Parisuhdemarkkinoilla kukaan ei ole niin nirso kuin 40-50 vuotias mies.
Alle nelikymppisinä miehet ovat valmiit sitoutumaan ja parisuhde on helppo saada.
Kun mies sitten eroaa +40 vuotiaana ei häntä kiinnosta mikään vakava parisuhde vaan haluaa vain kevyttä kivaa. Ja mies alkaa tosissaan etsiä itseään huomattavasti nuorempaa naista.
Sitten taas ikähaarukassa +55-65 vuotiaat miehet joutuvat paniikkiin peläten yksinäistä vanhuutta, ja tällöin mies on taas valmis pariutumaan pysyvästi, mutta jälleen kerran itseään nuorekkaampaa naista jos se vain on mahdollista.
+40 vuotiaiden, korkeakoulutettujen, kaupunkilaisten sinkkunisten markkina-arvo on lähellä nollaa. Pitää olla poikkeuksellisen hyvävartaloinen, nätti ja rento ja nauravainen nainen joka tuossa ikäryhmässään pariutuu vakavasti.
Kommentit (1336)
Vierailija kirjoitti:
Voin kyllä allekirjoittaa että kuuttakymppiä lähestyvä nainen ei kiinnosta enää ketään. Mutta onneksi omatkin hyrinät on jo laantuneet enkä ole kiinnostunut enää itsekään. Yksin nukkuminen on vain parempaa kuin kaksin. Tämä on siis minun kokemukseni ja mielipiteeni, ei kaikkien ikäisteni.
Höpöhöpö. Olen itse vasta alle 40v, mutta tiedän useamman tuoreen pariskunnan (joista toinen esim. työkaverini, sukulaiseni..), ketkä ovat tavanneet n. 60-vuotiaina. Ihan saman ikäisen kanssa ovat pariutuneet, niin kuin kaikissa ikäluokissa tehdään. Katseet jo eläkepäivissä noilla, joten toki haluavat kumppanin, joka myös jää samaan aikaan eläkkeelle, että voivat sitten yhdessä tehdä kaikenlaista ja nauttia eläkepäivistä.
Tässä iässä parisuhde ei kyllä ole enää mikään välttämättömyys. Erittäin hyvän suhteen voisi ottaa, huonoa ei, ihan hyvin pärjää ilmankin.
N 48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjussa katkerat, keski-ikäiset naiset vain haukkuu miehiä. Tuolla asenteella ette ikinä saa miestä. Opetelkaa kunnioittamaan miehiä. Niin ehkä teillä voisi olla jotakin toivoa...
Taidat olla uusi täällä. Tällä palstalla suominaiset haukkuu miehiä aamusta iltaan. Päivästä toiseen. Viikosta kuukauteen ja kuukaudesta kuukauteen. Tätä on jatkunut jo useita vuosia.
Tämä sivusto paljastaa millainen suominaisten asenne miehiä kohtaan oikeasti on. Ja nämä samat miesvihaajat ovat toimistoissa, kassoilla, baareissa ja Tindereissä vaanimassa miehiä.
Minun silmään osui useampi naisia haukkuva viesti (omasikin). Jospa vaan yleisesti todetaan, että katkeria ihmisiä on täällä paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjussa katkerat, keski-ikäiset naiset vain haukkuu miehiä. Tuolla asenteella ette ikinä saa miestä. Opetelkaa kunnioittamaan miehiä. Niin ehkä teillä voisi olla jotakin toivoa...
Taidat olla uusi täällä. Tällä palstalla suominaiset haukkuu miehiä aamusta iltaan. Päivästä toiseen. Viikosta kuukauteen ja kuukaudesta kuukauteen. Tätä on jatkunut jo useita vuosia.
Tämä sivusto paljastaa millainen suominaisten asenne miehiä kohtaan oikeasti on. Ja nämä samat miesvihaajat ovat toimistoissa, kassoilla, baareissa ja Tindereissä vaanimassa miehiä.
Silti olette täällä meidän seurassamme ;) Taidatte vain tykätä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun silmään osui useampi naisia haukkuva viesti (omasikin). Jospa vaan yleisesti todetaan, että katkeria ihmisiä on täällä paljon.
Noi ei edes huomaa naisia haukkuvia viestejä, niin arkipäiväisiä ne ovat heille. Sen sijaan jos miehiä kritisoi, niin samaiset mimosanherkät herrasmiehet häkeltyvät että "ei näin voi kukaan kirjoittaa!"
Minulle löytyisi ottajia parikymppisistä viisikymppisiin. N36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tällä palstalla Mirkku valittaa, että miehensä Pertti ei siivoa ja Pirkko valittaa, että miehensä Erkki on liian kovakourainen seksissä, jotkut miehet tulkitsevat nämä kaikki miesvihaksi. Kieltämättä joitain palstamiehiä täällä on alkanut inhoamaan, niin kova naisviha on palstalla. Tosielämässä en ole tällaiseen törmännyt.
En mä kyllä yli 40-vuotiaana naisena tykkäisi kuunnella lapsen uhmakohtauksia ja katsoa joka sekuntti lasten perään.
Jos ei ole miestä voin olla yksinkin. On paljon kivoja harrastuksia.
Vierailija kirjoitti:
Todella moni 40-v nainen on päästänyt itsensä fyysisesti ja henkisesti hunningolle.
Tatuointia ja lävistystä löytyy, mutta kykeneekö juoksemaan 3 km yhteen menoon?
Pätee kyllä yhtälailla miehiinkin. Todella monella 40v miehellä on jo keskivartalo paisunut.
t. N38, bmi22 ja juoksen kyllä vaikka 13km (ihan peruslenkki)
Vierailija kirjoitti:
En mä kyllä yli 40-vuotiaana naisena tykkäisi kuunnella lapsen uhmakohtauksia ja katsoa joka sekuntti lasten perään.
Kerrostalossa kuulee, kun naapurin lapsi saa uhmakohtauksia. Onneksi voin itse levätä ja katsoa telkkaria, eikä onneksi tarvitse reagoida mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi olla miehen kanssa, jolla on pieniä lapsia, omat lapset jo isoja.
Vierailija kirjoitti:
Todella moni 40-v nainen on päästänyt itsensä fyysisesti ja henkisesti hunningolle.
Ei kyetä. Istutaan nojatuolissa, kudotaan sukkia ja katsotaan telkkaria. Antaa niiden nuorten naisten nuolla teidän kalua, me nuollaan mielummin jäätelöä 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyetä. Istutaan nojatuolissa, kudotaan sukkia ja katsotaan telkkaria. Antaa niiden nuorten naisten nuolla teidän kalua, me nuollaan mielummin jäätelöä 😂
Nuoremmat naiset voi samalla toimia teidän ilmaissiivoojina, me vanhemmat naiset ollaan jo siihen kyllästytty.
No ei ole ainakaan oma kokemukseni tämä. Itse olin 40+ kun tapasin 40+ mieheni. Minä hieman pyöreä, toki erittäin elämäniloinen, myönteinen ja ihana. Lapseton. Ehkä se selittää, en ole katkeroitunut tai jotain. Molemmat ollaan korkeastikoulutettuja ja näin.
Aika jännä. Itse en tuon ikäisenä miehenä voi olla nirso, kun ei meinaa löytyä edes ehdokkaita nirsoiluun.
Ihmiset elävät erilaisia elämiä selvästi.
Kyllä se on niin että naiset ei halua parisuhdetta vaan kevyttä kivaa tapailua ja seksiä. Naiset ei halua miestä nurkkiinsa. Naiset ei halua että mies ripustautuu naiseen. Naiset ei halua että mies alkaa sitten määräilee mitä nainen tekee elämässä ja naiset haluaa pitää itsenäisyytensä vaikka tapailevat miestä.
47mies kirjoitti:
Kyllä se on niin että naiset ei halua parisuhdetta vaan kevyttä kivaa tapailua ja seksiä. Naiset ei halua miestä nurkkiinsa. Naiset ei halua että mies ripustautuu naiseen. Naiset ei halua että mies alkaa sitten määräilee mitä nainen tekee elämässä ja naiset haluaa pitää itsenäisyytensä vaikka tapailevat miestä.
Voin allekirjoittaa näin eronneena 38v naisena, jolla lapset jo tehtynä. Tosin lisäisin kyllä, että kivan tapailun ja seksin lisäksi toivon myös syvää henkistä yhteyttä ja kumppanuutta, toisen tukemista (henkisesti) ja sparraamista. Tavatessa toki myös hellyyttä seksin lisäksi. Onnistuin löytämään tällaisen jutun ulkomaisen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on tullut nyt muutama sellainen 40+ mies vastaan jotka on kokeilleet jo sitä nuorempaa ja todenneet että ei se toimi. Ovatkin tajunneet haluavansa naisen joka on samassa elämäntilanteessa. Kai sitä kasvamiseksikin kutsutaan.
Sama ikä ei takaa samaa elämäntilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa.
Nirsoimpia ja vaativaisimpia ja kaikkein arvostelevaisimpia ovat kuusikymppiset ja yli, eronneet miehet.
Hakevatkin hölmöyttään jopa parikymmentä vuotta nuorempia naisia, joille eivät kuitenkaan kelpaa.
Katselin ja kuuntelin tuota hommaa, kun ajat sitten eronnut 57 vuotias ystäväni, alkoi pitkästä aikaa etsiä parisuhdetta.
Naista pari vuotta nuoremmat miehet olivat paljon fiksumpia ja asiallisempia.
Mun kollega on sinkku. Lähemmäs 60 v.
Yrittää treffeille 20-30 v naisten kanssa. Ei koe itseään niin vanhaksi ja ei halua ikäistä naista.
Mies ollut ikänsä yksin
Itse olen +40 nainen ja seuraa tarjoaa ihan kaikenikäiset miehet kokoajan. Nuoresta vanhempaan.
Livenä tulee paljon miehet juttelemaan, ja somen kautta viestittelee parikymppiset, mutta niin nuoret ei itseä kiinnosta.
Tinderissä olen, mutta siellä ikäjakauma +30- 49. Huvittaa kun monella vanhemmalla ukolla on pitkä lista vaatimuksia naisille. Itse röhnötetään kuvissa kaljamahan kanssa sohvalla, eikä ole mitään mielenkiintoista profiilissa.
Joillakin lukee lapsienkin kohdalla mietin vielä. Jos ikä lähentelee viittäkymppiä se juna meni jo. Sen ikäisillä naisilla on lapset kasvattu jo ja nuoret perustaa perheen oman ikäistensä kanssa. Kannattais ukkojen kattoa peiliin, kun sitten valitetaan ettei seuraa saa.