Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei pidä ulkonäöstäni

Vierailija
12.07.2023 |

Huomauttelee siihen malliin. Ensin olin äimistynyt, nyt tuntuu pahalta. En jaksa tätä enää.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoin exälle suoraan, että hänellä ei ole varaa mulle huomautella minun ulkonäöstäni, kun hänellä itselläänkin on ruma naama ja vartalokin sellainen laiha tikku. Tästähän hän tietenkin loukkaantui syvästi.

Vierailija
42/65 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sanoin exälle suoraan, että hänellä ei ole varaa mulle huomautella minun ulkonäöstäni, kun hänellä itselläänkin on ruma naama ja vartalokin sellainen laiha tikku. Tästähän hän tietenkin loukkaantui syvästi.

Pakkohan se on sanoa! Joku leuaton ja kaulaton olmi vikisee pään asennosta saatana, kun itsellä jatkuu taikinainen ruho samana massana poskipäistä nivusiin 😳

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kösitä sellaisia miehiä. Miksi valitsee olla yhdessä naisen kanssa, josta ei pidä. Se mies on luuseri.

Ylivoimaisesti suurin osa miehistä ei saa haluamaansa naista, vaan joutuu tyytymään rumempaan ja luonteeltaan epämiellyttävämpään naiseen kuin haluaisi. Jotkut todella paljon rumempaan ja epämiellyttävämpään kuin oli ajatuksissa...

Ylivoimaisesti suurin osa naisistakaan ei saa haluamaansa miestä. He osaavat olla onnellisia sinkkuinakin. Miesten kannattaisi myös kehittää itseään niin, etteiväyät tarvitsisi parisuhdetta noin epätoivoisesti, että ryhtyvät siihen jopa naisen kanssa, josta eivät pidä. Se ei ole tervettä.

Vierailija
44/65 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että naine ennemmin eroaa kuin lähtee lenkille tai rajoittaa jääkaapilla ravaamista.

Kerro miksi mies valitsee naisen josta ei edes pidä? Epätoivostako?

Jos ei saa parempaa.

Etkö pärjää itsenäisesti ilman naista?

Vierailija
45/65 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai että kun on kitkerää. eikai ennen niin timmi vartalosi ole suhteen myötä rupsahtanut aina muodissa olevaan perunasäkki malliin? kun saa jonkun koukutettua suhteeseen, voi heittäytyä sipsukkapussin ääreen vuosiksi? voi voi. sika pihalle ja uus nainen miehelle.

Vierailija
46/65 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kösitä sellaisia miehiä. Miksi valitsee olla yhdessä naisen kanssa, josta ei pidä. Se mies on luuseri.

Minun kokemukseni mukaan tämä on käytännössä varmaa, kun nainen tekee aloitteen. Aina kun olen itse lähestynyt miestä, olen saanut kumppanin, joka ei pidä minussa mistään. Jostakin syystä miehet eivät osaa kieltäytyä, vaan leikkivät mukana, kun joku kerran itseään tarjoaa...

Vierailija
47/65 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun kokemukseni mukaan tämä on käytännössä varmaa, kun nainen tekee aloitteen. Aina kun olen itse lähestynyt miestä, olen saanut kumppanin, joka ei pidä minussa mistään. Jostakin syystä miehet eivät osaa kieltäytyä, vaan leikkivät mukana, kun joku kerran itseään tarjoaa...

Samaa mieltä! Imartelu ja positiivinen palaute otetaan mistä se saadaan, vaikka hyväksikäyttäen. Samalla käyttäytyen täysin psykopaattisesti, ja avoimestin katsellen parempia 😳 Aivan sama vaikka itse näyttäisi pystyyn nostetulta suohirviöltä jolla on opistoinssitutkinto apukoulupohjalla.

Vierailija
48/65 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinpä kävi muuten minunkin tapauksessani.

T. Se lähtenyt nro 1

Vierailija
49/65 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi vähän toisinpäin kun itse iskin miehen. Hän ei koskaan haukkunut ulkonäköäni, mutta ei kyllä kehunutkaan. Ei siinä mitään, mutta kun kehui aika usein muita naisia, joko tuntemattomia tai sitten mainitsi jostain kaveristaan tai kaverin uudesta naisesta, että onpa nätti nainen.

