Minne kaikki näkijät aina hukkuu? :(
En ikinä kerkeä ensimmäisten joukkoon " vastaa minulle" -jonoon ja sitten ne aina häviävät. Höh. :(
Kommentit (31)
Loppuuko tämä matalalento?
Kestääkö rakkautemme, tekeekö se minut onnelliseksi?
Löydänkö oman polkuni?
Kiitos paljon vastauksesta
T. neitoperho
toivottavasti olet oikeassa, koska en nyt haluaisikaan olla raskaana, eikä mieheni takuulla halua tällä hetkellä myöskään lasta ;)
t:3
olenko mä raskaana? Ollaan yritetty jo jonkin aikaa, mutta kaksi viikkoa sitten vielä testi näytti negaa, nyt rakasteltu sen jälkeen viidesti.
Joulun jälkeen elämänne palaa raiteilleen. Myös läheisilläsin on ollut yllättävän vaikeaa. Oletkohan rekisteröinyt tätä? Kevään tullen tunteesi selviää eikä epäröiminen enää jatku. Olet hyvin tyytyväinen valintaasi. Etenkin työnsuhteen tulevaisuus näyttää valoisalta. Saat muuta ajateltavaa elämääsi ihan lähiaikoina. Rakas ystäväsi tuo sinulle pian iloisia uutisia.
Näen lapsen, mutta en ihan tavallista kautta. Ihmettelen itsekkin mitä tämä tarkoittaa. Mutta lapsia jokatapauksessa tulevaisuudessa on ja monta.
Haluaisin tietää, että onko minulla näkijän kykyjä??? ja jos on, niin miten voisin alkaa sitä harjottamaan??? minua on jo pitkään mietittyttänyt tämä... ja sitten... mitenkähän työpaikassani asiat edistyy??? iso kiitos ja palautetta kyllä annan!:) jos vielä saisin kysyä, että onko lapsi lukumme täynä???
Ei näkijänkykyä, mutta tietynlaista kykyä lukea toisten ihmisten eleistä paljon ja taidat rekisteröidä pienetkin liikkeet, sanat tms.
Työasiat näen kohdallasi valoisana. Taidat saada uuden työkaverin ensivuoden puolella ja ongelmat ratkeavat.
Eiköhän se kolmaskin ole aika piankin tulossa. Taidat kaivata vielä aikaa lasten kanssa kotona ja uusi vauva sopii siihen hyvin..näin näkisin.
Miltä minun tulevaisuuteni näyttää?
ei ole vai näkijän kykyjä!? voiko olla sattumaa jos tietää asioita ennen kun ne paljastuvat?? Näetkö seuraavan vauvan sukupuolta???
Hienoa! oikein hienoa! KIITOS!
T:16
Sukupuolista en kommentoi. Täysin terve, isokokoinen lapsi. Tumma tukka .
näitkö aloitusviestin lähettäjälle eli kasille mitään?
alan pian olla aika lopussa. Entä firma, jatkuuko se ja missä muodossa. Jotain tasapainoa jo kaipailen, josko sen aika kohta koettasi?
Kyselee väsynyt ässä
Pimeys saa sinut väsyneeksi. Koko elämä näyttää nyt huonolta. Vaikka joulu on musta niin saat siitä voimaa. Ongelmia parisuhteessa?
Lapsesi ovat elämän valo. Vaikka muut asiat olisi huonosti saat heistä voimaa.
Miten minun ja mieheni työtilanne muuttuu? Tai nyt on muutoksessa, mutta miten muutuu, osaatko kertoa? Tuleeko meille vielä kolmas lapsi tai jopa useampia lapsia? Osaatko kertoa sukupuolta? Näetkö muutosta asuinpaikassamme lähitulevaisuudessa?
Kiitos todella paljon mikäli näkisit jotain!
Oikein mukavaa joulunodotusta!
Eikö olisi jo aika avata silmät firman suhteen ja nähdä asioiden todellinen laita. Näen sinut tulevaisuudessa aivan uudessa ammatissa.
Olenko raskaana (en siis tiedä itsekään) ???