Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhdemarkkinoilla kukaan ei ole niin nirso kuin 40-50 vuotias mies.

Vierailija
10.07.2023 |

Alle nelikymppisinä miehet ovat valmiit sitoutumaan ja parisuhde on helppo saada.

Kun mies sitten eroaa +40 vuotiaana ei häntä kiinnosta mikään vakava parisuhde vaan haluaa vain kevyttä kivaa. Ja mies alkaa tosissaan etsiä itseään huomattavasti nuorempaa naista.

Sitten taas ikähaarukassa +55-65 vuotiaat miehet joutuvat paniikkiin peläten yksinäistä vanhuutta, ja tällöin mies on taas valmis pariutumaan pysyvästi, mutta jälleen kerran itseään nuorekkaampaa naista jos se vain on mahdollista.

+40 vuotiaiden, korkeakoulutettujen, kaupunkilaisten sinkkunisten markkina-arvo on lähellä nollaa. Pitää olla poikkeuksellisen hyvävartaloinen, nätti ja rento ja nauravainen nainen joka tuossa ikäryhmässään pariutuu vakavasti.

Kommentit (1336)

Vierailija
1121/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iästä tai sukupuolesta riippumatta kukaan ei ole niin nirso kuin ihminen, joka ei tarvitse parisuhdetta yhtään mihinkään ja sitoutuu vain jos kohdalle osuu täysi lottovoitto.

Vierailija
1122/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 45-vuotias mies. Pitkä, ja joskus komeaksikin kutsuttu. Yksi lapsi. Akateemisesti koulutettu ja työssäkäyvä, yleisesti ottaen "ongelmaton" tapaus.

Eron jälkeen (kahdeksan vuotta sitten) tein profiilit yhteen jos toiseenkin treffipalveluun ja -sovellukseen, ja näitä olen säännöllisesti päivittänyt. Aina silloin tällöin olen lähestynyt jotakuta mielenkiintoiseksi kokemaani, suunnilleen ikäistäni naista (asiallisella) viestillä, mutta näihin kaikkiin vastaukset (silloin kun sellainen on tullut) ovat olleet kiitos mutta ei kiitos -linjalla. Minulle tulleet viestit ovat olleet pääosin feikkiprofiileilta, ja satunnaisesti mielenterveysongelmaisilta (tämä siis täysin vakavasti sanottuna). Koko tuon kahdeksan vuoden aikana minua on näiden palveluiden kautta lähestynyt kolme ns. tavallista naista, joiden kanssa on sitten jonkinlaista viestinvaihtoa käyty.

Jotenkin en tunnista itseäni aloittajan kuvauksesta.

Ei riitä että on joskus komeaksi kehuttu. Nykyään pitää kuulua komeimpaan 10%, että saisi siedettäviä tuloksia tinderissä. Kaikkein komeimmilla pyyhkiikin sitten tosi hyvin, löytyy fwb-suhdetta ja irtoseksiä. Nuoria kauniita naisia, kaksi naista kerralla jne jne

Jos ne "kohtuulliset tulokset" on nuoria, hoikkia ja lapsettomia naisia, joilla ei ole mitään pahoja handicappeja esim vaikeat mt- tai päihdeongelmat, niin aika helposti ollaan siinä naistenkin top 10% joukossa. Suurimmassa osassa ihmisistä - ja varsinkin niistä sinkuista, jotka ei löydä livenä seuraa - kun on vikoja, jopa isoja. Joko ulkonäössä, elämänhallinnassa tai luonteessa. Miksi sinun pitäisi saada top 10% nainen, jos et itse kuulu miesten parhaimmistoon?

"Kohtuulliset tulokset" tarkoittaa miehen kannalta, että saa jatkuvasti riittävästi seksiä, niin ettei tarvitse puutteessa elää. Tällaista tilannetta voi pitää yllä pitkäänkin ja rauhassa odotella, jos sattuisi oikein hyvä nainen kohdalle, jonka kanssa voisi jopa parisuhteeseen alkaa.

Noiden väliaikaisten seksikumppanien osalta rima ei ole yhtä korkealla. Aika vähän merkitystä on esim naisen mt-ongelmalla, jos kyseessä on vain kertapano.

No se on ylipäänsä varmaan aika epärealistinen toive useimmille ihmisille, jos libidoa on edes jonkun verran. En minä naisenakaan saa hyvännäköisiltä ja puoleensavetäviltä ihmisiltä seksiä aina kun huvittaa. Veikkaan, että hyvin harva ihminen saa, ei taida edes top 10% riittää.

Jos kyseessä on pelkkä seksi ilman sitoumuksia ja tilivelvollisuuksia, ei naisen ulkonäölle aseteta kovin suuria vaatimuksia, jos toinen vaihtoehto on oma käsi. Top 10% kertapanoksi voi sopia täysin keskiverron näköinen nainen. Ja keskiverron näköinen nainen usein kelpuuttaa kertapanoksi top 10% miehen -> yhtälö toimii.

Kertapanojen lisäksi top 10% mies voi harrastaa myös pidempiaikaisia fwb- ja seksisuhteita ilman sitoumuksia. Näin jää edelleen mahdollisuus koko ajan etsiä sitä parisuhderiman ylittävää naista.

No miehethän sen paremmin tiedätte, minkä verran Tinderissä on naisia jotka etsii irtoseksiä ylipäänsä minkään näköisiltä miehiltä. Minusta tuo kuulostaa aika utopistiselta haaveelta ja vaikea uskoa että edes 10% miehistä tuohon yltäisi. Pikemminkin ehkä 1%. Mutta jos se jollekin toimii niin mikäs siinä. Onhan siellä vastaavia naisiakin. En minä itsekään 10 v nuorempia lapsettomia miehiä sieltä loppuelämän rakkaus mielessä matchaa, vaan kevyttä hauskanpitoa kunnes tulee joku vakavasti otettava joka oikeasti kolahtaa. Yleensä ne parisuhdemiehet tuleekin vastaan livenä eikä sovelluksissa. Sen verran harvakseltaan vaan, ettei niitä jaksaisi jalat ristissäkään odottaa.

Miten tuo voi kuulostaa utopistiselta, vaikka itsekin toteat toimivasi juuri kuvatulla tavalla?

Kyllä löytyy paljon naisia, joille seksi ilman sitoumuksia on ok, kunhan mies on riittävän hyvännäköinen.

En tiedä onko 10% vai 1% lähempänä totuutta, eikä erityisemmin kiinnostakaan kyllä. Pienenemään päin tuo % lienee edelleen koko ajan, ilmiö ruokkii itseään. Naiset nostaa seksiin kelpaavien miesten rimaa, eriarvoisuus kasvaa kasvamistaan. Pieni miesjoukko on seksin suhteen kuin paratiisissa, yhä suurempi joukko ei pääse harrastamaan seksiä lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1123/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iästä tai sukupuolesta riippumatta kukaan ei ole niin nirso kuin ihminen, joka ei tarvitse parisuhdetta yhtään mihinkään ja sitoutuu vain jos kohdalle osuu täysi lottovoitto.

Tässä kommentissa saattaa olla jotain olennaista ongelman ytimestä. Meillähän pidetään hyvänä lähtötilanteena parisuhteelle sitä, että molemmat osapuolet osaavat olla myös yksin. Siinä mielessä kenenkään ei pitäisi "tarvita" parisuhdetta tai toista ihmistä mihinkään. Noh, sitten tulee vielä toinen haaste. Ihmiset eivät ole täydellisiä. Eli siis ollessasi parisuhteessa, tulee sinun ennemmin tai myöhemmin hyväksyä toisen ihmiset ongelmat osaksi omaa elämääsi. Ja kun siihen vielä otetaan mukaan turvattomat kiintymyssuhteet, joissa osapuolet eivät pysty rakastumaan ihmisten heikkoihin puoliin, vaan ainoastaan ihannoimaan toista tai sitä miltä toinen saa itsensä tuntumaan / näyttämään. Niin onhan siinä aika vaikeaa ryhtyä kumppaniksi kenellekään. 

Vierailija
1124/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, allekirjoitan täysin aloittajan postin.

Olen juuri 50 lähestyvä nyt 3 vuotta sinkkuna ollut mies joka etsii parisuhdetta, mutta en suinkaan ylenkatso myös ns. "kevyempiä" suhteita. Ja valitettavasti vain näitä jälkimmäisiä on löytynyt - onneksi sentään niitäkin ettei ole yksin tarvinnut olla. Joka kerta olen kuitenkin suhteeseen lähtiessä toiveikas että tällä kertaa tärppäisi.

Minulla on kyllä myös niitä kriteereitä. Naisen täytyy olla minun silmääni nätti. Aika monet naiset on. Luonnehtisin myös että "normaalipainoinen". Tällä tarkoitan sillä, ettei niin ylipainoinen että normaali liikkuminen olisi jotenkin hankalaa tai että olisi isompaa riskiä sille että ylipaino aiheuttaa sairauksia tai on jo aiheuttanut. SIlti, olen pitänyt myös pyöreämpiä ihastuttavina ja nätteinä vaikka ehkä yleisluontoisesti näin.

Tärkeämmät kriteerit onkin sitten lapsiin liittyviä. Joko on oltava lapseton tai lasten on jo täytynyt muuttaa kotoa. Ei mulla kenenkään lapsia mitään vastaan ole, mutta en vaan yksinkertaisesti tahdo uusperheeseen jossa lapset on mukana. Omani ovat muuttaneet pois melkein 10 vuotta sitten ja poislukien opiskeluajat en vain ole valmis vaihtamaan olemisen vapautta lapsiperhearkeen enää.

Muut tärkeät vaatimukset liittyvät maailmankatsomukseen joista sellaisina ulosrajaavina seikkoina mm: usko kaikenmaailman enkelihoitoihin ja muihin vastaaviin, persujen äänestäminen, jos uskonto on isossa roolissa (ihan sama onko kristitty, muslimi tai joku muu).  Myös elämäntilanne vaikuttaa - työelämän ulkopuolella pääsääntöisesti pysyttelevät jäävät huomiotta. Tämä siksi että itse olen tehnyt nuorempana huonoja ratkaisuja, vaikka nykyään olen taloudellisesti omillani ja tienaan ennemminkin keskituloisuuden ylärajoilla niin suuresti omaisuutta ei ole päässyt kertymään, eikä ehkä enää kerrykään kun nykyään käytän varani matkusteluun, harrastamiseen ja muuhun. Tämä lienee suurin syy miksi sitten ne alkaneet suhteet niiden hyvinkoulutettujen city-naisten kanssa ovat päättyneet - en olekaan varakas. Hyvin koulutettu ja hyvin toimeentuleva nainen haluaa ilmeisesti aina kuitenkin miehen jolla on vielä isompi palkka, vielä enemmän omaisuutta.

Viimeisenä on alkoholismi tai siihen viittaava sekä tietysti huumeiden käyttö. Joo, en jätä ihmissuhdetta jos jollain on tapana nauttia lasillinen viiniä hyvän ruuan kanssa silloin tällöin tai ottaa vaikka saunaolut / siideri, mutta sellaista jatkuvaa tissuttelua en enää aio katsoa. 

Vierailija
1125/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

44 vuotiaana miehenä sanoisin että naisia ei kiinnosta seksi ja minua ei kiinnosta naiset joita seksi ei kiinnosta. Eikä minua kiinnosta sinun ex väkivaltainen mies tai lapset joita hänen kanssa teit. Valintojen maailmaa ja sinä et valinnut ilmeisesti hyvää miestä. Minä en halua olla sinun viimeinen valinta, minä halusin olla sinun ensimmäinen valinta? Miksi hyvien miesten pitäisi olla joku eläkepäivien turva ja sylissä pitäjä?

Minun kokemukseni perusteella naisia kyllä kiinnostaa seksi. Tuossa iässä jopa tärkein asia tuntuu olevan seksi joillekin.

Kerran viikossa vai jopa kaksi kertaa viikossa. Naisille tärkeitä on marimekko kuosit ja pään sisäinen jatkuva epäilys kaikesta.

