Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei pidä ulkonäöstäni

Vierailija
12.07.2023 |

Huomauttelee siihen malliin. Ensin olin äimistynyt, nyt tuntuu pahalta. En jaksa tätä enää.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että naine ennemmin eroaa kuin lähtee lenkille tai rajoittaa jääkaapilla ravaamista.

Kerro miksi mies valitsee naisen josta ei edes pidä? Epätoivostako?

Jos ei saa parempaa.

Vierailija
22/65 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näissä keskustelunavauksissa, joissa ei avata mitään keskustelua, vaan pelkästään esitetään joku toteamus, niin onko näistä tarkoitus kuitenkin seurata jotain keskustelua? Vai vastataanko näihin vain "aha."?

Ymmärrän tämän kritiikin. Sanoisin, että tällaisissa aloituksissa on kyse ehkä oman ahdistuksen ja turhautumisen purkamisesta.

On siis niin, että minä olen erittäin ruma nainen (sitä minulle sanottiin jo kouluaikana). Nyt mies on alkanut huomautella parista piirteestäni naureskellen, samoista piirteistä joita nuorempana haukuttiin. Tuntuu vain niin hirveän pahalta. Kyse on siis kasvoista.

Mies ei selvästikään pidä myöskään vartalostani vaan on osoitellut sen viallisia kohtia, tökkinyt ja hölskytellyt niitä ja nauranut. Se tuntuu tosi nöyryyttävältä.

Sain kerrottua hänelle, miltä huomauttelu tuntuu. Mies pyysi jollain tavalla anteeksi, mutta minä en ehkä pysty enää jatkamaan.

- ap

Miksi vaadit hyvännäköisen ja/ tai varakkaan miehen? Miksei sinulle kelvannut ruma ja epäseksikäs mies?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että naine ennemmin eroaa kuin lähtee lenkille tai rajoittaa jääkaapilla ravaamista.

Tuskin siellä ruudun takaa mikään adonis kirjoittelee.  Katkeran ukon kirjoitukselta vaikuttaa.

Vierailija
24/65 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näissä keskustelunavauksissa, joissa ei avata mitään keskustelua, vaan pelkästään esitetään joku toteamus, niin onko näistä tarkoitus kuitenkin seurata jotain keskustelua? Vai vastataanko näihin vain "aha."?

Ymmärrän tämän kritiikin. Sanoisin, että tällaisissa aloituksissa on kyse ehkä oman ahdistuksen ja turhautumisen purkamisesta.

On siis niin, että minä olen erittäin ruma nainen (sitä minulle sanottiin jo kouluaikana). Nyt mies on alkanut huomautella parista piirteestäni naureskellen, samoista piirteistä joita nuorempana haukuttiin. Tuntuu vain niin hirveän pahalta. Kyse on siis kasvoista.

Mies ei selvästikään pidä myöskään vartalostani vaan on osoitellut sen viallisia kohtia, tökkinyt ja hölskytellyt niitä ja nauranut. Se tuntuu tosi nöyryyttävältä.

Sain kerrottua hänelle, miltä huomauttelu tuntuu. Mies pyysi jollain tavalla anteeksi, mutta minä en ehkä pysty enää jatkamaan.

- ap

Miksi vaadit hyvännäköisen ja/ tai varakkaan miehen? Miksei sinulle kelvannut ruma ja epäseksikäs mies?

En kyllä maininnut mitään miehen ulkonäöstä enkä varallisuudesta.

- ap

Vierailija
25/65 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kösitä sellaisia miehiä. Miksi valitsee olla yhdessä naisen kanssa, josta ei pidä. Se mies on luuseri.

Ylivoimaisesti suurin osa miehistä ei saa haluamaansa naista, vaan joutuu tyytymään rumempaan ja luonteeltaan epämiellyttävämpään naiseen kuin haluaisi. Jotkut todella paljon rumempaan ja epämiellyttävämpään kuin oli ajatuksissa...

Oikein niille sioille.

Vierailija
26/65 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Rumat ne vasta toisia haukkuukin.

Vierailija
27/65 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kösitä sellaisia miehiä. Miksi valitsee olla yhdessä naisen kanssa, josta ei pidä. Se mies on luuseri.

Ylivoimaisesti suurin osa miehistä ei saa haluamaansa naista, vaan joutuu tyytymään rumempaan ja luonteeltaan epämiellyttävämpään naiseen kuin haluaisi. Jotkut todella paljon rumempaan ja epämiellyttävämpään kuin oli ajatuksissa...

Minä en naisena saa haluamaani miestä. Tää voi tulla puun takaa, mutta pidä hatustasi kiinni: kukaan ei pakota ketään parisuhteeseen. Ei tarvitse tyytyä yhtään kehenkään. Enkä tyytyisikään, alan parisuhteeseen VAIN jos siinä on hyvä olla, ihmisen kanssa jonka kanssa HALUAN OLLA. Shokeeraavaa, eikö?

Vierailija
28/65 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vika on kasvoissani.

Kroppa on ok, mutta mies löytää siitäkin huomautettavaa. Näköjään.

- ap

Ei kai AP:n naama syömättömyydellä kaunistu?

Vierailija
29/65 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro miksi mies valitsee naisen josta ei edes pidä? Epätoivostako?

Jos ei saa parempaa.

Miten se haukkumalla muuttuisi? Haukkujilla kun yleensä oma habitus on aika epätoivottu. 

Vierailija
30/65 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda lukot ja pakkaa tyypin laukut oven ulkopuolelle. Pitää mennä etsimään semmonen muija mistä tykkää ja olla varma, että se muija tykkää myös, sitä kun voi muuten jäädä yllättäen ihan tyhjän päälle.

Vierailija
31/65 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en naisena saa haluamaani miestä. Tää voi tulla puun takaa, mutta pidä hatustasi kiinni: kukaan ei pakota ketään parisuhteeseen. Ei tarvitse tyytyä yhtään kehenkään. Enkä tyytyisikään, alan parisuhteeseen VAIN jos siinä on hyvä olla, ihmisen kanssa jonka kanssa HALUAN OLLA. Shokeeraavaa, eikö?

Niin, koska naiset ovat kaltaisiasi ansiottomasti vaatijoita, niin miehet tyytyvät huomattavasti itseään huonompiin

Vierailija
32/65 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se parisuhteen huono puoli että kun suhde virallistuu kaunis nainen alkaa turpoamaan ja alkaa kitinä mikä takia mies ei enää tykkää kun lihoin vain 40kg

Vierailija
33/65 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, koska naiset ovat kaltaisiasi ansiottomasti vaatijoita, niin miehet tyytyvät huomattavasti itseään huonompiin

Enhän minä vaadi yhtään sen enempää kuin mihin itsekään kykenen. Kuten nyt vaikka ymmärtämään luettua. Siihen asti, tulet olemaan onneton niissä pakkosuhteissasi.

Vierailija
34/65 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on se parisuhteen huono puoli että kun suhde virallistuu kaunis nainen alkaa turpoamaan ja alkaa kitinä mikä takia mies ei enää tykkää kun lihoin vain 40kg

Älä hyvä ihminen ryhdy parisuhteeseen, sinulla on naisiin erittäin epäterveellinen vaikutus. Jos olet parisuhteessa, eroa heti, niin nainen pääsee takaisin normaalipainoon. Seuraava ongelma?

Luin varmaan tuon alun huonosti, kun en ymmärtänyt, että kyseessä oli kauniin naisen lihominen.

Vierailija
35/65 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä olet aika herttainen tuon yksinkertaisuutesi kanssa. Jos inhoat naisia noin paljon, miksi hakeudut heidän seuraansa ja kaikenlisäksi jaat elämäsi sellaisen kanssa? 🤣 Jos nyt otetaan esimerkki että minä en pidä koirista, niin miksi ottaisin itselleni koiran? Hirveän vaikeita logiikoita nämä.

Vierailija
36/65 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1) En ole "kaunis nainen".

2) En ole lihonut enkä varsinkaan 40 kg:a.

Mistä sinä tuon luvun edes repäisit? Miten tuo käsittämätön viestisi edes liittyy minuun?

- ap

Vierailija
37/65 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pidä miehistä, jotka haukkuvat ja ilkeilevät lähimmilleen. Heistä on itsessään joku pahasti vialla.

Vierailija
38/65 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ! 

Äläpä anna tilanteen jatkua enää,pakkaa jommankumman tavarat ja päätä että tuollainen vähättely ja arvostelu joka syö itsetuntoasi saa nyt loppua.

Onko mies itse läheskään täydellinen (sisäisesti ei ainakaan )..siitä huolimatta poistu tai poista tuollainen ihminen elämästäsi !!

Vierailija
39/65 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAIKEN MAAILMAN TURVONNEET KALJAMAHAT JA SIAT LUULEVAT OLEVANSA JUMALAN LAHJA NAISILLE! HYI H......I!

Vierailija
40/65 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Rumat ne vasta toisia haukkuukin.

Tämä! Törkeimmät herjat olen kuullut kranssitukkaiselta, taikinanaamaiselta mätisäkkiruhosetämieheltä! Hän kun pitää vain aasialaisista lapsinaisvartaloista aikuisnännein!

Huh! Onneksi et sanonut pahasti takaisin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi