla tai treenillä.
ap on melkoinen narsisti, jos odottaa toisen pitävän häntä maailman kauneimpana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän ylipainoista voi huomauttaa asiasta mutta kohteliaasti, olen työpaikalla eräälle nuorelle naiselle sanonut että älä syö noin isoja annoksia koska se lihottaa. Hän ei ole kaunis mutta en minä sitä ole rumaksi sanonut.
Kaunis nainen on sellainen joka on oikeasti kaunis ja pitää huolta kehostaan.
Olen itse mies ja ikää 33 vuotta.Toivon että saat joku päivä töissä turpaan. Ansaitset kunnon turpaan vetämisen niin loppuu sulla luulot itsestäsi ja siitä mitä muille saa sanoa. Ei sulla oo mitään oikeutta sanoa kellekkään kuinka paljon ne saa syödä ja millaisia niiden pitäisi olla että "kelpuuttaisit" he seuraasi. Oot täys pelle ja varmasti se on huomattu.
Tuo mies joka huomauttelee toisten ulkonäöstä ja syömisistä on varmaan henkisesti teinin tasolla,minun tuntemat miehet ei huomauttele toisten syömisistä olkoot ihminen kuinka lihava tai ruma tms. Koska niillä on peruskäytöstavat hallussa.
Mutta et tiedä mitä tuntemasi miehet ajattelee sinun syömisistä tai ulkonäöstäsi.
Jotkut sanoo ääneen mitä ajattelee ja jotkut osaa olla hiljaa.Mun ei tarvitse tietää, mitä joku ajattelee mun syömisistä. Eihän se tyyppikään tiedä, mitä ajattelen siitä.
Niin se saattaa ajatella että syöt liikaa ja että et ole kaunis vaikka luulet olevasi hyvä juuri sellaisena kuin olet. Miehet yleensä keskenään juttelee naisista kun naisia ei ole paikalla koska silloin voi puhua vapautuneesti ja siellä kyllä käydään läpi jos nainen on ylipainoinen tai ruma.
Mä olen hyvä just sellaisena kuin olen. Ei se siitä muutu, että ne paskaajauhavat miehet eivät minua arvosta.
Ottaako päähän, että et voi kontrolloida koko maailmaa, vaikka lapsellisuudessasi niin kuvittelet? Mulle on ihan yhdentekevää, arvostaako jotkut työpaikan jonepetterit mua vai ei. He on mulle ilmaa muutenkin.
Itsesi mielestä olet just hyvä sellaisena kuin olet mutta et ehkä muiden mielestä.
Sanoisin miehelle kun tulee sopiva tilaisuus, että et ole komein etkä lihaksikkain mutta et rakkainkaan. Katsoisi miten reagoi. Silmä silmästä jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän ylipainoista voi huomauttaa asiasta mutta kohteliaasti, olen työpaikalla eräälle nuorelle naiselle sanonut että älä syö noin isoja annoksia koska se lihottaa. Hän ei ole kaunis mutta en minä sitä ole rumaksi sanonut.
Olen itse mies ja ikää 33 vuotta.Toivon että saat joku päivä töissä turpaan. Ansaitset kunnon turpaan vetämisen niin loppuu sulla luulot itsestäsi ja siitä mitä muille saa sanoa. Ei sulla oo mitään oikeutta sanoa kellekkään kuinka paljon ne saa syödä ja millaisia niiden pitäisi olla että "kelpuuttaisit" he seuraasi. Oot täys pelle ja varmasti se on huomattu.
Tuo mies joka huomauttelee toisten ulkonäöstä ja syömisistä on varmaan henkisesti teinin tasolla,minun tuntemat miehet ei huomauttele toisten syömisistä olkoot ihminen kuinka lihava tai ruma tms. Koska niillä on peruskäytöstavat hallussa.
Mutta et tiedä mitä tuntemasi miehet ajattelee sinun syömisistä tai ulkonäöstäsi.
Jotkut sanoo ääneen mitä ajattelee ja jotkut osaa olla hiljaa.Mun ei tarvitse tietää, mitä joku ajattelee mun syömisistä. Eihän se tyyppikään tiedä, mitä ajattelen siitä.
Niin se saattaa ajatella että syöt liikaa ja että et ole kaunis vaikka luulet olevasi hyvä juuri sellaisena kuin olet. Miehet yleensä keskenään juttelee naisista kun naisia ei ole paikalla koska silloin voi puhua vapautuneesti ja siellä kyllä käydään läpi jos nainen on ylipainoinen tai ruma.
Mä olen hyvä just sellaisena kuin olen. Ei se siitä muutu, että ne paskaajauhavat miehet eivät minua arvosta.
Ottaako päähän, että et voi kontrolloida koko maailmaa, vaikka lapsellisuudessasi niin kuvittelet? Mulle on ihan yhdentekevää, arvostaako jotkut työpaikan jonepetterit mua vai ei. He on mulle ilmaa muutenkin.
Näillä miehillä ei ole mitään muuta elämää kuin arvostella naisten ulkonäköä ja painoa tälläiset miehet monesti itse sellaisia millaiseksi naisia arvostelevat ja haukkuvat ja viitsivät vielä sanoa ilkeilyä ja huomautuksia rehellisyydeksi!
Ainakin vaikuttaa olevan rehellinen mies. Pisteet miehelle siitä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko sitten itsesi mielestä kaikkein kaunein, ap?
ainakin niin minulle pitää kertoa, koska olen narsisti
ap
Vierailija kirjoitti:
Ainakin vaikuttaa olevan rehellinen mies. Pisteet miehelle siitä.
naisilta ei kyllä saa pisteitä rehellisyydellä. naiset eivät kestä totuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä verrataan että olisi muka sama asia kun miestä sanottaisiin pienimunaiseksi.
No ei se ole, koska munan kokoa ei voi treenata, mutta jokainen nainen voi halutessaan olla hyväkroppainen, treensttua ja muodokas.
Syö vain oikein ja käy pari kertas viikossa salilla.Pienimunaisuus ei ole valinta, mutta kropan malli on.
Kropan aihiota ei voi valita. Eikä lihastyyppiä. Musta tulee massava salilla. Eikä haittaa kyllä itseä yhtään, mutta sinua luultavasti haittaisi. Oma geeniperimä on kuin beaglella, ei siitä vinttikoiraa tule millään ravinnolla tai treenillä.
Syömällä vähemmän voit päästä ylipainosta eroon ja pakaroita voi treenata. Rintojen kokoon on vaikea vaikuttaa mutta jos sulla on pienet rinnat niin ehkä silikonilla niitä voi kohentaa?
Se jos naama näyttää rumalle niin meikillä sitä voi ehostaa mutta hyvällä ruokavaliolla iho pysyy hyvänä.
Vierailija kirjoitti:
Sinällään on sama asia, että miehillä on täysin harhaiset kuvitelmat naisten mahdollisuuksista muokata kehoaan. Ei siitä lyhytraajaisesta pitkäselkäisestä miehestäkään tule salilla pitkäraajaista ja sopusuhtaisempaa mitoitukseltaan.
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh. Mene vaan salille ja treenaa vaikkapa millainen vartalo. Eipä onnistu, mutta keskity vaan ihmeessä siihen, että pienimunaisuutesi ei ole oma valintasi. Muut keskittyvätkin rumaan persoonallisuuteesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parasta miehelle onkin päästä eroon noin herkkänahkaisesta naisesta.Ei tulisi mitään jos joutuisi koko ajan miettimään sanojaan,ettei toinen suuttuisi.Naiset pyytävät usein mielipdettä vaikka jostakin asusta jonka ovat pitkän harkinnan jälkeen valinneet.Jos sanoo totuuden niin mököttävät.Mutta kun sanoo että kivan näköinen ja mennään ihmisten ilmoille,niin saa hävetä kun paksut selluliitti koivet näkyvät jonkun lampunvarjostinta muistuttavan kesämekon alta,jonka helma jää liian lyhyeksi koska maha ja takapuoli pömpöttää.
Olisipa mielenkiintoista nähdä, millainen täydellinen Mr. Universum tämänkin oksensi näppikseltään.
https://www.stratford-herald.com/news/stratford-max-wins-mr-universe-ti…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syömällä vähemmän voit päästä ylipainosta eroon ja pakaroita voi treenata. Rintojen kokoon on vaikea vaikuttaa mutta jos sulla on pienet rinnat niin ehkä silikonilla niitä voi kohentaa?
Se jos naama näyttää rumalle niin meikillä sitä voi ehostaa mutta hyvällä ruokavaliolla iho pysyy hyvänä.
Aha. Kuule, ei kiinnosta paskan vertaa.
Mulla on isot rinnat ja täyteläiset pakarat parinkymmenen salivuoden jälkeen, mutta ei sua varten.
Nyt olis kyllä kiva nähdä, että millainen adonis on sitä mieltä, että jokaisen naisen velvollisuus olisi toimia esitetyllä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasva aikuiseksi. On ihan sama, mitä kukakin toisista ajattelee, tai selän takana puhuu. Ketään ei silti tarvitse ehdoin tahdoin loukata päin naamaa. Ja kuvitteletko tosiaan, että naisia kiinnostaa, mitä jotkut random-miehet heistä selän takana puhuvat? Ette ole naisten maailman napoja, vaikka niin kuvittelettekin.
Tyhmä nainen. Miehelle suosittelen jättämään moisen.
Illallinen ja kertoo rakastavansa ja muija kävelee ulos ja kiukuttelee päiviä.
Itsetunnoton, huonosti käyttäytyvä, bimbo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsesi mielestä olet just hyvä sellaisena kuin olet mutta et ehkä muiden mielestä.
Ja kumpikohan on tärkeämpää?
Ei pitäisi mainita ihmisiä nimeltä, mutta tuo Ylen Jälkiviisaissa esiintyvä Anu Partanen, hän voisi olla komea miehenä, mutta naisena ei niin kaunis.