Hyviä naisia on oikeasti aika vähän
Monesti täällä saa lukea kun miehissä on puutteita, mutta sama pätee myös naisiin. Missä vika?
Deittiäpit pullollaan naisia, joilla ei elämänhallinta millään lailla kondiksessa. Juopottelijoita, irtosuhteilijoita, rahan kanssa holtittomia ja muita ikuisia lapsia.
Miten voi olla, että melkein nelikymppinen nainen ei vielä tiedä haluaako lapsia vai ei?
Mistä johtuu ettei aikuinen ihminen osaa pitää terveydestään huolta?
Miksi kolmekymppinen ei vieläkään osaa hallita omaa talouttaan?
Kuinka ei aikuisella ihmisellä ole unirytmi jotenkin edes kunnossa?
Ja kyllä, samoja ongelmia myös miehissä.
Kommentit (192)
Luulen, että niiden nk. "hyvien" naisten tai miesten ei tarvitse etsiä seuraa Tinderistä tai muista deittisovelluksista, joten ei välttämättä kannata perustaa näkemystään ihmisryhmästä noin kapeaan otantaan.
Lisäksi;
"Miten voi olla, että melkein nelikymppinen nainen ei vielä tiedä haluaako lapsia vai ei?"
Jos ei ole sattunut vielä hyvää kumppania kohdalle, niin ehkä ei ole sitten vakavasti harkinnut lasten hankkimista. Mä olen 32 vuotias enkä "tiedä" haluanko lapsia, koska olen nyt yksin ja edellinen suhteeni (joka kesti 10 vuotta) oli miehen kanssa, joka ei lapsia halunnut. Joten en ole hirveästi miettinyt lasten hankkimista, kun ei ole ollut ajankohtaista. En kuitenkaan ole suorilta tyrmännyt ajatusta, joten voisin kyllä harkita asiaa jos löytäisin miehen, joka lapsia haluaa.
"Kuinka ei aikuisella ihmisellä ole unirytmi jotenkin edes kunnossa?"
En tiedä miten unirytmi korreloi ihmisen hyvyyden tai huonouden kanssa, mutta meillä on paljon vuorotöitä tekeviä ihmisiä, joiden unirytmi voi poiketa siitä mitä pidetään normaalina. Lisäksi on ihmisiä, joilla on erilaisia unihäiriöitä, jotka eivät liity paheellisiin elämäntapoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi juuri SINUN tulisi saada naisten kerma?
Mulla on hyvä koulutus, hyvä työ, tuottava sivutoiminen yritys, raha-asiat kunnossa, omistusasunto, ok geenit, urheilen paljon, enkä oo ihan täysi idiootti. Pidän huolta itsestäni, kavereistani ja perheestä.
Onko liikaa vaatia että nainen osaisi pitää itsensä ja elämänsä jotenkin edes kunnossa? Omasta näkökulmasta nämä on minimi ja se rima ei ole edes hirveän korkea. Ei tosiaan puhuta mistään "kermasta".
Etsit siis vapaaehtoisesti lapsetonta naista. Kyllä niitä on, mutta vähemmän mitä lapsia haluavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me hyvät naiset ei roikutakaan noissa. T. yliopisto-opiskelija
Se että opiskelet yli opistossa ei tee sinusta hyvää naista. Jos opiskelet esim kauppa -tai oikeustiedettä niin päinvastoin se huonontaa arvoasi miesten silmissä. Miehet ei halua kylmiä boss leidejä, joiden silmissä äitiys haittaa ura -ja palkkakehitystä. Mielummin pullan tuoksuisia hoitajia, floristeja, alakouluopettajia, päiväkoti tätejä, lastentautilääkäreitä, eläinlääkäreitä ja muita lempeitä naisia. Vaikka näitäkin aloja voii yliiopsitossa lukea
Ongelmasi on ihmisten lokerointi ja jyrkät ennakkoluulot. Siksi et löydä ketään. Voisitko olla autisti, kun olet noin kaavoihin kangistunut?