Joskus sitten kysyin että miksi kehuu muita naisia mutta ei ikinä minua, ja sanoin, että siitä tulee joskus minulle aika paha mieli. Hänpä vastasikin, että hänelle ei minun ulkonäölläni ole mitään väliä. Vaikutti sanovan tämän vielä täydestä sydämestään, aivan kuin se olisi jotenkin mukavasti sanottu. No, entinen mies.

Vierailija
50/65 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ai että kun on kitkerää. eikai ennen niin timmi vartalosi ole suhteen myötä rupsahtanut aina muodissa olevaan perunasäkki malliin? kun saa jonkun koukutettua suhteeseen, voi heittäytyä sipsukkapussin ääreen vuosiksi? voi voi. sika pihalle ja uus nainen miehelle.

Et sitten lukenut ketjua kunnolla.

Vierailija
51/65 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten lukenut ketjua kunnolla.

Ei tietenkään lukenut, se olisi vienyt aikaa misogynialta.

Vierailija
52/65 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan yrittää keskustella, oletko käyttäytynyt jotenkin ärsyttävästi ja/tai itse tietämättäsi loukannut miestä, jonka vuoksi on alkanut käyttäytymään sinua kohtaan noin?

Noin yleisesti kyllä kannattaa pysyä kaukana ihmisistä jotka kommentoi arvostelevasti, itse olen aivan kyllästynyt ihmisiin jotka kommentoivat ulkonäköäni jotenkin oudosti tai ylipäätään puhuvat liikaa ulkonäöstä.

Ymmärrän, että osaan olla rasittava ja jotkut voivat purkaa sitä vähän sellaisilla ilkeillä jutuilla sitten, mutta kun tuota ei tapahdu todellakaan kaikkien kanssa, niin ei vika voi pelkästään minussakaan olla. Ja kaikkien kanssa ei toimi niin hyvin, kaikki ei ole niin sopivaa seuraa toisilleen ja voi tulla epätervettä meininkiä.

Kannattaa ympäröidä itsensä ihmisillä jotka on sulle hyviä, ja joille sinun on helppoa olla hyvä.

Vierailija
53/65 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kaunis nainen, mutta en kelvannut silti ex-miehelle. Huomautteli esim. väärästä hiusten väristä sekä kehotti aloittamaan lenkkeilyn ( eli laihdutuksen). En tiedä miksi en heti jättänyt! Eli mies vaihtoon ja nopeasti ap!

Vierailija
54/65 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mä en oo pyytänyt mitään mitä sinulta saan, mä en oo pyytänyt mitään, sinulta varsinkaan, mä en oo pyytänyt mitään mitä sinulta saan, mä en tahdo et sä kaadat kaiken paskan mun niskaan." - Rap toimii joissain tilanteissa, lisää hyviä sanoituksia, katso junkmail.

Vierailija
55/65 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä! Imartelu ja positiivinen palaute otetaan mistä se saadaan, vaikka hyväksikäyttäen. Samalla käyttäytyen täysin psykopaattisesti, ja avoimestin katsellen parempia 😳 Aivan sama vaikka itse näyttäisi pystyyn nostetulta suohirviöltä jolla on opistoinssitutkinto apukoulupohjalla.

Minulla myös sama kokemus! Miehet valittavat että naiset eivät tee aloitteita, mutta minä ainakaan en enää uskalla kun joka kerta käy näin. Useamman kerran testattu ja aina sama juttu. Mies kyllä tekee itse aloitteen, jos on oikeasti kiinnostunut.

Vierailija
56/65 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakkohan se on sanoa! Joku leuaton ja kaulaton olmi vikisee pään asennosta saatana, kun itsellä jatkuu taikinainen ruho samana massana poskipäistä nivusiin 😳

Anteeksi, mutta nauroin tälle kuvaukselle. Loistavaa! :D :D :D

Vierailija
57/65 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa sadistiselta toiminnalta, kun tahallaan iskee kipeimpiin kohtiisi. Ei ole rakastavan ihmisen käytöstä!

Vierailija
58/65 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde litomaan.

Vierailija
59/65 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että naine ennemmin eroaa kuin lähtee lenkille tai rajoittaa jääkaapilla ravaamista.

Kerro miksi mies valitsee naisen josta ei edes pidä? Epätoivostako?[/quote

Kaikki ulkonäköviat (miehen/miesten mielestä) eivät johdu ylipainosta, naisella voi miehen mielestä olla väärän väriset hiukset, silmät, liian isot kädet/jalat, liian pitkä jne.

Vierailija
60/65 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te löydätte tämmöisiä miehiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan