Miesystävä aloitti synttärionnittelut sanoilla: "ET ole kaikkein kaunein tai muodokkain, mutta olet mulle rakkain"...Marssin saman tien ulos ravintolasta, ruoatkin oli vielä tulematta
Nyt en ole 4 päivään vastannut viesteihin tai puheluihin.
Olemme olleet 1,5v yhdessä.
En voi käsittää miten mies voi sanoa noin
Kommentit (948)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä verrataan että olisi muka sama asia kun miestä sanottaisiin pienimunaiseksi.
No ei se ole, koska munan kokoa ei voi treenata, mutta jokainen nainen voi halutessaan olla hyväkroppainen, treensttua ja muodokas.
Syö vain oikein ja käy pari kertas viikossa salilla.Pienimunaisuus ei ole valinta, mutta kropan malli on.
Mies, en tykkää leveästä lantiostasi, lyhyistä jaloistasi enkä - jos toden sanon - harvoista hiuksistasikaan. Kasvosikin voisivat rehellisesti sanoen olla no, siis ainakin leuan osalta jämäkämpi, kauniisti ilamistuna. Mutta ei hätää, syö oikein ja käy pari kertas salilla, niin kaikki hoituu.
Pienelle vehkeellesi ei tietenkään koon puolesta voi mitään, mutta totta puhuen, voisit opetella käyttämään sitä aika paljon paremmin.
N30
Ei ole pieniä munia, on vain väljiä pilluja.
Nyt meni väärin. Googlaa, se on oikeasti toisinpäin. Kaikki, mitä miehet luulevat on yleensä väärin, koska ennen aikaan vain miehet olivat tieteen parissa ja loivat tietenkin itseänsä imartelevat määreet.
Todella, miehen pienimunaisuus voi olla naiselle ongelmana suuri, vaikka muna itsessään on pieni.
Ei mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän ylipainoista voi huomauttaa asiasta mutta kohteliaasti, olen työpaikalla eräälle nuorelle naiselle sanonut että älä syö noin isoja annoksia koska se lihottaa. Hän ei ole kaunis mutta en minä sitä ole rumaksi sanonut.
Kaunis nainen on sellainen joka on oikeasti kaunis ja pitää huolta kehostaan.
Olen itse mies ja ikää 33 vuotta.Toivon että saat joku päivä töissä turpaan. Ansaitset kunnon turpaan vetämisen niin loppuu sulla luulot itsestäsi ja siitä mitä muille saa sanoa. Ei sulla oo mitään oikeutta sanoa kellekkään kuinka paljon ne saa syödä ja millaisia niiden pitäisi olla että "kelpuuttaisit" he seuraasi. Oot täys pelle ja varmasti se on huomattu.
Tuo mies joka huomauttelee toisten ulkonäöstä ja syömisistä on varmaan henkisesti teinin tasolla,minun tuntemat miehet ei huomauttele toisten syömisistä olkoot ihminen kuinka lihava tai ruma tms. Koska niillä on peruskäytöstavat hallussa.
Mutta et tiedä mitä tuntemasi miehet ajattelee sinun syömisistä tai ulkonäöstäsi.
Jotkut sanoo ääneen mitä ajattelee ja jotkut osaa olla hiljaa.Mun ei tarvitse tietää, mitä joku ajattelee mun syömisistä. Eihän se tyyppikään tiedä, mitä ajattelen siitä.
Niin se saattaa ajatella että syöt liikaa ja että et ole kaunis vaikka luulet olevasi hyvä juuri sellaisena kuin olet. Miehet yleensä keskenään juttelee naisista kun naisia ei ole paikalla koska silloin voi puhua vapautuneesti ja siellä kyllä käydään läpi jos nainen on ylipainoinen tai ruma.
Mä olen hyvä just sellaisena kuin olen.
Tuskin. Kuulostat läskiltä.
Läskitkin on hyviä just sellasina kun on.
No eivät ole, he ovat läskejä. Etkö osaa lukea vai etkö vaan ymmärrä lukemaasi?
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän ylipainoista voi huomauttaa asiasta mutta kohteliaasti, olen työpaikalla eräälle nuorelle naiselle sanonut että älä syö noin isoja annoksia koska se lihottaa. Hän ei ole kaunis mutta en minä sitä ole rumaksi sanonut.
Olen itse mies ja ikää 33 vuotta.
Jos olisin äitisi, hakisin sinut takaisin kotiin. Laittaisin tutin suuhun ja vaipat jalkaan ja aloittaisin koko kasvatustyön täysin alusta ja tällä kertaa välttäisin täydellistä epäonnistumista kaikin keinoin. Tämä olisi ainoa tapa selvitä murskaavasta häpeästä, mitä epäonnistuminen äitinäsi aiheuttaisi minussa. Ihan sama, vaikka sinä olisi 33 ja minä 66. Se olisi ainoa keino.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse mies ja ikää 33 vuotta.Toivon että saat joku päivä töissä turpaan. Ansaitset kunnon turpaan vetämisen niin loppuu sulla luulot itsestäsi ja siitä mitä muille saa sanoa. Ei sulla oo mitään oikeutta sanoa kellekkään kuinka paljon ne saa syödä ja millaisia niiden pitäisi olla että "kelpuuttaisit" he seuraasi. Oot täys pelle ja varmasti se on huomattu.
Tuo mies joka huomauttelee toisten ulkonäöstä ja syömisistä on varmaan henkisesti teinin tasolla,minun tuntemat miehet ei huomauttele toisten syömisistä olkoot ihminen kuinka lihava tai ruma tms. Koska niillä on peruskäytöstavat hallussa.
Mutta et tiedä mitä tuntemasi miehet ajattelee sinun syömisistä tai ulkonäöstäsi.
Jotkut sanoo ääneen mitä ajattelee ja jotkut osaa olla hiljaa.Mun ei tarvitse tietää, mitä joku ajattelee mun syömisistä. Eihän se tyyppikään tiedä, mitä ajattelen siitä.
Niin se saattaa ajatella että syöt liikaa ja että et ole kaunis vaikka luulet olevasi hyvä juuri sellaisena kuin olet. Miehet yleensä keskenään juttelee naisista kun naisia ei ole paikalla koska silloin voi puhua vapautuneesti ja siellä kyllä käydään läpi jos nainen on ylipainoinen tai ruma.
Mä olen hyvä just sellaisena kuin olen. Ei se siitä muutu, että ne paskaajauhavat miehet eivät minua arvosta.
Ottaako päähän, että et voi kontrolloida koko maailmaa, vaikka lapsellisuudessasi niin kuvittelet? Mulle on ihan yhdentekevää, arvostaako jotkut työpaikan jonepetterit mua vai ei. He on mulle ilmaa muutenkin.
Itsesi mielestä olet just hyvä sellaisena kuin olet mutta et ehkä muiden mielestä.
Ja kumpikohan on tärkeämpää?
Huonoitsetuntoiset yrittävät kohottaa omaa asemaansa omassa mielessään alentamalla muita. Hyvän itsetunnon omaava tajuaa, että koko maailman väestöllä saa olla hyvä itsetunto, se ei ole itseltä pois mitenkään vaan helpottaa kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä verrataan että olisi muka sama asia kun miestä sanottaisiin pienimunaiseksi.
No ei se ole, koska munan kokoa ei voi treenata, mutta jokainen nainen voi halutessaan olla hyväkroppainen, treensttua ja muodokas.
Syö vain oikein ja käy pari kertas viikossa salilla.Pienimunaisuus ei ole valinta, mutta kropan malli on.
Mies, en tykkää leveästä lantiostasi, lyhyistä jaloistasi enkä - jos toden sanon - harvoista hiuksistasikaan. Kasvosikin voisivat rehellisesti sanoen olla no, siis ainakin leuan osalta jämäkämpi, kauniisti ilamistuna. Mutta ei hätää, syö oikein ja käy pari kertas salilla, niin kaikki hoituu.
Pienelle vehkeellesi ei tietenkään koon puolesta voi mitään, mutta totta puhuen, voisit opetella käyttämään sitä aika paljon paremmin.
N30
Todistetusti on pieniä ja jopa vielä pienempiä vehkeitä nähty/koettu suht reilulla otoksella.
N40, yhä tiukka.
Eipä taida olla, jos ei nyt sitten jostain varsinaisista epämuodostumista puhuta.
Eivät otokseni miehillä katkaravuissaan varsinaisia epämuostumia ole ollut. Minimittaisia vaan.
N40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse mies ja ikää 33 vuotta.Jos olisin äitisi, hakisin sinut takaisin kotiin. Laittaisin tutin suuhun ja vaipat jalkaan ja aloittaisin koko kasvatustyön täysin alusta ja tällä kertaa välttäisin täydellistä epäonnistumista kaikin keinoin. Tämä olisi ainoa tapa selvitä murskaavasta häpeästä, mitä epäonnistuminen äitinäsi aiheuttaisi minussa. Ihan sama, vaikka sinä olisi 33 ja minä 66. Se olisi ainoa keino.
Sattuuko se kun on noin tyhmä kuin sinä?
kauhea narsistiakka. pitikö se itse itseään maailman kauneimpana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse mies ja ikää 33 vuotta.Jos olisin äitisi, hakisin sinut takaisin kotiin. Laittaisin tutin suuhun ja vaipat jalkaan ja aloittaisin koko kasvatustyön täysin alusta ja tällä kertaa välttäisin täydellistä epäonnistumista kaikin keinoin. Tämä olisi ainoa tapa selvitä murskaavasta häpeästä, mitä epäonnistuminen äitinäsi aiheuttaisi minussa. Ihan sama, vaikka sinä olisi 33 ja minä 66. Se olisi ainoa keino.
Oikeasti. Minulla on kolme poikaa ja häpeäisin ikuisesti, jos he sanoisivat jollekin, naiselle tai miehelle jotain tuollaista, vaikka kuinka kohteliaasti. Kohteliaasti voi sanoa myös tappouhkauksia, tai kertoa, että on täysääliö itse. Näennäisesti. Myöskin toivon, että lapseni eivät valitsisi elämänkumppaneitaan toisen elopainon tai ulkonäön perusteella. Vaan tiättekste, sen ihanuuden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N30
Kyllä on.
Ei ole, kunnon jumpattuun pilluun ei meinaa edes tätä katkarapua saada työnnettyä kun taas perusmamman messuhalliin nylpyttäminen on kuin muovipussia panisi.
Miehet on yököttäviä. Se, että jollain on pieni muna, sysätään taas naisen harteille, että treenaapa lihaksesi niin, että Minä ja Muna saadaan nautintoa. Ei kyllä kuulunut viestistä mitään kaikua siitä, että naisen nautinto olisi käynyt mielen vieressäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonosti on mies sanansa valinnut. Tietenkin jokainen toivoisi kumppanin pitävän kauneimpana.
No kai jokainen nyt tajuaa ettei ole se kaunein.
Katso vaikka jessica albaa, laura lepistöä, jennifer anistonia tai emma watsonia
Pitää katsoa kokonaisuus.
Olisit vain sanonut, vaikka seuraavaa: "Et sinäkään ole mister Universum ja rakastajanakin olet kutosen luokkaa, multa silti pidän sinusta, kunnes parempi löytyy".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene terapiaan tai kotiisi kasvamaan.
AP: Miksi vaatimalla vaadit itseäsi tasokkaamman miehen? Näin siinä sitten käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisyys kunniaan.
Naisille ulkonäölle on eri standardit kuin miehille.
Miehelle vastaava loukkaus olisi varmaan et ole rikas enkä mieti sinun taikinaista naamaasi kun työnnät pientä peenistäsi minuun, mutta rakkain olet muru.
Harva tykkäisi :)
Edelleen: aloittajan miesystävä ei käyttänyt alatyylistä kieltä. Verrannollinen sille, että nainen alkaisi haukkua miestä pienestä "peeniksestä" olisi, että mies pilkkaisi naista löysästä alapäästä ja roikkurinnoista.
Mikähän muuten siinä on, että kun mies erehtyy kommentoimaan naisen ulkonäköä vähänkään kriittisesti, naiset menevät epäasiallisuuksiin? Vastaan: huono itsetunto.
Tätä ketjua lukeneena, niin täytyy ihmetellä, mikä on ongelma? Pakko kai se on olla tuo huono itsetunto.
Kyllä aikuinen ihminen on sujut päänsä ja kehonsa kanssa.
Mies oli onnekas ja väisti luodin. Ellet ole oikeasti kaikista kaunein ja muodokkain niin tuo on herkkänahkaisuuden huippu.
Juntti on juntti eikä muuksi muutu. Noin 80 % miehistä olisi siedettäviä, jos eivät ikinä avaisi suutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä se hoikkanakaan helppoa ole välttyä miehen arvostelulta. Olen ihannepainoinen ja rinnatkin löytyy, lisäksi olen saanut geeniperimänä pitkät, rotusääriksikin kutsutut. Tapailumies - tanakka ja lyhyt kaikkialta- sanoi kiukkuisena, että "sä näytät ihan seonneelta varsalta kun katson kinttujas". Kahteen kertaan jäi tapaamiset.
Vierailija kirjoitti:
Mies olisi voinut mieluummin kertoa, miksi rakastaa sinua. Nyt hän tuli sanoneeksi, mitä sinulta hänen mielestään puuttuu. Tosi tökeröä.
Tämä
Myös naisten alhainen älykkyys tekee tuota että mitään oikeasti hyvää comebackia ei vaan voi odottaa.