Hyvät naiset nauttii seksistä, ja niitä on vähän.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että niiden nk. "hyvien" naisten tai miesten ei tarvitse etsiä seuraa Tinderistä tai muista deittisovelluksista, joten ei välttämättä kannata perustaa näkemystään ihmisryhmästä noin kapeaan otantaan.
Lisäksi;
"Miten voi olla, että melkein nelikymppinen nainen ei vielä tiedä haluaako lapsia vai ei?"
Jos ei ole sattunut vielä hyvää kumppania kohdalle, niin ehkä ei ole sitten vakavasti harkinnut lasten hankkimista. Mä olen 32 vuotias enkä "tiedä" haluanko lapsia, koska olen nyt yksin ja edellinen suhteeni (joka kesti 10 vuotta) oli miehen kanssa, joka ei lapsia halunnut. Joten en ole hirveästi miettinyt lasten hankkimista, kun ei ole ollut ajankohtaista. En kuitenkaan ole suorilta tyrmännyt ajatusta, joten voisin kyllä harkita asiaa jos löytäisin miehen, joka lapsia haluaa.
"Kuinka ei aikuisella ihmisellä ole unirytmi jotenkin edes kunnossa?"
En tiedä miten unirytmi korreloi ihmisen hyvyyden tai huonouden kanssa, mutta meillä on paljon vuorotöitä tekeviä ihmisiä, joiden unirytmi voi poiketa siitä mitä pidetään normaalina. Lisäksi on ihmisiä, joilla on erilaisia unihäiriöitä, jotka eivät liity paheellisiin elämäntapoihin.
Tämä x 1000. Itse edustan juuri noita ihmisiä, jotka eivät ole lapsenteosta ihan varmoja (maailmantilan takia esimerkiksi) ja unirytmini on juuri vuorotyön takia aivan mitä sattuu mutta elämänhallintani on silti mielestäni ihan ok. Ei kaikki ole niin mustavalkoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että opiskelet yli opistossa ei tee sinusta hyvää naista. Jos opiskelet esim kauppa -tai oikeustiedettä niin päinvastoin se huonontaa arvoasi miesten silmissä. Miehet ei halua kylmiä boss leidejä, joiden silmissä äitiys haittaa ura -ja palkkakehitystä. Mielummin pullan tuoksuisia hoitajia, floristeja, alakouluopettajia, päiväkoti tätejä, lastentautilääkäreitä, eläinlääkäreitä ja muita lempeitä naisia. Vaikka näitäkin aloja voii yliiopsitossa lukea
Ongelmasi on ihmisten lokerointi ja jyrkät ennakkoluulot. Siksi et löydä ketään. Voisitko olla autisti, kun olet noin kaavoihin kangistunut?
Se on itse, joka toisia haukkuu. Eli haukkumalla minua autistiksi sinusta itsestä tulee autisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hyvä koulutus, hyvä työ, tuottava sivutoiminen yritys, raha-asiat kunnossa, omistusasunto, ok geenit, urheilen paljon, enkä oo ihan täysi idiootti. Pidän huolta itsestäni, kavereistani ja perheestä.
Onko liikaa vaatia että nainen osaisi pitää itsensä ja elämänsä jotenkin edes kunnossa? Omasta näkökulmasta nämä on minimi ja se rima ei ole edes hirveän korkea. Ei tosiaan puhuta mistään "kermasta".
Minullakin on nuo (ihan perussettiä), sen lisäksi hyvä puoliso. Emme tavanneet netissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et osaa edes yhdyssanoja, joten vähän turha haaveilla lääkäristä tai opettajasta vaimona. Olet erikoinen ja siksi et löydä ketään.
En ikimaailmassa menisi mihinkään deitti-appiin. No ehkä, jos olisi sellainen todella tarkasti kohdennettu asiallinen appi. Mielummin sellainen, minne pääsisi vain jonkun haastattelun kautta ja vaikka se haastattelija laatisi sen ilmoituksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kantsii miettii missä on puutteita, kun sua ei ole jo markkinoilta varattu? Empatiassa? Luonteen puolella?
Siis tottakai saat pitää omat kriteerisi missä hyvältä tuntuu, mutta rehellisesti, missä vika? Voi olla toki myös ihan tuurista kiinni, ei välttämättä sussa.
Mitä muuten tarkoitat, et pidät huolta perheestä? Sulla on jo lapsi? Miksi et oo sen äidin kanssa yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hoh hoijaa. Stereotypiat huipussaan. Paperinukellako leikit?
Vierailija kirjoitti:
En ikimaailmassa menisi mihinkään deitti-appiin. No ehkä, jos olisi sellainen todella tarkasti kohdennettu asiallinen appi. Mielummin sellainen, minne pääsisi vain jonkun haastattelun kautta ja vaikka se haastattelija laatisi sen ilmoituksen.
Sivustolla on alle 200k tienaajien ryhmä. Jäsenten taustat tarkistetaan ja onnenonkijat voi ilmiantaa.
https://www.millionairematch.com/
Vierailija kirjoitti:
Melkein 40-kymppinen opiskelija ei tiedä haluaako lapsia???
Vierailija kirjoitti:
En minäkään.
Vierailija kirjoitti:
Hyvät naiset nauttii seksistä, ja niitä on vähän.
Tarkentaisin, että seksistä nauttivia naisia on kyllä paljon, mutta pelkästä naimisesta nauttivia naisia selvästi vähemmän.
Sinänsä harmi, koska itse olen yhdyntäkeskeinen ja nautin alkukantaisesta seksistä, enkä mistään temppuilusta.
Minulla on kaksisuuntainen mielialahäiriö tyyppi 2.
- Töitä on ja pidän työstäni
- Talous kunnossa
- Omistusasunto on
- Lapsiasia on ollut selvä jo 15 vuotta
- Urheilen paljon
- Syön itse laittamaani terveellistä ruokaa
- Olen pienestä onnellinen eli yleensä hyvällä tuulella
- Pyrin nukkumaan mahdollisimman paljon
- En polta ja käytän alkoholia harvoin
Nainen
Monilla on se ongelmallinen ajatuskela, että vain jos tienaat hyvin olet täysi kymppi ihmisenä. Oman deittailukokemukseni mukaan parhaiten tienaavat miehet ovat olleet omahyväisimpiä ja "mulkuimpia", miksi haluaisin sellaisen kanssa yhteen? Nyt varmasti joku mies kiirehtii heti korjaamaan, että naisethan haluavat ihan oikeasti mieheltä vain rahaa mutta kun eihän se ihan niinkään mene.
Hyviä miehiä ei ole ollenkaan :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä luulet, että lääkäreillä on aikaa olla pullantuoksuisia kodinhengettäriä? Opettele itse leipomaan pullaa.
Kun lääkäri tulee töistä kotiin, voi hän vaikka leipoa pullaa. Tai viedä lapset puistoon tai mitä hyvänsä.
Kun juristi/kylteri nainen tulee töistä kotiin, työt jatkuu vielä etänä pari tuntia. Sitten alkaa seuraavalle päivälle "pitchauksien" ja "spiikkien" harjoittelu. Ja miestä tarvitaan tähän mukaan "sparraajaksi" joten hänkään ei voi rentoutua. Sitten tehdään vielä mindfullness harjoituksia pari tuntia ja tarkistetaan pörssikursseja ja linkedinniä ennen nukkumaan menoa. Koskaan ei kerkeä perheen kanssa tehdä mitään koska aina on verkostoitumis lounaita ja seminaareja tai jotain bisnes tapaamisia.
Ei kylmät uraputki naiset sovi muille kuin kylmille uraputki miehille. Lempeät lääkärinaiset taas sopivat kaikille
Sinä luulet, että lääkäreillä on aikaa olla pullantuoksuisia kodinhengettäriä? Opettele itse leipomaan pullaa.