Annikan hoipertelu Ruisrockissa
Seiskan sivuilla videonpätkä, kun entistä ministeriä talutetaan mekosta kiinni pitäen.
Kommentit (415)
Vierailija kirjoitti:
Enemmän minä olen huolissani millaisen kuvan Suomesta tämmöiset henkilöt antaa ulkomailla, kuin nämä viime aikojen kohut. Suomalaisten olisi jo aika opetella juomaan kohtuudella.
Kannattaisi sitten pitää se mitä tapahtuu Suomessa, omien rajojen sisäpuolella eikä kiekua ulkomaalaisille jostain suomipoliitikkojen festariörvellyksistä ja pesukarhukravateista, kun ne eivät niille kuulu vttujakaan, saati että olisivat iso asia muutoinkaan.
Miksi ulkomaita kiinnostaisi meidän asiat, elleivät jotkut suomivasikat loisi tyhjästä kohuja.
Onko ihme, että meillä on maailman tiukimpia alkoholilakeja kun joka toinen päättäjäkin on tällainen pesusieni. Suomalaisten alkoholinkäyttö on vaan niin junttia.
Itse ajattelin ostaa pari remonttiolutta tälle viikolle viime lauantaina kun olin illalla kaupassa. Ostin samalla ruokatarpeita ja kellohan rapsahti pari minuuttia yli klo 21 kun olin kassalla. Jäi oluet kauppaan, onneksi meillä on tämä lainsäädäntö, joka suojaa alkoholin väärinkäytöltä!
Terveisin hoikka, 35-vuotias työssäkäyvä nainen. Humalassa viimeksi 10 vuotta sitten, niin huonossa kunnossa, että toisten on pitänyt taluttaa, joskus teininä ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sen videon perusteella kyllä voi sanoa oliko Annika vai ei. Ton näköisiä on Suomi täynnä.
Eikä Annika yleensä käytä mustia vaatteita. Tukkakin on minusta Annikalla enemmän pottamallia kuin piikikäs tynkä.Itsehän hän myönsi työntäneensä kurkkupaskaa enemmän kuin Arhinmäki konsanaan.
Kurkkupaskaa?????? Häh?
Vierailija kirjoitti:
Onko ihme, että meillä on maailman tiukimpia alkoholilakeja kun joka toinen päättäjäkin on tällainen pesusieni. Suomalaisten alkoholinkäyttö on vaan niin junttia.
Itse ajattelin ostaa pari remonttiolutta tälle viikolle viime lauantaina kun olin illalla kaupassa. Ostin samalla ruokatarpeita ja kellohan rapsahti pari minuuttia yli klo 21 kun olin kassalla. Jäi oluet kauppaan, onneksi meillä on tämä lainsäädäntö, joka suojaa alkoholin väärinkäytöltä!
Terveisin hoikka, 35-vuotias työssäkäyvä nainen. Humalassa viimeksi 10 vuotta sitten, niin huonossa kunnossa, että toisten on pitänyt taluttaa, joskus teininä ehkä.
Joo kyllä ne oluet ois koitunu sun kohtaloksi, onneksi pari minuuttia suojeli alkoholisoitumiselta.
Ei tuo nyt niin kamalaa ole. Jos Annika juo harvoin, niin menee nopeasti hattuun. Itse kestän 4-5 siideriä tai lonkeroa. Väkeviä kestän huonosti. Auringonpistokseen en usko. Itselläni oli lievä auringonpistos kerran ulkomailla. Ensioireena palelu ja huono olo. Meni ohi, kun olin 14 h sisätiloissa.
Vierailija kirjoitti:
Kaadas vielä yksi lasillinen kirjoitti:
Valkkari on Saarikolle semmoista janojuomaa vaan.
Saksassa juodaan (ainakin kesäisin) jotain valkoviinin ja omenamehun sekoitusta. Kyllä helteellä olisi hyvä noita juomia vähän loiventaa. Joku 5,5% lonkerokin on liian jyrkkää kamaa satunnaiselle naukkailijalle.
. Inä oon juoppo, mutta viini on niin pahaa että lantraan sitä aina jollain mehulla.
Hyvää on myös jos laittaa vissyä ja mehua.
Niinpä viiniä WIinissä tai Ruisrockissa .
Muistuukohan mieleen toruispuheet alkoholin käytöstä Lintilälle.
Vierailija kirjoitti:
Nazzeja, jauhopäitä, kännipellejä, seksuaalisia ahdistelijoita, munasillaan vesipyssyn kanssa pelleileviä.
