Parisuhdemarkkinoilla kukaan ei ole niin nirso kuin 40-50 vuotias mies.
Alle nelikymppisinä miehet ovat valmiit sitoutumaan ja parisuhde on helppo saada.
Kun mies sitten eroaa +40 vuotiaana ei häntä kiinnosta mikään vakava parisuhde vaan haluaa vain kevyttä kivaa. Ja mies alkaa tosissaan etsiä itseään huomattavasti nuorempaa naista.
Sitten taas ikähaarukassa +55-65 vuotiaat miehet joutuvat paniikkiin peläten yksinäistä vanhuutta, ja tällöin mies on taas valmis pariutumaan pysyvästi, mutta jälleen kerran itseään nuorekkaampaa naista jos se vain on mahdollista.
+40 vuotiaiden, korkeakoulutettujen, kaupunkilaisten sinkkunisten markkina-arvo on lähellä nollaa. Pitää olla poikkeuksellisen hyvävartaloinen, nätti ja rento ja nauravainen nainen joka tuossa ikäryhmässään pariutuu vakavasti.
Kommentit (1336)
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä. Itse en tuon ikäisenä miehenä voi olla nirso, kun ei meinaa löytyä edes ehdokkaita nirsoiluun.
Ihmiset elävät erilaisia elämiä selvästi.
Ikävää, että miehille syötetään harhaa siitä, että nuorempi nainen on helppo saada. Naiset eivät halya vanhaa miedtä ja naisia on nykyään miehiä vähemmän noin 55 asti. Nettideittailen parhaillaan ja laitoin pari viikkoa sitten viestiä kolmelle 50 + miehelle. Kaikille olin ensimmäinen, joka otti yhteyttä. Yhden kanssa olen käynyt jo kaksilla treffeillä. Samaa ikäluokkaa olen.
47mies kirjoitti:
Kyllä se on niin että naiset ei halua parisuhdetta vaan kevyttä kivaa tapailua ja seksiä. Naiset ei halua miestä nurkkiinsa. Naiset ei halua että mies ripustautuu naiseen. Naiset ei halua että mies alkaa sitten määräilee mitä nainen tekee elämässä ja naiset haluaa pitää itsenäisyytensä vaikka tapailevat miestä.
Nonni. Hän on tajunnut. Miten se on muille niin vaikeaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä. Itse en tuon ikäisenä miehenä voi olla nirso, kun ei meinaa löytyä edes ehdokkaita nirsoiluun.
Ikävää, että miehille syötetään harhaa siitä, että nuorempi nainen on helppo saada. Naiset eivät halya vanhaa miedtä ja naisia on nykyään miehiä vähemmän noin 55 asti. Nettideittailen parhaillaan ja laitoin pari viikkoa sitten viestiä kolmelle 50 + miehelle. Kaikille olin ensimmäinen, joka otti yhteyttä. Yhden kanssa olen käynyt jo kaksilla treffeillä. Samaa ikäluokkaa olen.
En yritä nuorempia naisia. Ikähaarukka liikkuu omasta iästäni jonkin verran molempiin suuntiin. Ei se ongelmaa poista. Kyllä tässä iässä kaikki lähes saman ikäiset liikkuvat samalla tasolla yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yritä nuorempia naisia. Ikähaarukka liikkuu omasta iästäni jonkin verran molempiin suuntiin. Ei se ongelmaa poista. Kyllä tässä iässä kaikki lähes saman ikäiset liikkuvat samalla tasolla yleensä.
En yrittänyt sellaista väittää. Päinvastoin sinulla näytti olevan realistinen tilannekuva. Mutta aika monilla ei ole. Kommentoin lähinnä tuota, kun sanoit, että ehdokkaita on vaikea löytää, kun näyttää siltä, ettei miehillä kovin vilkasta ole.
Christiiina kirjoitti:
Useinhan miehille tulee uudelleen vauvakuume 40-50-vuotiaana, vaikka heillä olisikin jo isot lapset. Siksi he etsivät alle 40-vuotiasta naista.
Täyttä skeidaa TAAS. Älä edelleenkään "puhu" miesten puolesta. Näkemyksesi on omasi eikä pidä paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Useinhan miehille tulee uudelleen vauvakuume 40-50-vuotiaana, vaikka heillä olisikin jo isot lapset. Siksi he etsivät alle 40-vuotiasta naista.
Täyttä skeidaa TAAS. Älä edelleenkään "puhu" miesten puolesta. Näkemyksesi on omasi eikä pidä paikkaansa.
No näkeehän sen jo julkkismiehistäkin, että moni aloittaa 40+ ikäisenä toisen kierroksen, esimerkkejä on lukemattomia: Vesku Loiri, Mikko Leppilampi, Sauli Niinistö, Ville Niinistö, Aku Hirviniemi, Seppo Huhta, Risto Autio, Seppo Pääkkönen, Jani Sievisen isä, Antti J. Jokinen, Renny Harlin, Timo T.A. Mikkonen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yrittänyt sellaista väittää. Päinvastoin sinulla näytti olevan realistinen tilannekuva. Mutta aika monilla ei ole. Kommentoin lähinnä tuota, kun sanoit, että ehdokkaita on vaikea löytää, kun näyttää siltä, ettei miehillä kovin vilkasta ole.
Luulen että tässä on melkoiset erot miesten kesken. Joillakin on varmasti paljonkin vientiä ja jotkut eivät löydä ketään. Ja tähän sitten vaikuttaa myös se millaisia naisia on etsinnässä ja millä ikähaarukalla esimerkiksi. Tässä ikäluokassa on myös melko paljon vaihtelua miestenkin tason välillä ja jotkut ovat hyväkuntoisia ja elämä hyvässä mallissa, kun taas jotkut ovat sitten jo vanhentuneet etukäteisesti ja elämänhallinta on mitä on. Naisissa ei ehkä tällaista vaihtelua ole niin paljon.
Kaikki naiset ovat 1000 kertaa nirsompia, kuin nirsoin mies!
Höpsistä. Niille kelpaa ihan kaikki, ne on epätoivoisina toisella kierroksella tai viimein tajunneet, ettei neli-viisikymppinen sinkku ole hoteinta hottia.
Ella Kannisen kannikat kirjoitti:
Kaikki naiset ovat 1000 kertaa nirsompia, kuin nirsoin mies!
On syytäkin. Miehistä hirvittävän iso osa on täyttä sekundaa, koska niiden perimä on pienempi kuin naisten. Kato nyt näitä palstan jämä-äijiä, huh.
Samu Haberin kommentit jossain haastattelussa nauratti, kun hän sanoi, että voisi nyt 47-vuotiaana perustaa perheen ja että tiedostaa olevansa etuoikeutettu kun on mies ja siksi ei kello vielä tikitä..
Siis miten niin ei tikitä? Meinaako Samu, että löytyy joku omanikäinen lähes viiskymppinen nainen joka saa vielä pari lasta tuosta vaan? Vai meinaako Samu, että löytyy max 35 vuotias tuohon tehtävään? Mies on parin vuoden päästä viisikymppinen ja pitää itsestäänselvyytenä että löytää vähintään 15 vuotta nuoremman. Huhhuh.
Enpä ole ikinä parisuhteita etsinyt mistään markkinoilta, vaan ihan olen tutustunut ihmisiin niin kuin normaalit ihmiset tekevät. Onneksi. Kuulostaa aika paskalta diililtä nuo teidän markkinanne.
- 40-vuotias mies.
Vierailija kirjoitti:
Samu Haberin kommentit jossain haastattelussa nauratti, kun hän sanoi, että voisi nyt 47-vuotiaana perustaa perheen ja että tiedostaa olevansa etuoikeutettu kun on mies ja siksi ei kello vielä tikitä..
Siis miten niin ei tikitä? Meinaako Samu, että löytyy joku omanikäinen lähes viiskymppinen nainen joka saa vielä pari lasta tuosta vaan? Vai meinaako Samu, että löytyy max 35 vuotias tuohon tehtävään? Mies on parin vuoden päästä viisikymppinen ja pitää itsestäänselvyytenä että löytää vähintään 15 vuotta nuoremman. Huhhuh.
On hänellä sen verran mainetta ja rahaa, että luultavasti on oikeassa. Kyllä hän jonkun löytää, jos haluaa. Laadusta ja täysipäisyydestä en mene takuuseen.
Omakohtaista kokemusta ei ole, mutta tässä iässä (55) olen jo nähnyt koko joukon uusia parisuhteita 40+ iässä joko eron tai leskeytymisen myötä. Suurin osa on löytänyt kumppanit eikä joukkoon mahdu kuin yksi ikäeropariskunta molemmista kategorioista (mies nuorempi tai nainen nuorempi; ikäero siis noin 10v.).
Pariutumista edistää molempien sukupuolinen kohdalla:
1. Vilkas sosiaalinen elämä ja hyvä asema työelämässä, jonka myötä tapaa samantyylisiä ihmisiä, joiden kanssa on yhteistä. Suurin osa tietämistäni suhteista on syntynyt töiden kautta.
2. Hyvä ulkonäkö (koskee miehiä myös).
3. Hyvä elämänhallinta, talous kunnossa.
Naisista sinkuiksi tuntuvat jäävän herkästi ne, joilla on ollut ongelmallisia suhteita aikaisemmin. He alkavat suojautua omalta itseltään eli heidän miesmakunsa takia he katsovat, ettei maksa vaivaa enää ottaa riesakseen miestä. Miesten kohdalla ehkä sama, mutta en tunne tuollaisia miehiä, jotka "julistautuvat" sinkuiksi noista syistä kuten tässä ketjussa.
Jaa että sellaisissa haavemaailmassa ap pyörii. 😂 Noh itse en todellakaan hakenut mitään kevyttä. Pitkät parisuhteet oli takana ja tiesi mitä parisuhde antaa (nuorempana olisin lentänyt kukasta kukkaa). Joten kun vihdoin löytyi parisuhde kelpoinen nainen, ei tarvinnut jäädä enää katsomaan onko nurkan takana parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain naisilla on varaa nirsoilla. Miessukupuolella nirsoilu on harvojen etuoikeus.
Nuorilla naisilla on varaa nirsoilla. Tuossa jossain 40 ikävuoden paikkeilla vaaka kallistuu toiseen suuntaan. Naiselle kauneus ja nuoruus on tosi vahvoja valttikortteja. Niillä on vain valitettava taipumus olla ajan kanssa katoavaisia ominaisuuksia. Miehelle taas ikä ja ulkonäkö ei ole ollenkaan samalla tavalla ratkaisevan tärkeitä juttuja pariutumisen kannalta.
Fakta kuitenkin on, että mies ei parane vanhetessaan vaan on parhaimmillaan alle kolmekymppisenä.
N32
Yli nelikymppisen olisi syytä jo tietää, että mitä elämältään ja arjeltaan haluaa. En kutsuisi sitä nirsoiluksi miehillä tai naisillakaan. Tervettä itsekunnioitusta, jonka perään tälläkin palstalla on kuulutettu ketju toisensa jälkeen. Jos halutun kumppanin fyysisyys ja ulkomuoto on tärkeä asia parisuhteessa, niin silloin huomio kiinnittyy helposti reilusti itseään nuorempiin. Onnellista, jos oikeat ihmiset näin mätsäävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjussa katkerat, keski-ikäiset naiset vain haukkuu miehiä. Tuolla asenteella ette ikinä saa miestä. Opetelkaa kunnioittamaan miehiä. Niin ehkä teillä voisi olla jotakin toivoa...
Taidat olla uusi täällä. Tällä palstalla suominaiset haukkuu miehiä aamusta iltaan. Päivästä toiseen. Viikosta kuukauteen ja kuukaudesta kuukauteen. Tätä on jatkunut jo useita vuosia.
Tämä sivusto paljastaa millainen suominaisten asenne miehiä kohtaan oikeasti on. Ja nämä samat miesvihaajat ovat toimistoissa, kassoilla, baareissa ja Tindereissä vaanimassa miehiä.
Tällä palstalla myös miehet haukkuvat naisia. Päivästä ja kuukaudesta toiseen. Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa...
Sehän on hyvä jos on oppinut menneistä virheistä. Liian usein pariutuvat lähinnä kiimasta, vailla mitään järkeä.
No kyllä ne ovat. Sillä lailla, että naiset etsivät suunnilleen samanikäistä miestä, ja naisiakin kiinnostaa se miehen ulkonäkö, henkisten ominaisuuksien ohella.