Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhdemarkkinoilla kukaan ei ole niin nirso kuin 40-50 vuotias mies.

Vierailija
10.07.2023 |

Alle nelikymppisinä miehet ovat valmiit sitoutumaan ja parisuhde on helppo saada.

Kun mies sitten eroaa +40 vuotiaana ei häntä kiinnosta mikään vakava parisuhde vaan haluaa vain kevyttä kivaa. Ja mies alkaa tosissaan etsiä itseään huomattavasti nuorempaa naista.

Sitten taas ikähaarukassa +55-65 vuotiaat miehet joutuvat paniikkiin peläten yksinäistä vanhuutta, ja tällöin mies on taas valmis pariutumaan pysyvästi, mutta jälleen kerran itseään nuorekkaampaa naista jos se vain on mahdollista.

+40 vuotiaiden, korkeakoulutettujen, kaupunkilaisten sinkkunisten markkina-arvo on lähellä nollaa. Pitää olla poikkeuksellisen hyvävartaloinen, nätti ja rento ja nauravainen nainen joka tuossa ikäryhmässään pariutuu vakavasti.

Kommentit (1336)

Vierailija
261/1336 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstamiehen draaman kaari:

Teininä itketään miksi ei tulla hakemaan kotoa.

Parikymppisenä itketään kun naisilla on sosiaalinen elämä eivätkä huoli lapasta ilman sosiaalisia taitoja.

Kolmekymppisenä julistetaan ettei halutakaan niitä naisia joilla on ollut normaali elämä parikymppisenä, vaikkei kyllä saataiskaan.

Nelikymppisenä tyrmistytään siitä ettei ole tarjolla lapsetonta neitsyttä enää edes teoriassa.

Viiskymppisenä ruvetaan jankkaamaan siitä että naiselle sopii 20 vuotta vanhempi kumppani.

Kuuskymppisenä kuollaan päihteisiin.

Naiset eivät tule koskaan ymmärtämään miten keskiverto miehellekin edes sen yhden naisen löytäminen on työn ja tuskan takana, monet jäävät silti tahtomattaan yksin. Kaltaisesi muita "parempi" ihminen vaan leimaa jostain tuntemattomasta syystä kaikki naisettomat miehet sellaisiksi, kuten sinä kuvasit.

Se on juuri näin. Monilla naisilla ei ole mitään käsitystä siitä, kuinka paljon vaikeampaa on miehenä löytää naisia kuin päinvastoin. Jos nyt aletaan retostelemaan mauttomasti anonymiteetin turvin niin esimerkiksi itse olen naimisissa, pitkä, melko hoikka, hyvinpukeutuva, katseenkestävä, korkean statuksen ammatissa ja kutakuinkin niin korkea koulutus kuin voi, en karta "puhumista ja pussaamista", hoidan osani kotitöistä, panostan naisen nautintoon seksissä, olen lapsiystävällinen jne., mutta karismani ei ole top 10 % persentiiliä vaan ehkä top 30 % persentiiliä. Eli minua karismaattisempia on ehkä kolme kymmenestä. Tämä yksistään on tehnyt sen, että minulla on ollut heikko menestys naismarkkinoilla. Jos mietin ikävuosia 16-30, voin laskea yhden käden sormilla ne kerrat, jolloin joku nainen on tehnyt aloitteen tullakseen juttelemaan kanssani ja vastaavasti olen itse tehnyt epäonnistuneita aloitteita niin monesti, että olisi mahdotonta laskea. Onneksi löysin lopulta mieleisen puolison, joka välittää myös minusta. Hänen kanssa jutellessaan on piirtynyt kyllä kuva, että hänellä oli kyllä seuraa vaikka joka viikonpäivälle ja hän on ollut jopa vähän yllättänyt, että oma nuoruuteni on ollut niin erilainen.

Jos minun karismallani oleva mies olisi vaikkapa pienituloinen, matalasti koulutettu tai ylipainoinen niin olisi täysin "herran hallussa" löytääkö puolisokseen ketään. Omassa tuttavapiirissä on ties kuinka monta tosi asiallista miestä, joista naiset päivittelevät, että on se kumma kun ovat sinkkuja, mutta sitten käytännössä kukaan näin sanovista ei itse olisi sinkkuna ollessaan vilkaissutkaan heihin päin.

Tää on aina yhtä huvittavaa ja samalla surullista kun miehet kertovat miten paljon helpompaa naisille seuran löytäminen on kuin miehille. Jo tässä asetelmassa näkyy se, miten toivoton tilanne on useimmille naisille, sillä miehet eivät edes pidä heitä naisina. Kun he puhuvat naisista, he tarkoittavat nuoria, kauniita, hoikkia naisia. Muita ei ole olemassakaan. Kun mies puhuu siitä miten helppoa parisuhteen saaminen on naisille, hän ajattelee vain ja ainoastaan tätä kymmenen prosentin joukkoa kaikista naisista.

Totta kai näille naisille suhteen saaminen on helppoa, kuten se on myös nuorille ja komeille miehille. Suurin osa naisista on kuitenkin jotain muuta, ja tavallisille naisille parisuhteen saaminen on yhtä vaikeaa kuin tavallisille miehillekin.

Vierailija
262/1336 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa katkeraa tekstiä AP! mutta vähän red pill meininkiä kyllä, tai ehkä jopa "black pill".

"+40 vuotiaiden, korkeakoulutettujen, kaupunkilaisten sinkkunisten markkina-arvo on lähellä nollaa. Pitää olla poikkeuksellisen hyvävartaloinen, nätti ja rento ja nauravainen nainen joka tuossa ikäryhmässään pariutuu vakavasti."

Tämä on totta ^, mutta vain jos et ole konventionaalisen kaunis. Ei esimerkiksi Anne Kukkohovella ole mitään ongelmia löytää seuraa viiskymppisenä. Se vaatii tosin usein mallitaustan ja laihat geenit. Me miehet emme syty jostain "kiinnostavasta" harrastuksesta kuten kiipeilystä tai laitesukelluksesta, me sytymme ulkonäöstä joka ylläpitää kiinnostuksen liekkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/1336 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teologi kirjoitti:

Onpa katkeraa tekstiä AP! mutta vähän red pill meininkiä kyllä, tai ehkä jopa "black pill".

"+40 vuotiaiden, korkeakoulutettujen, kaupunkilaisten sinkkunisten markkina-arvo on lähellä nollaa. Pitää olla poikkeuksellisen hyvävartaloinen, nätti ja rento ja nauravainen nainen joka tuossa ikäryhmässään pariutuu vakavasti."

Tämä on totta ^, mutta vain jos et ole konventionaalisen kaunis. Ei esimerkiksi Anne Kukkohovella ole mitään ongelmia löytää seuraa viiskymppisenä. Se vaatii tosin usein mallitaustan ja laihat geenit. Me miehet emme syty jostain "kiinnostavasta" harrastuksesta kuten kiipeilystä tai laitesukelluksesta, me sytymme ulkonäöstä joka ylläpitää kiinnostuksen liekkiä.

Niin, me naiset ymmärrämme sen oikein hyvin. Te miehet vaan ette joko tunnu ymmärtävän, tai sitten pidätte aivan kohtuuttomana sitä, että sama juttu se on naistenkin kohdalla. me naisetkaan emme syty teidän miesten harrastuksista, ammateista tai palkapussista, vaan me sytymme ulkonäöstä - ja toisaalta sen lisäksi myös kyllä kiinnostavasta persoonasta, että siinä mielessä kyllä eroamme teistä miehistä.

Vierailija
264/1336 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämän kevät, mikä analyysi.

Vierailija
265/1336 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heitänpä tähän näkökulmani, vaikka olen tuosta ikähaarukasta 40-50 vuotta mennyt  selkeästi yli. Mies siis olen, jo kuusissakymmenissä. Parisuhdemarkkinoilla, joskaan en kovin aktiivisesti. Uusiopoikamies eli eronnut. Myönnän olevani ronkeli, seuraavana muutama syy siihen miksi olen ronkeli.

Ensinnäkin, naisen pitäisi olla sellainen että minun pitäisi tykätä hänestä ja hänen minusta. Uskoakseni tämä on suurin tekijä miksi en ole minkäänlaisessa suhteessa. Kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa. En halua itseäni kahtakymmentä tai kolmeakymmentä vuotta nuorempaa, missikasvoista naista, vaan oma ikäni plusmiinus seitsemän vuotta, tai kymmenen. Monet ikäiseni ihan tavallisen näköiset naiset näyttävät silmissäni vähintäänkin riittävän kauniilta. Hoikkuudella ei ole suurta merkitystä. Tiedän useitakin ikäisiäni naisia jotka ovat mielestäni todella kauniita vaikka heillä on ylipainoa. Jos tykkään jostakin naisesta ei vartalon muoto ole ratkaiseva asia oli lihava, laiha tai siltä väliltä. Ihan tavallinen nainen siis kävisi. Itsekin olen mielestäni ihan tavallinen.

Toinen iso syy sinkkuuteen on varovaisuus. Tiedän että minulla on jotakin menetettävää, jos päätäpahkaa ryntäisin johonkin suhteeseen ja se osoittautuisi pettymykseksi. Se mitä menettäisin on vapauteni. Oltuani pitkänlaisessa avioliitossa osaan arvostaa nykyistä vapauttani aivan eri tavoin kuin ennen. Tiedän että minulla on, kuten jokaisella ihmisellä, omat hyvät ja huonot puoleni. Nyt, ollessani sinkkuna saan olla vapaasti, saan pestä pyykit silloin kuin minusta siltä tuntuu, saan lähteä baariin silloin kuin haluan, saan ottaa nokoset töistä tultuani ihan omaan tahtiini, lämmitän saunan silloin kuin minulle sopii, jne, jne, jne... Nämä kaikki sellaista luksusta mitä parisuhteessa ei välttämättä ole.

Kolmas iso syy liittyy osin edelliseen, eli tiedän pärjääväni vallan mainiosti myös yksikseni. Osa ihmisistä pelkää yksinään oloa, ja siksi etsivät suhdetta paniikinomaisesti. Itse en pelkää yksinäisyyttä, ollakseni niinkin ulospäin suuntautunut kuin olen, pidän hiljaisuudesta ja myös yksin olemisesta. Sen suhteen siis, no broblem...!

Miksi siis etsiä ketään, kun ilmankin pärjää?  No, tokihan kaipaan kosketusta ja seksiä, siinäkin suhteessa olen normaali ihminen. Toisaalta, edesmenneen avioliittoni kokemuksista tiedän että parisuhde ei todellakaan ole mikään tae seksiin tai läheisyyteen. Tiedän myös sen että suurimmalle osalle ikäisistäni naisista lapsenlapset ja ystävättäret ovat ykkösasioita, ja kokevat läheisyyden ja seksin lähinnä negatiivisena, rasittavana velvoitteena jota joutuu parisuhteessa olemisen hintana vastentahtoisesti tekemään. Sellaiseen suhteeseen en todellakaan halua.

Siis, molemminpuolinen tykkääminen, itsellinen ja omillaan toimeen tuleva sekä omiakin harrastuksia omaava nainen, älykäs ja keskustelutaitoinen. Maanläheinen ja rehellinen. Semmoisen jos jostakin löytäisin.  Tuskin löydän.

Toistaiseksi näillä eväillä mennään.

Samoilla ajatuksilla, näillä mennään. Tästä johtuen tiemme tuskin kohtaavat.

