Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskautuminen 40-vuotiaana

Vierailija
29.03.2023 |

Haluaisin kuulla kokemuksia raskaaksi tulemisesta nelikymppisenä. Kauanko kesti, että onnistui? Miten raskaus sujui? Miten vauvan kanssa mennyt? Itselläni on ennestään jo kaksi lasta. Huomaan salaa haaveilevani vielä yhdestä lapsesta uuden kumppanin kanssa.

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilläni oli helpoin se viimeinen raskaus, kun odotti pilkuveljeäni. Hän oli 42 kun synnytti. Ennestään oli jo kolme lasta.

Vierailija
2/75 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin helpoin synnytys yli 40 vuotiaana. Kaikki meni hienosti ja poika oli ponteva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kanssa vielä tein 1 tytön lisää 2 jo ennestään.Lapsivesi testi tehtiin siinä ei näkynyt mitään mutta hoitaja kuitenkin pelotteli että voihan siellä muuta olla vialla.Terve lapsi tuli ja ei ollut mitään vaivoja raskauden aikana.

Vierailija
4/75 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ainakin suotiin tämä lottovoitto, kun 42-vuotiaana sain ainoan lapseni.

Vierailija
5/75 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ainakin suotiin tämä lottovoitto, kun 42-vuotiaana sain ainoan lapseni.

Suloinen vastaus! Kukka sinulle 🌹

Vierailija
6/75 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskautuminen 🥴

Vierailija
7/75 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan. Ei kannata aikailla, jos tiedätte mitä tahdotte.

Vierailija
8/75 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on jo vaihdevuodet päällä silloin. Sukusolut menneet.

Vierailija
9/75 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin meni. Yövalvominenkin oli helpompaa kuin nuorempana. Raskauduin nopeaan. t: olin 41v

Vierailija
10/75 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kuopuksen 42-vuotiaana. Raskaaksi tulin helposti ja raskausaika sujui hyvin, töissä olin äitiysloman alkuun asti. Perätilan takia jouduin sektioon, mutta toivuin siitäkin nopeasti. Vauva-aika sujui hyvin, mitä nyt koliikkia oli lapsella ja siis hirveää huutoa oli illat, mutta muuten terve lapsi. Yhtään antibioottikuuria ei ole tarvinnut. Hän on jo 20-vuotias. 

Vierailija
11/75 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa joka osa-alueella. Raskaaksi ensimmäistä kierrosta, näytänkin muita paremmin säilyneeltä, se selittänee. Menojalka ei vipata kun on saanut elää nuoruuden lapsettomana. Uraa on saanut tehdä, joten nyt nelikymppisenä oli hyvä vaihe heittää se roskakoriin. Minua luullaan usein lapseni isosiskoksi. Parisuhde kukoistaa, olemme mieheni kanssa kuin vastarakastuneita vaikka tunnemme toisemme tarpeeksi pitkältä ajalta. jne jne jne. Eikun tuumasta toimeen ja maha pystyyn, ap!

t. av-mamma

Vierailija
12/75 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi tarvitsee lapsia!

Kaikki +40 vuotiaat lapsia haluavat, kannattaa ryhtyä tuumasta toimeen.

Vierailija
13/75 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään kummallista nykyään tuo.

Vierailija
14/75 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen saatiin lapsia +45 vuotiaana luomuna.

Vierailija
15/75 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän pitäisi nyt kommentoida ettei mummo iässä pidä tehdä lapsia enää. Itse sain lapset 21v 23v. Silti en ole sitä mieltä, että ne pitää tehdä alle 25 vuotiaana tai muuten on 'liian vanha'. Minä ihailen suuresti juurikin kypsemmällä iällä ja oikeasti hartaasti toivottuja lapsia. Rehellisesti sanottuna olen sitä mieltä, että mitä vanhempana lapsen saa sitä toivotumpi se on. Nuorena ne on yleensä 'vahinkoja' siinä elämäntilanteessa mutta toki rakastettuja syntyessään tähän maailmaan.

Vierailija
16/75 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää alanuolittako. Osalla sisuskalut mätänee 40v, ei lapsia enää saa tai riskit. Raaka totuus.

Vierailija
17/75 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
18/75 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskenmenoriski on suuri.

Vierailija
19/75 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskenmenoriski on suuri.

Miksi alapeukku? Riski on 40%. Itse en lähtisi yrittämään. Ystävä sai 6 keskenmenoa yli nelikymppisenä, sitten erosivat.

Vierailija
20/75 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli vaikeaa raskautua jo kolmekymppisenä. Ihan tuurista kiinni, mihin ryhmään kuuluu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi