Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolison exä ei halua minun osallistuvan lasten juhliin.

Vierailija
09.07.2023 |

Mieheni taas haluaa minut mukaansa. Kuka on oikeassa? Miten toimia?

Kommentit (150)

Vierailija
141/150 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mieheni"

Vajaa puoli vuotta seurusteltu. Mieheksi kutsutaan aviomiestä.

Vierailija
142/150 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette olleet puoli vuotta yhdessä. Mies ei halua pahoittaa mieltäsi ja sanoo, että haluaa sinut juhliin. Tajuaahan se, että sinä olisit niin mielellään lähdössä. Koitapa kestää nyt se tunne, jonka miehesi ex-perhe sinussa aiheuttaa. Tuo perhe on ollut miehellesi todella tärkeä pitkään. Ja sinä et siihen kuulu, mitenkään.

Ja mies kuuluu siihen perheeseen aina, koska on se lapsi. Ap on täysin ulkopuolinen, ei kuulu perheeseen nyt eikä tulevaisuudessa. Turha sinne mennä, jätä ap koko mies rauhaan ja anna exänsä pitää hänet.

Pakko sanoa, että vanhemmat ovat toki aina perhettä lapsiensa kanssa. Mutta ex-puolisot keskenään eivät ole enää perhettä.

Kun itse mietin perhettä, niin ex-aviomieheni ei siihen kuulu vaikka meillä yhteinen lapsi onkin. Meidän elämät ovat olleet erillisiä siitä asti kun erottiin.

Jos hän muuttaisi uuden kanssa yhteen, tulisi hänestä perhettä tuon uuden kanssa. Minä ex-vaimona en siihen perheeseen liittyisi muulla tavalla kuin yhteisen lapsen kautta.

Ero kannattaa käsitellä loppuun, jotta hyväksyy sen ettette ex-puolison kanssa enää ole samaa yksikköä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/150 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kuule mene noihin juhliin! Miten voit edes ajatella sellaista!

Vierailija
144/150 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietenkään mene! Hävytöntä edes ajatella menemistä ja itsensä esiin tuomista. Te vosut olette aina epätoivottuja perheen juhlissa, varsinkin kun selvästi on sanottu ettet ole tervetullut. Vielä erikseen jos olet syy eroon, pysy poissa ha häpeä käytöstäsi jos osaat.

Vierailija
145/150 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se on usein aikuisten lastenkin kohdalla.

Mitä järkeä sotkea kahta täysin eri sukua keskenään. Lapset juhlivat omien sukulaistensa kanssa, isän ja äitinsä suvun kanssa. Ei kannata olla mustis.

Vierailija
146/150 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette olleet puoli vuotta yhdessä. Mies ei halua pahoittaa mieltäsi ja sanoo, että haluaa sinut juhliin. Tajuaahan se, että sinä olisit niin mielellään lähdössä. Koitapa kestää nyt se tunne, jonka miehesi ex-perhe sinussa aiheuttaa. Tuo perhe on ollut miehellesi todella tärkeä pitkään. Ja sinä et siihen kuulu, mitenkään.

Ja mies kuuluu siihen perheeseen aina, koska on se lapsi. Ap on täysin ulkopuolinen, ei kuulu perheeseen nyt eikä tulevaisuudessa. Turha sinne mennä, jätä ap koko mies rauhaan ja anna exänsä pitää hänet.

Pakko sanoa, että vanhemmat ovat toki aina perhettä lapsiensa kanssa. Mutta ex-puolisot keskenään eivät ole enää perhettä.

Kun itse mietin perhettä, niin ex-aviomieheni ei siihen kuulu vaikka meillä yhteinen lapsi onkin. Meidän elämät ovat olleet erillisiä siitä asti kun erottiin.

Jos hän muuttaisi uuden kanssa yhteen, tulisi hänestä perhettä tuon uuden kanssa. Minä ex-vaimona en siihen perheeseen liittyisi muulla tavalla kuin yhteisen lapsen kautta.

Ero kannattaa käsitellä loppuun, jotta hyväksyy sen ettette ex-puolison kanssa enää ole samaa yksikköä.

Kenen luulet lasten perheeseen kuuluvan heidän määritelmänsä mukaan... ? Nyt tuossahan on kyse lapsista eikä aikuisten uusista kumppaneista.

Vierailija
147/150 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten mielipide ratkaisee. Haluaako lapset sinut sinne?

Vierailija
148/150 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ajatellut etten lähtökohtaisesti mene tilaisuuksiin joissa törmäisin miehen ex-vaimoon. Toistaiseksi kaikki tilaisuudet ovat olleet minun järjestämiä.

Jos kutsutaan niin toki.

Vierailija
149/150 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän ei siellä juhlissa pysty sinun kanssa istumaan käsikynkässä vaan joutuu mukaan järjestelyihin, vieraiden vastaanottoon, kuvaamiseen, juomien kantoon ym.

Sitten sinä istut olohuoneen sohvan nurkassa ja muut ihmettelevät kuka olet tai kuiskivat että miten se seppo tuollaisen tänne lapsen juhliin nyt jo raahasi.

Haluat lähteä kotiin mutta mies ei voi koska lapsen juhlat.

Vierailija
150/150 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rippijuhlat kyseessä ja seurustelua takana puolisen vuotta. Voiko lasten äiti päättää miehen puolesta? Itse haluan mennä. Lapsen olen tavannut muutaman kerran ja hänelle tuloni olisi ok. Ap

En jaksa lukea kaikkea, mutta jos tämä on totta ja oikea ap, niin voi herranjumala. Pysy poissa nyt, tutustu lapseen ja mene sitten vaikka ylppäreihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan