Minne kaikki näkijät aina hukkuu? :(
En ikinä kerkeä ensimmäisten joukkoon " vastaa minulle" -jonoon ja sitten ne aina häviävät. Höh. :(
Kommentit (31)
Mitäs minulle??
24 v. 2 lasta ja mies
Näen miehesi (kenties poikaystävä) rinnalla naisen jolla on lapsi. Mutta olet erittäin tärkeä miehellesi. Pyydä häntä kuitenkin puntaroimaan kumman elämän arvoja.
Näen kuitenkin tulevaisuutesi valoisana vaikka elämä ei jatkuisikaan tämän miehen kanssa.
Olet menossa pian töihin vai oletko jo.. kuitenkin näen kiireisen työmyyrän . Ethän vain unohda lapsiasi?
Tulossa kenties ulkomaanmatka?
Tulevaisuudesta, suhteestani mieheeni ja työelämästä?
mitään näkyykö?
kiitos.
Onko toivoa toisesta lapsesta??
AUTA/KERRO PLIIS
Näen uuden asunnon. Keltainen omakotitalo? Rakastat selvästi miestäsi syvästi, yrittäkää selvittää yhteiset tarpeenne ja olkaa tarkkana oman ajan saamisesta lapsilta ja muilta asioilta. Kun vanhemmat voi hyvin voi lapsetkin.
vielä utelisin, että mitä kykyä minulla voisi olla??? Olen meinaan tiennyt sellasiakin juttuja, että itsekkin säikähdin, enkä sen jälkeen ole edes uskaltanut yrittää... siis tietää mitään... viimesimmästä on aikaa...
Onnea. Taidat olla raskaana. Olette selvästi kovasti toivoneet lasta. Ota nyt rauhallisesti ettei mitään pahaa tapahdu. Näen että rauhallisuus sekä sinun, että miehesi kohdalla tuottaa parhaan hedelmän.
Nyt riittää näkeminen. Kiitos kaikille. Yhteydet olivat selvät.
Olen 26v. 2 lapsen äiti ja naimisissa.
Vierailija:
Onnea. Taidat olla raskaana. Olette selvästi kovasti toivoneet lasta. Ota nyt rauhallisesti ettei mitään pahaa tapahdu. Näen että rauhallisuus sekä sinun, että miehesi kohdalla tuottaa parhaan hedelmän.Nyt riittää näkeminen. Kiitos kaikille. Yhteydet olivat selvät.
Voi kun olisikin niin, mutta en oikein usko.. =/
17 kyselee miten on?