Miesystävä aloitti synttärionnittelut sanoilla: "ET ole kaikkein kaunein tai muodokkain, mutta olet mulle rakkain"...Marssin saman tien ulos ravintolasta, ruoatkin oli vielä tulematta
Nyt en ole 4 päivään vastannut viesteihin tai puheluihin.
Olemme olleet 1,5v yhdessä.
En voi käsittää miten mies voi sanoa noin
Kommentit (948)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku seurustelusi ihmisen kanssa jonka ulkonäkö ei miellytä?
Onhan niitä, jotka roikkuu mielestään kakkosluokan kumppanin kanssa ja samalla etsiikoko ajan parempaa/kauniimpaa/rikkaampaa.
Tää on nykyisin aika yleistä, ollaan parisuhteessa mutta heti kun jostain löytyy se parempi niin sitten vaihdetaan lennosta siihen.
Nykyisin erotaan valtavasti ja monella on useita kumppaneita jne.
Emme elä enää vuotta 1950 jolloin mentiin yhteen ja yhdessä elettiin vaan elämme 2000 lukua.
Vierailija kirjoitti:
Sika vaihtoon!
NÄYTÄ TISSIT, taitaa nännisit jo katsoa napaasi päin XD
Vierailija kirjoitti:
Täällä verrataan että olisi muka sama asia kun miestä sanottaisiin pienimunaiseksi.
No ei se ole, koska munan kokoa ei voi treenata, mutta jokainen nainen voi halutessaan olla hyväkroppainen, treensttua ja muodokas.
Syö vain oikein ja käy pari kertas viikossa salilla.Pienimunaisuus ei ole valinta, mutta kropan malli on.
Mies, en tykkää leveästä lantiostasi, lyhyistä jaloistasi enkä - jos toden sanon - harvoista hiuksistasikaan. Kasvosikin voisivat rehellisesti sanoen olla no, siis ainakin leuan osalta jämäkämpi, kauniisti ilamistuna. Mutta ei hätää, syö oikein ja käy pari kertas salilla, niin kaikki hoituu.
Pienelle vehkeellesi ei tietenkään koon puolesta voi mitään, mutta totta puhuen, voisit opetella käyttämään sitä aika paljon paremmin.
N30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä verrataan että olisi muka sama asia kun miestä sanottaisiin pienimunaiseksi.
No ei se ole, koska munan kokoa ei voi treenata, mutta jokainen nainen voi halutessaan olla hyväkroppainen, treensttua ja muodokas.
Syö vain oikein ja käy pari kertas viikossa salilla.Pienimunaisuus ei ole valinta, mutta kropan malli on.
Mies, en tykkää leveästä lantiostasi, lyhyistä jaloistasi enkä - jos toden sanon - harvoista hiuksistasikaan. Kasvosikin voisivat rehellisesti sanoen olla no, siis ainakin leuan osalta jämäkämpi, kauniisti ilamistuna. Mutta ei hätää, syö oikein ja käy pari kertas salilla, niin kaikki hoituu.
Pienelle vehkeellesi ei tietenkään koon puolesta voi mitään, mutta totta puhuen, voisit opetella käyttämään sitä aika paljon paremmin.
N30
Ei ole pieniä munia, on vain väljiä pilluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailijaa kirjoitti:
Huvittavaa näissä on se että jos tuollaisille miehille sanoisi noin niin loukkaantuisi itse verisesti. Naisen vaan pitäisi niellä moiset "totuudet" ja arvostaa. Kaikkea ei kannata sanoa toiselle. :D
Miksi kukaan loukkaantuisi faktoista? Oletko jotenkin tyhmä?
Sinä täällä olet ainoa tyhmä. Ihan kaikkea ei tarvitse möläyttää ja asiat voi sanoa toista loukkaamattakin. Esimerkiksi miehelleni tuli joku hyvänlaatuinen kasvain poskeensa ja sun mielestä mun olis pitänyt rehellisyyden nimissä huutaa: "hyi viddu mikä patti sulla kasvaa turvassa".
Mutta sanoin, että:"kulta sun kannattaa mennä näyttämään lääkärille tota paisetta ettei se vaan ole mitään melanoomaa tai vastaavaa".
Muistavatkohan nämä kaverit omat sääntönsä pitäessään puhetta pomolleen. "Et ole pomo mikään kaunein/komein/hoikin..." Sitten ihmettelevät, kun pomo ei oikein tykännyt faktoista, vaikka muistivat mainita, että ihan hyvä tyyppi pomo kuitenkin on. Vai osaavatko töissä kuitenkin erottaa, mikä on kohteliasta ja mikä ei, ja parisuhteessa kylvävät piikkejään?
Vierailija kirjoitti:
Sun munas on pieni ja liian nopee,
Silti sä oot mulle kulta ja hopee.
Kun joku parempi ilmaantuu
Rakkaus tämä äkisti ruostuu
Siihen asti se on kestävä kuin teräs
Parempi kyllä olis toinen eräs.Pus pus hani, mä niin toivon sulle hyvää synttäriä!
Eikö ennemmin:
"Sun munas on liian pieni ja nopee,
et oo mulle kulta vaan hopee..." :D
"Silmäsi ovat kuin tähdet. Ei niin kirkkaat vaan pienet ja kaukana toisistaan"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N30
Kyllä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisyys kunniaan.
Naisille ulkonäölle on eri standardit kuin miehille.
Miehelle vastaava loukkaus olisi varmaan et ole rikas enkä mieti sinun taikinaista naamaasi kun työnnät pientä peenistäsi minuun, mutta rakkain olet muru.
Harva tykkäisi :)
Edelleen: aloittajan miesystävä ei käyttänyt alatyylistä kieltä. Verrannollinen sille, että nainen alkaisi haukkua miestä pienestä "peeniksestä" olisi, että mies pilkkaisi naista löysästä alapäästä ja roikkurinnoista.
Mikähän muuten siinä on, että kun mies erehtyy kommentoimaan naisen ulkonäköä vähänkään kriittisesti, naiset menevät epäasiallisuuksiin? Vastaan: huono itsetunto.
Olisit vain sanonut 'samoin rakas' ja sitten jatkanut iltaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän ylipainoista voi huomauttaa asiasta mutta kohteliaasti, olen työpaikalla eräälle nuorelle naiselle sanonut että älä syö noin isoja annoksia koska se lihottaa. Hän ei ole kaunis mutta en minä sitä ole rumaksi sanonut.
Kaunis nainen on sellainen joka on oikeasti kaunis ja pitää huolta kehostaan.
Olen itse mies ja ikää 33 vuotta.Toivon että saat joku päivä töissä turpaan. Ansaitset kunnon turpaan vetämisen niin loppuu sulla luulot itsestäsi ja siitä mitä muille saa sanoa. Ei sulla oo mitään oikeutta sanoa kellekkään kuinka paljon ne saa syödä ja millaisia niiden pitäisi olla että "kelpuuttaisit" he seuraasi. Oot täys pelle ja varmasti se on huomattu.
Tuo mies joka huomauttelee toisten ulkonäöstä ja syömisistä on varmaan henkisesti teinin tasolla,minun tuntemat miehet ei huomauttele toisten syömisistä olkoot ihminen kuinka lihava tai ruma tms. Koska niillä on peruskäytöstavat hallussa.
Mutta et tiedä mitä tuntemasi miehet ajattelee sinun syömisistä tai ulkonäöstäsi.
Jotkut sanoo ääneen mitä ajattelee ja jotkut osaa olla hiljaa.Mun ei tarvitse tietää, mitä joku ajattelee mun syömisistä. Eihän se tyyppikään tiedä, mitä ajattelen siitä.
Niin se saattaa ajatella että syöt liikaa ja että et ole kaunis vaikka luulet olevasi hyvä juuri sellaisena kuin olet. Miehet yleensä keskenään juttelee naisista kun naisia ei ole paikalla koska silloin voi puhua vapautuneesti ja siellä kyllä käydään läpi jos nainen on ylipainoinen tai ruma.
Mä olen hyvä just sellaisena kuin olen.
Tuskin. Kuulostat läskiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N30
Nyt meni väärin. Googlaa, se on oikeasti toisinpäin. Kaikki, mitä miehet luulevat on yleensä väärin, koska ennen aikaan vain miehet olivat tieteen parissa ja loivat tietenkin itseänsä imartelevat määreet.
Todella, miehen pienimunaisuus voi olla naiselle ongelmana suuri, vaikka muna itsessään on pieni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän ylipainoista voi huomauttaa asiasta mutta kohteliaasti, olen työpaikalla eräälle nuorelle naiselle sanonut että älä syö noin isoja annoksia koska se lihottaa. Hän ei ole kaunis mutta en minä sitä ole rumaksi sanonut.
Kaunis nainen on sellainen joka on oikeasti kaunis ja pitää huolta kehostaan.
Olen itse mies ja ikää 33 vuotta.Toivon että saat joku päivä töissä turpaan. Ansaitset kunnon turpaan vetämisen niin loppuu sulla luulot itsestäsi ja siitä mitä muille saa sanoa. Ei sulla oo mitään oikeutta sanoa kellekkään kuinka paljon ne saa syödä ja millaisia niiden pitäisi olla että "kelpuuttaisit" he seuraasi. Oot täys pelle ja varmasti se on huomattu.
Tuo mies joka huomauttelee toisten ulkonäöstä ja syömisistä on varmaan henkisesti teinin tasolla,minun tuntemat miehet ei huomauttele toisten syömisistä olkoot ihminen kuinka lihava tai ruma tms. Koska niillä on peruskäytöstavat hallussa.
Mutta et tiedä mitä tuntemasi miehet ajattelee sinun syömisistä tai ulkonäöstäsi.
Jotkut sanoo ääneen mitä ajattelee ja jotkut osaa olla hiljaa.Mun ei tarvitse tietää, mitä joku ajattelee mun syömisistä. Eihän se tyyppikään tiedä, mitä ajattelen siitä.
Niin se saattaa ajatella että syöt liikaa ja että et ole kaunis vaikka luulet olevasi hyvä juuri sellaisena kuin olet. Miehet yleensä keskenään juttelee naisista kun naisia ei ole paikalla koska silloin voi puhua vapautuneesti ja siellä kyllä käydään läpi jos nainen on ylipainoinen tai ruma.
Mä olen hyvä just sellaisena kuin olen.
Tuskin. Kuulostat läskiltä.
Läskitkin on hyviä just sellasina kun on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N30
Kyllä on.
Niin on. Olen nähnyt yhden. Pukeuduin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N30
Todistetusti on pieniä ja jopa vielä pienempiä vehkeitä nähty/koettu suht reilulla otoksella.
N40, yhä tiukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N30
Kyllä on.
Ei ole, kunnon jumpattuun pilluun ei meinaa edes tätä katkarapua saada työnnettyä kun taas perusmamman messuhalliin nylpyttäminen on kuin muovipussia panisi.
Todellakin typerästi ( miesten logiikalla) sanottu !
Vähän kuin puhuisi autostaan....
Mun mies on myös yhtä typerys, mutta eri tavalla.
Hänellä EI tuo aterioilla eikä yleensäkään ruokapöydässä keskustelu suju.
Eikä hän ole yhtään keskustelija.
Arkiset jokapäiväiset kommentit heittää..:
"Käydäänkö kaupassa, mitä ruokaa, maksoin vastikkeen, lähen kalaan, päätä särkee, Onpa kuuma/kylmä" jne...
Siinä ne keskustelut.
En ikinä unohda 30 v hääpäivän kunniaksi (?) Ravintolassa syömistä, ihan hyvin ois voitu syödä nakkikioskilla tai kotona.
Tuppisuina.
Katoin siinä pöydän toisella puolella, kun hän lapio ruokaa suuhunsa, suorastaan ällötti !
Enpä minäkään sanakaan sanonut.
Että silleen.
Mutta kun Hra suuttuu , kyllä sanoja alkaa löytymään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vedit herneen nenään koska tuskin olet kaunein ja muodokkain, olet turhan herkkänahkainen.
Onko se jotenkin olennaista syntymäpäiväonnitteluissa muistuttaa, että juuri sinä et ole se universumin upein ilmestys? :D Silti voi olla kaunis tai ainakin kivan näköinen sen oman kumppanin mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N30
Todistetusti on pieniä ja jopa vielä pienempiä vehkeitä nähty/koettu suht reilulla otoksella.
N40, yhä tiukka.
Eipä taida olla, jos ei nyt sitten jostain varsinaisista epämuodostumista puhuta.
Kyllä minä voin kuvitella tuon ihan todelliseksi tapahtumaksi. Jotkut miehet on kyllä niin naurettavan lapsellisia puheissaan ja suorasanaisia kuin pikkulapset. Eivät ymmärrä että joku voi loukkaantua ja katkaista välit lopullisesti. Eivät ymmärrä puheidensa seurauksia. En tiedä yhtään autistiakaan enkä kehitysvammaista joka noin puhuisi. Ja olen heidän ohjaajanaan työskennellyt. Remonttimies saattaa tulla taloon ja ennen kuin päivää sanoo, ehtii arvostella siivoamisen tason, pihan roskakasan jne vaikka ei itse koskaan kotonaan tee kyseisiä töitä eikä edes omia paskojaan huomaa. Jossain oli juttu juuri tällaisesta remppamiehestä ja tarina kertoo että mies sai turpaan heti kättelyssä 😄. Vaikka en väkivaltaa hyväksykään niin voin sanoa että mies sai mitä ansaitsi.