Miesystävä aloitti synttärionnittelut sanoilla: "ET ole kaikkein kaunein tai muodokkain, mutta olet mulle rakkain"...Marssin saman tien ulos ravintolasta, ruoatkin oli vielä tulematta
Nyt en ole 4 päivään vastannut viesteihin tai puheluihin.
Olemme olleet 1,5v yhdessä.
En voi käsittää miten mies voi sanoa noin
Kommentit (948)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonosti on mies sanansa valinnut. Tietenkin jokainen toivoisi kumppanin pitävän kauneimpana.
Valehdella pitäis?
Ja sitten aina naiset itkee että miehet on pinnallisia ja näkee vain ulkokuoren...
Kysyikö joku? Miksi ulkonäkö piti ylipäätään ottaa esiin? Oikeasti, synttärionnittelussa ei tarvitse valehdella, mutta voi pitäytyä oikeasti positiivisissa asioissa. Jos ei pysty yhtään positiivista asiaa keksimään, mitä se kertoo suhteesta.
Ja kyllä, mies oli tuossa se, joka otti ulkonäön puheeksi. Joten mies oli se pinnallinen.
Mies kuitenkin väisti luodin täpärästi. Tuli vain pieni pintaraapaisu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän ylipainoista voi huomauttaa asiasta mutta kohteliaasti, olen työpaikalla eräälle nuorelle naiselle sanonut että älä syö noin isoja annoksia koska se lihottaa. Hän ei ole kaunis mutta en minä sitä ole rumaksi sanonut.
Kaunis nainen on sellainen joka on oikeasti kaunis ja pitää huolta kehostaan.
Olen itse mies ja ikää 33 vuotta.Oletko oikeasti noin yksikertainen, että huomauttelet työpaikalla ihmisille niiden syömisistä???
Kyllä. Me miehet olemme suorasanaisia ja rehellisiä. Otamme myös huumorilla asioita paljon.
Kiva. Toivottavasti vaimosi aloittaa seuraavan synttärionnittelunsa sanomalla, että *Pippelisi ei ole kaikkein isoin etkä osaa sitä käyttää kovinkaan hyvin, mutta koska teet jonkin verran kotitöitä ihan kohtuullisen omatoimisesti, vältät mulle.*
Rehellisyys kunniaan, ja hei, ainahan voi ottaa huumorilla!
Ei aloittajan miesystävän synttärionnittelu ollut alatyylinen. Verrannollista olisi, jos nainen lausuisi onnitteluinaan miehelle: "Et ole kaikkein komein ja lihaksikkain, mutta olet mulle rakkain." Ainakin itselleni miehenä kelpaisi, enkä vetäisi hernettä nenään.
"Hiusrajasi on aika korkealla ja painoakin on vähän liikaa, mutta minulle olet silti rakkain. "
Ei varmaan tekisi hyvää parisuhteelle, jos vaimo katsoisi tarpeelliseksi ottaa tuollaiset puheeksi. Tai edes ihan asioikseen kertoa, miten en ole kaikkein komein tai hyväkroppaisin. Totta kai mä sen tiedän, mutta miksi hieroa sitä mun naamaan?
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän ylipainoista voi huomauttaa asiasta mutta kohteliaasti, olen työpaikalla eräälle nuorelle naiselle sanonut että älä syö noin isoja annoksia koska se lihottaa. Hän ei ole kaunis mutta en minä sitä ole rumaksi sanonut.
Olen itse mies ja ikää 33 vuotta.
Et ole mies, olet vielä pikkupoika. Noin nelivuotiaalle annetaan anteeksi lapsellinen suorapuheisuus. Sen ikäinen ei osaa ihmissuhteiden pelisääntöjä eikä hillitä sanojaan. Eskari-ikäinen osaa jo paljon paremmin ja enemmän. Seuraapa niitä miehiä, siis aikuiseksi kasvaneita miehiä, ympärilläsi miten he puhuvat naisille tai ylipäätään toisille ihmisille. Oletko henkisesti lähelläkään samaa tasoa?
Kuinka tämä syntymäpäivä puhe olisi pitänyt tehdä? "Sinä kauneus, joka olet tullut elämääni, ei ollut elämää ilman sinua ja läpä lää".
Tuo ap:n aloitus oli mielestäni aito ja rehellinen.
Vierailija kirjoitti:
Miehen synttärionnitteluksi voi tekaista vaikka runon;
Pilisi on pieni
Etkä osaa sitä käyttää
Muutenkin sä voisit
Paremmalta näyttääLaittaa vaikka lehteen, ei kai tuosta voi loukkaantua?
AV:lla menee onnittelukortit uusiksi 🤭. Mutta parasta tietenkin on onnitella yleisön edessä kuten ap:n tapauksessa kävi.😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonosti on mies sanansa valinnut. Tietenkin jokainen toivoisi kumppanin pitävän kauneimpana.
Valehdella pitäis?
Ja sitten aina naiset itkee että miehet on pinnallisia ja näkee vain ulkokuoren...
Kysyikö joku? Miksi ulkonäkö piti ylipäätään ottaa esiin? Oikeasti, synttärionnittelussa ei tarvitse valehdella, mutta voi pitäytyä oikeasti positiivisissa asioissa. Jos ei pysty yhtään positiivista asiaa keksimään, mitä se kertoo suhteesta.
Ja kyllä, mies oli tuossa se, joka otti ulkonäön puheeksi. Joten mies oli se pinnallinen.
Todennäköisesti &guote;väistelee luoteja&guote; eli pysyy parisuhteettomana hamaan hautaan asti, ellei tajua että kumppaniaan ei ole pakko haukkua, vaikka hän ei olisikaan maailman kaunein ja muodokkain.
Vähän trolli kyllä, koska harva mies nyt alkaa muijansa muotoja kommentoimaan. Muuten vielä oli uskottava stoori.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka tämä syntymäpäivä puhe olisi pitänyt tehdä? "Sinä kauneus, joka olet tullut elämääni, ei ollut elämää ilman sinua ja läpä lää".
Tuo ap:n aloitus oli mielestäni aito ja rehellinen.
Etkö oikeasti kykene olemaan mainitsematta sitä kauneus-sanaa? Etkö näe naisissa yhtään mitään muuta?
Aito ja rehellinen voisi olla se, että sanoo, että toinen on paras ystävä, hänen kanssaan on ihanaa, olet onnellinen, jne. Ei kukaan kaipaa sinun analyysiäsi naisen ulkonäöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valehdella pitäis?
Todennäköisesti &guote;väistelee luoteja&guote; eli pysyy parisuhteettomana hamaan hautaan asti, ellei tajua että kumppaniaan ei ole pakko haukkua, vaikka hän ei olisikaan maailman kaunein ja muodokkain.
Sitten se mies itkee, että mikä ihme naisia vaivaa. Huoh.
Tuo onnittelu on alatyylinen sivistyneille ihmisille. Ehkä jossain wt-piireissä sitten normaali tai jopa hauska, enpä tiedä. Ehkä ok vain persoonallisuushäiriöisille ja osalle autisteja.
Vierailija kirjoitti:
Todella asiaton kommentti sulta. Ja vielä työpaikalla! Huh huh. Jos olis toimiva HR, niin sieltä pidettäis sulle puhuttelu.
Todennäköisesti toi nainen kertoo nyt muille naisille, että sua kannattaa välttää, koska lauot asiattomia kommentteja ja oot muutenkin sovinistisika.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja kertoo ettei rakkaus merkitse mitään, jos ei ole valmis valehtelemaan kumppaninsa puolesta. Toisaalta jos faktuaalisesti tiedät olevasi absoluuttisesti *kaikkein kaunein*, niin miten sitä muuttaa mikään mitä joku sanoo?
Provoahan sä väänsit, mut ei niin pientä pilaa ym.
Siihen on syynsä, miksi kirjolaisilla ei suhteet onnistu. Näitä tärkeitä vivahteita ei ymmärretä, vaan huudetaan rehellisyyden perään. Ei se ole väärää valehtelemista, jos jättää luettelematta, mitä kaikkea vikaa toisessa faktisesti on.
