Annikan hoipertelu Ruisrockissa
Seiskan sivuilla videonpätkä, kun entistä ministeriä talutetaan mekosta kiinni pitäen.
Kommentit (415)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun katselee suomalaisia noilla festareilla, niin ei voi sanoa kuin että LAIHDUTTAKAA!! Sairaalloisen lihavia ihmisiä valtavasti. Ei tuo ole enää terveellistä, tuo ylipaino tulee Suomelle kalliimmaksi kuin viina ja huumeet yhteensä.
Ei sitä tarvitse tikkulaiha olla ja ei haittaa jos hieman on pyöreä, mutta joku raja tuohon mässäilyyn pitää olla.
Minä olen lihava, vaikken mässäile saati ole koskaan mässäillyt. Syön varmaan vähemmän kuin moni laiha.
Lihavuus ei ole niin yksioikoinen asia kuin luulet, voi johtua monesta muustakin asiasta kuin "mässäilystä". Esim liikkumattomuudesta, sairauksista, aineenvaihdunnasta, juomisesta, lääkkeistä, ja vaikka näistä kaikista tai ei mistään. Joidenkin kehot varastoivat kaiken, jotkut ovat läpipaskoja, siinä välissä on ne joiden keho toimii niin kuin on paras. Minulla on varastokeho, tämän oli jo neuvolan täti äitilleni todennut.
Kivikaudella tämmöinen keho olisi ollut paras, nykyään tää on pahin, koska kulutus on vähäistä.Onhan toi nykyaikana aivan loistokeho, kun ruoka on niin kallista. Ei tartte syödä kuin vain joka toinen päivä.
No joo siltä kantilta ettei heikota, mutta vaikkei söis mitään niin varastorasva ei lähde sulamaan ja, aineenvaihdunta on entistäki hitaampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää keksiä joku ihme auringonpistostarina? Hän on ollut vapaa-aikana festareilla, jossa varmaan suuri osa ihmisistä oli jonkin asteisessa kännissä. Eikä hän ole edes ministeri vaan opposition rivikansanedustaja. Sanois vaan että vedin perskännit enkä muista mittään.
Se on keskustan omille kehitetty tarina. Keskustassa on raittiusaate vielä kunniassa, absolutistejakin on paljon. Ja naiset tietää paikkansa perheenäiteinä, eikä ryyppää itseään kaatokänniin.
Jos olisi vassari niin saisi ryypätä vapaasti. Olikohan Li muuten festareilla myös?
Jos olis ollu, olisi Li näyttänyt mallia ja juonu Annikan pöydän alle....
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on tuokin läski saanut vetää ennenkuin nousee päähän.
Tuota asiaa olen miettinyt. Promilleja lasketaan kehon painon mukaan, mutta onko asia niin yksinkertainen sittenkään. Eikös alkoholi jakaudu tasaisesti kehon nesteeseen? Rasvakudos ei ole kovin vetistä. Eli jos samanpainoiset hoikka ja pitkä henkilö ja pyylevä tumppi juo saman määrän alkoholia, niin se pyylevä saattaa olla paljon pahemmassa kännissä. Itse olen lihava ja huomaan kyllä pienistäkin alkoholimääristä olevani humalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun katselee suomalaisia noilla festareilla, niin ei voi sanoa kuin että LAIHDUTTAKAA!! Sairaalloisen lihavia ihmisiä valtavasti. Ei tuo ole enää terveellistä, tuo ylipaino tulee Suomelle kalliimmaksi kuin viina ja huumeet yhteensä.
Ei sitä tarvitse tikkulaiha olla ja ei haittaa jos hieman on pyöreä, mutta joku raja tuohon mässäilyyn pitää olla.
Minä olen lihava, vaikken mässäile saati ole koskaan mässäillyt. Syön varmaan vähemmän kuin moni laiha.
Lihavuus ei ole niin yksioikoinen asia kuin luulet, voi johtua monesta muustakin asiasta kuin "mässäilystä". Esim liikkumattomuudesta, sairauksista, aineenvaihdunnasta, juomisesta, lääkkeistä, ja vaikka näistä kaikista tai ei mistään. Joidenkin kehot varastoivat kaiken, jotkut ovat läpipaskoja, siinä välissä on ne joiden keho toimii niin kuin on paras. Minulla on varastokeho, tämän oli jo neuvolan täti äitilleni todennut.
Kivikaudella tämmöinen keho olisi ollut paras, nykyään tää on pahin, koska kulutus on vähäistä.Onhan toi nykyaikana aivan loistokeho, kun ruoka on niin kallista. Ei tartte syödä kuin vain joka toinen päivä.
No joo siltä kantilta ettei heikota, mutta vaikkei söis mitään niin varastorasva ei lähde sulamaan ja, aineenvaihdunta on entistäki hitaampi.
Kyllä se varastorasva ajan myötä sulaa, jos ei mitään syö. Nollakaloreilla toimivaa aineenvaihduntaa ei vielä ole keksitty, eikä elämää ilman aineenvaihduntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahden pienen lapsen äiti. Kansanedustaja.
Hyvin menee...Tuleeko lasu?
Miksi tulisi, ei lapset olleet mukana, olet idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Annikan hoipertelu ei kiinnosta edes kiviä, mutta tämä Riikan kirjoittelu kiinnostaa. . .
https://pbs.twimg.com/media/F0qC-EIWYAIMx9c?format=jpg&name=large
Oho 😳ministeritason kirjoittelua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.seiska.fi/kotimaa/annika-saarikko-heikosta-festarikunnostaa…
Vai että auringonpistos. Joo, uskotaan uskotaan.
Mullea oli hiljattain auringonpistos ja en kumma kyllä hoiperrellut enkä ollut viinaksiakaan nauttinut. Naurettavaa selittelyä.
Mulla on ollut ja hoipertelin ja oksensin, eiköhän ole yksilöllistä miten vaikuttaa.
Nyt sitä Saarikon selitysosiota ei enää löydy Seiskan sivuilta..
Klebin kirjoitti:
linkki ei toimi
Vierailija kirjoitti:
Enemmän minä olen huolissani millaisen kuvan Suomesta tämmöiset henkilöt antaa ulkomailla, kuin nämä viime aikojen kohut. Suomalaisten olisi jo aika opetella juomaan kohtuudella.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Klebin kirjoitti:
linkki ei toimi
Ei toimi ei kun sitä ei siellä enää ole...
Onks tuo nyt sellainen kananpersetukka? Varsinaissuomalainen versio, alkuperäisessä kouvolalaisessa taitaa olla räikeät neonraidat mukana.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon oikein pitää juoda, että tuon kokoinen ihminen menee tuohon kuntoon? Osaako joku kertoa ihan määrinä?
Riippuu kuunkierrosta.
Joskus jo pari tölkkiä kihahtaa hattuun kuin metrinen halko, joskus edes kaksi litraa viiniä tai puoli vodkapulloa ei tunnu missään.
Olen paljon lihavampi kuin Annika, olen hengenvaarallisesti lihava.
Tässä näkee että humalainen ihminen ei ole kovin viehättävä.
Toiset ei tuu känniin mistään ja jotkut menee pelkästä auringonpaisteestakin niin peijakkaanmoiseen kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Voi Annika :D bisukka tai siideri päässyt maistumaan kesähelteellä
VIP-alueella juotetaan jotain parempaa. Eihän sitä voi ylenkatsoa.
Onko tuo nyt niin kamalaa. Kerrankos sitä kesälomalla juhlii pitemmän kaavan kautta. Joskus voi kihahtaa päähän pienempikin määrä ja vähän vielä aurinkoa nuppiin...
Onhan toi nykyaikana aivan loistokeho, kun ruoka on niin kallista. Ei tartte syödä kuin vain joka toinen päivä.