T. Se rehellinen ja älykäs nainen.

Me kierrämme toisiamme

niin kuin taivaankappaleet

yhtä ylpeinä, yhtä yksin

ympärillämme ikuinen yö

Kierrämme, kaarramne kunnes linnunratamme risteävät

emme enää yksin, vaan kaksin

ympärillämne ikuinen onnen tähtivyö

Linjat leikkaa toisiaan

joskus vuosia tai joskus shokeeraavan hetken vaan

linjat leikkaa toisiaan

ja viilloista me vuodetaan

sä et sileänä säily, kulta

ennen pitkää sydämesi näyttää iloisesti asutulta

sen aina järki järjestää

mut tää on tieto; jokaisesta kävijästä jälki jää

sä et sileänä säily, rakas

et vaikka lähdet, vaikka käännyt, sä et säily vaikka tulet takas

Mutta, mitä viilloista leikkaavien linjojen, mitä niistä opimme?

Sydämen sivistystä, surujen sumuista suuntaamme

kohti uutta linjaa

Ja palaamme takaisin ikuisen yön uumenista

kiertoradallemme, ryppyinemme, hiljaa

Vierailija
266/1336 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teologi kirjoitti:

Niin, me naiset ymmärrämme sen oikein hyvin. Te miehet vaan ette joko tunnu ymmärtävän, tai sitten pidätte aivan kohtuuttomana sitä, että sama juttu se on naistenkin kohdalla. me naisetkaan emme syty teidän miesten harrastuksista, ammateista tai palkapussista, vaan me sytymme ulkonäöstä - ja toisaalta sen lisäksi myös kyllä kiinnostavasta persoonasta, että siinä mielessä kyllä eroamme teistä miehistä.

Kiitos, kun sanoit totuuden siitä että naisia kiinnostaa lähinnä ulkonäkö ja sen lisäksi persoona. Liian kauan on pidetty yllä myyttiä, että miehen ulkonäkö ei ole naisille se juttu. Vaikka se on se juttu, persoonan lisäksi.

Vierailija
267/1336 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teologi kirjoitti:

Kiitos, kun sanoit totuuden siitä että naisia kiinnostaa lähinnä ulkonäkö ja sen lisäksi persoona. Liian kauan on pidetty yllä myyttiä, että miehen ulkonäkö ei ole naisille se juttu. Vaikka se on se juttu, persoonan lisäksi.

No sellainen tarkennus, että ei ulkonäkö ole "se juttu", vaan ulkonäkö ja persoona yhdessä ovat se kokonaisuus, joka joko kiinnostaa tai sitten ei. Kokonaisuus on "se juttu". Mutta juuri kukaan ei ole väittänytkään, että ulkonäöllä ei olisi mitään merkitystä - tottakai sillä on.

Vierailija
268/1336 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teologi kirjoitti:

Persoona on kuitenkin tärkeämpi kuin ulkonäkö eikä hyvä ulkonäkö ole sama kuin komea ulkonäkö, vaan juuri kyseistä naista miellyttävä ulkonäkö. Jos persoona on syvältä, komeakin mies inhottaa. Eri.

Vierailija
269/1336 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellähän vemputtavat

Vierailija
270/1336 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heitänpä tähän näkökulmani, vaikka olen tuosta ikähaarukasta 40-50 vuotta mennyt  selkeästi yli. Mies siis olen, jo kuusissakymmenissä. Parisuhdemarkkinoilla, joskaan en kovin aktiivisesti. Uusiopoikamies eli eronnut. Myönnän olevani ronkeli, seuraavana muutama syy siihen miksi olen ronkeli.

Ensinnäkin, naisen pitäisi olla sellainen että minun pitäisi tykätä hänestä ja hänen minusta. Uskoakseni tämä on suurin tekijä miksi en ole minkäänlaisessa suhteessa. Kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa. En halua itseäni kahtakymmentä tai kolmeakymmentä vuotta nuorempaa, missikasvoista naista, vaan oma ikäni plusmiinus seitsemän vuotta, tai kymmenen. Monet ikäiseni ihan tavallisen näköiset naiset näyttävät silmissäni vähintäänkin riittävän kauniilta. Hoikkuudella ei ole suurta merkitystä. Tiedän useitakin ikäisiäni naisia jotka ovat mielestäni todella kauniita vaikka heillä on ylipainoa. Jos tykkään jostakin naisesta ei vartalon muoto ole ratkaiseva asia oli lihava, laiha tai siltä väliltä. Ihan tavallinen nainen siis kävisi. Itsekin olen mielestäni ihan tavallinen.

Toinen iso syy sinkkuuteen on varovaisuus. Tiedän että minulla on jotakin menetettävää, jos päätäpahkaa ryntäisin johonkin suhteeseen ja se osoittautuisi pettymykseksi. Se mitä menettäisin on vapauteni. Oltuani pitkänlaisessa avioliitossa osaan arvostaa nykyistä vapauttani aivan eri tavoin kuin ennen. Tiedän että minulla on, kuten jokaisella ihmisellä, omat hyvät ja huonot puoleni. Nyt, ollessani sinkkuna saan olla vapaasti, saan pestä pyykit silloin kuin minusta siltä tuntuu, saan lähteä baariin silloin kuin haluan, saan ottaa nokoset töistä tultuani ihan omaan tahtiini, lämmitän saunan silloin kuin minulle sopii, jne, jne, jne... Nämä kaikki sellaista luksusta mitä parisuhteessa ei välttämättä ole.

Kolmas iso syy liittyy osin edelliseen, eli tiedän pärjääväni vallan mainiosti myös yksikseni. Osa ihmisistä pelkää yksinään oloa, ja siksi etsivät suhdetta paniikinomaisesti. Itse en pelkää yksinäisyyttä, ollakseni niinkin ulospäin suuntautunut kuin olen, pidän hiljaisuudesta ja myös yksin olemisesta. Sen suhteen siis, no broblem...!

Miksi siis etsiä ketään, kun ilmankin pärjää?  No, tokihan kaipaan kosketusta ja seksiä, siinäkin suhteessa olen normaali ihminen. Toisaalta, edesmenneen avioliittoni kokemuksista tiedän että parisuhde ei todellakaan ole mikään tae seksiin tai läheisyyteen. Tiedän myös sen että suurimmalle osalle ikäisistäni naisista lapsenlapset ja ystävättäret ovat ykkösasioita, ja kokevat läheisyyden ja seksin lähinnä negatiivisena, rasittavana velvoitteena jota joutuu parisuhteessa olemisen hintana vastentahtoisesti tekemään. Sellaiseen suhteeseen en todellakaan halua.

Siis, molemminpuolinen tykkääminen, itsellinen ja omillaan toimeen tuleva sekä omiakin harrastuksia omaava nainen, älykäs ja keskustelutaitoinen. Maanläheinen ja rehellinen. Semmoisen jos jostakin löytäisin.  Tuskin löydän.

Me kierrämme toisiamme

yhtä ylpeinä, yhtä yksin

ympärillämme ikuinen yö

Linjat leikkaa toisiaan

linjat leikkaa toisiaan

sen aina järki järjestää

kohti uutta linjaa

Jäi sieluun levottomuus

onko onnellisuus silkka mahdottomuus.

Jäi tuskin muistoakaan

yöhön jäin katkeraan perääs haikailemaan.

Ja laulan sulle aina uudestaan

sä olet keidas erämaassa rakkauden

sä olet eilen, tänään, sä olet huominen

sä olet kaikki mitä ymmärräkään en

sä olet taival joka minut varjosta vie aurinkoon

sä olet siellä

minä täällä oon.

Vierailija
271/1336 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ketjun keskusteluissa suppeat rajat sille, kuka ja millaisella ulkomuodolla täällä telluksella voi parisuhteeseen päätyä!

Kuinka moni teistä on syntynyt Afroditen ja Zeuksen geeneillä? Ei yksikään. Aivan tavis äidin ja isän palikoista teidätkin on koottu, ehkä joku ylisukupolvinen geeni sattunut plokkautumaan ja antamaan esim. täydellisen musiikkikorvan.

Kertoo miehestä/naisesta/ oletetusta paljon, jos ulkonäön perusteella valitaan puoliso koko elämäksi. Siksi jätän nämä ulkonäköplokkaajat aina pois kuvioista.

- lääkäriopiskelija N29

Vierailija
272/1336 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä ketjun keskusteluissa suppeat rajat sille, kuka ja millaisella ulkomuodolla täällä telluksella voi parisuhteeseen päätyä!

Kuinka moni teistä on syntynyt Afroditen ja Zeuksen geeneillä? Ei yksikään. Aivan tavis äidin ja isän palikoista teidätkin on koottu, ehkä joku ylisukupolvinen geeni sattunut plokkautumaan ja antamaan esim. täydellisen musiikkikorvan.

Kertoo miehestä/naisesta/ oletetusta paljon, jos ulkonäön perusteella valitaan puoliso koko elämäksi. Siksi jätän nämä ulkonäköplokkaajat aina pois kuvioista.

- lääkäriopiskelija N29

Lääkäriopiskelijan kannattaisi opiskella ja ymmärtää biologiaa. Elämää kyllä opit kunhan ikää lisää tulee.

Vierailija
273/1336 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- lääkäriopiskelija N29

Lääkäriopiskelijan kannattaisi opiskella ja ymmärtää biologiaa. Elämää kyllä opit kunhan ikää lisää tulee.

Mä olen lääkäriopiskelijan kanssa ihan samoilla linjoilla, vaikka elämää on opittuja ikää jo enemmän. Tosin biologia oli mulla vain sivuaine. N44

Vierailija
274/1336 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me kierrämme toisiamme

yhtä ylpeinä, yhtä yksin

ympärillämme ikuinen yö

Linjat leikkaa toisiaan

linjat leikkaa toisiaan

sen aina järki järjestää

kohti uutta linjaa

Jäi sieluun levottomuus

onko onnellisuus silkka mahdottomuus.

Jäi tuskin muistoakaan

yöhön jäin katkeraan perääs haikailemaan.

Ja laulan sulle aina uudestaan

sä olet keidas erämaassa rakkauden

sä olet eilen, tänään, sä olet huominen

sä olet kaikki mitä ymmärräkään en

sä olet taival joka minut varjosta vie aurinkoon

sä olet siellä

minä täällä oon.

Kaipuu onneen, se levottomuuden idea on!

Kas avaruuden ikuisesta yöstä matka pitkä aurinkoon on

Mutta ken läpi paahteisen erämaan

kulkevi, se onnen lopulta syliinsä sulkevi

Sinä minut, minä sinut

Vierailija
275/1336 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- lääkäriopiskelija N29

Sä voisit opiskella kielenkäytön retoriikkaa ja genetiikan periytymistä kun et tuota lääkäriopiskelijan tekstiä ymmärtänyt retorisena.

Vierailija
276/1336 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on viimeinen väri tukassa ja yrität komeita hopeakettuja niin itkuhan siinä tulee.

Ootko kattonu oman tasoista seuraa? Semmosia löytyy naisille helposti ihan joka ikäluokasta. 

Vierailija
277/1336 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole yhtään nirso, riittää että nainen on hoikka ja iältään 17-32v. Jos on ruma naama niin voi aina ottaa takaapäin.

M56

Vierailija
278/1336 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea koko ketjua, mutta tuolla iällä varustettuna voin sanoa, että kyllä olisin todella nirso kumppanin suhteen.

Enkä oikein jaksa uskoa, että ketään löytäisinkään tämän takia.

Ainoa vaihtoehto olisi olla yksin, mikä on tietysti ok, ainakin parempi kuin tyytyminen.

Vierailija
279/1336 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole yhtään nirso, riittää että nainen on hoikka ja iältään 17-32v. Jos on ruma naama niin voi aina ottaa takaapäin.

M56

Mä en ottais noin tyhmää 56 v setää edes takaapäin. Etupuolen rumaa ja pientä lerppamunaa en edes huomais kaljamahan alta

N21

Vierailija
280/1336 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M56

Mä en ottais noin tyhmää 56 v setää edes takaapäin. Etupuolen rumaa ja pientä lerppamunaa en edes huomais kaljamahan alta

N21

Olet sen ikäinen, että veikkaan jos setelinippua heiluttelisi niin voisi lerpallakin läpsytellä poskille.

Kehuisit vain.