Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minne kaikki näkijät aina hukkuu? :(

Vierailija
12.12.2006 |

En ikinä kerkeä ensimmäisten joukkoon " vastaa minulle" -jonoon ja sitten ne aina häviävät. Höh. :(

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko raskaana (en siis tiedä itsekään) ???

Vierailija
2/31 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuuko tämä matalalento?

Kestääkö rakkautemme, tekeekö se minut onnelliseksi?

Löydänkö oman polkuni?

Kiitos paljon vastauksesta

T. neitoperho

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

asti?

Vierailija
4/31 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti olet oikeassa, koska en nyt haluaisikaan olla raskaana, eikä mieheni takuulla halua tällä hetkellä myöskään lasta ;)

t:3

Vierailija
5/31 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olenko mä raskaana? Ollaan yritetty jo jonkin aikaa, mutta kaksi viikkoa sitten vielä testi näytti negaa, nyt rakasteltu sen jälkeen viidesti.

Vierailija
6/31 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimimerkillä: vaaka

Vierailija
7/31 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulun jälkeen elämänne palaa raiteilleen. Myös läheisilläsin on ollut yllättävän vaikeaa. Oletkohan rekisteröinyt tätä? Kevään tullen tunteesi selviää eikä epäröiminen enää jatku. Olet hyvin tyytyväinen valintaasi. Etenkin työnsuhteen tulevaisuus näyttää valoisalta. Saat muuta ajateltavaa elämääsi ihan lähiaikoina. Rakas ystäväsi tuo sinulle pian iloisia uutisia.

Vierailija
8/31 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen lapsen, mutta en ihan tavallista kautta. Ihmettelen itsekkin mitä tämä tarkoittaa. Mutta lapsia jokatapauksessa tulevaisuudessa on ja monta.

Vierailija
9/31 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää, että onko minulla näkijän kykyjä??? ja jos on, niin miten voisin alkaa sitä harjottamaan??? minua on jo pitkään mietittyttänyt tämä... ja sitten... mitenkähän työpaikassani asiat edistyy??? iso kiitos ja palautetta kyllä annan!:) jos vielä saisin kysyä, että onko lapsi lukumme täynä???

Vierailija
10/31 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voinko luottaa mieskaveriini?

Vierailija
11/31 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näkijänkykyä, mutta tietynlaista kykyä lukea toisten ihmisten eleistä paljon ja taidat rekisteröidä pienetkin liikkeet, sanat tms.

Työasiat näen kohdallasi valoisana. Taidat saada uuden työkaverin ensivuoden puolella ja ongelmat ratkeavat.

Eiköhän se kolmaskin ole aika piankin tulossa. Taidat kaivata vielä aikaa lasten kanssa kotona ja uusi vauva sopii siihen hyvin..näin näkisin.

Vierailija
12/31 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

12

Vierailija
13/31 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä minun tulevaisuuteni näyttää?

Vierailija
14/31 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole vai näkijän kykyjä!? voiko olla sattumaa jos tietää asioita ennen kun ne paljastuvat?? Näetkö seuraavan vauvan sukupuolta???

Hienoa! oikein hienoa! KIITOS!

T:16

Vierailija
15/31 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolista en kommentoi. Täysin terve, isokokoinen lapsi. Tumma tukka .

Vierailija
16/31 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitkö aloitusviestin lähettäjälle eli kasille mitään?

Vierailija
17/31 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

alan pian olla aika lopussa. Entä firma, jatkuuko se ja missä muodossa. Jotain tasapainoa jo kaipailen, josko sen aika kohta koettasi?

Kyselee väsynyt ässä

Vierailija
18/31 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeys saa sinut väsyneeksi. Koko elämä näyttää nyt huonolta. Vaikka joulu on musta niin saat siitä voimaa. Ongelmia parisuhteessa?

Lapsesi ovat elämän valo. Vaikka muut asiat olisi huonosti saat heistä voimaa.

Vierailija
19/31 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten minun ja mieheni työtilanne muuttuu? Tai nyt on muutoksessa, mutta miten muutuu, osaatko kertoa? Tuleeko meille vielä kolmas lapsi tai jopa useampia lapsia? Osaatko kertoa sukupuolta? Näetkö muutosta asuinpaikassamme lähitulevaisuudessa?

Kiitos todella paljon mikäli näkisit jotain!

Oikein mukavaa joulunodotusta!

Vierailija
20/31 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisi jo aika avata silmät firman suhteen ja nähdä asioiden todellinen laita. Näen sinut tulevaisuudessa aivan uudessa ammatissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä