Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhdemarkkinoilla kukaan ei ole niin nirso kuin 40-50 vuotias mies.

Vierailija
10.07.2023 |

Alle nelikymppisinä miehet ovat valmiit sitoutumaan ja parisuhde on helppo saada.

Kun mies sitten eroaa +40 vuotiaana ei häntä kiinnosta mikään vakava parisuhde vaan haluaa vain kevyttä kivaa. Ja mies alkaa tosissaan etsiä itseään huomattavasti nuorempaa naista.

Sitten taas ikähaarukassa +55-65 vuotiaat miehet joutuvat paniikkiin peläten yksinäistä vanhuutta, ja tällöin mies on taas valmis pariutumaan pysyvästi, mutta jälleen kerran itseään nuorekkaampaa naista jos se vain on mahdollista.

+40 vuotiaiden, korkeakoulutettujen, kaupunkilaisten sinkkunisten markkina-arvo on lähellä nollaa. Pitää olla poikkeuksellisen hyvävartaloinen, nätti ja rento ja nauravainen nainen joka tuossa ikäryhmässään pariutuu vakavasti.

Kommentit (1336)

Vierailija
1101/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teologi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teologi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otsikkoon viitaten niin voisi miettiä onkohan siihen joku syykin olemassa miksi miehet on nirsoja. Aika usein syy löytyy kun vilkaisee peiliin. Jos naisen ainoa harrastus on jääkaapilla käynti ja takaisin sohvalle sarjoja katsomaan niin ei kiitos. Itse olen hoikka sporttinen mies, vaatekokoni on xs/s. Voin rehellisesti sanoa että minua kiinnostaa vain saman kokoiset naiset.

Kun noita treffipalstojen kuvia katselee niin ei monta prosenttia tuohon raamiin sovi. Ihmettelen suuresti miksi niin moni päästää itsensä huonoon kuntoon eikä asia tunnu kiinnostavan ollenkaan. Kyse on kuitenkin myös terveydestä.

XS/s kokoisena naisena kommentoin vaan että mua ei todellakaan kiinnosta kokoiseni miehet.

en ole xs/s kokoinen mies enkä nainen, mutta miesten xs/s koko on paljon isompi kuin naisten. xs/s kokoinen mies ei siis ole samankokoinen kuin xs/s kokoinen nainen.

Saivartelua mutta korjaan. XS/s kokoisena naisena mua ei todellakaan kiinnosta XS/s kokoinen mies. Ja mulla ON ollut varaa valita.

Ne S / XS kokoiset miehet eivät usein voi tehdä asialle mitään. Outoa ettei laihalle naiselle kelpaa laiha mies? on pakko olla iso ja voimakas neandertaali. Todennäköisesti myös pitkä. Masentavaa!

Milloin pienempiä miehiä arvostetaan taas? 15-20 vuotta sitten saliharrastus oli pienten piirien hommaa eikä "normaaleja" ihmisiä asia kiinnostanut. Nykyään on pakko olla fitness-intoilija, muuten ei kelpaa. Tämä on mielestäni iso ongelma ihmisille jotka ovat luonnostaan pieniä ja / tai laihoja.

Aika rajallisesti ne amatsonin kokoiset naisetkaan sille mitään voi. Aina voi laihduttaa, mutta iso ruumiinrakenne ei muutu siroksi vaikka kilot vähenisivät. Eikä se laihduttaminenkaan niin yksinkertaista aina ole, monilla ylipainoisilla on tutkitusti hormonit pielessä minkä takia kroppa huutaa ruokaa vaikka kalorit on jo täynnä. Suolistohormonipohjaiset lääkkeet auttaisi tasapainottamaan näläntunteen normaalitasolle, mutta ne maksaa satasia kuukaudessa ja pitäisi käyttää loppuelämän. Eikä niitä kovin helposti edes määrätä. Samoja lääkkeitä käyttää myös diabeetikot ja osalla käytetyimmistä on toimitusvaikeuksia, lääkärit priorisoi (ihan oikeutetusti) ne diabeetikot.

Ylipaino ei johdu mistään hormooneista jotka "huutavat" ruokaa vaikka kalorit on jo täynnä, ylipaino johtuu osittain geeneistä ja suurimmalta osin joko emotionaalisesta, fyysisestä tai seksuaalisesta traumasta jota itselääkitään ruuan avulla. Ruoka antaa usein "turvallisen" olon ylipainoisille joka auttaa siinä hetkessä lieventämään masennusta ja ahdistusta. Kyse on addiktiosta.

Samaa mieltä siitä että vähän pidemmillä ja rotevimmilla amatsoni-naisilla voi myös olla vaikeuksia parisuhdemarkkinoilla. Lyhyillä miehillä tietysti vielä vaikeampaa.

Jaa, kummasti lihavuustutkijat ovat tuosta hormonitasapainosta pitkälti eri mieltä, painonhallintaan vaikuttavia hormoneja on löydetty ja niihin perustuvia hoitojakin on kehitetty. En ole kyllä eri mieltä siitä, että psyykkisillä tekijöilläkin on iso rooli. Joka tapauksessa laihdutus ei useimmille ole helppoa. Ja niille joille on, ei yleensä alunperinkään kehity ylipainoa. Ei kukaan huvikseen syö liikaa. Joillakin näläntunne vaan on syystä tai toisesta häiriintynyt niin pahasti, että painonhallinta ilman apuja edellyttävää jatkuvaa nälässä kärvistelyä eikä se pidemmällä tähtäimellä ole realistista.

Vierailija
1102/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"+40 vuotiaiden, korkeakoulutettujen, kaupunkilaisten sinkkunisten markkina-arvo on lähellä nollaa."

Ehkä naiset voisivat pikkhiljaa käsittää että teidän koulutus, ura tai tulot eivät merkitse miehelle MITÄÄN. Eritoten tuossa iässä uransa huipulla. Miehet eivät etsi mitään elättäjää kuten naiset tekevät. Isoin red flag on nämä korkeakoulutetut "u can't handle me"- bitchit, kukaan mies ei halua parisuhdetta jossa joutuu taistelemaan jonkun kiukuttelevan akan kanssa. Taistelemaan joutuu joka päivä uralla ja arjessa, parisuhteen pitää olla rauhallinen turvasatama ilman mitään konflikteja. Onko sinulla tarjota sitä miehelle? Jos ei, niin et tule (hyvää) suhdetta samaan. 

- Hyvätuloinen MIES (ei miesvauva)

Miksi miehille tulee naisen pienet tulot ongelmaksi parisuhteen aikana tai eron yhteydessä? Ettehän te voi edes traffailla tulotonta naista, kun hänellä ei ole varaa edes harrastaa seksiä.

Niin, kauhea valitus monessa eri keskustelussa siitä, miten epäreilua on, jos kaikkea ei makseta 50-50. Mutta ehkä ajatus on, että tuloilla ei ole väliä, kunhan rahaa kuitenkin löytyy. Tai sitten ei ole ajateltu loppuun asti.

Miten tulot liittyy naisen maksuhalukkuuteen? Ei täällä niin isot tuloerot ole etteikö nainen voisi maksaa omaa osuuttaan. Ostaa tarpeetonta roinaa vähän vähemmän.

Oli puhe tulottomasta naisesta. Tuloton ei pahemmin mitään maksa. Ja mitä tuohon sinun ehdotukseesi tulee, niin tarkoitat siis, että nainen tekisi jotain poienipalkkaista työtä ja laittaisi kaikki tulonsa yhteisten kulujen maksamiseen, niinkö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1103/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naaras on ollut nisäkkäillä se nirso niin kauan kuin nisäkkäitä on ollut olemassa.

Vierailija
1104/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tuohon ikäluokkaan kuuluva mies ja vahvistan ap:n havainnot. Itselläni ei ole lapsia mutta haluan oman perheen. Niinpä katselen vain itseäni väh. 10 - 15 vuotta nuorempia naisia, joilla ei ole vielä lapsia. Sellaisia on, mutta harva on kiinnostunut itseään vanhemmasta miehestä. Tarvitsee kuitenkin löytää vain se yksi. Oman ikäisissä on mukaviakin naisia, mutta en etsi keskusteluseuraa vaan hedelmällisessä iässä olevaa kumppania perheenperustamista varten. Suomalaiset naiset eivät kuitenkaan ole kovin lapsirakkaita tai perhekeskeisiä. Harva nuori suomalaisnainen edes unelmoi äitiydestä; ja jos unelmoikin, niin ilman miestä. Pitäisi haluta myös olla vaimo, niin jotain voisi tapahtua. On siis monta muuttujaa joiden pitäisi osua kohdalleen. Ikinä ei silti pidä luopua toivosta.

Kuten joku jo kysyi, miksi et aiemmin perustanut perhettä? Jo ihan tilastollisestikin on epätodennäköistä saada lapsia enää tuossa iässä, varsinkaan ensimmäisiä lapsia. Jos ei kukaan nainen kelpuuttanut sinua isäksi kun olit nuori ja viriili, niin mikä saa sinut ajattelemaan että 20 v elähtäneempänä flaksi kävisi paremmin?

Vierailija
1105/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"+40 vuotiaiden, korkeakoulutettujen, kaupunkilaisten sinkkunisten markkina-arvo on lähellä nollaa."

Ehkä naiset voisivat pikkhiljaa käsittää että teidän koulutus, ura tai tulot eivät merkitse miehelle MITÄÄN. Eritoten tuossa iässä uransa huipulla. Miehet eivät etsi mitään elättäjää kuten naiset tekevät. Isoin red flag on nämä korkeakoulutetut "u can't handle me"- bitchit, kukaan mies ei halua parisuhdetta jossa joutuu taistelemaan jonkun kiukuttelevan akan kanssa. Taistelemaan joutuu joka päivä uralla ja arjessa, parisuhteen pitää olla rauhallinen turvasatama ilman mitään konflikteja. Onko sinulla tarjota sitä miehelle? Jos ei, niin et tule (hyvää) suhdetta samaan. 

- Hyvätuloinen MIES (ei miesvauva)

Miksi miehille tulee naisen pienet tulot ongelmaksi parisuhteen aikana tai eron yhteydessä? Ettehän te voi edes traffailla tulotonta naista, kun hänellä ei ole varaa edes harrastaa seksiä.

Niin, kauhea valitus monessa eri keskustelussa siitä, miten epäreilua on, jos kaikkea ei makseta 50-50. Mutta ehkä ajatus on, että tuloilla ei ole väliä, kunhan rahaa kuitenkin löytyy. Tai sitten ei ole ajateltu loppuun asti.

Miten tulot liittyy naisen maksuhalukkuuteen? Ei täällä niin isot tuloerot ole etteikö nainen voisi maksaa omaa osuuttaan. Ostaa tarpeetonta roinaa vähän vähemmän.

Koittakaa päättää, onko niitä tuloerpja vai ei. Välillä sitten taas annetaan ymmärtää, että ainakin miesten keskuudessa on niin huimat tuloerot, että se vaikuttaa jo pariutumiseen. Miten nyt siis on, onko niitä vai ei ja vaikuttavatko ne johonkin?

Vierailija
1106/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko elämä elämisen arvoista vain jos on parisuhteessa?

Vierailija
1107/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 45-vuotias mies. Pitkä, ja joskus komeaksikin kutsuttu. Yksi lapsi. Akateemisesti koulutettu ja työssäkäyvä, yleisesti ottaen "ongelmaton" tapaus.

Eron jälkeen (kahdeksan vuotta sitten) tein profiilit yhteen jos toiseenkin treffipalveluun ja -sovellukseen, ja näitä olen säännöllisesti päivittänyt. Aina silloin tällöin olen lähestynyt jotakuta mielenkiintoiseksi kokemaani, suunnilleen ikäistäni naista (asiallisella) viestillä, mutta näihin kaikkiin vastaukset (silloin kun sellainen on tullut) ovat olleet kiitos mutta ei kiitos -linjalla. Minulle tulleet viestit ovat olleet pääosin feikkiprofiileilta, ja satunnaisesti mielenterveysongelmaisilta (tämä siis täysin vakavasti sanottuna). Koko tuon kahdeksan vuoden aikana minua on näiden palveluiden kautta lähestynyt kolme ns. tavallista naista, joiden kanssa on sitten jonkinlaista viestinvaihtoa käyty.

Jotenkin en tunnista itseäni aloittajan kuvauksesta.

Ei riitä että on joskus komeaksi kehuttu. Nykyään pitää kuulua komeimpaan 10%, että saisi siedettäviä tuloksia tinderissä. Kaikkein komeimmilla pyyhkiikin sitten tosi hyvin, löytyy fwb-suhdetta ja irtoseksiä. Nuoria kauniita naisia, kaksi naista kerralla jne jne

Jos ne "kohtuulliset tulokset" on nuoria, hoikkia ja lapsettomia naisia, joilla ei ole mitään pahoja handicappeja esim vaikeat mt- tai päihdeongelmat, niin aika helposti ollaan siinä naistenkin top 10% joukossa. Suurimmassa osassa ihmisistä - ja varsinkin niistä sinkuista, jotka ei löydä livenä seuraa - kun on vikoja, jopa isoja. Joko ulkonäössä, elämänhallinnassa tai luonteessa. Miksi sinun pitäisi saada top 10% nainen, jos et itse kuulu miesten parhaimmistoon?

"Kohtuulliset tulokset" tarkoittaa miehen kannalta, että saa jatkuvasti riittävästi seksiä, niin ettei tarvitse puutteessa elää. Tällaista tilannetta voi pitää yllä pitkäänkin ja rauhassa odotella, jos sattuisi oikein hyvä nainen kohdalle, jonka kanssa voisi jopa parisuhteeseen alkaa.

Noiden väliaikaisten seksikumppanien osalta rima ei ole yhtä korkealla. Aika vähän merkitystä on esim naisen mt-ongelmalla, jos kyseessä on vain kertapano.

Vierailija
1108/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maikkis kirjoitti:

Onko elämä elämisen arvoista vain jos on parisuhteessa?

Hyvä kysymys. Itse ajattelen, että elämä on parhaimmillaan silloin kun on syvästi rakastunut ja tunteisiin vastataan. Parisuhteella ilman rakkautta ja intohimoa ei tee mitään.

Vierailija
1109/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä näin 35-vuotiaana on paljon helpompi herättää kiinnostusta 30-vuotiaiden miesten keskuudessa, kuin 40 + - vuotiaiden. Varmaan näkyy juuri se ilmiö, että ne yli 40-vuotiaat jotka ovat vielä sinkkuja- ovat sinkkuja jostakin heistä itsestään johtuvasta syystä. Saahan sitä nuorempia katsella, mutta pian saattaakin huomata olevansa siinä 40-50-vuotiaiden lapsettomien miesten joukossa, joka ei välttämättä voi:

1) valita sopivaa kumppania

2) saada terveitä lapsia.

Itsellä on varmasti todennäköisyydet tuohon ensimmäiseen laskeneet kuin lehmän häntä. Elämäntilanteet ovat nuorempien miesten kanssa aika erilaisia ja myös tulevaisuudenhaaveet. Mutta lapsia voi onneksi tehdä yksin ja ihan nuoren miehen terveellä spermalla. Ei tässä siis mitään hätää ole, vaikka ne nelikymppiset eivät tarttuisi haaviin.

Vierailija
1110/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-50-vuotias mies on mies huonoimmassa mahdollisessa pariintumis iässä, ja kehtaakin vielä olla fnirso?!

Nyt miehet käytös kouluun.

Vierailija
1111/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teologi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otsikkoon viitaten niin voisi miettiä onkohan siihen joku syykin olemassa miksi miehet on nirsoja. Aika usein syy löytyy kun vilkaisee peiliin. Jos naisen ainoa harrastus on jääkaapilla käynti ja takaisin sohvalle sarjoja katsomaan niin ei kiitos. Itse olen hoikka sporttinen mies, vaatekokoni on xs/s. Voin rehellisesti sanoa että minua kiinnostaa vain saman kokoiset naiset.

Kun noita treffipalstojen kuvia katselee niin ei monta prosenttia tuohon raamiin sovi. Ihmettelen suuresti miksi niin moni päästää itsensä huonoon kuntoon eikä asia tunnu kiinnostavan ollenkaan. Kyse on kuitenkin myös terveydestä.

XS/s kokoisena naisena kommentoin vaan että mua ei todellakaan kiinnosta kokoiseni miehet.

en ole xs/s kokoinen mies enkä nainen, mutta miesten xs/s koko on paljon isompi kuin naisten. xs/s kokoinen mies ei siis ole samankokoinen kuin xs/s kokoinen nainen.

Saivartelua mutta korjaan. XS/s kokoisena naisena mua ei todellakaan kiinnosta XS/s kokoinen mies. Ja mulla ON ollut varaa valita.

Ne S / XS kokoiset miehet eivät usein voi tehdä asialle mitään. Outoa ettei laihalle naiselle kelpaa laiha mies? on pakko olla iso ja voimakas neandertaali. Todennäköisesti myös pitkä. Masentavaa!

Milloin pienempiä miehiä arvostetaan taas? 15-20 vuotta sitten saliharrastus oli pienten piirien hommaa eikä "normaaleja" ihmisiä asia kiinnostanut. Nykyään on pakko olla fitness-intoilija, muuten ei kelpaa. Tämä on mielestäni iso ongelma ihmisille jotka ovat luonnostaan pieniä ja / tai laihoja.

No en mä halua mitään lyhyttä enää. Niillä on ollut kauheita komplekseja siitä lyhyydestään. Olen itse keskimittainen. Tilastojen valossa ei pitäisi olla liikaa vaadittu, että mieskin olisi. Jos mun mies olisi mua 10cm ja 10kg isomipi eli 176cm ja 65kg, niin pituus olisi ihan riittävä, mutta paino menee luokkaan hintelä eli no no.

Vierailija
1112/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 45-vuotias mies. Pitkä, ja joskus komeaksikin kutsuttu. Yksi lapsi. Akateemisesti koulutettu ja työssäkäyvä, yleisesti ottaen "ongelmaton" tapaus.

Eron jälkeen (kahdeksan vuotta sitten) tein profiilit yhteen jos toiseenkin treffipalveluun ja -sovellukseen, ja näitä olen säännöllisesti päivittänyt. Aina silloin tällöin olen lähestynyt jotakuta mielenkiintoiseksi kokemaani, suunnilleen ikäistäni naista (asiallisella) viestillä, mutta näihin kaikkiin vastaukset (silloin kun sellainen on tullut) ovat olleet kiitos mutta ei kiitos -linjalla. Minulle tulleet viestit ovat olleet pääosin feikkiprofiileilta, ja satunnaisesti mielenterveysongelmaisilta (tämä siis täysin vakavasti sanottuna). Koko tuon kahdeksan vuoden aikana minua on näiden palveluiden kautta lähestynyt kolme ns. tavallista naista, joiden kanssa on sitten jonkinlaista viestinvaihtoa käyty.

Ei riitä että on joskus komeaksi kehuttu. Nykyään pitää kuulua komeimpaan 10%, että saisi siedettäviä tuloksia tinderissä. Kaikkein komeimmilla pyyhkiikin sitten tosi hyvin, löytyy fwb-suhdetta ja irtoseksiä. Nuoria kauniita naisia, kaksi naista kerralla jne jne

Jos ne "kohtuulliset tulokset" on nuoria, hoikkia ja lapsettomia naisia, joilla ei ole mitään pahoja handicappeja esim vaikeat mt- tai päihdeongelmat, niin aika helposti ollaan siinä naistenkin top 10% joukossa. Suurimmassa osassa ihmisistä - ja varsinkin niistä sinkuista, jotka ei löydä livenä seuraa - kun on vikoja, jopa isoja. Joko ulkonäössä, elämänhallinnassa tai luonteessa. Miksi sinun pitäisi saada top 10% nainen, jos et itse kuulu miesten parhaimmistoon?

"Kohtuulliset tulokset" tarkoittaa miehen kannalta, että saa jatkuvasti riittävästi seksiä, niin ettei tarvitse puutteessa elää. Tällaista tilannetta voi pitää yllä pitkäänkin ja rauhassa odotella, jos sattuisi oikein hyvä nainen kohdalle, jonka kanssa voisi jopa parisuhteeseen alkaa.

Noiden väliaikaisten seksikumppanien osalta rima ei ole yhtä korkealla. Aika vähän merkitystä on esim naisen mt-ongelmalla, jos kyseessä on vain kertapano.

No se on ylipäänsä varmaan aika epärealistinen toive useimmille ihmisille, jos libidoa on edes jonkun verran. En minä naisenakaan saa hyvännäköisiltä ja puoleensavetäviltä ihmisiltä seksiä aina kun huvittaa. Veikkaan, että hyvin harva ihminen saa, ei taida edes top 10% riittää.

Vierailija
1113/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos on ihan aikuiseksi kasvanut ja toiveissa on ennemminkin rakkaus kuin pilluralli niin ihan tavallinen mies on just hyvä. Sitä te pillurallista haaveilevat ette tajua.

Rakkaus löytyy jos hyvä tuuri käy. Sitä odotellessa on mukavaa harrastaa paljon seksiä monien eri naisten kanssa, jos siihen on mahdollisuus. Tästä varmaan harva mies on eri mieltä.

Näin mä ajattelen myös. Kiva testailla erilaisia nuoria miehiä eri maista. Ei tarvitse tyytyä yhteen ja samaan. N39

Vierailija
1114/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se on ylipäänsä varmaan aika epärealistinen toive useimmille ihmisille, jos libidoa on edes jonkun verran. En minä naisenakaan saa hyvännäköisiltä ja puoleensavetäviltä ihmisiltä seksiä aina kun huvittaa. Veikkaan, että hyvin harva ihminen saa, ei taida edes top 10% riittää.

Jos kyseessä on pelkkä seksi ilman sitoumuksia ja tilivelvollisuuksia, ei naisen ulkonäölle aseteta kovin suuria vaatimuksia, jos toinen vaihtoehto on oma käsi. Top 10% kertapanoksi voi sopia täysin keskiverron näköinen nainen. Ja keskiverron näköinen nainen usein kelpuuttaa kertapanoksi top 10% miehen -> yhtälö toimii.

Kertapanojen lisäksi top 10% mies voi harrastaa myös pidempiaikaisia fwb- ja seksisuhteita ilman sitoumuksia. Näin jää edelleen mahdollisuus koko ajan etsiä sitä parisuhderiman ylittävää naista.

Vierailija
1115/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä näin 35-vuotiaana on paljon helpompi herättää kiinnostusta 30-vuotiaiden miesten keskuudessa, kuin 40 + - vuotiaiden. Varmaan näkyy juuri se ilmiö, että ne yli 40-vuotiaat jotka ovat vielä sinkkuja- ovat sinkkuja jostakin heistä itsestään johtuvasta syystä. Saahan sitä nuorempia katsella, mutta pian saattaakin huomata olevansa siinä 40-50-vuotiaiden lapsettomien miesten joukossa, joka ei välttämättä voi:

1) valita sopivaa kumppania

2) saada terveitä lapsia.

Itsellä on varmasti todennäköisyydet tuohon ensimmäiseen laskeneet kuin lehmän häntä. Elämäntilanteet ovat nuorempien miesten kanssa aika erilaisia ja myös tulevaisuudenhaaveet. Mutta lapsia voi onneksi tehdä yksin ja ihan nuoren miehen terveellä spermalla. Ei tässä siis mitään hätää ole, vaikka ne nelikymppiset eivät tarttuisi haaviin.

Minusta taas samanikäisenä tuntuu, että just noita 40+ miehiä parveilisi ympärillä. Tosin, olen ilmeisesti jonkin verran ikäistäni nuoremman näköinen, joten ehkä vetoan sitten just niihin selvästi itseään nuorempaa etsiviin nelikymppisiin. Usein ne lähestymiset on vielä vähän sellaisia "voi kun olet niin nuori ja kaunis"-tyyppisiä.

Vierailija
1116/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos on ihan aikuiseksi kasvanut ja toiveissa on ennemminkin rakkaus kuin pilluralli niin ihan tavallinen mies on just hyvä. Sitä te pillurallista haaveilevat ette tajua.

Rakkaus löytyy jos hyvä tuuri käy. Sitä odotellessa on mukavaa harrastaa paljon seksiä monien eri naisten kanssa, jos siihen on mahdollisuus. Tästä varmaan harva mies on eri mieltä.

Näin mä ajattelen myös. Kiva testailla erilaisia nuoria miehiä eri maista. Ei tarvitse tyytyä yhteen ja samaan. N39

Fiksu tyttö!

Vierailija
1117/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi näillä miehillä ei lähes ikinä ole varaa olla nirsoja.

Just laukesin tekopilluun virtuaaliseksin maailmassa. Kyllä mahtaa läskiä femakkoa katkeroittaa sekin asia varmaan

Kyllä oli heiltä pois tämäkin siemensyöksy.

Harmillista ja voi voi :D

Vierailija
1118/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

44 vuotiaana miehenä sanoisin että naisia ei kiinnosta seksi ja minua ei kiinnosta naiset joita seksi ei kiinnosta. Eikä minua kiinnosta sinun ex väkivaltainen mies tai lapset joita hänen kanssa teit. Valintojen maailmaa ja sinä et valinnut ilmeisesti hyvää miestä. Minä en halua olla sinun viimeinen valinta, minä halusin olla sinun ensimmäinen valinta? Miksi hyvien miesten pitäisi olla joku eläkepäivien turva ja sylissä pitäjä?

Minun kokemukseni perusteella naisia kyllä kiinnostaa seksi. Tuossa iässä jopa tärkein asia tuntuu olevan seksi joillekin.

Kerran viikossa vai jopa kaksi kertaa viikossa. Naisille tärkeitä on marimekko kuosit ja pään sisäinen jatkuva epäilys kaikesta.

Ja naisista on tullut ahneita, pitäisi jaksaa tuntikausia hieroa jotain nautintonappulaa jotta hän ehkä saa orgasmin...vastineeksi saa mitä?

Tuossa mies, jonka ei pitäisi IKINÄ KOSKAAN saada seksiä keneltäkään. Et arvosta naisia!

Vierailija
1119/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen yksi niistä nirsoista 40+ miehistä, siitä huolimatta että olen valovuosien päässä "laatumiehestä" tai "alfauroksesta".

Syynä on kaksi sääntöä jotka ovat toteutuneet elämäni aikana poikkeuksetta:

1. Jos minä pidän naisen ulkonäöstä, ei hän pidä minun ulkonäöstäni

2. Jos nainen pitää minun ulkonäöstäni, minä en pidä hänen ulkonäöstään

Tästä syystä, seurusteltuani hölmönä nuorena miehenä kahdesti naisten kanssa jotka eivät olleet kanssani yhteensopivia, olen antanut jokaiselle minusta kiinnostuneelle pakit. Suuri joukko ei ole kyseessä, noin parikymmentä naista koko elämäni aikana. Jokainen näistä naisista on ollut <160cm pituinen, selkeästi ylipainoinen, kroppatyypiltään omenavartaloinen ja minua pienempituloinen.

Kaksi naista joiden kanssa seurustelin, hakivat asioita joita minä en osaa tai halua tarjota:

- mies jonka kainalossa voi tuntea olevansa pieni ja turvassa (minulle turn-off, en halua tuntea itseäni naisen isäksi, sitä paitsi naiset eivät olleet pieniä vaikka lyhyitä olivatkin)

- mies joka ottaa selkeästi miehen roolin romantiikassa ja seksissä (viejä/dominoiva)

- mies jonka sydän valloitetaan kokkaamalla herkkuja (en välitä sokerista, enkä haluaisi vastata jatkuvasti ihmettelyihin eivätkö herkut kelpaa)

Näen hyvännäköisiä oman ikäisiäni naisia joka päivä. Juuri äsken kaupassa. Ei nuori, ei timmi, ei missityyppiä. Joku olisi haukkunut amatsoniksi jolla on kulmikkaat kasvot, vähän vatsaa, iso nenä, jne. Aivan tyrmäävä nainen. En tiedä oliko varattu, mutta vältin "yök mene pois pienikokoinen mies, en halua tuntea itseäni amatsoniksi"-reaktion pysyttelemällä kaukana.

