Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos nainen lähestyy miestä, niin

Vierailija
09.07.2023 |

saa kokemukseni mukaan miehen, jota ei kiinnosta. Moni mies alkaa suhteeseen ihan kenen tahansa heitä lähestyvän kanssa, viehättipä tämä heitä tai ei. Näin päätyy suhteessa itsestäänselvyydeksi. Kun odottaa miehen lähestymistä, niin se mies on edes jollakin tavalla valinnut naisen muiden joukosta ja kiinnostunut. Ajatuksia?

Kommentit (132)

Vierailija
81/132 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla se on riski miehelle että nainen on vain rahan perässä oleva hyväksi käyttäjä jolla ei ole aikomustakaan rakentaa suhdetta vaan tavoite on käyttää taloudellisesti hyväksi siihen asti kun löytää rikkaamman niin herää vain kysymys että eikä naiset välitä miehen riskeistä vai miksi niillä ei ole merkitystä mutta naisten riskit on poistettava?

Vierailija
82/132 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen on parempi lähestyä, sellaista naista, joka näyttää sanattomasti että on ok lähestyä.

Älä anna nimeäsi vaan kysy naisen nimeä. Kiinnostunut nainen tekee vastakysymyksen nimestäsi.

Jos nainen EI kysy nimeäsi, häntä ei kiinnosta tarpeeksi tutustua sinuun.

Silloin toivotat hyvät illan jatkot ja suoriudut hoitamaan omia asioitasi.

Pelit pois. Tarvitsee olla vain oma aito itsensä; pyri olemaan niin aito kun voit, silloin

havaitset myös sen, jos mahdollinen kumppanisi on feikki. 

Aito ja feikki ihminen jättävät kukin omat lajityypilliset merkkinsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/132 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet miehet eivät vaan uskalla lähestyä vaikka nainen kiinnostaisi. Se on joku vanha uskomus, että jos mies on kiinnostunut hän AINA tekee aloitteen.

Jos mies ei "uskalla" niin mitäs nainen myöhemmin sillä miehellä tekisi? 

Miehen pitää olla sosiaalinen, ulospäin suuntautunut, supliikki pelimies joka kuitenkin luopuu näistä ominaisuuksista Sen Oikean (tm) tavatessaan.

Vähän sama kuin se miesten toivoma neitsyt-nymfomaani joka osaa kaikki temput.

Vierailija
84/132 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalla tavalla se on riski miehelle että nainen on vain rahan perässä oleva hyväksi käyttäjä jolla ei ole aikomustakaan rakentaa suhdetta vaan tavoite on käyttää taloudellisesti hyväksi siihen asti kun löytää rikkaamman niin herää vain kysymys että eikä naiset välitä miehen riskeistä vai miksi niillä ei ole merkitystä mutta naisten riskit on poistettava?

Oletko siis rikas? Jos olet rikas, kannattaa treffailla muita rikkaita, niin ei tule tuota ongelmaa.

Vai oletko kuitenkin se tyypillinen alle keskituloinen tarvis, joka kuvittelee että joku olisi hänen senttiensä perässä. Näitähän nämä aina on, joku parin tonnin kuukausipalkkalainen kuvittelee että joku haluaa hänen roponsa.

Vierailija
85/132 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on omakin kokemukseni aloitteita tekevänä naisena. Itse lähestyessä pääsee tilanteeseen, jossa mies miettii kelpuuttaako kun nyt on naista helposti tyrkyllä. Ei sitä, onko tuo nainen niin upea että se on pakko saada vaikka joutuisi pistämään kaikkensa peliin. Nämä ovat aivan toisen tason kiinnostuksen asteita.

Tämä on minun kokemukseni aloitteita tekevänä miehenä. Naista ei kiinnosta, jos minä teen aloitteen. Simple as that.

Vierailija
86/132 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse jouduin loismiehen uhriksi. Ei ainoastaan loisinut lompakolla vaan myös kotitöissä.

Vierailija
87/132 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dracula kirjoitti:

Miehen on parempi lähestyä, sellaista naista, joka näyttää sanattomasti että on ok lähestyä.

Älä anna nimeäsi vaan kysy naisen nimeä. Kiinnostunut nainen tekee vastakysymyksen nimestäsi.

Pelit pois. Tarvitsee olla vain oma aito itsensä; pyri olemaan niin aito kun voit, silloin

Kuinka moni parisuhde on alkanut viimeisen kymmenen vuoden aikana tällä tavalla, että nainen on antanut sanattoman viestin ja mies on tämän vuoksi rohkeasti lähestynyt naista? Ja kaikki tämä vielä siten, ettei mies ole ymmärtänyt väärin näitä signaaleja. Itse en ole kuullut yksistäkään treffeistä, jotka olisivat syntyneet tällä tavalla. Saatika suhteesta.

Vierailija
88/132 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut tilaisuuksia pariutua, mutta mä oon jotenkin ollut sulkeutunut niissä tilaisuuksissa, joissa nainen on osoittanut muhun kiinnostusta, että täysin ap:n väite ei pidä paikkaansa. Viimeksikin oli liian kiusallinen tilanne miksi en antanut naiselle tilaisuutta tutustua muhun. Se oli harmittava tilanne, kun se nainen viehätti minua.

M30

Nämä on hankalia juttuja. Toisaalta sanotaan, että mies kyllä itse lähestyy jos sitä kiinnostaa, mutta kuitenkin tiedän, että ne rohkeat aloitteentekijät on usein naistenmiehiä ja siksi rohkeita. Kumminkin haluaisin miehen, joka ei ole naistenmies. Ap

Tää on niin totta.

Olen samaa mieltä, että haluaisin miehen joka osoittaa ensin minuun mielenkiintoa.

Tämä jo siksikin että olen todella huono (ehkä ujokin) näyttämään kenellekään kiinnostustäni. Kun mies osoittaa kiinnostuksen ensin, vastaan siihen kyllä jos olen samaa mieltä.

Toisaalta injoan niitä "naistennaurattaja" miehiä joilla on 13 naista tusinassa ja yrittävät pokata jokaista vain kohottaakseen omaa heikkoa itsetuntoa.

Vierailija
89/132 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dracula kirjoitti:

"Ole oma itsesi" on tuo naisten kliseinen klassikko, joka ei kerro miehelle yhtään mitään. Monella meistä ei ole hajuakaan, keitä oikeasti olemme. Olemme vain eri uskomusten vankeja, joita muut ihmiset ovat meistä kertoneet. Sitten olemme alkaneet lopulta uskoa, että olemme tällaisia. Harva ihminen on aito ja tietää todella, kuka on.

Vierailija
90/132 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet miehet eivät vaan uskalla lähestyä vaikka nainen kiinnostaisi. Se on joku vanha uskomus, että jos mies on kiinnostunut hän AINA tekee aloitteen.

Tällä palstalla on todettu monta kertaa nämä asiat miehen lähestymiseen liittyen:

- Ei ole ok lähestyä naista ulkonäön perusteella. Miehen täytyy tuntea nainen entuudestaan

- Mies ei saa lähestyä naista, jos nainen ei ole antanut signaalia lähestymiselle.

- Lähestymistä ei saa tehdä niissä paikoissa, missä nainen ei ole varta vasten etsimässä seuraa. Naiset eivät ole kuitenkaan eritelleet, mitä nämä paikat ovat. Ilmeisesti kyseessä on kuitenkin baari ja Tinder.

Ekan ja vikan kohdan olet keksinyt itse. Keskimmäinen on kaiken ydin. Älä lähesty, jos mitään kannustavaa signaalia ei tule. Esim itse istun pubin nurkassa naama kiinni kirjassa/luurissa/tabletissa ja mies tulee norkoilemaan pöydän viereen. En nosta edes katsetta. Take a fucking hint, älä edes yritä.

Vierailija
91/132 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut tilaisuuksia pariutua, mutta mä oon jotenkin ollut sulkeutunut niissä tilaisuuksissa, joissa nainen on osoittanut muhun kiinnostusta, että täysin ap:n väite ei pidä paikkaansa. Viimeksikin oli liian kiusallinen tilanne miksi en antanut naiselle tilaisuutta tutustua muhun. Se oli harmittava tilanne, kun se nainen viehätti minua.

M30

Nämä on hankalia juttuja. Toisaalta sanotaan, että mies kyllä itse lähestyy jos sitä kiinnostaa, mutta kuitenkin tiedän, että ne rohkeat aloitteentekijät on usein naistenmiehiä ja siksi rohkeita. Kumminkin haluaisin miehen, joka ei ole naistenmies. Ap

Tää on niin totta.

Olen samaa mieltä, että haluaisin miehen joka osoittaa ensin minuun mielenkiintoa.

Tämä jo siksikin että olen todella huono (ehkä ujokin) näyttämään kenellekään kiinnostustäni. Kun mies osoittaa kiinnostuksen ensin, vastaan siihen kyllä jos olen samaa mieltä.

Toisaalta injoan niitä "naistennaurattaja" miehiä joilla on 13 naista tusinassa ja yrittävät pokata jokaista vain kohottaakseen omaa heikkoa itsetuntoa.

No jos sinua lähestyy nykyään selvin päin joku suomalainen mies keskellä kirkasta päivää, niin voit olla varma, että hän joko harjoittelee naisten iskemistä, tai on todella kokenut jo valmiiksi tässä hommassa. Normaalilla suomalaisella miehellä on selvinpäin sen tason estot päällä, ettei tulisi mieleenkään lähestyä vieraita naisia, vaikka kuinka kiinnostaisi.

Vierailija
92/132 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla on todettu monta kertaa nämä asiat miehen lähestymiseen liittyen:

- Ei ole ok lähestyä naista ulkonäön perusteella. Miehen täytyy tuntea nainen entuudestaan

- Mies ei saa lähestyä naista, jos nainen ei ole antanut signaalia lähestymiselle.

- Lähestymistä ei saa tehdä niissä paikoissa, missä nainen ei ole varta vasten etsimässä seuraa. Naiset eivät ole kuitenkaan eritelleet, mitä nämä paikat ovat. Ilmeisesti kyseessä on kuitenkin baari ja Tinder.

Ekan ja vikan kohdan olet keksinyt itse. Keskimmäinen on kaiken ydin. Älä lähesty, jos mitään kannustavaa signaalia ei tule. Esim itse istun pubin nurkassa naama kiinni kirjassa/luurissa/tabletissa ja mies tulee norkoilemaan pöydän viereen. En nosta edes katsetta. Take a fucking hint, älä edes yritä.

Take a fucking hint: en tässä iässä istu missään pubissa ja lähestyä ylipäätään naisia. Jos nainen on kinnostunut, niin nainen lähestyy minua.

Vierailija
93/132 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on omakin kokemukseni aloitteita tekevänä naisena. Itse lähestyessä pääsee tilanteeseen, jossa mies miettii kelpuuttaako kun nyt on naista helposti tyrkyllä. Ei sitä, onko tuo nainen niin upea että se on pakko saada vaikka joutuisi pistämään kaikkensa peliin. Nämä ovat aivan toisen tason kiinnostuksen asteita.

Tämä on minun kokemukseni aloitteita tekevänä miehenä. Naista ei kiinnosta, jos minä teen aloitteen. Simple as that.

Älä ole lapsellinen. Halusit tai et, meidän kulttuurissa on tavallisempaa että mies tekee aloitteen. Sitä taustaa vasten naisen haluttomuus tehdä aloitetta ei viesti kiinnostuksen puutetta yhtä vahvasti kuin miehen. Toki yksittäistapauksia on molempiin suuntiin.

Ja huom minä en siis sano, että aloitteet kuuluisi miehelle. Vaan sitä, että aloitteen tekemättä jättäminen merkitsee keskimäärin eri asioita eri sukupuolille.

Vierailija
94/132 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko siis rikas? Jos olet rikas, kannattaa treffailla muita rikkaita, niin ei tule tuota ongelmaa.

Vai oletko kuitenkin se tyypillinen alle keskituloinen tarvis, joka kuvittelee että joku olisi hänen senttiensä perässä. Näitähän nämä aina on, joku parin tonnin kuukausipalkkalainen kuvittelee että joku haluaa hänen roponsa.