Ja naisista on tullut ahneita, pitäisi jaksaa tuntikausia hieroa jotain nautintonappulaa jotta hän ehkä saa orgasmin...vastineeksi saa mitä?

Tuossa mies, jonka ei pitäisi IKINÄ KOSKAAN saada seksiä keneltäkään. Et arvosta naisia!

Ja ihan teidän jumalaisen syntyperänkö vuoksi teitä täytyisi arvostaa?! HAH.

Vierailija
1126/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotaan, että on helppo löytää kumppani kunhan on hoikka ja timmi. Niin, helppo löytää kumppani seksiin. Se, että löytyisi koulutettu, normaalipainoinen &timmi, keskimittainen mies, onkin jo ihan eri vaikeusluokkaa näin nelikymppisenä. Niin ja vielä lapseton!

Kaikki osui minuun. Tietenkään en vain ole vapaana.

Miksi luulet että hyvät miehet pysyisi vapaalla jalalla? Eihän sinkkunaisetkaan tuossa iässä mitään saaliita ole  :)

Vierailija
1127/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanotaan, että on helppo löytää kumppani kunhan on hoikka ja timmi. Niin, helppo löytää kumppani seksiin. Se, että löytyisi koulutettu, normaalipainoinen &timmi, keskimittainen mies, onkin jo ihan eri vaikeusluokkaa näin nelikymppisenä. Niin ja vielä lapseton!

Jos tuollainen mies ei ole todella ruma naamaltaan tai käytökseltään, niin melko todennäköistä, että tuossa iässä on jo lapsia. Joten totta ihmeessä se on vaikeaa.

Ei ole lapsia, en ole seurustellut edellisen eron jälkeen kertaakaan ja olen ollut yksin jo 8-vuotta.

Miksi laitoit tuohon väliviivan?

Vierailija
1128/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sonja kirjoitti:

Nyky naiset tuntuvat olevan lihavan lompakon perään.

Miesten on syytä olla tarkkana ettei joudu ns.kupatuksi.

No varmaankin sellaiset nuoret naiset ja nimenomaan rahaan perään olevat, jotka tajunneet rahastaa vanhoja ukkoja mutta sitähän saa mitä tilaa. Pitäisi jo järjen sanoa ettei nuori nainen kiinnostu vanhemmasta miehestä kuin rahan takia 😄

Tämä.

Vauvapalstan miehet: nuoret naiset tykkää varakkaista vanhemmista miehistä, onneksi ei tarvitse ottaa omanikäistä mummelia. Rahalla saa ja hevosella pääsee. Jos ei muualta niin Thaikuista löytyy!

Myös vauvapalstan miehet: yää naiset on inhottavia onnenonkijoita ja haluaa pelkkää rahaa! Mä en haluis tarjota edes kahvikuppia treffeillä!

40+ naiset, jotka rakastaisivat omanikäistä miestä ilman lompakkoakin, mutta eivät kelpaa koska pari ryppyä ja BMI yli 20: hmm...

Ei rypyt haittaa eikä BMI kunhan on alle 30. Sivistystä vaadin ja tyylikästä pukeutumista. Ja siis tuolla tarkoitan sitä että pukeutuu sopivan kokoisiin vaatteisiin jotka eivät ole kulahtaneita eivätkä Cittarista ostettuja.

On kuulkaas vaikea löytää näilläkin ehdoilla sopivaa daamia.

Palsta on täynnä tuollaisia naisia! Ne hakee vaatteet prismasta, ei cittarista.

Vierailija
1129/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen päälle 40-vuotias eronnut mies ja tunnistan piirteen itsessäni.

En halua syvempää suhdetta naisen kanssa, koska en jaksa kuunnella draamaa milloin mistäkin turhasta. Monilla naisilla on taipumus kehittää ongelmia tyhjästä ja en vain halua enää kuluttaa voimavarojani turhaan.

Asenteeseeni ehkä vaikuttaa se että eksälläni oli PMS ja olen kuluttanut loppuun sen määrän ymmärrystä mitä miehelle on varattu eliniäksi. Tiedän ja tiedostan että kaikki naiset eivät ole hormonipäissään riehuviaa raivottaria, mutta voimavarat ovat loppu.

Onneksi iän myötä alkaa halut vähetä ja ajattelen seksiä entistä harvemmin. Seksi ei korvaa sitä henkistä painolastia mikä tulisi parisuhteen mukana. Eron jälkeen olen tuntenut voivani paljon paremmin. Mielialani on kohentunut ja elämä tuntuu hyvältä. Vain parisuhde voisi pilata fiilikseni.

Minulla on niin päin, että siellä täällä ilmenevät mukavat yhteiset ajanviettohetket eivät korvaa jatkuvan, tunkkaisen himoseksin aiheuttamaa uupumusta ja latistumista. Olen kuluttanut loppuun seksuaalisen innon, joka naiselle on varattu eliniäksi. Kaipaan toki yhdessäoloa ja kivoja hetkiä, mutta lamaava, tyhjäksi tekevä seksi on liian kova hinta maksettavaksi niistä.

N37

Useimmilla naisilla tuo on kulunut jo ennen kuin tapaavat aviomiehensä.

Mutta silti ne miehet haluavat naimisiin naisen kanssa, jota ei enää seksi kiinnosta. Miksi?

Naiset onnistuu teeskentelemään just sen aikaa kun on pakko.

Vähän sama kun mies esittää täydellistä isämateriaalia naiselle vuosikaudet kunnes nainen porsii. Sen jälkeen miehestä paljastuu aivan uusi puoli jota nainen ei ole koskaan havainnut (mutta kaikki naisen ja miehen kaverit on)

Noita ei voi verrata. Lapsen saaminen tarkoittaa sitä, että parisuhteeseen tulee uusi ihminen, joka vaatii valtavan paljon aikaa ja huomiota. Jos asutte kaksiossa tai pienessä kolmiossa, niin ottakaa sinne alivuokralainen, joka on kaikki päivät kotona ja tulkaa sitten kertomaan, vaikuttaako se parisuhteeseen.

Miten olisi kymmenen vuoden seurusteluaika ennen avioliittoa? Kukaan ei jaksa harrastaa innokkaasti seksiä vuosikausia, jos se ei oikeasti kiinnosta.

Ei jaksakaan, sen takia naiset alkavat vänkäämään kuinka pitäisi päästä avioon.

Miehille yleensä sopii seurusteluajaksi vaikka loppuelämä.

Avioliittoon tarvitaan kummankin suostumus ja oma aktiivisuus.

Edelleen: naiset alkavat vänkäämään koska haluavat pois seurustelusta, syynä mm. tuo seksistä kiinnostuneisuuden teeskentely.

Mikä estää eroamasta sitten, kun paljastuu, että seksi ei toimikaan?

Mies saisi olla kokoajan muuttamassa ja jakamassa lusikoita. Lisäksi nainen voi teeskennellä hetken aikaa että se on vain tilapäistä.

Mutta vastaus on: ei mikään. Oletko huomannut että avioeroja tapahtuu aika paljon?

Mikä estää naisia eroamasta kun paljastuu ettei mies tiskaa, siivoa tai pese pyykkiä ja osallistu lasten hoitoon? Miksi edes otatte sen miehen  :)

Ei mikään estä. Olet varmaan tietoinen, että suurin osa eroista on naisten hakemia

60/40 Huima ero mutta olet oikeassa.

Vierailija
1130/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten nämä nirsot miehet päätyvät alkoholismiin, masennukseen tai sairaalaan kun on niin kauheaa olla yksin. Jotkut toki tappa vat eksänsä tai nyksänsä siinä sivussa.

Kyllä on nähty tarpeeksi näitä nirsoja miehiä jotta tiedän mistä puhun.

Joko olet tappanut vauvasi? Hukuttaminen on tämän kesän muotilaji.

Vierailija
1131/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten nämä nirsot miehet päätyvät alkoholismiin, masennukseen tai sairaalaan kun on niin kauheaa olla yksin. Jotkut toki tappa vat eksänsä tai nyksänsä siinä sivussa.

Nirsous ei ole mielisairaus

Miehillä ei ole naisten mielestä oikeutta valikoida.

Vierailija
1132/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäinen 40-50 v mies on niin katkera ja kyyninen että vain nuoremmat miehet enää kelpaavaat mulle. Suosittelen muillekin naisille!

Olet pilannut 40-50 vuotiaat miehet ja aiheuttanut niiden kyynisyyden, haluat pilata nuoremmatkin?

Vierailija
1133/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta ihminenhän on nirso vain jos haluaa sitä parisuhdetta. Jos ei halua parisuhdetta niin miten voi olla nirso?

Vierailija
1134/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nirsous ei ole mielisairaus

Miehillä ei ole naisten mielestä oikeutta valikoida.

Naisten mielestä miehillä ei nyt saisi olla mitään oikeuksia ylipäätään.

Vierailija
1135/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

47mies kirjoitti:

Kyllä se on niin että naiset ei halua parisuhdetta vaan kevyttä kivaa tapailua ja seksiä. Naiset ei halua miestä nurkkiinsa. Naiset ei halua että mies ripustautuu naiseen. Naiset ei halua että mies alkaa sitten määräilee mitä nainen tekee elämässä ja naiset haluaa pitää itsenäisyytensä vaikka tapailevat miestä.

Tämä. Olen hieman yli 40v ja naimisissa (1 lapsi) ja sellaisena aion pysyäkin, mutta jos syystä tai toisesta jäisin sinkuksi, niin en ottaisi enää uutta miestä nurkkiini pyörimään. Koen, että parisuhteissa olen tehnyt jo paljon kompromisseja, että halua tehdä asiat vain ja ainoastaan kuten ne minua miellyttää. Olen uranainen ja aika voimakastahtoinen ja monille miehille työni on ollut ongelma. Tuntuu, että monet miehet haluavat itselleen vain kodinhoitajan. En siis varsinaisesti tarvitse miestä mihinkään, mutta monia asioita on kuitenkin usein kiva tehdä kaksin kuin yksin - jaettu ilo mukava asia. Siksi voisin kuvitella käyväni treffeillä joskus ja sitä rataa, mutta ei mitään sen vakavampaa. 

Vierailija
1136/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh, mitä äijien kommentteja ja kriteerejä:

- nainen alle 40v , mieluiten teinipylly just 18v, ettei jää kiinni lapsen hyväk sikäytöstä

- kertapano

- vyötärö

- bmi 18 tai alle

- tatuoitu pimbo jostain kolumbiasta

- kevytsuhde mimosan kanssa

Jne. Jne.

Kuka näitä edes uskoo todeksi? Jonkun häiriintyneen lautajonnen kirjoitteluja?

Vierailija
1137/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- nainen alle 40v , mieluiten teinipylly just 18v, ettei jää kiinni lapsen hyväk sikäytöstä

- kertapano

- vyötärö

- bmi 18 tai alle

Jne. Jne.

Aivan yhtälailla häiriintyneitä kuin feministiset voimaantumisfantasiat.

Vierailija
1138/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- kertapano

- vyötärö

- bmi 18 tai alle

Jne. Jne.

Siinä on usein kuitenkin se ero, että feministien voimaantumisfantasiat eivät sisällä miehenkipeyttä - päinvastoin. Miehissä on todella paljon vaivaa.

Vierailija
1139/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen päälle 40-vuotias eronnut mies ja tunnistan piirteen itsessäni.

En halua syvempää suhdetta naisen kanssa, koska en jaksa kuunnella draamaa milloin mistäkin turhasta. Monilla naisilla on taipumus kehittää ongelmia tyhjästä ja en vain halua enää kuluttaa voimavarojani turhaan.

Asenteeseeni ehkä vaikuttaa se että eksälläni oli PMS ja olen kuluttanut loppuun sen määrän ymmärrystä mitä miehelle on varattu eliniäksi. Tiedän ja tiedostan että kaikki naiset eivät ole hormonipäissään riehuviaa raivottaria, mutta voimavarat ovat loppu.

Onneksi iän myötä alkaa halut vähetä ja ajattelen seksiä entistä harvemmin. Seksi ei korvaa sitä henkistä painolastia mikä tulisi parisuhteen mukana. Eron jälkeen olen tuntenut voivani paljon paremmin. Mielialani on kohentunut ja elämä tuntuu hyvältä. Vain parisuhde voisi pilata fiilikseni.

Minulla on niin päin, että siellä täällä ilmenevät mukavat yhteiset ajanviettohetket eivät korvaa jatkuvan, tunkkaisen himoseksin aiheuttamaa uupumusta ja latistumista. Olen kuluttanut loppuun seksuaalisen innon, joka naiselle on varattu eliniäksi. Kaipaan toki yhdessäoloa ja kivoja hetkiä, mutta lamaava, tyhjäksi tekevä seksi on liian kova hinta maksettavaksi niistä.

N37

Useimmilla naisilla tuo on kulunut jo ennen kuin tapaavat aviomiehensä.

Mutta silti ne miehet haluavat naimisiin naisen kanssa, jota ei enää seksi kiinnosta. Miksi?

Naiset onnistuu teeskentelemään just sen aikaa kun on pakko.

Vähän sama kun mies esittää täydellistä isämateriaalia naiselle vuosikaudet kunnes nainen porsii. Sen jälkeen miehestä paljastuu aivan uusi puoli jota nainen ei ole koskaan havainnut (mutta kaikki naisen ja miehen kaverit on)

Noita ei voi verrata. Lapsen saaminen tarkoittaa sitä, että parisuhteeseen tulee uusi ihminen, joka vaatii valtavan paljon aikaa ja huomiota. Jos asutte kaksiossa tai pienessä kolmiossa, niin ottakaa sinne alivuokralainen, joka on kaikki päivät kotona ja tulkaa sitten kertomaan, vaikuttaako se parisuhteeseen.

Miten olisi kymmenen vuoden seurusteluaika ennen avioliittoa? Kukaan ei jaksa harrastaa innokkaasti seksiä vuosikausia, jos se ei oikeasti kiinnosta.

Ei jaksakaan, sen takia naiset alkavat vänkäämään kuinka pitäisi päästä avioon.

Miehille yleensä sopii seurusteluajaksi vaikka loppuelämä.

Avioliittoon tarvitaan kummankin suostumus ja oma aktiivisuus.

Edelleen: naiset alkavat vänkäämään koska haluavat pois seurustelusta, syynä mm. tuo seksistä kiinnostuneisuuden teeskentely.

Mikä estää eroamasta sitten, kun paljastuu, että seksi ei toimikaan?

Mies saisi olla kokoajan muuttamassa ja jakamassa lusikoita. Lisäksi nainen voi teeskennellä hetken aikaa että se on vain tilapäistä.

Mutta vastaus on: ei mikään. Oletko huomannut että avioeroja tapahtuu aika paljon?

Mikä estää naisia eroamasta kun paljastuu ettei mies tiskaa, siivoa tai pese pyykkiä ja osallistu lasten hoitoon? Miksi edes otatte sen miehen  :)

Ei mikään estä. Olet varmaan tietoinen, että suurin osa eroista on naisten hakemia

60/40 Huima ero mutta olet oikeassa.

80%.

Vierailija
1140/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- kertapano

- vyötärö

- bmi 18 tai alle

Jne. Jne.

Siinä on usein kuitenkin se ero, että feministien voimaantumisfantasiat eivät sisällä miehenkipeyttä - päinvastoin. Miehissä on todella paljon vaivaa.

Mitä ihmettä? Miehestä ei ole mitään vaivaa, päinvastoin, apua hänestä on.

Tuollaisia puhuvat naiset, joiden rima on ollut miesten suhteen aivan liian alhaalla. Älä valitse miestä, joka vittuilee sulle, on hankala, eikä ole huomaavainen joka ainoassa asiassa. Yksikin vittuilu, niin tiedät, että suhde oli siinä. Ei pidä sietää paskaa kohtelua. Ei yhtään. Silloin saa miehen josta on iloa ja apua kaikkeen.