Parisuhdemarkkinoilla kukaan ei ole niin nirso kuin 40-50 vuotias mies.
Alle nelikymppisinä miehet ovat valmiit sitoutumaan ja parisuhde on helppo saada.
Kun mies sitten eroaa +40 vuotiaana ei häntä kiinnosta mikään vakava parisuhde vaan haluaa vain kevyttä kivaa. Ja mies alkaa tosissaan etsiä itseään huomattavasti nuorempaa naista.
Sitten taas ikähaarukassa +55-65 vuotiaat miehet joutuvat paniikkiin peläten yksinäistä vanhuutta, ja tällöin mies on taas valmis pariutumaan pysyvästi, mutta jälleen kerran itseään nuorekkaampaa naista jos se vain on mahdollista.
+40 vuotiaiden, korkeakoulutettujen, kaupunkilaisten sinkkunisten markkina-arvo on lähellä nollaa. Pitää olla poikkeuksellisen hyvävartaloinen, nätti ja rento ja nauravainen nainen joka tuossa ikäryhmässään pariutuu vakavasti.
Kommentit (1336)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
44 vuotiaana miehenä sanoisin että naisia ei kiinnosta seksi ja minua ei kiinnosta naiset joita seksi ei kiinnosta. Eikä minua kiinnosta sinun ex väkivaltainen mies tai lapset joita hänen kanssa teit. Valintojen maailmaa ja sinä et valinnut ilmeisesti hyvää miestä. Minä en halua olla sinun viimeinen valinta, minä halusin olla sinun ensimmäinen valinta? Miksi hyvien miesten pitäisi olla joku eläkepäivien turva ja sylissä pitäjä?
Minun kokemukseni perusteella naisia kyllä kiinnostaa seksi. Tuossa iässä jopa tärkein asia tuntuu olevan seksi joillekin.
Kerran viikossa vai jopa kaksi kertaa viikossa. Naisille tärkeitä on marimekko kuosit ja pään sisäinen jatkuva epäilys kaikesta.
Ja naisista on tullut ahneita, pitäisi jaksaa tuntikausia hieroa jotain nautintonappulaa jotta hän ehkä saa orgasmin...vastineeksi saa mitä?
Haluan miehen joka jaksaa panna useamman kerran päivässä.
t. jonne 12 v
korjattu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapin Erä kirjoitti:
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009724062.html
Nyt mammoille vähän bensaa liekkeihin :) kyllä nuorille naisille kelpaa myös vanhempi mies, olen huomannut saman Tinderissä. Niitä 18-22 vuotiaita tulee vastaan todella paljon, ovat itse säätääneet ikähaarukan tällä tavalla.
Kyseessä on niin ääriharvinainen tapaus, että se kelpasi uutiseksi. Todistaa juuri päinvastaista kuin kuvittelet.
Aivan, juuri kirjoitin saman toiseen ketjuun. Vähän ihmetyttää, että eikö tuota asiaa lukija itse todella ole ymmärtänyt?
Onhan tässäkin ketjussa "nainen joka kertoo että 10-15 vuotta nuoremmat miehet oikein vikittelee häntä, ja hän kehoittaa muitakin naisia ottamaan nuoremman miehen"
Kaikki tajuaa että se on jonne 13v joka provoilee, mutta silti sen viesteistä tykkäillään.
Miksi et sille huomauta asiasta? Onko syynä miesviha?
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi näillä miehillä ei lähes ikinä ole varaa olla nirsoja.
Miksi ei olisi? Mielummin yksin kuin sinun kanssasi. Ottaako koville?
Ihan höpöjuttuja. Miehillä ikäluokassa 13-90 on tasan nolla vaihtoehtoa pariutua. Nolla tykkäystä jne. Miten siinä voisi olla nirso ? Vaikka nainen on sarjamurhaaja pitää se vaan hyväksyä . Ellei sit halua olla yksin koko elämää .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh huh, mitä äijien kommentteja ja kriteerejä:
- nainen alle 40v , mieluiten teinipylly just 18v, ettei jää kiinni lapsen hyväk sikäytöstä
- kertapano
- vyötärö
- bmi 18 tai alle
- tatuoitu pimbo jostain kolumbiasta
- kevytsuhde mimosan kanssa
Jne. Jne.
Kuka näitä edes uskoo todeksi? Jonkun häiriintyneen lautajonnen kirjoitteluja?Aivan yhtälailla häiriintyneitä kuin feministiset voimaantumisfantasiat.
Siinä on usein kuitenkin se ero, että feministien voimaantumisfantasiat eivät sisällä miehenkipeyttä - päinvastoin. Miehissä on todella paljon vaivaa.
Mitä ihmettä? Miehestä ei ole mitään vaivaa, päinvastoin, apua hänestä on.
Tuollaisia puhuvat naiset, joiden rima on ollut miesten suhteen aivan liian alhaalla. Älä valitse miestä, joka vittuilee sulle, on hankala, eikä ole huomaavainen joka ainoassa asiassa. Yksikin vittuilu, niin tiedät, että suhde oli siinä. Ei pidä sietää paskaa kohtelua. Ei yhtään. Silloin saa miehen josta on iloa ja apua kaikkeen.
Apua missä? Mulla pysyy porakone, vasara tai vaikka kulmahiomakone ihan yhtä lailla käsissä. Auton renkaatkin osaan vaihtaa itse. Jos jotain en osaa, niin opettelen sen. En keksi yhtään syytä, mihin tarvitsisin miestä. Toki olen suht hentorakenteinen, että voima on joskus se, mihin voisin tarvita miestä. Sen olen elämässäni kuitenkin huomannut, että miehet - siis useimmat heistä - eivät kestä, kun nainen tienaa heitä enemmän ja on ns. isompi pomo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- nainen alle 40v , mieluiten teinipylly just 18v, ettei jää kiinni lapsen hyväk sikäytöstä
- kertapano
- vyötärö
- bmi 18 tai alle
Jne. Jne.
Kuka näitä edes uskoo todeksi? Jonkun häiriintyneen lautajonnen kirjoitteluja?Aivan yhtälailla häiriintyneitä kuin feministiset voimaantumisfantasiat.
Siinä on usein kuitenkin se ero, että feministien voimaantumisfantasiat eivät sisällä miehenkipeyttä - päinvastoin. Miehissä on todella paljon vaivaa.
Tuollaisia puhuvat naiset, joiden rima on ollut miesten suhteen aivan liian alhaalla. Älä valitse miestä, joka vittuilee sulle, on hankala, eikä ole huomaavainen joka ainoassa asiassa. Yksikin vittuilu, niin tiedät, että suhde oli siinä. Ei pidä sietää paskaa kohtelua. Ei yhtään. Silloin saa miehen josta on iloa ja apua kaikkeen.
Apua missä? Mulla pysyy porakone, vasara tai vaikka kulmahiomakone ihan yhtä lailla käsissä. Auton renkaatkin osaan vaihtaa itse. Jos jotain en osaa, niin opettelen sen. En keksi yhtään syytä, mihin tarvitsisin miestä. Toki olen suht hentorakenteinen, että voima on joskus se, mihin voisin tarvita miestä. Sen olen elämässäni kuitenkin huomannut, että miehet - siis useimmat heistä - eivät kestä, kun nainen tienaa heitä enemmän ja on ns. isompi pomo.
Ei. Miehet eivät kestä koska olen pomottava päällepäsmäri, niinkuin suuri osa uranaisista. Mielenkiintoista kyllä naiset joilla on ns. Wanhaa rahaa eivät koskaan ole tuollaisia pätemään pyrkiviä hitviöitä.. olisiko kyseessä ihan nousukkaan kipuilut eikä vahva itsenäinen voimaantunut feministi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- kertapano
- vyötärö
- bmi 18 tai alle
Jne. Jne.
Ei. Miehet eivät kestä koska olen pomottava päällepäsmäri, niinkuin suuri osa uranaisista. Mielenkiintoista kyllä naiset joilla on ns. Wanhaa rahaa eivät koskaan ole tuollaisia pätemään pyrkiviä hitviöitä.. olisiko kyseessä ihan nousukkaan kipuilut eikä vahva itsenäinen voimaantunut feministi.
Hah, no valitettavasti en ole perinyt wanhaa rahaa, vaan ihan omasta selkänahasta repinyt kaiken. Enkä ole pomottava, vaan mies saa tehdä mitä lystää - en rajoita aikuista ihmistä. Sen takia varmaan onkin ollut ottajia joka sormelle, jos vaan haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- kertapano
- vyötärö
- bmi 18 tai alle
Jne. Jne.
Minusta tämä on aika radikaali näkemys. En varmaan tunne yhtäkään ihmistä, joka ei ikinä v*ttuilisi tai olisi hankala. Toivottavasti nämä täydellisyyttä vaativat ovat itse sellaisia. Muussa tapauksessa kuulostaa siltä, että siellä alistava narsku etsii täysin tossun alle poljettavaa ihmispoloa, jolla ei ole oikeutta negatiivisiin tunteisiin tai ainakaan niiden ilmaisuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 45-vuotias mies. Pitkä, ja joskus komeaksikin kutsuttu. Yksi lapsi. Akateemisesti koulutettu ja työssäkäyvä, yleisesti ottaen "ongelmaton" tapaus.
Eron jälkeen (kahdeksan vuotta sitten) tein profiilit yhteen jos toiseenkin treffipalveluun ja -sovellukseen, ja näitä olen säännöllisesti päivittänyt. Aina silloin tällöin olen lähestynyt jotakuta mielenkiintoiseksi kokemaani, suunnilleen ikäistäni naista (asiallisella) viestillä, mutta näihin kaikkiin vastaukset (silloin kun sellainen on tullut) ovat olleet kiitos mutta ei kiitos -linjalla. Minulle tulleet viestit ovat olleet pääosin feikkiprofiileilta, ja satunnaisesti mielenterveysongelmaisilta (tämä siis täysin vakavasti sanottuna). Koko tuon kahdeksan vuoden aikana minua on näiden palveluiden kautta lähestynyt kolme ns. tavallista naista, joiden kanssa on sitten jonkinlaista viestinvaihtoa käyty.
Jotenkin en tunnista itseäni aloittajan kuvauksesta.
Ei riitä että on joskus komeaksi kehuttu. Nykyään pitää kuulua komeimpaan 10%, että saisi siedettäviä tuloksia tinderissä. Kaikkein komeimmilla pyyhkiikin sitten tosi hyvin, löytyy fwb-suhdetta ja irtoseksiä. Nuoria kauniita naisia, kaksi naista kerralla jne jne
Jos ne "kohtuulliset tulokset" on nuoria, hoikkia ja lapsettomia naisia, joilla ei ole mitään pahoja handicappeja esim vaikeat mt- tai päihdeongelmat, niin aika helposti ollaan siinä naistenkin top 10% joukossa. Suurimmassa osassa ihmisistä - ja varsinkin niistä sinkuista, jotka ei löydä livenä seuraa - kun on vikoja, jopa isoja. Joko ulkonäössä, elämänhallinnassa tai luonteessa. Miksi sinun pitäisi saada top 10% nainen, jos et itse kuulu miesten parhaimmistoon?
"Kohtuulliset tulokset" tarkoittaa miehen kannalta, että saa jatkuvasti riittävästi seksiä, niin ettei tarvitse puutteessa elää. Tällaista tilannetta voi pitää yllä pitkäänkin ja rauhassa odotella, jos sattuisi oikein hyvä nainen kohdalle, jonka kanssa voisi jopa parisuhteeseen alkaa.
Noiden väliaikaisten seksikumppanien osalta rima ei ole yhtä korkealla. Aika vähän merkitystä on esim naisen mt-ongelmalla, jos kyseessä on vain kertapano.No se on ylipäänsä varmaan aika epärealistinen toive useimmille ihmisille, jos libidoa on edes jonkun verran. En minä naisenakaan saa hyvännäköisiltä ja puoleensavetäviltä ihmisiltä seksiä aina kun huvittaa. Veikkaan, että hyvin harva ihminen saa, ei taida edes top 10% riittää.
Jos kyseessä on pelkkä seksi ilman sitoumuksia ja tilivelvollisuuksia, ei naisen ulkonäölle aseteta kovin suuria vaatimuksia, jos toinen vaihtoehto on oma käsi. Top 10% kertapanoksi voi sopia täysin keskiverron näköinen nainen. Ja keskiverron näköinen nainen usein kelpuuttaa kertapanoksi top 10% miehen -> yhtälö toimii.
Kertapanojen lisäksi top 10% mies voi harrastaa myös pidempiaikaisia fwb- ja seksisuhteita ilman sitoumuksia. Näin jää edelleen mahdollisuus koko ajan etsiä sitä parisuhderiman ylittävää naista.No miehethän sen paremmin tiedätte, minkä verran Tinderissä on naisia jotka etsii irtoseksiä ylipäänsä minkään näköisiltä miehiltä. Minusta tuo kuulostaa aika utopistiselta haaveelta ja vaikea uskoa että edes 10% miehistä tuohon yltäisi. Pikemminkin ehkä 1%. Mutta jos se jollekin toimii niin mikäs siinä. Onhan siellä vastaavia naisiakin. En minä itsekään 10 v nuorempia lapsettomia miehiä sieltä loppuelämän rakkaus mielessä matchaa, vaan kevyttä hauskanpitoa kunnes tulee joku vakavasti otettava joka oikeasti kolahtaa. Yleensä ne parisuhdemiehet tuleekin vastaan livenä eikä sovelluksissa. Sen verran harvakseltaan vaan, ettei niitä jaksaisi jalat ristissäkään odottaa.
Miten tuo voi kuulostaa utopistiselta, vaikka itsekin toteat toimivasi juuri kuvatulla tavalla?
Kyllä löytyy paljon naisia, joille seksi ilman sitoumuksia on ok, kunhan mies on riittävän hyvännäköinen.
En tiedä onko 10% vai 1% lähempänä totuutta, eikä erityisemmin kiinnostakaan kyllä. Pienenemään päin tuo % lienee edelleen koko ajan, ilmiö ruokkii itseään. Naiset nostaa seksiin kelpaavien miesten rimaa, eriarvoisuus kasvaa kasvamistaan. Pieni miesjoukko on seksin suhteen kuin paratiisissa, yhä suurempi joukko ei pääse harrastamaan seksiä lainkaan.
Ilmaisin itseni epäselvästi. Itsekin toimin niin, että etsin kevyempää juttua sitä mahdollista tosirakkautta odotellessa. Ei siinä ole mitään vikaa. Utopistisena ajatuksena pidän sitä, että "kohtuullinen tulos" deittipalvelussa = seksiä sataa ovista ja ikkunoista niin paljon, että sitä saisi sinkkuna aina kun haluaa. Ainakaan omassa tuttavapiirissä se ei vaikuta olevan edes niiden kaikkein kuumimpien yksilöiden tilanne. Ei edes useimmilla naisilla, tai sitten se rima pitäisi vetää jo todella alas. Minä luulen, että tuossa puhutaan jostain rokkitähtiluokasta, ei top 10% miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten nämä nirsot miehet päätyvät alkoholismiin, masennukseen tai sairaalaan kun on niin kauheaa olla yksin. Jotkut toki tappa vat eksänsä tai nyksänsä siinä sivussa.
Kyllä on nähty tarpeeksi näitä nirsoja miehiä jotta tiedän mistä puhun.
Nirsous ei ole mielisairaus
Miehillä ei ole naisten mielestä oikeutta valikoida.
Millä tavoin se vaikuttaa sinun elämääsi, että koet muiden kieltävän sinulta kumppaniehdokkaiden valikoimisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- kertapano
- vyötärö
- bmi 18 tai alle
Jne. Jne.
"Minä en tarvitse ketään" on defenssi, turvattoman unirätti. Defenssit pohjautuvat pelkoihin ja vaillejäämisiin, mutta niitä voi halutessaan työstää.
Minä tarvitsen miestä moniin asioihin, mutta tärkein niistä asioista on se, että hän on mies, hiukan erilainen itseeni nähden, mikä antaa monenlaisia oivalluksia lähes kaikkeen elämässä. Miehen erilaisuus itseeni nähden on avartavaa, virkistävää, hauskaa, joskus harvoin raivostuttavaa, enkä tosiaan itse vaihda autooni renkaita. Kaikkea ei tarvitse osata eikä hallita, sitä vartenhan meillä on toinen toisemme, ihmiset, puolisot, ystävät jne. Yksin pärjääminen ei minusta ole sankarillista, eikä avun pyytämien tarkoita, että heittäytyisi avuttomaksi.
Suomessa on paljon tuota yksin pärjäämisen uhoa, joka kertoo turvattomuudesta ja luottamuksen puutteesta. Ei ole saatu apua eikä turvaa mistään, varsinkaan miehiltä. Itse taas olen saanut aina turvata miehiin, isään, isoisään, poikaystäviin ja mieheeni. Joten mieskuvani on rakentunut turvalliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iästä tai sukupuolesta riippumatta kukaan ei ole niin nirso kuin ihminen, joka ei tarvitse parisuhdetta yhtään mihinkään ja sitoutuu vain jos kohdalle osuu täysi lottovoitto.
Mutta ihminenhän on nirso vain jos haluaa sitä parisuhdetta. Jos ei halua parisuhdetta niin miten voi olla nirso?
Voihan sitä haluta asioita, vaikka niitä ei tarvitse. Mutta ei kenen tahansa kanssa. Puuttuu motivaatio tyytyä mihinkään muuhun, kuin räjähtävään intohimoon ja sielujen sinfoniaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- kertapano
- vyötärö
- bmi 18 tai alle
Jne. Jne.
"Minä en tarvitse ketään" on defenssi, turvattoman unirätti. Defenssit pohjautuvat pelkoihin ja vaillejäämisiin, mutta niitä voi halutessaan työstää.
Minä tarvitsen miestä moniin asioihin, mutta tärkein niistä asioista on se, että hän on mies, hiukan erilainen itseeni nähden, mikä antaa monenlaisia oivalluksia lähes kaikkeen elämässä. Miehen erilaisuus itseeni nähden on avartavaa, virkistävää, hauskaa, joskus harvoin raivostuttavaa, enkä tosiaan itse vaihda autooni renkaita. Kaikkea ei tarvitse osata eikä hallita, sitä vartenhan meillä on toinen toisemme, ihmiset, puolisot, ystävät jne. Yksin pärjääminen ei minusta ole sankarillista, eikä avun pyytämien tarkoita, että heittäytyisi avuttomaksi.
Suomessa on paljon tuota yksin pärjäämisen uhoa, joka kertoo turvattomuudesta ja luottamuksen puutteesta. Ei ole saatu apua eikä turvaa mistään, varsinkaan miehiltä. Itse taas olen saanut aina turvata miehiin, isään, isoisään, poikaystäviin ja mieheeni. Joten mieskuvani on rakentunut turvalliseksi.
Vähän yksikertaistettua ajattelua. Pärjäävyys voi tietysti olla myös defenssi, mutta kyllä ihmisen on ihan mahdollista elää täyspainoista ja onnellista elämää ilman parisuhdettakin. Se, että pidät tätä täysin mahdottomana viittaa minusta siihen, että sinulla on itselläsi tunnevaurioita läheisriippuvuuden suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- kertapano
- vyötärö
- bmi 18 tai alle
Jne. Jne.
Minusta tämä on aika radikaali näkemys. En varmaan tunne yhtäkään ihmistä, joka ei ikinä v*ttuilisi tai olisi hankala. Toivottavasti nämä täydellisyyttä vaativat ovat itse sellaisia. Muussa tapauksessa kuulostaa siltä, että siellä alistava narsku etsii täysin tossun alle poljettavaa ihmispoloa, jolla ei ole oikeutta negatiivisiin tunteisiin tai ainakaan niiden ilmaisuun.
Ehkä se on radikaali, jos on tottunut sellaiseen, että muille on normaalia olla ilkeä. Minä en ole tottunut sellaiseen, että on ok tahallisesti pahoittaa muiden mieli. Varsinkaan sen tärkeimmän ihmisen (rakastetun) mieli. Jos tuollaista vahingoittamisen halua ilmenee, niin en sellaisen henkilön lähellä halua olla. En ystävänkään.
Se on sitten eri asia, jos vaikka riidassa ollessaan sanoo puolisolle jotain loukkaavaa. Sitä tulee pyytää anteeksi. Kaksi tärkeää sanaa ihmissuhteissa ovat sanonnan mukaan "kiitos" ja "anteeksi". En lainkaan ymmärrä sellaista ajattelua, että puolison tai ystävän pitäisi kestää vittuilua, kun taas vieraammille pitäisi olla kohteliaampi. Noin kuitenkin monet tuntuvat ajattelevan. Ennen pitkää se viimeinen pisara kuitenkin tulee tuolla tyylillä sille, joka vittuilua kuuntelee, vaikka suhde syntyisikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- kertapano
- vyötärö
- bmi 18 tai alle
Jne. Jne.