Käyhälle lähihoitajalle se insinöörin tuoma varallisuus on paljon enemmän kuin mitä hän toisen lähärin kanssa saisi koskaan aikaiseksi.

Vierailija
95/132 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dracula kirjoitti:

Kuinka moni parisuhde on alkanut viimeisen kymmenen vuoden aikana tällä tavalla, että nainen on antanut sanattoman viestin ja mies on tämän vuoksi rohkeasti lähestynyt naista? Ja kaikki tämä vielä siten, ettei mies ole ymmärtänyt väärin näitä signaaleja. Itse en ole kuullut yksistäkään treffeistä, jotka olisivat syntyneet tällä tavalla. Saatika suhteesta.

Vakuutan ettei kovin moni. Jos se olisi tavanomaista, kaikki tietäisivät siitä.

Vierailija
96/132 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ole lapsellinen. Halusit tai et, meidän kulttuurissa on tavallisempaa että mies tekee aloitteen. Sitä taustaa vasten naisen haluttomuus tehdä aloitetta ei viesti kiinnostuksen puutetta yhtä vahvasti kuin miehen. Toki yksittäistapauksia on molempiin suuntiin.

Ja huom minä en siis sano, että aloitteet kuuluisi miehelle. Vaan sitä, että aloitteen tekemättä jättäminen merkitsee keskimäärin eri asioita eri sukupuolille.

Selvä asia. Meidän kulttuurissa on myös tavallisempaa, että vaimoksi kelpaavalla naisella ei ole taustallaan lukusia seksikokemuksia. Mutta onneksi nykyään tuokaan ei pidä paikkaansa, kuten ei myöskään se, ettei naiset tekisi lähestymisiä. Itse olin kuuden vuoden parisuhteessa, kun nainen teki lähes kaikki aloitteet. Suhde oli hyvä naisen aloitteesta huolimatta, vaikka päättyikin luonnolliseen tapaan.

Vierailija
97/132 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Seuraavaksi alan etsiä lapselleni isää ja olenkin ajatellut, että miehen täytyy tehdä ratkaiseva askel minun suuntaani, jotta voi syntyä suhde, joka johtaa perheen perustamiseen.

Haet lapsellesi isää...

Et hae kumppania itsellesi?

Lapsi ei ole yhteinen?

Ei kommentteja naisilta. Eipä yllätä

Vierailija
98/132 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen lähestyessä naista takaapäin nainen tietää, että silloin on tosi kysymyksessä.

Vierailija
99/132 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen lähestyy miestä, niin saa kokemukseni mukaan miehen, jota ei kiinnosta.

Eikö tämä sitten pidä paikkansa toisin päin myös, että jos mies lähestyy naista josta hän on kiinnostunut, mies saa naisen joka ei ole kiinnostunut hänestä?

Ei. Nainen ei ajattele että onpa ruma läski, mutta kun ei tässä just nyt muutakaan ole tarjolla niin voihan tuota käyttää sen aikaa että parempi löytyy, jos löytyy.

Että saapahan seksiä ja jonkun tekemään kotityöt.

Naisillahan piti olla kaikilla palstankin mukaan sata miestä jonossa, miksi se kenet tahansa ottaisi hukkaamaan aikaansa... Ja siinä saisi vain huonompaa mainetta hoitoja keräillessään.

Vierailija
100/132 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dracula kirjoitti:

"Ole oma itsesi" on tuo naisten kliseinen klassikko, joka ei kerro miehelle yhtään mitään. Monella meistä ei ole hajuakaan, keitä oikeasti olemme. Olemme vain eri uskomusten vankeja, joita muut ihmiset ovat meistä kertoneet. Sitten olemme alkaneet lopulta uskoa, että olemme tällaisia. Harva ihminen on aito ja tietää todella, kuka on.

Ihmiset ovat kiinnostavia. Itsetuntemus on kaiken perusta. Jos aloitat tutkimaan sisäistä maailmaasi, parempi että viet prosessin loppuun. Tarvitset rohkeutta.