IS: Jussi, 47, yrittää iskeä naisia tavalla, jota pidetään jopa pelottavana Minulle on sanottu, ettei niin saa tehdä
http://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009682460.html
"Lada-Jussi" teki tänä aamuna paluun lehtien palstoille. Mies ei ole koskaan seurustellut, mutta on ilmeisesti koskenut naista. Jussin kuvat ovat paljon puhuvia ja niistä varmasti löytyy informaatiota, mitä korjata esimerkiksi ensi kesän aitoja kohtaamisia ajatellen.
Miten sinä neuvoisit Jussia? Itse puuttuisin ulkoiseen habitukseen: risuparta pois, hiukset pois, silmälasit pois, kiloja pois, hammaslääkäriin, dieetille, salille, vaatekauppaan yms. Myös kuvissa esiintyvä Hello Kitty-peitto kiinnittää huomion.
Kommentit (921)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran lada Bussiin törmänneenä ja muutamia viestejä laitelleena. Tosta ukosta saisi joku nainen oikeasti mukavan ja hyvän miehen.
Tosi sympaattinen kaveri kyseessä.
Mun käsittääkseni pärjännyt elämässään ihan hyvin kaikenlisäksi.Hyvin harva nainen viihtyy noin sotkuisessa ympäristössä. Jossain aiemmassa jutussa kerrottiin, että hän ei tee edes ruokaa itselleen vaan käy ABC:llä syömässä päivän kaikki ateriat. Siitä tulee toinen iso miinus.
Autismin kirjoon viittaisi tuokin. Heillä on monilla vaikeuksia pitää kotiaan siistinä tai suoriutua ruoanlaitosta. Etenkin naisia saatetaan pitää vain laiskoina, kun eivät suoriudu normaaliin tapaan tavallisista kotitaloustöistä.
Häneltä puuttuu se jokin mikä poliisimurhaajilla on.
Jännä, jos Jussi itse ei ole vielä huomannut olevansa erilainen kuin valtaosa ihmisistä ja siksi valtaosa ihmisistä ei sovi hänelle puolisoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran lada Bussiin törmänneenä ja muutamia viestejä laitelleena. Tosta ukosta saisi joku nainen oikeasti mukavan ja hyvän miehen.
Mun käsittääkseni pärjännyt elämässään ihan hyvin kaikenlisäksi.Hyvin harva nainen viihtyy noin sotkuisessa ympäristössä. Jossain aiemmassa jutussa kerrottiin, että hän ei tee edes ruokaa itselleen vaan käy ABC:llä syömässä päivän kaikki ateriat. Siitä tulee toinen iso miinus.
Jussin tuntevana autojen kautta.
Erittäin mukava mies, Supersymppis, todella hyvä keskustelemaan mistä vaan, ei halua kärpäsellekkään pahaa. Miinuspuoli on tuo sotkuisuus mikä johtuu aikapaljon siitä et miehellä on miljoona rautaa tulessa. Tarvis naisen niin alkaisi jussikin pysyä kotina.
Ei tee tosiaan ruokaa käy pelkästään ulkona syömässä, miksei kävisi pätäkkää löytyy syödä ulkona joka päivä pariin kertaan.
Siisti ulkonäkö ja kämppä on asioita joita tehdään muita varten. Jos kotona ei käy vieraita ja ainoa ihmiskontakti on ABC:n kassa niin ei kai kukaan jaksa nähdä vaivaa.
Vaikuttaa symppikselta, mutta kieltämättä vähän myös kylähullulta... Ulkonäössä ei mun mielestä ole vikaa, mutta epätoivoiset lähestymisyritykset varmaan karkottavat naisia. Ja viimeistään ainakin tuo koti karkottaa.
Minä luulen, että Jussin persoonassa ei ole vikaa. Ongelma on tuo ulkonäkö sekä asuinpaikka.
Jos haluaa herättää naisten kiinnostuksen, omasta ulkonäöstä tulee huolehtia enemmän, mitä Jussi on nyt tehnyt. Toiseksi, tuo "kesäpaikka" on niin luoltaantyöntävän näköinen ettei kukaan nainen halua sinne edes käymään.
