Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhdemarkkinoilla kukaan ei ole niin nirso kuin 40-50 vuotias mies.

Vierailija
10.07.2023 |

Alle nelikymppisinä miehet ovat valmiit sitoutumaan ja parisuhde on helppo saada.

Kun mies sitten eroaa +40 vuotiaana ei häntä kiinnosta mikään vakava parisuhde vaan haluaa vain kevyttä kivaa. Ja mies alkaa tosissaan etsiä itseään huomattavasti nuorempaa naista.

Sitten taas ikähaarukassa +55-65 vuotiaat miehet joutuvat paniikkiin peläten yksinäistä vanhuutta, ja tällöin mies on taas valmis pariutumaan pysyvästi, mutta jälleen kerran itseään nuorekkaampaa naista jos se vain on mahdollista.

+40 vuotiaiden, korkeakoulutettujen, kaupunkilaisten sinkkunisten markkina-arvo on lähellä nollaa. Pitää olla poikkeuksellisen hyvävartaloinen, nätti ja rento ja nauravainen nainen joka tuossa ikäryhmässään pariutuu vakavasti.

Kommentit (1336)

Vierailija
621/1336 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vajaa nelikymppinen, ja haen 30-45-vuotiaita miehiä. Tätä vanhemmat eivät kiinnosta. Saan kuitenkin yhteydenottoja viisikymppisiltä ja etenkin kuusikymppisiltä miehiltä, jotka joko selittelevät olevansa nuorekkaita (eivät ole) tai eivät edes lue ilmoitustani kunnolla.

Minulla ei ole ulkonäkörajoituksia minkään suhteen, enkä välitä edes työttömyydestä (kunhan mies ei ole juoppo).

Miehiä ei kiinnosta tekstisi, vaan kuvasi. Ihan, kuten sinuakin miehissä.

Vierailija
622/1336 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopulta, vahvasti karrikoiden, tosiasia taitaa olla että miehiä ja naisia ajaa yhteen etupäässä miehen seksuaaliset halut ja naisen pesänrakennusvietti.

Miehet alkavat himoita naisia kun nämä ovat hedelmällisessä iässä. Naisen pariutumishalut ovat kovimmillaan iässä jossa perheen perustaminen ja asunnon hankkiminen ovat lähellä. Sitä ennen naisia kiinnostaa aika pieni osa miehistä, ne komeat ja itsevarmat.

Kun nainen ei ole enää kuuma parikymppinen ja miehet pahimmat halut kaikkoavat, miehellä ei ole motivaatiota lähteä mukaan kotileikkeihin. Ja toisaalta kun nainen ei enää koe tarvetta rakentaa pesää, miehelle ei ole välttämätöntä tarvetta.

Naista voi toki kiinnostaa mies yhä, mutta vain laatumies. Ja sellaista miestä ei kiinnosta ulkonäkönsä pitkälti menettänyt nainen, koska elämä on kunnossa ilmankin. Rahatilanne on hyvä, on aikaa harrastuksille ja seksiä saa kyllä tekemällä Tinder-profiilin jossa väläytetään parisuhdekorttia mutta ei luvata mitään.

Tuossa äsken ihmettelin, eikö parisuhde merkkaa miehille mitään muuta kuin seksiä ja jälkeläisiä. Tässähän olikin hyvä miehen (ilmeisesti) mielipide, jonka mukaan tosiaan näin olisi. Tämä on itselle outo lähestymistapa, itselleni ja tuntemilleni miehille parisuhde on jotain niin paljon enemmän kuin kiinnostus ulkonäköön ja sen jälkeen sopimus jälkeläisten tuottamiseksi. Toki pitää huomata että olen vapaaehtoisesti lapseton.

Omat suhteet on siis aina perustuneet jollekin muulle kuin perhehaaveille. Iso asia on ollut ystävyys ja kumppanuus, yhteiset harrastukset, toisen tukeminen ja tietenkin se seksi. Miehet elämässäni ovat halunneet pitkälle samaa kuin minäkin. En tiedä liittyykö tähän mitenkään, mutta päälle nelikymppisenä mulla on ollut hurjasti vientiä, enemmän kuin nuorempana.

Omat parisuhteeni ovat perustuneet sille, että joku nainen, joka on sattunut pitämään kerrankin minusta, on ollut minulle riittävän kaunis. Siitä sitten on kehittynyt parisuhde. En ole koskaan päässyt valitsemaan naista niin tarkasti, että jotkut yhteiset harrastukset olisivat mikään kriteeri.

Ei ihmekään että ne ovat kariutuneet :( Ei pelkkään ulkonäköön voi perustaa toimivaa suhdetta.

Toinen kariutui kuuden vuoden jälkeen ja toinen neljän. Kumpikin olivat ihan hyviä suhteita. Minulla ei ole varaa valita, kuin yksinolon tai niiden naisten väliltä, jotka sattuvat minusta kiinnostumaan. Keskimäärin minusta kiinnostuu noin yksi nainen kymmenessä vuodessa. Uskon tämän vähenevän iän myötä.

Aika hyvä tuuri sinulla käynyt jos noilla kriteereillä syntyneet suhteet ovat olleet ihan hyviä. Ja tokihan siihen vaikuttaa se, mitä parisuhteelta kukin haluaa. Joillekin hyvä suhde on se, että toinen on tarpeeksi kaunis. Jotkut haluavat että myös henkisesti klikkaa ja suhteessa on ystävyyttä. Voisin arvella että tällaisille jälkimmäisen kaltaisille ihmisille parisuhde merkkaa enemmän vanhempanakin, eivätkä he ole niitä joiden mielestä parisuhde ei anna mitään enää kun lastensaanti ei ole enää ajankohtaista ja omanikäisten kumppanien ulkonäkö ei ole enää niin priimaa. He saavat parisuhteesta niin paljon muutakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/1336 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on täysin väärässä väittämissään, paitsi viimeisessä.

"+40 vuotiaiden, korkeakoulutettujen, kaupunkilaisten sinkkunaisten markkina-arvo on lähellä nollaa."

Jos tuossa iässä vielä kuvittelee korkeakoulutuksen olevan jotenkin merkityksellistä parisuhteen kannalta, niin ei kiitos. Kuvitellaan, että sillä korkeakoulutuksella on jokin arvo, jolla ansaitaan hyvin toimeentuleva menestyvä mies, joka mahdollistaa elintason josta nainen haaveilee.

Mies haluaa parisuhteessa helppoa yhdessäoloa, seksuaalista kemiaa ja yhdessä tekemistä. Sama varallisuustaso plussaa, mutta koulutushan ei sitä takaa, kuten ei myöskään älyllistä yhteensopivuutta.

Itse olen hyvin toimeentuleva, hyväkuntoinen ja älykäs mies, mutta korkeakoulutuksen mainitseminen on punainen vaate treffisovelluksessa. Olen seurustellut matalammin koulutetun älykkään naisen kanssa ja useamman korkeakoulutetun kanssa. Suhtautumisessa toisiin ihmisiin ensimmäinen oli ylivoimaisesti mukavin ja hänestä olisin vaimon halunnut, mutta hänelle en lopulta riittänyt. Tyhmin tapailukumppanini oli muuten korkeakoulutettu. Oli siis aivan seinätyhmä ja en yksinkertaisesti pystynyt etenemään hänen kanssaan yhtään mihinkään.

Allekirjoitan tuon.

Olen kerran seurustellut yhden pukujuristin kanssa jolla oli hyvä kroppa mutta se oli aivan v tun tyhmä. Ei sen kanssa pystynyt juttelemaan mistään kun se ei tiennyt mistään mitään eikä sillä ollut mistään mielidettä.

Pistin kiertoon.

Vierailija
624/1336 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vajaa nelikymppinen, ja haen 30-45-vuotiaita miehiä. Tätä vanhemmat eivät kiinnosta. Saan kuitenkin yhteydenottoja viisikymppisiltä ja etenkin kuusikymppisiltä miehiltä, jotka joko selittelevät olevansa nuorekkaita (eivät ole) tai eivät edes lue ilmoitustani kunnolla.

Minulla ei ole ulkonäkörajoituksia minkään suhteen, enkä välitä edes työttömyydestä (kunhan mies ei ole juoppo).

Ei juuri toiveita, ikää lukuunottamatta ja silti sinkku?

Vierailija
625/1336 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"+40 vuotiaiden, korkeakoulutettujen, kaupunkilaisten sinkkunaisten markkina-arvo on lähellä nollaa."

Jos tuossa iässä vielä kuvittelee korkeakoulutuksen olevan jotenkin merkityksellistä parisuhteen kannalta, niin ei kiitos. Kuvitellaan, että sillä korkeakoulutuksella on jokin arvo, jolla ansaitaan hyvin toimeentuleva menestyvä mies, joka mahdollistaa elintason josta nainen haaveilee.

Mies haluaa parisuhteessa helppoa yhdessäoloa, seksuaalista kemiaa ja yhdessä tekemistä. Sama varallisuustaso plussaa, mutta koulutushan ei sitä takaa, kuten ei myöskään älyllistä yhteensopivuutta.

Itse olen hyvin toimeentuleva, hyväkuntoinen ja älykäs mies, mutta korkeakoulutuksen mainitseminen on punainen vaate treffisovelluksessa. Olen seurustellut matalammin koulutetun älykkään naisen kanssa ja useamman korkeakoulutetun kanssa. Suhtautumisessa toisiin ihmisiin ensimmäinen oli ylivoimaisesti mukavin ja hänestä olisin vaimon halunnut, mutta hänelle en lopulta riittänyt. Tyhmin tapailukumppanini oli muuten korkeakoulutettu. Oli siis aivan seinätyhmä ja en yksinkertaisesti pystynyt etenemään hänen kanssaan yhtään mihinkään.

Allekirjoitan tuon.

Olen kerran seurustellut yhden pukujuristin kanssa jolla oli hyvä kroppa mutta se oli aivan v tun tyhmä. Ei sen kanssa pystynyt juttelemaan mistään kun se ei tiennyt mistään mitään eikä sillä ollut mistään mielidettä.

Pistin kiertoon.

Hyvä kroppa siis ratkaisi sen, että mies sai sitä, mitä halusi. Luonteenpiirteet estivät vain joutumisen monogamiseen suhteeseen. Hyvä kroppa todellakin on rahaa (= Selkeästi piirtyvät lihakset, rasvaprosentti 8-12)

Vierailija
626/1336 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on takana parin vuosikymmenen kokemus siitä kuinka armottomasti naiset raakkaavat miehiä pituuden, hartialeveyden, naamakomeuden ja statuksen perusteella.

Onko yllätys, ettei miehiä kiinnosta olla empaattisia ja hyväksyviä kun naiset menettävät sen minkä ansiosta he ovat voineet olla b*tchejä parinvalinnassa?

Historiallisesti naisilla on takana parin vuosituhannen kokemus alistamisesta, kotiorjuudesta, kauppatavarana olemisesta jne. 

Mitä ihmettä sinä valitat? 

Kenellä teistä on noin pitkä kokemus?

Yhtä lailla minä voisin väittää että miehillä on vuosituhansien kokemus sodissa ammutuksi tulemisesta.

Vierailija
627/1336 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaahan sille 40-vuotiaalle kuka tahansa isotissinen parikymppinen joogaohjaaja. Ei tarvitse olla varakas tai edes rikkaasta perheestä. Eli ihan turhaa haukkua luokka- tai säätytietoiseksi.

Tämä on muuten niin surullista kun kaveripiirissä joku onnistuu taas saamaan sen tekotukka-tissi-huuli selfie-blondin rahoillaan ja sit ne mimmit illanistujaisissa ei osaa puhua mistään mitään ja niiden käydessä muualla miehet naureskelee et "kato kun on hyvät tissit ja perse" niin kuka sitä puhumisesta välittää ja me naiset yritetään olla ystävällisiä näille tytöille, ennen kuin seuraava tulee kierrokseen.

Vierailija
628/1336 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allekirjoitan tuon.

Pistin kiertoon.

Hyvä kroppa siis ratkaisi sen, että mies sai sitä, mitä halusi. Luonteenpiirteet estivät vain joutumisen monogamiseen suhteeseen. Hyvä kroppa todellakin on rahaa (= Selkeästi piirtyvät lihakset, rasvaprosentti 8-12)

Tsot, tsot. Täytyy hieman muistuttaa...

”Meitä ei yllättänyt se, että naiset pitivät fyysisesti vahvoja miehiä viehättävinä, mutta meitä yllätti se, kuinka voimakas vaikutus oli”, sanoo tutkimusta johtanut Griffith Universityn tutkija Aaron Sell The Guardian -lehdessä.

”Tutkimuksissamme ei löytynyt yhtään naista, joka olisi pitänyt enemmän heikommista tai feminiinisimmistä miesvartaloista.”

Tutkimuksessa yksi nainen piti enemmän heikommista miehistä edestä otetussa kuvassa. Sivulta otettua kuvaa katsottuaan hän palasi ruotuun.

”Tuloksemme viittaavat siihen, että vaikka olisit hieman ylipainoinen, näyttämällä vahvalta voit kompensoida sitä. On OK olla vahva, lihava kaveri, mikä saattaa lohduttaa monia”, Sell sanoo.

Vierailija
629/1336 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on takana parin vuosikymmenen kokemus siitä kuinka armottomasti naiset raakkaavat miehiä pituuden, hartialeveyden, naamakomeuden ja statuksen perusteella.

Onko yllätys, ettei miehiä kiinnosta olla empaattisia ja hyväksyviä kun naiset menettävät sen minkä ansiosta he ovat voineet olla b*tchejä parinvalinnassa?

Ai kun miehille se naisen ulkonäkö on ihan sivuseikka?

Vierailija
630/1336 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika sama ikähaitari itselläkin, ja ärsyttää ne yli-ikäiset lähestyjät niin deitissä kuin livenäkin.

Vierailija
631/1336 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika sama ikähaitari itselläkin, ja ärsyttää ne yli-ikäiset lähestyjät niin deitissä kuin livenäkin.

Eiks kaikilla deittisaiteilla pysty jo rajaamaan että minkä ikäisten kanssa voi tulla match?

Vierailija
632/1336 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta itse 41 v ja etsin samalla ikähaitarilla 30-45. Kyllä minua kiinnostaa lukea teksti, enkä koskaan vastaa ilmoituksiin joiden kriteerejä en koe vastaavani. Iän lisäksi myös liikunnallisuus, muut elintavat jne. En tajua viisikymppisiä miehiä, jotka sitkeästi tyrkyttävät itseään nuoremmista miehistä tykkäävälle nelikymppiselle eivätkä millään usko kun sanotaan ei.

Vierailija
633/1336 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta itse 41 v ja etsin samalla ikähaitarilla 30-45. Kyllä minua kiinnostaa lukea teksti, enkä koskaan vastaa ilmoituksiin joiden kriteerejä en koe vastaavani. Iän lisäksi myös liikunnallisuus, muut elintavat jne. En tajua viisikymppisiä miehiä, jotka sitkeästi tyrkyttävät itseään nuoremmista miehistä tykkäävälle nelikymppiselle eivätkä millään usko kun sanotaan ei.

Missä paikoissa he tulevat tyrkyttämään itseään sinulle?

Työpaikalla? Bussipysäkillä? Kirjastossa? Baarissa? Jossain muualla?

Vierailija
634/1336 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, varmasti häiriöksi asti sinua suomalaiset miehet lähestyvät, kun menet ruokakauppaan.

Vierailija
635/1336 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon haluaisin nähdä livenä😗

Vierailija
636/1336 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rajaa ne yli-ikäiset pois niissä deittisovelluksissa/netissä. Jälkimmäiseen en oikein usko, että on sinulla ihan jokapäiväistä. Jos menee häiritseväksi, niin ilmoita poliisille.

Vierailija
637/1336 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyyh nyyh. Toisilla meistä on hyvä parisuhde, mutta sinä aarre olet sinkkuna.

Vierailija
638/1336 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla olet vajaa? Se voi nimittäin vaikuttaa.

Vierailija
639/1336 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule sitä ne nuoremmat miehet ajattelee kun sä hinkkaat itseäsi niihin.

Vierailija
640/1336 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnistin itseni aloitusviestistä. Olen mies erosin 40v. Sitten oli deittejä yksi liki vuoden suhde ja toinen neljä vuotta. Välissä ja noiden jälkeen jokunen lyhyempi säätö.

Ensin 20v suhteesta erottuani, kuvittelin että suhteet ja naiset ovat erilaisia. Huomasin, että itselläni ja muilla ne oli ihan samalaisia.

Nyt käytännössä 3 vuotta en ole enää edes etsinyt mitään. Jos tulee vastaan viehättävä nainen ja seksi sujuu, niin voisin sitoutua kevytsuhteeseen. En kaipaa kuin seksiä ja läheisyyttä, mutta sen eteen en jaksa vaivaa nähdä.

En oikein enää usko, että löytyisi naista, jolla olisi tuoda suhteeseen seksin lisäksi oikein muuta. En tiedä yhtään sellaista naista.

Tuskin enään koskaan muutan kenenkään kanssa yhteen ja alkuihastuksen jälkeen haluan nähdä kertaa tai paria kertaa viikossa enempää.

Samanlaisia ajatuksia jakavat ystäväni, joilla on muutama pitkä suhde takana. Elämä on ilman parisuhdetta vapaata, draamatonta ja helppoa.

Minua ja lähipiirin 40-50 vuotiaita miehiä on mahdoton saada suhteeseen enää. Peittoa voidaan kyllä heilutella.

Elämä on mukavaa, vapaata ja draamatonta. Ruualaito, siivomiset ja muut kotihommat ovat mukavia ja helppoja.

Ps. Hauskoja nuo viestit, joissa kerrotaan tieteellisistä tutkimuksista. Siis ne alapeukutukset on aika hupaisia. Alapeukutetaa todellisuutta:)

Tämä kaikki on täysin fine, jokainen tekee mitä tekee elämällään. Kaltaisiasi naisiakin on paljon. 

Itse jäin vain miettimään, että halveksitko kuitenkin sisimmissäsi naisia. Mitä ajattelet siitä, että jossain kohtaa lakkaat saamasta myös sitä irtoseksiä, kun itse vanhenet vääjäämättä ja alat menettää loputkin siitä, mikä sinussa nyt sitten onkaan yhden illan verran kiinnostavaa. Onko naiset silloin sinusta jotenkin viallisia, kun eivät enää anna? 

Ulkomailta löytyy.

eri

Tarkoitatko siis irtoseksiä?  Kysyn siksi, että jos kerran muissa maissa naiset harrastavat suomalaisia enemmän irtoseksiä, niin eikös tuota kannata jo kaikissa näissä ketjuissa suositella etenkin niille miehille, jotka valittavat, etteivät saa irtoseksiä koska naiset ovat niin nirsoja. Kerro vaikka, mistä maista kannattaa lähteä irtoseksiä hakemaan, niin muutkin voivat hyödyntää.

Eri

Vastaan erinä, mutta olen lukuisia kertoja suositellut ulkomaita miehille (miehenä), mistä saa erittäin kauniita naisia (ja nuoria) hyvin helposti. Tällaista maita ovat esimerkiksi Kolumbia, Brasilia, Filippiinit, jossain määrin Thaimaa ja jossain määrin Indonesia. Kaikkialla näistä maista länsimaisella miehellä on huomattava etulyöntiasema, iästä ja ulkonäöstä viis. Erityisesti Filippiineillä suhtaudutaan seksiin yllättävän avoimesti siihen nähden, mitä yhteiskunta muuten on.

Niin. Ihmiskauppahan on ihanaa voimaantumista rumalle miessialle.

Itse luulet saavari aidon parisuhteen Gambiasta  :D

Ai mutta naisten harrastama ihmiskauppa on sitä parempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan