Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Jussi, 47, yrittää iskeä naisia tavalla, jota pidetään jopa pelottavana Minulle on sanottu, ettei niin saa tehdä

Vierailija
11.07.2023 |

http://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009682460.html

"Lada-Jussi" teki tänä aamuna paluun lehtien palstoille. Mies ei ole koskaan seurustellut, mutta on ilmeisesti koskenut naista. Jussin kuvat ovat paljon puhuvia ja niistä varmasti löytyy informaatiota, mitä korjata esimerkiksi ensi kesän aitoja kohtaamisia ajatellen.

Miten sinä neuvoisit Jussia? Itse puuttuisin ulkoiseen habitukseen: risuparta pois, hiukset pois, silmälasit pois, kiloja pois, hammaslääkäriin, dieetille, salille, vaatekauppaan yms. Myös kuvissa esiintyvä Hello Kitty-peitto kiinnittää huomion.

Kommentit (921)

Vierailija
261/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jussi voisi mennä parturiin, trimmata parran, hommata siistit kamppeet ja mennä tanssikurssille.

Siitä lähtee.

Jussi menee ABC:lle syömään ja ahdistelemaan naisia, joilla ei ole sormusta

Vierailija
262/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt hänen tinder-profiilinsa. Siinä hän makaa karvainen maha paljaana Ladansa päällä ja tekstinä jotain että "jos tulee mäts olet jo läpässyt esikarsinnan". Just joo kuinka moni nainen haluaa läpäistä jotain esikarsintaa tämän hieman eksentrisen oloisen tyypin takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran lada Bussiin törmänneenä ja muutamia viestejä laitelleena. Tosta ukosta saisi joku nainen oikeasti mukavan ja hyvän miehen.

Tosi sympaattinen kaveri kyseessä.

Mun käsittääkseni pärjännyt elämässään ihan hyvin kaikenlisäksi.

Hyvin harva nainen viihtyy noin sotkuisessa ympäristössä. Jossain aiemmassa jutussa kerrottiin, että hän ei tee edes ruokaa itselleen vaan käy ABC:llä syömässä päivän kaikki ateriat. Siitä tulee toinen iso miinus.

Jussin tuntevana autojen kautta.

Erittäin mukava mies, Supersymppis, todella hyvä keskustelemaan mistä vaan, ei halua kärpäsellekkään pahaa. Miinuspuoli on tuo sotkuisuus mikä johtuu aikapaljon siitä et miehellä on miljoona rautaa tulessa. Tarvis naisen niin alkaisi jussikin pysyä kotina.

Ei tee tosiaan ruokaa käy pelkästään ulkona syömässä, miksei kävisi pätäkkää löytyy syödä ulkona joka päivä pariin kertaan.

Minulla ei riitä palkka käydä joka päivä ulkona syömässä. En myöskään halua olla parisuhteessa ainoa kokkaava. Jos tuo on jo alkuun ongelma, niin se ei korjaannu myöhemminkään. En halua olla äiti aikuiselle miehelle.

Eiköhän se Jussi sponssaa

En usko. Jussin ruokamenot tuplaantuisivat eikä tonni riittäisi kuukauden ruokiin.

Ei se riitä nytkään Jussin tyylil. Tää ei oo mikään sossupummi.

Ei ne valtion palkat nyt niin suuria ole, että ne riittäisi mihin tahansa.

Oletko tietoinen et rahan voi laittaa tuottamaan, ihmiset voi periä ym. Ei kaikki elä pelköstään palkalla.

Vierailija
264/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt hänen tinder-profiilinsa. Siinä hän makaa karvainen maha paljaana Ladansa päällä ja tekstinä jotain että "jos tulee mäts olet jo läpässyt esikarsinnan". Just joo kuinka moni nainen haluaa läpäistä jotain esikarsintaa tämän hieman eksentrisen oloisen tyypin takia.

Jussihan jutussa kertoikin, että Tinder on hänelle lähinnä huumoria. Niinkuin tuollaisen roskasovelluksen pitääkin olla.

Vierailija
265/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisi että joku vanha lihava ja ruma eukko löytyisi Jussille. Niitä nimittäin on aivan liikaa Suomessa.

Onko tullut mieleen, että niitä lihavia ja rumia ei kiinnostele epätoivoisesti miesten huomio, siksi eivät ole kaunistautuneet. 

Niitä juuri kiinnosteleekin. Milsat yms. lihavat naiset valittavat jatkuvasti lehdissä ettei kiinnostuneita ole ja tekosyitä haetaan jopa asuinalueesta.

Vierailija
266/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ihme, että on ikisinkku. Piha täynnä autonröttelöitä, ukko on epäsiisti turjake, nukkuu hello kitty lakanoissa. Kuka tuollaisen huolisi?

Sieltä taas tuli sellainen erilaisuuden hyväksyntäviesti, että huh huh!

Mitä pahaa on Hello Kitty-lakanoissa? Pitääkö aikuisella olla vain Ikean lakanat tai muuten on epäkelpo yksilö? 

Tuohan on juuri parasta, että on omanlaisensa lakanat eikä sellaiset mitä on joka toisella.

Vierailija
267/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikista pahinta on toi asenne naisia kohtaan, "kaikki vastaan tulevat naiset on potentiaalisia kumppaneita", puhuu jo "vaimosta" vaikkei ole koskaan saanut edes tyttöystävää, eli vaatii ikuista lupautumista hänelle välittömästi. Ei hän näe naisia ihmisinä, yksilöinä joilla on omat harrastukset ja menot. Selkeästi haluaa naisesta vain oman itsensä jatkeen. Ei kiitos.

Minulle tuo olisi suuri turn off, jos olisin miehelle vain yksi naisista enkä mitään erityistä. Että kelpasin kun ei muutakaan saanut.

Jos mies etsisi naista, jolle mies on ei ole yksi miehistä, niin täällä syntyisi kauhea haloo. Nykyään on aika vaikeaa löytää naista, jolla ei olisi kymmeniä, ellei satoja vaihtoehtoja miesten joukossa. Yleensä siellä taustalla on fwb-suhteita ja kaikenlaisia virityksiä, johon joku mies sitten tulee pysyvämmin mukaan. Nämä fwb-suhteet jäävät toki elämään esimerkiksi puhelimen/somen yhteystietoihin, jotta asiaan voi eron tullen taas palata. Joten älkää saivarrelko sen asian kanssa, että Jussille kelpaa monenlaiset naiset.

Ihmisillä on aina ollut satoja mies/naistarjokkaita ennen nettiäkin ellei sitten asunut todella syrjässä. Itse olen tavannut tuhansia miehiä, joista vain kaksi on kiinnostanut tarpeeksi. Toinen jäi ihastukseksi, toisen kanssa menin naimisiin.

Vierailija
268/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvainen setämies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ihme, että on ikisinkku. Piha täynnä autonröttelöitä, ukko on epäsiisti turjake, nukkuu hello kitty lakanoissa. Kuka tuollaisen huolisi?

Mitä pahaa on Hello Kitty-lakanoissa? Pitääkö aikuisella olla vain Ikean lakanat tai muuten on epäkelpo yksilö? 

Tuohan on juuri parasta, että on omanlaisensa lakanat eikä sellaiset mitä on joka toisella.

Joo, minunkin lakanoissa on Tom of Finland tai muumit.

Vierailija
269/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi olla ilman, kuin naisen kanssa joka vaatii sitä ja tätä ja haluaa muuttaa miehen talutettavaksi nöyräksi zombiksi.

Ei ihme, että puolet avioliitoista karahtaa kiville.

Vierailija
270/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran lada Bussiin törmänneenä ja muutamia viestejä laitelleena. Tosta ukosta saisi joku nainen oikeasti mukavan ja hyvän miehen.

Hyvin harva nainen viihtyy noin sotkuisessa ympäristössä. Jossain aiemmassa jutussa kerrottiin, että hän ei tee edes ruokaa itselleen vaan käy ABC:llä syömässä päivän kaikki ateriat. Siitä tulee toinen iso miinus.

Autismin kirjoon viittaisi tuokin. Heillä on monilla vaikeuksia pitää kotiaan siistinä tai suoriutua ruoanlaitosta. Etenkin naisia saatetaan pitää vain laiskoina, kun eivät suoriudu normaaliin tapaan tavallisista kotitaloustöistä. 

Kerrostalo kämppä o kuulemma suht siisti. Poikamies tasoa. Siel on varmaan aikaa keskittyä enemmän siivoukseen ym

Ei ihminen muuksi muutu vaihtamalla paikkaa. Siisteyskäsitys ja arjenhallinnen taidot ovat osa persoonaa.

.

No mä olen kuullut tän siisteyden henkilöltä joka on käynyt siel kt kämpässä. Ei kuulemma eroa yhtään normi asunnoista..

Kun Jussi on ranchilla, yön tekee kokoajan jotain tai on menossa kokoajan jonnekkin. Ei riitä aika siivoilla.

Jussilla oli aikaa käydä kaikilla suomen abc-asemilla. Häntä siis ei vaan kiinnosta siivoaminen ja siisteys. Ja sehän sitten karkottaakin sitten kumppanit, ellei sitten löydä yhtä sotkuista tyyppiä.

Vierailija
271/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos seuraa etsii, niin kyllä sen eteen on nähtävä myös edes vähän vaivaa. Jussi ei edes yritä. Onnea sinkkupäiville jatkossakin.

Luitko edes juttua? Kyllä yrittää varmasti keskivertoa vastaavassa asemassa olevaa miestä enemmän. Ulkonäköä voisi vähän trimmata kieltämättä, mutta en muuten miksi ei voisi saada naista elämäänsä. Ellei sitten liian nopeasti yritä edetä, kun on niin kova naisen kaipuu. SE on se mikä on monella yksinäisella näissä asioissa /ymmärrettävästi) ongelma.

Vierailija
272/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erittäin mukava mies, Supersymppis, todella hyvä keskustelemaan mistä vaan, ei halua kärpäsellekkään pahaa. Miinuspuoli on tuo sotkuisuus mikä johtuu aikapaljon siitä et miehellä on miljoona rautaa tulessa. Tarvis naisen niin alkaisi jussikin pysyä kotina.

Ei tee tosiaan ruokaa käy pelkästään ulkona syömässä, miksei kävisi pätäkkää löytyy syödä ulkona joka päivä pariin kertaan.

Minulla ei riitä palkka käydä joka päivä ulkona syömässä. En myöskään halua olla parisuhteessa ainoa kokkaava. Jos tuo on jo alkuun ongelma, niin se ei korjaannu myöhemminkään. En halua olla äiti aikuiselle miehelle.

En usko. Jussin ruokamenot tuplaantuisivat eikä tonni riittäisi kuukauden ruokiin.

Oletko tietoinen et rahan voi laittaa tuottamaan, ihmiset voi periä ym. Ei kaikki elä pelköstään palkalla.

Perinnön keksit itse, Jussin palkka on mennyt ladoihin ja ABC::lle.

Vierailija
273/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Partaukko Hello Kitty -lakanoissa menee ainakin mulla yli. Muutenkin kaikinpuolin epäsiisti.

Vierailija
274/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi ei ymmärrä, että jos hän olisi parisuhteessa niin rakas harrastus ladat joutuisivat nostamaan kytkintä, hän itse joutuisi panostaamaan hyvin paljon enemmän niin itsensä ulkoiseen habitukseen kuin asuinpaikan sisustuksellisiin ja ulkonaisiin seikkoihin. Hänen kannattaisi pelkän unelmoinnin sijasta oikeasti punnita, mitä hän haluaa.

Vierailija
275/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perinnön keksit itse, Jussin palkka on mennyt ladoihin ja ABC::lle.

j

Jussi oli joku vuosi sitten ostamassa pk seudulta maatilaa. Ei ollut mikään halpa rötiskö.

Vierailija
276/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisi että joku vanha lihava ja ruma eukko löytyisi Jussille. Niitä nimittäin on aivan liikaa Suomessa.

Onko tullut mieleen, että niitä lihavia ja rumia ei kiinnostele epätoivoisesti miesten huomio, siksi eivät ole kaunistautuneet. 

Niitä juuri kiinnosteleekin. Milsat yms. lihavat naiset valittavat jatkuvasti lehdissä ettei kiinnostuneita ole ja tekosyitä haetaan jopa asuinalueesta.

Kyllä kiinnostelee, mutta haaste on siinä, ettei näitä Milsoja kiinnosta yhtään sen erilaisemmat miehet, kuin 25-vuotiasta kaunista Oliviaa, Neeaa tai Janinaa. Naisten miesmaku ei ole suoraan verrannollinen naisen omaan ulkonäköön, paitsi kauniilla naisilla on automaattisena vaatimuksena komea mies. Ja se myös on todellakin komea mies.

Milsa ei ole löytänyt miestä, koska hän pyrkii saamaan miehen sieltä 1/100 joukosta. Ja se on ihan ok.

Vierailija
277/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että jokainen vastaantuleva nainen on vaimoehdokas, on niin iso red flag, ettei mikään trimmaus habitukseen poista sitä. Kun vika on päässä, niin minkä tekee.

Päätäkin voi nykyään hoitaa siinä missä kehoakin.

Vierailija
278/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän Jussin ja olen tavannutkin kerran. Jussi on mukava mies, hänellä on paljon ystäviä, hän on innostunut harrastuksistaan ja myös järjestää autoaiheisia tapahtumia, hänellä on hyvä työ ja hän on aktiivinen politiikassa. Kaikki autot pihallansa eivät käsittääkseni ole hänen, vaan hän säilyttää myös kavereidensa harrasteautoja, mutta en ole paikan päällä käynyt niin en osaa sen enempää sanoa. Luulen, että osa palstalla esitetyistä "kohennusehdotuksista" voisi auttaa Jussia parisuhteen löytämisessä, mutta toisaalta uskon, että parhain kumppani Jussille olisi mahdollisimman samanhenkinen nainen, koska itseään on vaikeaa muuttaa kovin paljoa pysyvästi. Jussi, jos luet palstaa, älä heitä toivoasi, uskon että löydät vielä jonkun, kun sitä vähiten odotat.

En ainakaan itse epäile yhtään, etteikö Jussi olisi aktiivinen ja hyvä tyyppi. Mutta tässä jutussa nähdään, miten naisilla ei ole hajuakaan, mistä he viehättyvät. Jussinhan pitäisi olla juuri sellainen aktiivinen, aikaansaava ja iloinen mies, josta naiset omasta mielestään unelmoivat. Ja naisillehan se ulkonäkö ei merkannut ollenkaan niin paljoa. Mutta Jussin case osoittaa, että ulkonäkö on ainut, millä on merkitystä.

Jussi ei siivoa, ei laita ruokaa ja käyttää aikansa omiin harrastuksiin. Jussin vaimona oma aika menee kotitöihin myös Jussin osuudelta eikä miehestä ole edes seuraa. Ei kuule hirveästi houkuttele.

Alkaako houkuttaa jos kerron et Jussin vaimonkaan ei tarvi kokata. Eikä edes siivota jos ei halua. Varmasti seuraakin on enemmän kuin haluaisi jos pyytää.

Mikään noista ei ole suurimmalle osalle naisista todellinen ongelma. Jos Jussi olisi 24-vuotias miesmalli, niin hänellä riittäisi naisseuraa joka ikiselle tunnille Ladaharrastuksesta tai epäsiististä kodista huolimatta.

Tarkoitat panoseuraa? Kukaan tuskin tulee tuohon asuntoon toista kertaa.

Miehet, jotka saavat panoseuraa, saavat halutessaan myös parisuhteen.

Ei tuohon ympäristöön. Et osaa katsoa sitä naisen silmin. Toivottavasti Jussi löytää yhtä suurpiirteisen naisen mitä itse on.

Vierailija
279/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jussi ei ymmärrä, että jos hän olisi parisuhteessa niin rakas harrastus ladat joutuisivat nostamaan kytkintä, hän itse joutuisi panostaamaan hyvin paljon enemmän niin itsensä ulkoiseen habitukseen kuin asuinpaikan sisustuksellisiin ja ulkonaisiin seikkoihin. Hänen kannattaisi pelkän unelmoinnin sijasta oikeasti punnita, mitä hän haluaa.

Jussin kannattaisi ehdottomasti unelmoinnin sijasta punnita myös itsensä. Ja katsoa totuutta rehellisesti silmiin. Mitään muuta ei 47 vuoden sinkkuuden jälkeen voi luvata, ellei muutosta johonkin tapahdu. Jos muutosta ei tee, niin uusia tuloksia ei tule.

Vierailija
280/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos seuraa etsii, niin kyllä sen eteen on nähtävä myös edes vähän vaivaa. Jussi ei edes yritä. Onnea sinkkupäiville jatkossakin.

Luitko edes juttua? Kyllä yrittää varmasti keskivertoa vastaavassa asemassa olevaa miestä enemmän. Ulkonäköä voisi vähän trimmata kieltämättä, mutta en muuten miksi ei voisi saada naista elämäänsä. Ellei sitten liian nopeasti yritä edetä, kun on niin kova naisen kaipuu. SE on se mikä on monella yksinäisella näissä asioissa /ymmärrettävästi) ongelma.

Mua joskus nuorena ahdisti tosi paljon eräs alkava suhde. Poika oli yli kiinnostunut. Ei edes uskaltanut olla mistään eri mieltä. Tuijotti vain lumoutuneena jatkuvasti ja oli kiinni koko ajan. Vihjailut ensi tapaamisesta kihloilla, lapsilla jne. Lopetin suhteen hyvin nopeasti. Tai jos sitä suhteeksi voi edes laskea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan