Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annikan hoipertelu Ruisrockissa

Vierailija
10.07.2023 |

Seiskan sivuilla videonpätkä, kun entistä ministeriä talutetaan mekosta kiinni pitäen.

Kommentit (415)

Vierailija
401/415 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä uskoisi. Tuhti tyttö ja noin heikossa hapessa muutaman viinilasillisen jälkeen?

Annika saanut avustajalta essoja.

Talonmieskin piikitti Martti Vainiota vahingossa. 😂

Kepu saisi nostetta kun Annika kävisi huumetesteissä?

Vierailija
402/415 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän armoa, voisi käydä kenelle vaan. Enkä ole edes kepun kannattaja! Vähäinen syöminen, parit viinit - ei muuta nesteytystä ja paahtava helle. Ehkä taipumusta päänsärkyyn/migreeniin tai verenpaine heittelee. Äkkiä voi heikotus iskeä. Oksentaminen saattaa helpottaa, ja kun saa sen jälkeen taas energiaa, niin olo voi korjaantua aika äkkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/415 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän armoa, voisi käydä kenelle vaan. Enkä ole edes kepun kannattaja! Vähäinen syöminen, parit viinit - ei muuta nesteytystä ja paahtava helle. Ehkä taipumusta päänsärkyyn/migreeniin tai verenpaine heittelee. Äkkiä voi heikotus iskeä. Oksentaminen saattaa helpottaa, ja kun saa sen jälkeen taas energiaa, niin olo voi korjaantua aika äkkiä.

Huumetesti selkeyttäisi tilanteen ja häivyttäisi epäilyt.

Vierailija
404/415 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huumetesti selkeyttäisi tilanteen ja häivyttäisi epäilyt.

Kepu saisi kaipaamaansa julkisuutta.

Vierailija
405/415 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä uskoisi. Tuhti tyttö ja noin heikossa hapessa muutaman viinilasillisen jälkeen?

Voisivat vaikka laillistaa hampun käytön ja kasvatuksen.

Kannabiksen kasvatus vientituotteeksi pelastaisi monta viljelijää Suomessa...

Vierailija
406/415 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos on taipumusta tuohon, niin luulisi osaavan varautua hatulla ja sopivammilla juomilla.

Annika puhui itsensä pussiin, siksi sen selitys poistettiin.

Vierailija
407/415 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisivat vaikka laillistaa hampun käytön ja kasvatuksen.

Kannabiksen kasvatus vientituotteeksi pelastaisi monta viljelijää Suomessa...

Annika voi antaa kasvot kampanjalle.

Vierailija
408/415 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annikan ideologinen oppi-isä on keskustateoreetikko Ahti Karjalainen.

Vierailija
409/415 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vieressä oleva mies ei osallistu taluttamiseen, vain nainen taluttaa pikkuhousuista.

Täysin v ttuuntunut siihen litrahuuleen.

Vierailija
410/415 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi herranjumala. Itse sairastan migreeniä ja näytän juuri tuolta kun oikein paha migreenikohtaus iskee. Hoipertelen ja oksennus alkaa niin pahana, että varmasti ohikulkijat kuvittelevat mun olevan joku spuge, joka on juonut heti aamusta kovat kännit tai darrassa (yleensä pahimmat kohtaukseni tulevat juuri aamuisin) näihin ei kyllä Sumatriptankaan siinä kohtaa auta ja pahinta on, että nämä kohtaukset tulevat esioireettomina.

Siinä vaiheessa, kun migreenikohtaus (tai auringonpistos) on niin paha, että oksentelee ja hoipertelee, ei tule mieleenkään jäädä jatkamaan festareilla biletystä. Saarikko jatkoi iltaansa vielä Antti Tuiskun keikalle.

Minä olen Saarikkoa vanhempi ja ilman alkoholiakin tuli kesätapahtumassa aivan kauhea päänsärky. En kestänyt ja lähdin kotiin värjöttelemään pimeässä makuuhuoneessa. Lopulta keräsin sen verran sisua että raahauduin ottamaan Buranan ja menin takaisin pötkölleen. Puolen tunnin kuluttua olin taas aivan fine!

Vierailija
411/415 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi herranjumala. Itse sairastan migreeniä ja näytän juuri tuolta kun oikein paha migreenikohtaus iskee. Hoipertelen ja oksennus alkaa niin pahana, että varmasti ohikulkijat kuvittelevat mun olevan joku spuge, joka on juonut heti aamusta kovat kännit tai darrassa (yleensä pahimmat kohtaukseni tulevat juuri aamuisin) näihin ei kyllä Sumatriptankaan siinä kohtaa auta ja pahinta on, että nämä kohtaukset tulevat esioireettomina.

Siinä vaiheessa, kun migreenikohtaus (tai auringonpistos) on niin paha, että oksentelee ja hoipertelee, ei tule mieleenkään jäädä jatkamaan festareilla biletystä. Saarikko jatkoi iltaansa vielä Antti Tuiskun keikalle.

Minä olen Saarikkoa vanhempi ja ilman alkoholiakin tuli kesätapahtumassa aivan kauhea päänsärky. En kestänyt ja lähdin kotiin värjöttelemään pimeässä makuuhuoneessa. Lopulta keräsin sen verran sisua että raahauduin ottamaan Buranan ja menin takaisin pötkölleen. Puolen tunnin kuluttua olin taas aivan fine!

Otitko esson huuleen?

Vierailija
412/415 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kyseessä voi olla ihan kuumuudesta johtuva huonovointisuus. Minulle kävi noin - enkä ollut juonut tippaakaan - kun olin Kreetalla ja osin osaa Knossoksen retkelle. Sattui olemaan koko kaksiviikkoisen matkani kuumin päivä, jossain vaiheessa kertoivat, että oli vähintään +37C, ja siellä raunioilla ei ollut juuri kattorakennelmia, eli aurinko porotti. Olin ottanut vettä pari pullollista (liian vähän) mukaani, niistä toisen kaadoin päähäni. En muista, oliko aikaa tunti vai kaksi, mutta oloni alkoi olla tosi huono, onneksi ei oksettanut. Opasta ei näkynyt, olin siis yksin matkalla. Jotkut britit istuivat tuoleilla ja kehottivat minuakin istumaan, mutta pelkäsin, että bussi jättää kun en nähnyt tai tunnistanut ketään bussissa olleita. Oli ehkä yksi suomalainen lisäkseni. Lähdin siitä hoipertelemaan sinne bussille, jonne olikin aika matka. Siinä kunnossa. Sain jotenkin pysyttyä pystyttä, mutta varmaan karmean näköistä etenemiseni oli. Vastaan tuli kioskikin, mutta oli jonoa ja tyhmänä en kehdannut pyytää, että saisin etuille. Vettä ei ollut yhtään jäljellä. Tajunnan taso oli varmaan aika heikko. Kauempana joku pubinomistaja kuului päivittelevän menoani, mutta en hänellekään kehdannut viittoilla, että toisi vettä. Oli kadun toisella puolella ja olin varma, että jos lähden ylittämään suht vilkasta katua, jään siinä kunnossa auton alle.

Vihdoin tulin bussille, jonka kuski oli ihmeissään kun halusin kuumaan bussiin. Mutta pääasia, että pääsin istumaan! Olen myös selkävammainen, joten kävely oli siksikin hankalaa, mutta olin varmaan lähellä mennä tajuttomaksi. Olisi sekin ollut, joutua sairaalaan. Opas ja muut tulivat viimein ja kerroin oppaalle olostani. Hän kyseli, että onko kaikki nyt ok, ja taaskaan en saanut pyydettyä vettä tai jotain juomaa.

Mutta siitä lähdettiin sitten syömään ja vesi maittoi ruokapaikassa. En tosiaankaan oksentanut, oli ei ollut sellainen, mutta tajusin, että kävelyni oli varmaan näky! Ehkä joku luuli minun olevan humalassa, mutta niin ei tosiaankaan ollut. Olisi pitänyt vaan peruuttaa menoni sille retkelle siinä kuumuudessa. Raunioilla oli varmaan yli +40C.  Yhdellä naisella oli muuten sateenvarjo, se olisikin ollut hyvä ottaa mukaan. Mutta kun ei ole koskaan ennen tuollaista sattunut, en osannut varautua. 

Vierailija
413/415 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskusta on päättänyt menettää viimeisetkin kannattajansa.

Sen sijaan, että keskusta olisi seissyt suoraselkäisenä ja lähtenyt mukaan hallitukseen korjaamaan katastrofaalisen Marinin hallituskauden virheet ja toilailut, lähtee Annika Saarikko sormi ojossa syyttämään nykyhallitusta.

Täysin käsittämätöntä sössötystä.

Jos sinulla Annika Saarikko ei ole muuta sanomista kuin sormi ojossa soo-soo-ottelemista, niin olisit edes hiljaa.

Näin karkotat vain viimeisetkin keskustan äänestäjät ja koko keskusta puolueena katoaa ennen tulevia eduskuntavaaleja.

Presidenttiehdokkaannekin kannatus on karannut maan rakoon vauhdikkaammin kuin lehmän häntä virtsan roiskuttua.

Vierailija
414/415 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tänä vuonna meni ruisrokissa?

Vierailija
415/415 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansa olisi hyväksynyt täysin, mikäli hän olisi vastannut tiedotusvälineiden kysymyksiin tilastaan: Eipä tuossa näytä olevan selittelyille sijaa, kiitos ja mukavaa päivänjatkoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän