Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annikan hoipertelu Ruisrockissa

Vierailija
10.07.2023 |

Seiskan sivuilla videonpätkä, kun entistä ministeriä talutetaan mekosta kiinni pitäen.

Kommentit (415)

Vierailija
61/415 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sen videon perusteella kyllä voi sanoa oliko Annika vai ei. Ton näköisiä on Suomi täynnä.

Eikä Annika yleensä käytä mustia vaatteita. Tukkakin on minusta Annikalla enemmän pottamallia kuin piikikäs tynkä.

Niin siis Saarikko on itsekin jo kommentoinut asiaa Seiskalle :D että kyllä se tosiaan on Saarikko siinä videolla.

Vierailija
62/415 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää keksiä joku ihme auringonpistostarina? Hän on ollut vapaa-aikana festareilla, jossa varmaan suuri osa ihmisistä oli jonkin asteisessa kännissä. Eikä hän ole edes ministeri vaan opposition rivikansanedustaja. Sanois vaan että vedin perskännit enkä muista mittään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/415 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun katselee suomalaisia noilla festareilla, niin ei voi sanoa kuin että LAIHDUTTAKAA!! Sairaalloisen lihavia ihmisiä valtavasti. Ei tuo ole enää terveellistä, tuo ylipaino tulee Suomelle kalliimmaksi kuin viina ja huumeet yhteensä.

Ei sitä tarvitse tikkulaiha olla ja ei haittaa jos hieman on pyöreä, mutta joku raja tuohon mässäilyyn pitää olla.

Minä olen lihava, vaikken mässäile saati ole koskaan mässäillyt. Syön varmaan vähemmän kuin moni laiha.

Lihavuus ei ole niin yksioikoinen asia kuin luulet, voi johtua monesta muustakin asiasta kuin "mässäilystä". Esim liikkumattomuudesta, sairauksista, aineenvaihdunnasta, juomisesta, lääkkeistä, ja vaikka näistä kaikista tai ei mistään. Joidenkin kehot varastoivat kaiken, jotkut ovat läpipaskoja, siinä välissä on ne joiden keho toimii niin kuin on paras. Minulla on varastokeho, tämän oli jo neuvolan täti äitilleni todennut.

Kivikaudella tämmöinen keho olisi ollut paras, nykyään tää on pahin, koska kulutus on vähäistä.

Vierailija
64/415 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naama ei näy, onkohan oikeasti Saarikko.

No ei tietenkään ole. Tämä nyt on vaan tyhmintä provoa ikinä.

Ja täyttäisi kunnian loukkauksen kriteetit jos olisi julkisempi eikä menisi kohta pian vain poistoon.

Siksi tämä ei poistukaan, säilön sellaisena kuin on ja sitten kun on tarpeeksi sontaa läjässä.....

Vierailija
65/415 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naama ei näy, onkohan oikeasti Saarikko.

No ei tietenkään ole. Tämä nyt on vaan tyhmintä provoa ikinä.

Ja täyttäisi kunnian loukkauksen kriteetit jos olisi julkisempi eikä menisi kohta pian vain poistoon.

Siksi tämä ei poistukaan, säilön sellaisena kuin on ja sitten kun on tarpeeksi sontaa läjässä.....

hyvä niin, katsotaan koska ap poistaa itse ettei joudu vaikeuksiin

Vierailija
66/415 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan toi noloa, että kansanedustaja noin jurrissa.

Aviopuolisonsa, Papunen on siinä vierellä.

Jos on pakko ryypätä, niin ryypätköön yksityisesti jossain.

Jos tuossa olisi vaikka kokoomuksen, tai saatikka perussuomalaisten kansanedustaja tossa kunnossa, niin johan olisi huuto jo mediassa kova.

Odotan mielenkiinnolla, mitä Saarikko selittää, vai selittääkö mitään.

Jos olisi rehti, sanoisi että otin liikaa, ja olin ihan lärvit, sori siitä.

"Mitähän ne nyt Saksassakin meistä ajattelee"?

Tämä on opposition lentävä huudahdus ollut hallitukselle viime viikkoina. Näin ne pilkat osuu omiin nilkkoihinsa, kuten Lintdmanillekekin.

Miksei saa ryypätä festareilla?

Minua ei häiritse niin kauan kun ei sotke paikkoja (esim. se oksentaminen hoidetaan johonkin seurueella mukana olevaan pussiin), eik käyttäydy aggressiivisesti eikä muutenkaan häiritsevästi. Koskee kaikkien puolueiden edustajia.

Enpä usko, että Saksassa paheksutaan, jos oppositiopuolueen puheenjohtaja ja entinen ministeri vetää lärvit. Ehkä ymmärretään että v*tuttaa tämä nykyinen hallitus. Saksassa alkoholi ei ole sellainen tabu kuin Suomessa. Nasseilu sen sijaan on iso mörkö, omasta historiasta johtuen. Ehkä se pahin tässäkin on, että siellä se Saarikko toisessa kuvassa kaulailee "Heilanneen" Lindtmanin kanssa.

Vierailija
67/415 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovat mitätöinnit tulilla, kun naispoliitikko vetänyt perskännit. Ei olis Saarikosta uskonut.

Vierailija
68/415 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samanlainen musta mekko saman pituisilla hihoilla, kaulukset, vip-kaulanauha

https://www.instagram.com/p/Cucy56-taQC/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Lindtmankin laihduttanut - ja aivan turhaan.

Vierailija
69/415 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se jotain kertoo ihmisesen itsehillinnästä jos 40v iässä juo itsensä tuohon kuntoon.

Mitä se sitten kertoo, oi oraakkeli?

Minusta toi kertoo vain siitä, että ihminen ei ole juomisen ammattilainen, ei ota usein.

Meillä ammattijuojilla toleranssi on niin suuri, että kukaan ei välttämättä edes huomaa jos olen 3% kännissä. Normaali ihminen kuolisi vähemmästä.

Eli voitte olla huoleti, Saarikko ei ainakaan alkoholisti ole. Mamma lähtenyt viihteelle, näin voi käydä kun ei usein ota.

Normaali ihminen joka on kaikenlisäksi poliitikko tajuaa ottaa ne lärvinsä jossain muualla kuin ruisrockin kaltaisessa erittäin julkisessa tilaisuudessa. Sitä voisi toivoa että ihmisellä joka on ollut valtiovarainministeri olisi jotain harkintaa touhuissaan mukana. Toisaalta nuohan veteli 50 miljardia lainaa ja koittaa selittää ettei ollut muutakaan vaihtoehtoa vaikkei osaa itsekään selittää mihin se meni ja miksi. 

Kuka normaali ihminen haluaisi olla festareilla kännisten ihmismassojen ja metelin seassa selvinpäin??

Jotain rajaa pöyristymiseen. Ei Annikan politiikalla ole tänän kanssa mitään tekemistä, ihan on ihminen kuten muutkin.

Pääministeri on ihan eri asia, siltä pitää vaatia jatkuvaa työkuntoa ja asiallisuuttvuoden jokaisena päivänä, Annika on vain kansanedustaja kesälomalla. Täysi oikeus dokata ja örveltää niin paljon kuin sielu sietää.

Vierailija
70/415 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saarikko hirveessä kännissä. Varmasti siltä näytti, Annika myöntää.

https://www.seiska.fi/kotimaa/annika-saarikko-heikosta-festarikunnostaa…

Vierailija
71/415 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että seiskan toimittaja on jutellessa laittanut tyrmäystippoja lasiin, että saa tällaisen jutun annikasta.

Minullekin kerran laittoivat yökerhossa ja sitten ottivat kuvia kun olin sammunut, ripuloinut ja oksentanut, housut kintuissa. Yöllä sain vielä sydänkohtauksen kun pulssi hidastui liikaa tyrmäystipan takia.

Vierailija
72/415 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tukkakin on minusta Annikalla enemmän pottamallia kuin piikikäs tynkä.

Annika leikkuuttanut kevyen kesätukan? Oppositiossa sopiikin olla piikikäs!

Vierailija
73/415 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahden pienen lapsen äiti. Kansanedustaja.

Hyvin menee...

Kyllä siellä festareilla oli muitakin äitejä! Ja isiä. Ja mummoja. Ja pappoja.

Vierailija
74/415 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai Annikan saarikot pysyivät kuitenkin piilossa?

Vierailija
75/415 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamammoille ei kannata kertoa, että 39 v on keski-ikäinen.

Mummelit ovat näes vielä 60-vuotiaanakin nuoria ja saattavat loukkaantua. 

Vierailija
76/415 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai Annikan saarikot pysyivät kuitenkin piilossa?

😂 Ovela viittaus!

Vierailija
77/415 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.seiska.fi/kotimaa/annika-saarikko-heikosta-festarikunnostaa…

Vai että auringonpistos. Joo, uskotaan uskotaan.

Paitsi että hän ei ollut ilman päähinettä. Tuossa Insta-kuvassa on huivi päässä. Valehtelee.

Vierailija
78/415 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta mitä väliä jos vetänyt pikku lärvit. Ottanut vähän liikaa.

Vierailija
79/415 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla että seiskan toimittaja on jutellessa laittanut tyrmäystippoja lasiin, että saa tällaisen jutun annikasta.

Minullekin kerran laittoivat yökerhossa ja sitten ottivat kuvia kun olin sammunut, ripuloinut ja oksentanut, housut kintuissa. Yöllä sain vielä sydänkohtauksen kun pulssi hidastui liikaa tyrmäystipan takia.

Taidat olla vieläkin niiden tippojen vaikutuksen alla, vai miksi kommentoit juttua täysin höpöhöpö-puhein, kun jutusta selviää Saarikon kertomana, mitä tapahtui.

Vierailija
80/415 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstamammoille ei kannata kertoa, että 39 v on keski-ikäinen.

Mummelit ovat näes vielä 60-vuotiaanakin nuoria ja saattavat loukkaantua. 

No mä oon 50+ ja mummo. Oikea mummo, on lapsenlapsia.

Onneks oon paremmassa kuosissa kuin nuo keski-ikäiset. Eikä mua vielä tarvi taluttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan