Jos nainen lähestyy miestä, niin
saa kokemukseni mukaan miehen, jota ei kiinnosta. Moni mies alkaa suhteeseen ihan kenen tahansa heitä lähestyvän kanssa, viehättipä tämä heitä tai ei. Näin päätyy suhteessa itsestäänselvyydeksi. Kun odottaa miehen lähestymistä, niin se mies on edes jollakin tavalla valinnut naisen muiden joukosta ja kiinnostunut. Ajatuksia?
Kommentit (132)
Vierailija kirjoitti:
Ajatuksia?
Jos mies lähestyy, hän saa naisen jota ei kiinnosta mies itsessään, vaan ainoastaan jokin mitä nainen katsoo miehen tarjoavan. Se voi olla suoraan varallisuus, tai sitten se voi olla tie paremmalle urapolulle. Joillekin se on jopa pelkkä lapsi ja sitä kautta miehen rahat.
Mies ei ole edes itsestäänselvyys, mies on hyödyke naiselle.
Uusia ajatuksia? T. Allu
Vierailija kirjoitti:
Dracula kirjoitti:
Miehen on parempi lähestyä, sellaista naista, joka näyttää sanattomasti että on ok lähestyä.
Älä anna nimeäsi vaan kysy naisen nimeä. Kiinnostunut nainen tekee vastakysymyksen nimestäsi.
Jos nainen EI kysy nimeäsi, häntä ei kiinnosta tarpeeksi tutustua sinuun.
Silloin toivotat hyvät illan jatkot ja suoriudut hoitamaan omia asioitasi.
Pelit pois. Tarvitsee olla vain oma aito itsensä; pyri olemaan niin aito kun voit, silloin
havaitset myös sen, jos mahdollinen kumppanisi on feikki.
Aito ja feikki ihminen jättävät kukin omat lajityypilliset merkkinsä.
"Ole oma itsesi" on tuo naisten kliseinen klassikko, joka ei kerro miehelle yhtään mitään. Monella meistä ei ole hajuakaan, keitä oikeasti olemme. Olemme vain eri uskomusten vankeja, joita muut ihmiset ovat meistä kertoneet. Sitten olemme alkaneet lopulta uskoa, että olemme tällaisia. Harva ihminen on aito ja tietää todella, kuka on.
Piti lukea useaan kertaan tämä kommentti. Olen lukenut tuon ohjeen muodossa: tule ensin sellaiseksi tyypiksi, joka on mielenkiintoinen ja tajuaa jostain jotain, ja ole sitten oma itsesi. Ihan ilman kieltä poskessa, sehän on upeaa, jos ihminen todella tuntee itsensä ja jopa ymmärtää itseään, toisia ja maailmaa. En minä sano, että se on helppo rasti, mutta todellakin vaivan arvoista. Ja tällaisessa ihmisessä on omanlaistaan vetovoimaa. Luovilta ihmisiltä tulee varmaan melkein itsestään se omana itsenään oleminen, muilla se taitaa edellyttää ensin sellaista luopumista hajuttomuudesta ja mauttomuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatuksia?
Jos mies lähestyy, hän saa naisen jota ei kiinnosta mies itsessään, vaan ainoastaan jokin mitä nainen katsoo miehen tarjoavan. Se voi olla suoraan varallisuus, tai sitten se voi olla tie paremmalle urapolulle. Joillekin se on jopa pelkkä lapsi ja sitä kautta miehen rahat.
Mies ei ole edes itsestäänselvyys, mies on hyödyke naiselle.
Uusia ajatuksia? T. Allu
Jos ajatellaan, että ihana, mukava mies jonka kanssa viettää aikaa ja jakaa elämänsä asioita on hyödyke, niin okei.
Jos nainen lähestyy miestä niin kokemus on 99% varmasti positiivinen. Miehet ei reagoi kuten naiset, eivät sanaakaan sanomatta käännä selkää tai poistu paikalta, eivät naura ivallisesti päin naamaa, eivät vittuile että aloituksesi oli korni vaan juttelevat sinulle ystävällisesti. Sen lisäksi miehen kaverit ei cockblokkaa eivätkä yritä huonontaa mahdollisuuksiasi. Eli ihan päinvastoin kuin jos mies lähestyy naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samalla tavalla se on riski miehelle että nainen on vain rahan perässä oleva hyväksi käyttäjä jolla ei ole aikomustakaan rakentaa suhdetta vaan tavoite on käyttää taloudellisesti hyväksi siihen asti kun löytää rikkaamman niin herää vain kysymys että eikä naiset välitä miehen riskeistä vai miksi niillä ei ole merkitystä mutta naisten riskit on poistettava?
Oletko siis rikas? Jos olet rikas, kannattaa treffailla muita rikkaita, niin ei tule tuota ongelmaa.
Vai oletko kuitenkin se tyypillinen alle keskituloinen tarvis, joka kuvittelee että joku olisi hänen senttiensä perässä. Näitähän nämä aina on, joku parin tonnin kuukausipalkkalainen kuvittelee että joku haluaa hänen roponsa.
Käyhälle lähihoitajalle se insinöörin tuoma varallisuus on paljon enemmän kuin mitä hän toisen lähärin kanssa saisi koskaan aikaiseksi.
Jos insinööri haluaa hyväpalkkaisen puolison, hänen kannattaa sitten etsiä hyväpalkkainen puoliso, eikä alkaa riiaamaan lähihoitajan kanssa. Eikö se ole ihan riittävä ratkaisu, eli jos joku nainen tekee aloitteen, niin antaa pakit jos naisen palkkataso ei ole tarpeeksi korkea? Sen sijaan että alkaisi miettiä onko tuo naikkonen nyt sen 3500e/kk insinöörinpalkan perään.
Meinaat että insille maksetaan sama kuin hoitsuille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena en osaa kuvitella, että alkaisin suhteilemaan miehen kanssa, joka ei kiinnostaisi. Vaikeaa käsittää, miksi miehet toimivat toisin.
Siksi, koska useille miehille kelpaa seksi, seura ja kotityöt vähän epäkiinnostavaltakin naiselta. Nainen voi esim olla nätti mutta miehen mielestä tylsä = kelpaa seksiin. Tai liian paksu mutta ihan hauska = kelpaa tekemään ruokaa ja seksiinkin paremman puutteessa.
Se tässä onkin ero, että hyvin harva nainen ottaa "paremman puutteessa" miestä, vaan on mieluummin kokonaan ilman. Syynä esim se, että useimmille miehille seksi kuin seksi antaa orgasmin, toisin kuin naisille, eli se paremman puutteessakin saatu seksi on miehelle useammin silti tyydyttävää ja parempaa kuin olla ilman. Kun taas naiselle keskivertoseksi on vain raskaus- ja tautiriski, eikä siitä saa mitään.
Mällíränni selittämässä miesten puolesta mitä miehet tekee ja haluaa.
Klassikko
Lähestyn naista jos haluan seksiä. Vakavaan suhteeseen haluan naisen joka lähestyy minua eli osaa olla aloitteellinen ja on aidosti minusta kiinnostunut. Iskettävinä olevien pelimiestenpatjojen kanssa en halua mitään vakavampaa.
M38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin pitkään todella passiivinen näissä asioissa. Juurikin ajattelin että haluan miehen joka todella haluaa mut. Ongelma oli sitten se että itse en koskaan halunnut kyseisiä miehiä samalla tavalla. Sitten päätin heittäytyä. Kun vastaan tuli mies joka kiinnosti todella, ensimmäistä kertaa ikinä en pitänyt ajatuksiani salassa. En odottanut liehittelyä, en ollut passiivinen, kerroin avoimesti ja aidosti kaiken. Ja ehkä jopa yllätyksekseni se ei karkottanutkaan miestä vaan päinvastoin. Okei, se myönnettäköön että ihan ensimmäinen aloite tuli hänen puoleltaan mutta sen jälkeen oltiin molemmat yhtä aktiivisia. Ensimmäistä kertaa sain miehen jonka kanssa minä haluan olla yhtä paljon kuin mies mun kanssa. En tiennyt että tällaista tunnetta voi edes olla!
Eli sinäkö teit aloitteen mutta et sitten tehnytkään? Tosi vitsikästä.
Naiset tekevät aloitteen kun antavat eleillään miehelle luvan lähestyä
Näin se on kouluissa ja kaupoissa. Nainen elellään näyttää vihreätä valoa, mutta todella harvoin jos koskaan nainen uskaltaa tulla juttelemaan miehelle.
En tiedä, kuinka monella miehellä näistä signaaleista on tulosta tuottavaa kokemusta, mutta itse en ole koskaan tällaisia naisen signaaleja nähnyt. Pari kertaa nainen on tullut kyllä suoraan juttelemaan.
Vain komeimmille ja suosituimmille miehille naiset näyttävät vihreätä valoa. Tavismies joutuu työskentelemään hartiavoimien, jotta saisi edes jonkun naisen kiinnostumaan.
Jos nainen lähestyy minua käsken jatkaa matkaa vaan. Raaka kurpitsakin herättää enemmän inhohimoja kuin....
Se on tosi harvaista, että nainen lähestyisi miestä, sillä toki olisi seksikästä, jos tavis mies uskaltaa mennä juttelemaan yleisellä tasolla, ihan kuin tuttava kaveri tulisi juttelemaan kouluun, kotitehtävistä, oppitunnista tai tulevista tapahtumista. Jos nainen tulisi nopeasti ilmaisemaan kiinnostuksen, niin se olisi hämmentävää, sillä en tuntisi häntä. Joten pitää olla utelijas, niin kysymyksillä pääsee pitkälle.
Mun mielestäni, että älä tuijoittaa toisen käyttäymistä liikaa, sillä aluksi ihmiset ovat usein arkoja ja varautuneita, niin se on haastaavaa stereotypia kaikkilla. Toki pitää vähän katsoa tilanteita, onko toinen kiinnostunut jatkamaan keskustelua pidempään tai viestittääkö hän katsein tai elein. Eli, anna aikaa tottua sun ihmiseen, niin samalla hänen arkuus ja varautuneisuuskin vähenee.
No ainakaan mua ei kukaan nainen saa jos lähestyy. Haluan olla yksin joten jättäkää mut rauhaan kiitos.
Ihan ok jättää viimekätinen aloite/treffikutsu miehelle, mutta naisen pitää myös tulla vastaan. Et voi olettaa että mies vaan tulee iskemään ja itse et laita tikkua ristiin. Sitten on turha myös valittaa jos mies haluais vain pelkkää seksiä, koska et laittanut persoonaasi peliin millään tasolla ja oletit vaan että nätti ulkonäkö riittää.