Vähän yksikertaistettua ajattelua. Pärjäävyys voi tietysti olla myös defenssi, mutta kyllä ihmisen on ihan mahdollista elää täyspainoista ja onnellista elämää ilman parisuhdettakin. Se, että pidät tätä täysin mahdottomana viittaa minusta siihen, että sinulla on itselläsi tunnevaurioita läheisriippuvuuden suuntaan.
En ole kyllä tuollaista missään väittänyt enkä noin ajattele. Päinvastoin, olen vahvasti sitä mieltä, että on parempi olla yksin, jos arvostavaa, kunnioittavaa ja rakastavaa kumppania ei löydy. Viime kädessä olemme aina jokainen yksin, parisuhteessakin. Jokainen kuolee yksin, vastaa elämästään yksin jne. Mutta kaksin (jos se kumppani on sopiva) on kaikki mukavampaa ja elämä on monin tavoin helpompaa.
Vieläkö tästä jaksetaan inttää, vaikkei tämä ole edes totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 45-vuotias mies. Pitkä, ja joskus komeaksikin kutsuttu. Yksi lapsi. Akateemisesti koulutettu ja työssäkäyvä, yleisesti ottaen "ongelmaton" tapaus.
Eron jälkeen (kahdeksan vuotta sitten) tein profiilit yhteen jos toiseenkin treffipalveluun ja -sovellukseen, ja näitä olen säännöllisesti päivittänyt. Aina silloin tällöin olen lähestynyt jotakuta mielenkiintoiseksi kokemaani, suunnilleen ikäistäni naista (asiallisella) viestillä, mutta näihin kaikkiin vastaukset (silloin kun sellainen on tullut) ovat olleet kiitos mutta ei kiitos -linjalla. Minulle tulleet viestit ovat olleet pääosin feikkiprofiileilta, ja satunnaisesti mielenterveysongelmaisilta (tämä siis täysin vakavasti sanottuna). Koko tuon kahdeksan vuoden aikana minua on näiden palveluiden kautta lähestynyt kolme ns. tavallista naista, joiden kanssa on sitten jonkinlaista viestinvaihtoa käyty.
Ei riitä että on joskus komeaksi kehuttu. Nykyään pitää kuulua komeimpaan 10%, että saisi siedettäviä tuloksia tinderissä. Kaikkein komeimmilla pyyhkiikin sitten tosi hyvin, löytyy fwb-suhdetta ja irtoseksiä. Nuoria kauniita naisia, kaksi naista kerralla jne jne
Jos ne "kohtuulliset tulokset" on nuoria, hoikkia ja lapsettomia naisia, joilla ei ole mitään pahoja handicappeja esim vaikeat mt- tai päihdeongelmat, niin aika helposti ollaan siinä naistenkin top 10% joukossa. Suurimmassa osassa ihmisistä - ja varsinkin niistä sinkuista, jotka ei löydä livenä seuraa - kun on vikoja, jopa isoja. Joko ulkonäössä, elämänhallinnassa tai luonteessa. Miksi sinun pitäisi saada top 10% nainen, jos et itse kuulu miesten parhaimmistoon?
"Kohtuulliset tulokset" tarkoittaa miehen kannalta, että saa jatkuvasti riittävästi seksiä, niin ettei tarvitse puutteessa elää. Tällaista tilannetta voi pitää yllä pitkäänkin ja rauhassa odotella, jos sattuisi oikein hyvä nainen kohdalle, jonka kanssa voisi jopa parisuhteeseen alkaa.
Noiden väliaikaisten seksikumppanien osalta rima ei ole yhtä korkealla. Aika vähän merkitystä on esim naisen mt-ongelmalla, jos kyseessä on vain kertapano.No se on ylipäänsä varmaan aika epärealistinen toive useimmille ihmisille, jos libidoa on edes jonkun verran. En minä naisenakaan saa hyvännäköisiltä ja puoleensavetäviltä ihmisiltä seksiä aina kun huvittaa. Veikkaan, että hyvin harva ihminen saa, ei taida edes top 10% riittää.
Jos kyseessä on pelkkä seksi ilman sitoumuksia ja tilivelvollisuuksia, ei naisen ulkonäölle aseteta kovin suuria vaatimuksia, jos toinen vaihtoehto on oma käsi. Top 10% kertapanoksi voi sopia täysin keskiverron näköinen nainen. Ja keskiverron näköinen nainen usein kelpuuttaa kertapanoksi top 10% miehen -> yhtälö toimii.
