Mies ei pidä ulkonäöstäni
Huomauttelee siihen malliin. Ensin olin äimistynyt, nyt tuntuu pahalta. En jaksa tätä enää.
Kommentit (65)
Onko komea mies ja sinä et ole läheskään se tasoinen mutta kelpuutit koska olet helppo nakki ja haarat aukesi heti koska halusit komean miehen.
Eihän tuo ole mikään terveen suhteen merkki...jätä koko paska.
Minäkin olen vaihdevuosien aikana saanut ylimääräistä vyötärölle enkä enää tietenkään näytä niin nuorelta kuin meidän alkumetreillä. Silti mies hyväksyy minut sellaisena kuin olen...tosin vähän on tullut kiloista kommentteja mutta hyväksyn sen sillä olen ollut nyt viimevuosina laiskempi liikkuja ja herkut maistuu. no kerran täällä vaan eletään eikä mun mieskään kaljamahoineen ole mikään täydellisyys. silti en vaihda :)
Minä olen ollut ulkomailla mallina suuressa kaupungissa, ns. missinmitat on edelleen, mutta ulkonäköni on aina ollut jonkinlainen ongelma suomalaiselle miehelleni, vaikka lähes kaikilta muilta tahoilta saan kiitosta ja kehuja.
Mies jolla itsellään on alemmuudentunne voi haukkua ihan vain voidakseen päteä edes toisen kustannuksella jos muuten ei voi. En jaksa välittää vaikka ehkä pitäisi.
Kiltti mies kirjoitti:
Onko komea mies ja sinä et ole läheskään se tasoinen mutta kelpuutit koska olet helppo nakki ja haarat aukesi heti koska halusit komean miehen.
Hae itsellesi apua, hyviä terapeutteja on pilvin pimein.
Vaihtoon se sika!