Tällaisia ovat Suomen poliitikot. Voi jumalauta.
Niin niiden kuuluukin olla, ne on läpileikkaus Suomesta.
Neitseellisiä robottijeesuksiako itse haluat päättäviin elimiin, vai oikeita ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllä ne oluet ois koitunu sun kohtaloksi, onneksi pari minuuttia suojeli alkoholisoitumiselta.
Sanos muuta! Kyllä siinä siunasin taas meidän viisaita päättäjiä, tiedä miten olisin kuormittanut suomalaista terveydenhuoltoakin kun olisin maalaushommien päälle juonut keskioluen tai kaksi.
Nyt kun vielä saataisiin jotain kivaa matskua Liistä, Ohiksesta ja Bajamajasta, niin voitaisiin kertoa maailmalle Viisikon viimeiset käänteet.
Maria O. kirjoitti:
Tyypillistä keskustalaista vakaata kulkemista koko yhteiskunnan parempaan hyvään.
Vaikka joskus heikottaisikin.
No eiköhän tuo kuvasta enemminkin nykykeskustan örvellystä. Samanlaista touhua puolueelta kautta linjan. Niin sitä Annikaa talutetti se vasemmistolainen päätoiminen bilettäjä hallituksessakin. Annika niin huonossa kunnossa, ettei ollut mitään ongelmaa talutella vasemmiston polkuja.
Hauska video, kyllä sitä jokainen saa välillä olla kaatokännissä niin halutessaan. Kovaa tekoa, kun oksentelun jälkeen jaksoi vielä Tuiskun keikalle.
Liikaa Santeri Alkiota nautittu, parviikkoo kossua raakana kolalla auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Naama ei näy, onkohan oikeasti Saarikko.
Seiskan jutuista voi olla montaa mieltä mutta aina ne ovat pitäneet paikkansa.
Kyllä mun puolesta saa poliitikko olla ihminen.
Mielellään vielä inhimillinenkin (halloo oikeiston kovikset)
On ollut kova auringonpaiste ja kuumuus Ruisrockissa :D
Pakkohan se joku hätävale on keksiä kun on menny juomaan liikaa viiniä.
Tää on ihan hyvä kun näitä tuodaan julki
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo nyt niin kamalaa ole. Jos Annika juo harvoin, niin menee nopeasti hattuun. Itse kestän 4-5 siideriä tai lonkeroa. Väkeviä kestän huonosti. Auringonpistokseen en usko. Itselläni oli lievä auringonpistos kerran ulkomailla. Ensioireena palelu ja huono olo. Meni ohi, kun olin 14 h sisätiloissa.
Miksi sitten pitää juoda niin paljon? Mä en edes jaksaisi juoda paria 0,33 keskiolutta enempää, onhan se tosi täyttävääkin.
Viiniä voin juoda myös max. sen pari lasillista.
Pidän viinistä, oluesta, skumpasta, joskus voin ottaa snapsitkin. Mutta en ymmärrä sitä kun pitää juoda aina itsensä huonoon kuntoon ja aikuisille tulee aina yllätyksenä, että alkoholista tulee humalaan kun sitä juo liikaa. Tai lähinnä suomalaisille aikuisille. Sitten tätä tapaa yritetään kitkeä jollain lapsellisilla isoveli valvoo -lainsäädännöillä. Muualla Euroopassa saa ostaa viinit ruokakaupasta eikä ole mitään ihmeellisiä kellonaikoja, milloin alkoholia saa ostaa. Silti siellä ei kännätä kuten täällä.
Mä en itse tykkää edes käydä missään kesäfestareilla kun ne on juuri täynnä näitä känniääliöitä, jotka sitten humalassa törttöilevät, oksentavat ja huojuvat ympäriinsä. Yäk, jotain käytöstapoja voisi ihmisillä jo herran vuonna 2023 olla.
Unohtakaa nyt edes kesäksi se puoluejaottelu, kaikki suomalaiset välillä kännää, paitsi ne jotka ei ota ollenkaan.
Lepo vaan. Meissä on enemmän samanlaista kuin erilaista, puolueet on vain puolueita, vähän kuin kerhoja, ei ne suomalaisuutta meistä poista.
Kuinkahan paljon esim Arhinmäki, Hakkarainen ovat tuolla toikkaroineet kännissä pitkin kyliä eikä siitä ole tällaista kohua nostettu.
Löysi sisäisen persun.