En tiedä onko tasoja olemassa, vai onko tässä yhteensopivuussääntöjä joita en halua noudattaa. Mutta en aio metsästää enemmän tasa-arvoisesta parisuhteesta pitävä naista jonka ulkonäkökin miellyttäisi. Naiset tuntuvat olevan lopulta aika konservatiivisia näissä asioissa, ja ulkonäön osalta en voi syntyä uudestaan pidemmäksi, raamikkaammaksi ja kasvoiltani miehekkäämmäksi.

Joten keskityn nauttimaan elämästäni (iki)sinkkuna. Toivottavasti en loukannut ketään, ymmärrän että monet minusta kiinnostuneista naisista ovat samassa tilanteessa kuin minä, ja toivon heille kaikkea hyvää. Jos en saa kunnolla alapeukkuja kun kirjoitin näin pitkän viestinkin, siihen kyllä petyn.

Olisiko tämä nainen sinusta kivannäköinen (löytyi haulla pitkä amatsoni)?

http://tallfashionadventures.com/wp-content/uploads/2015/11/Business-Su…

Entäs tämä (löytyi haulla iso nenä)?

https://i.pinimg.com/474x/e9/f4/53/e9f4536fb81e5287d64ed85e6453170f.jpg

Molemmat ovat kivannäköisiä.

Ensimmäisen kuvan nainen miellyttäisi todella monia miehiä, joten ei olisi pienintäkään toivoa pärjätä kisassa. Täysin eri liigassa kuin minä, vaikkei otettaisi huomioon "miehen on oltava naista pidempi ja mieluiten korkkarivaralla"-sääntöä.

Nirsoilijamies

Naisten taso on kyllä romahtanut.

Pari vuosikymmentä sitten eka nainen ei olisi erottuut joukosta mitenkään.

Nykyään jo vyötärö on 35+ naisella jotain mikä nostaa pisteitä.

Ja taas ollaan tason määrittelyssä!

Mies hakee naista kuin autoa kaupasta. Oikeesti, miten tyhmä olet? Vyötärö naisella, siinä kriteeri?🥹😂

Kun sulla ei ole varaa Maybachiin, älä kuvittele edes asettavasi vaatimuksia naisen vyötärön koosta. Ja ajele vaan sillä ruosteisella neukkuladalla ja jätä naiset, kaiken ikäiset ja kokoiset rauhaan.

Vierailija
1120/1336 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kyseessä on pelkkä seksi ilman sitoumuksia ja tilivelvollisuuksia, ei naisen ulkonäölle aseteta kovin suuria vaatimuksia, jos toinen vaihtoehto on oma käsi. Top 10% kertapanoksi voi sopia täysin keskiverron näköinen nainen. Ja keskiverron näköinen nainen usein kelpuuttaa kertapanoksi top 10% miehen -> yhtälö toimii.

Kertapanojen lisäksi top 10% mies voi harrastaa myös pidempiaikaisia fwb- ja seksisuhteita ilman sitoumuksia. Näin jää edelleen mahdollisuus koko ajan etsiä sitä parisuhderiman ylittävää naista.

No miehethän sen paremmin tiedätte, minkä verran Tinderissä on naisia jotka etsii irtoseksiä ylipäänsä minkään näköisiltä miehiltä. Minusta tuo kuulostaa aika utopistiselta haaveelta ja vaikea uskoa että edes 10% miehistä tuohon yltäisi. Pikemminkin ehkä 1%. Mutta jos se jollekin toimii niin mikäs siinä. Onhan siellä vastaavia naisiakin. En minä itsekään 10 v nuorempia lapsettomia miehiä sieltä loppuelämän rakkaus mielessä matchaa, vaan kevyttä hauskanpitoa kunnes tulee joku vakavasti otettava joka oikeasti kolahtaa. Yleensä ne parisuhdemiehet tuleekin vastaan livenä eikä sovelluksissa. Sen verran harvakseltaan vaan, ettei niitä jaksaisi jalat ristissäkään odottaa.