Kertapanojen lisäksi top 10% mies voi harrastaa myös pidempiaikaisia fwb- ja seksisuhteita ilman sitoumuksia. Näin jää edelleen mahdollisuus koko ajan etsiä sitä parisuhderiman ylittävää naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanotaan, että on helppo löytää kumppani kunhan on hoikka ja timmi. Niin, helppo löytää kumppani seksiin. Se, että löytyisi koulutettu, normaalipainoinen &timmi, keskimittainen mies, onkin jo ihan eri vaikeusluokkaa näin nelikymppisenä. Niin ja vielä lapseton!
Jos tuollainen mies ei ole todella ruma naamaltaan tai käytökseltään, niin melko todennäköistä, että tuossa iässä on jo lapsia. Joten totta ihmeessä se on vaikeaa.
Ei ole lapsia, en ole seurustellut edellisen eron jälkeen kertaakaan ja olen ollut yksin jo 8-vuotta.
Miksi laitoit tuohon väliviivan?
Viiva häiritsi muakin, mutta yritin hillitä itseni. t:eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertapanojen lisäksi top 10% mies voi harrastaa myös pidempiaikaisia fwb- ja seksisuhteita ilman sitoumuksia. Näin jää edelleen mahdollisuus koko ajan etsiä sitä parisuhderiman ylittävää naista.No miehethän sen paremmin tiedätte, minkä verran Tinderissä on naisia jotka etsii irtoseksiä ylipäänsä minkään näköisiltä miehiltä. Minusta tuo kuulostaa aika utopistiselta haaveelta ja vaikea uskoa että edes 10% miehistä tuohon yltäisi. Pikemminkin ehkä 1%. Mutta jos se jollekin toimii niin mikäs siinä. Onhan siellä vastaavia naisiakin. En minä itsekään 10 v nuorempia lapsettomia miehiä sieltä loppuelämän rakkaus mielessä matchaa, vaan kevyttä hauskanpitoa kunnes tulee joku vakavasti otettava joka oikeasti kolahtaa. Yleensä ne parisuhdemiehet tuleekin vastaan livenä eikä sovelluksissa. Sen verran harvakseltaan vaan, ettei niitä jaksaisi jalat ristissäkään odottaa.
Miten tuo voi kuulostaa utopistiselta, vaikka itsekin toteat toimivasi juuri kuvatulla tavalla?
Kyllä löytyy paljon naisia, joille seksi ilman sitoumuksia on ok, kunhan mies on riittävän hyvännäköinen.
En tiedä onko 10% vai 1% lähempänä totuutta, eikä erityisemmin kiinnostakaan kyllä. Pienenemään päin tuo % lienee edelleen koko ajan, ilmiö ruokkii itseään. Naiset nostaa seksiin kelpaavien miesten rimaa, eriarvoisuus kasvaa kasvamistaan. Pieni miesjoukko on seksin suhteen kuin paratiisissa, yhä suurempi joukko ei pääse harrastamaan seksiä lainkaan.Ilmaisin itseni epäselvästi. Itsekin toimin niin, että etsin kevyempää juttua sitä mahdollista tosirakkautta odotellessa. Ei siinä ole mitään vikaa. Utopistisena ajatuksena pidän sitä, että "kohtuullinen tulos" deittipalvelussa = seksiä sataa ovista ja ikkunoista niin paljon, että sitä saisi sinkkuna aina kun haluaa. Ainakaan omassa tuttavapiirissä se ei vaikuta olevan edes niiden kaikkein kuumimpien yksilöiden tilanne. Ei edes useimmilla naisilla, tai sitten se rima pitäisi vetää jo todella alas. Minä luulen, että tuossa puhutaan jostain rokkitähtiluokasta, ei top 10% miehistä.
Minäkin toimin näin. On mulla ennenkin kevyempi tapailu kehittynyt rakkaudeksi ajan kanssa ja haluan antaa tuolle jatkossakin mahdollisuuden. Näin nelikymppisenä en enää ryntää suhteeseen vaan tutustun ajan kanssa.
Et kelvannut.
Netti on siitä jännä paikka että kuka tahansa voi väittää mitä huvittaa.