Tuon artikkelin perusteella Jussi vaikutti hauskalta ja huumorintajuiselta ihmiseltä. Hän on myös fiksu eikä häntä voi ainakaan yrittämisen puutteesta moittia! Jotkuthan valittavat sinkkuuttaan, mutta eivät sitten kuitenkaan ole valmiita tekemään sen eteen mitään. Jussihan on tehnyt paljonkin, mutta ei ole aloittanut ihan noista perusasioista ja siksi yritykset jääneet vain yrityksiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autismin kirjoon viittaisi tuokin. Heillä on monilla vaikeuksia pitää kotiaan siistinä tai suoriutua ruoanlaitosta. Etenkin naisia saatetaan pitää vain laiskoina, kun eivät suoriudu normaaliin tapaan tavallisista kotitaloustöistä.
Kerrostalo kämppä o kuulemma suht siisti. Poikamies tasoa. Siel on varmaan aikaa keskittyä enemmän siivoukseen ym
Vierailija kirjoitti:
Siisti ulkonäkö ja kämppä on asioita joita tehdään muita varten. Jos kotona ei käy vieraita ja ainoa ihmiskontakti on ABC:n kassa niin ei kai kukaan jaksa nähdä vaivaa.
Kyllä sitä tehdään itselleenkin. Joskus vaan se voipi mennä niin, että ei arvosta itseään tarpeeksi. Toki Jussi saattaa olla itse oikein tyytyväinen omaan habitukseensa, kuka sitä tietää.
Ei tää kaveri edes halua esiintyä tavallisena kun kaikki jutut tehdään aina tuolla sotkuisessa "kesäpaikassa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erittäin mukava mies, Supersymppis, todella hyvä keskustelemaan mistä vaan, ei halua kärpäsellekkään pahaa. Miinuspuoli on tuo sotkuisuus mikä johtuu aikapaljon siitä et miehellä on miljoona rautaa tulessa. Tarvis naisen niin alkaisi jussikin pysyä kotina.Ei tee tosiaan ruokaa käy pelkästään ulkona syömässä, miksei kävisi pätäkkää löytyy syödä ulkona joka päivä pariin kertaan.
Vaikuttaa jo jutun mukaan mukavalta. Jos olisin sinkku niin voisin hyvinkin tavata. Mutta jos hän laittaisi keskustelun heti huumorin puolelle kaverizone tulisi todella nopeasti. Ei kannata laittaa aina kaikkea vitsiksi naisten kanssa samaan tapaan kuin miesten. En siis häntä tunne, mietin vaan jos tuollainen olisi syynä? Toinen tärkeä asia on, että jos miehen asunnosta paistaa "naisen puute" niin nainen sen näkee eikä pidä näkemästään. Eli ei kukaan innostu siivoojan ja kokin paikasta, se on niin suuri turn off vaan, että kannattaisi edes tyttöystävän hakutilanteessa panostaa siistiin kotiin ja pihaan ja opetella jotain kokkaamaan. Se vaan on alussa niin pienestä kiinni miten mielikuvat syntyvät ja kiinnostus lopahtaa.
Tiedän pariskuntia, jossa mies on tuon tyylinen köriläs.
Tiedän Jussin ja olen tavannutkin kerran. Jussi on mukava mies, hänellä on paljon ystäviä, hän on innostunut harrastuksistaan ja myös järjestää autoaiheisia tapahtumia, hänellä on hyvä työ ja hän on aktiivinen politiikassa. Kaikki autot pihallansa eivät käsittääkseni ole hänen, vaan hän säilyttää myös kavereidensa harrasteautoja, mutta en ole paikan päällä käynyt niin en osaa sen enempää sanoa. Luulen, että osa palstalla esitetyistä "kohennusehdotuksista" voisi auttaa Jussia parisuhteen löytämisessä, mutta toisaalta uskon, että parhain kumppani Jussille olisi mahdollisimman samanhenkinen nainen, koska itseään on vaikeaa muuttaa kovin paljoa pysyvästi. Jussi, jos luet palstaa, älä heitä toivoasi, uskon että löydät vielä jonkun, kun sitä vähiten odotat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrostalo kämppä o kuulemma suht siisti. Poikamies tasoa. Siel on varmaan aikaa keskittyä enemmän siivoukseen ym
Ei ihminen muuksi muutu vaihtamalla paikkaa. Siisteyskäsitys ja arjenhallinnen taidot ovat osa persoonaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erittäin mukava mies, Supersymppis, todella hyvä keskustelemaan mistä vaan, ei halua kärpäsellekkään pahaa. Miinuspuoli on tuo sotkuisuus mikä johtuu aikapaljon siitä et miehellä on miljoona rautaa tulessa. Tarvis naisen niin alkaisi jussikin pysyä kotina.Ei tee tosiaan ruokaa käy pelkästään ulkona syömässä, miksei kävisi pätäkkää löytyy syödä ulkona joka päivä pariin kertaan.
Vaikuttaa jo jutun mukaan mukavalta. Jos olisin sinkku niin voisin hyvinkin tavata. Mutta jos hän laittaisi keskustelun heti huumorin puolelle kaverizone tulisi todella nopeasti. Ei kannata laittaa aina kaikkea vitsiksi naisten kanssa samaan tapaan kuin miesten. En siis häntä tunne, mietin vaan jos tuollainen olisi syynä? Toinen tärkeä asia on, että jos miehen asunnosta paistaa "naisen puute" niin nainen sen näkee eikä pidä näkemästään. Eli ei kukaan innostu siivoojan ja kokin paikasta, se on niin suuri turn off vaan, että kannattaisi edes tyttöystävän hakutilanteessa panostaa siistiin kotiin ja pihaan ja opetella jotain kokkaamaan. Se vaan on alussa niin pienestä kiinni miten mielikuvat syntyvät ja kiinnostus lopahtaa.
Saatat olla asian ytimessä. Voi hyvinkin olla et on liian huumormies monelle naiselle.. Ei muuta ku Jussille viestiä ei tarvi pelätä et joutuu diivoojaksi tai kokiksi, Jussi voi ulkoistaa nuo helposti.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän Jussin ja olen tavannutkin kerran. Jussi on mukava mies, hänellä on paljon ystäviä, hän on innostunut harrastuksistaan ja myös järjestää autoaiheisia tapahtumia, hänellä on hyvä työ ja hän on aktiivinen politiikassa. Kaikki autot pihallansa eivät käsittääkseni ole hänen, vaan hän säilyttää myös kavereidensa harrasteautoja, mutta en ole paikan päällä käynyt niin en osaa sen enempää sanoa. Luulen, että osa palstalla esitetyistä "kohennusehdotuksista" voisi auttaa Jussia parisuhteen löytämisessä, mutta toisaalta uskon, että parhain kumppani Jussille olisi mahdollisimman samanhenkinen nainen, koska itseään on vaikeaa muuttaa kovin paljoa pysyvästi. Jussi, jos luet palstaa, älä heitä toivoasi, uskon että löydät vielä jonkun, kun sitä vähiten odotat.
Ei Jussin tarvitse toivoa heittää, mutta ulkoiselle olemukselle on tehtävä jotain. Ja heti ap:n avausviestissä on hyviä vinkkejä, millä ulkonäköä saadaan muutettua aivan toisenlaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei riitä palkka käydä joka päivä ulkona syömässä. En myöskään halua olla parisuhteessa ainoa kokkaava. Jos tuo on jo alkuun ongelma, niin se ei korjaannu myöhemminkään. En halua olla äiti aikuiselle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
En ainakaan itse epäile yhtään, etteikö Jussi olisi aktiivinen ja hyvä tyyppi. Mutta tässä jutussa nähdään, miten naisilla ei ole hajuakaan, mistä he viehättyvät. Jussinhan pitäisi olla juuri sellainen aktiivinen, aikaansaava ja iloinen mies, josta naiset omasta mielestään unelmoivat. Ja naisillehan se ulkonäkö ei merkannut ollenkaan niin paljoa. Mutta Jussin case osoittaa, että ulkonäkö on ainut, millä on merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihminen muuksi muutu vaihtamalla paikkaa. Siisteyskäsitys ja arjenhallinnen taidot ovat osa persoonaa.
.
No mä olen kuullut tän siisteyden henkilöltä joka on käynyt siel kt kämpässä. Ei kuulemma eroa yhtään normi asunnoista..
Kun Jussi on ranchilla, yön tekee kokoajan jotain tai on menossa kokoajan jonnekkin. Ei riitä aika siivoilla.
Hyvin harva nainen viihtyy noin sotkuisessa ympäristössä. Jossain aiemmassa jutussa kerrottiin, että hän ei tee edes ruokaa itselleen vaan käy ABC:llä syömässä päivän kaikki ateriat. Siitä tulee toinen iso miinus.