Kukaan meistä ei ole täydellinen, vain ymmärtämätön luulee, että ne puutteet pitää toitottaa toisille aina kun vain mahdollista, rehellisyyden nimissä.
Vierailija kirjoitti:
Vähän trolli kyllä, koska harva mies nyt alkaa muijansa muotoja kommentoimaan. Muuten vielä oli uskottava stoori.
Et kuule tiedäkään kuinka paljon sellaisia miehiä on. Eikä se ole mitään "rehellisyyttä" vaan alistamista. Jos sitä kerran ollaan niin helkkarin rehellistä niin miksei se näy kaikissa muissakin asioissa mitkä myös loukkaa? Kuten että miehellä on piilopullo autotallissa ja käy työmatkoilla maksullisilla.
Vierailija kirjoitti:
Toivon että saat joku päivä töissä turpaan. Ansaitset kunnon turpaan vetämisen niin loppuu sulla luulot itsestäsi ja siitä mitä muille saa sanoa. Ei sulla oo mitään oikeutta sanoa kellekkään kuinka paljon ne saa syödä ja millaisia niiden pitäisi olla että "kelpuuttaisit" he seuraasi. Oot täys pelle ja varmasti se on huomattu.
Vierailija kirjoitti:
Rehellisyys kunniaan.
Naisille ulkonäölle on eri standardit kuin miehille.
Miehelle vastaava loukkaus olisi varmaan et ole rikas enkä mieti sinun taikinaista naamaasi kun työnnät pientä peenistäsi minuun, mutta rakkain olet muru.
Harva tykkäisi :)
" et ole kaikkein komein,rikkain, hyvätuoksusin tai isopeniksisin mut olet ihan okei ja jees paremman puutteessa":D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse mies ja ikää 33 vuotta.Toivon että saat joku päivä töissä turpaan. Ansaitset kunnon turpaan vetämisen niin loppuu sulla luulot itsestäsi ja siitä mitä muille saa sanoa. Ei sulla oo mitään oikeutta sanoa kellekkään kuinka paljon ne saa syödä ja millaisia niiden pitäisi olla että "kelpuuttaisit" he seuraasi. Oot täys pelle ja varmasti se on huomattu.
Tuskin on tosissaan, mutta jos on niin täysi vaavi on kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kuule tiedäkään kuinka paljon sellaisia miehiä on. Eikä se ole mitään "rehellisyyttä" vaan alistamista. Jos sitä kerran ollaan niin helkkarin rehellistä niin miksei se näy kaikissa muissakin asioissa mitkä myös loukkaa? Kuten että miehellä on piilopullo autotallissa ja käy työmatkoilla maksullisilla.
Nää "rehelliset" miehet ei muuten ikinä lauo niitä "totuuksia" esim. omalle pomolleen tai kavereilleen, joilta tietää, et tulis turpaan. Usein just osaavat superhyvin olla mielin kielin niille, jotka on ylemmässä asemassa ja joiden suututtaminen haittais miehen elämää.
Aidot autistit on sit erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse mies ja ikää 33 vuotta.Toivon että saat joku päivä töissä turpaan. Ansaitset kunnon turpaan vetämisen niin loppuu sulla luulot itsestäsi ja siitä mitä muille saa sanoa. Ei sulla oo mitään oikeutta sanoa kellekkään kuinka paljon ne saa syödä ja millaisia niiden pitäisi olla että "kelpuuttaisit" he seuraasi. Oot täys pelle ja varmasti se on huomattu.
Tuo mies joka huomauttelee toisten ulkonäöstä ja syömisistä on varmaan henkisesti teinin tasolla,minun tuntemat miehet ei huomauttele toisten syömisistä olkoot ihminen kuinka lihava tai ruma tms. Koska niillä on peruskäytöstavat hallussa.
Sun kaveris on komea ja sillä on rahaa
Mut se on varattu, joten voin treffaa sun kaa!
Oot mun rakas jämä pala