Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolison exä ei halua minun osallistuvan lasten juhliin.

Vierailija
09.07.2023 |

Mieheni taas haluaa minut mukaansa. Kuka on oikeassa? Miten toimia?

Kommentit (150)

Vierailija
1/150 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua ei juhlissa kaivata. Ellei mies pysty yksinään menemään, jättäköön väliin koko juhlat. Sano miehelle, että menee hyvillä mielin lastensa juhliin ilman sinua.

Vierailija
2/150 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun pitäisi siellä olla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/150 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt et taustoittanut mitenkään, ihan mahdotonta ottaa kantaa onko puolisosi eksällä joku validi syy kieltää osallistumisesi.

Vierailija
4/150 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäisin pois. Mies pärjää kyllä yhdet juhlat ilman sinuakin. Onnittelisin lasta sitten kun tapaisin hänet ja mahdollisesti veisin hänet esim. syömään tms.

Vierailija
5/150 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapset puolison exän vai sinun synnyttämiä?

Vierailija
6/150 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa jäisit pois, kun ei ole sinun lapsistasi kyse.

Vierailija
7/150 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä lasten juhlat?

Missä ne järjestetään?

Kuka tekee järjestelyt:

Tilauspaikan varaus

kutsut

Ruoat

Koristelu

Siivous

Kuljetusten järjestäminen( esim. kuka autoton kenenkin kyytiin)

Kuka maksaa?

Vierailija
8/150 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olennaista on se, mitä lapset toivovat.

Jos ex kieltää osallistumisen, voitte aina pitää omat juhlat teillä.

Vierailija
9/150 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä on lapsen synttärit exän kotona niin et mene ja olette seurustelleet 2vk niin et mene. Mikäli puhe on lapsen rippijuhlista miehen kotona ja olette asuneet yhdessä vuosia niin hymyilet exälle nätisti.

Vierailija
10/150 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää pois. Turha aiheuttaa draamaa. Lasten etu ensin.

Vierailija
11/150 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne juhlat pidetään puolison exän kotona, et tietenkään mene, jos tämä exä ei halua sinua sinne.

Ihan samoin kuin sinun kotiisi eivät tule ihmiset, joita et sinne tahdo.

Vierailija
12/150 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minäkään miehen nykyistä omaan kotiini päästäisi. Jos ei lasten isä pysty yksin tulemaan niin on tulematta sitte. Oma häviö.

Vierailija
13/150 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tässä on kyseessä se, että mitä

Lapset

Lasten äiti

Lasten äidin sukulaiset ( mies on voinut loukata näitä tavalla, jota et tiedä.)

Mies

Miehen puolisi

haluaa.

Se ei kuitenkaan ole kaikki. Tärkeintä olisi että lapsella olisi mukavat juhlat. Jos ap:n mukanaolo loukkaa, vaikka turhaankin, Lasten äitiä tai tämän sukulaisia, niin rakkaudellista ja hienotunteista olisi jäädä pois. Jos ap:n mies ei osaa osoittaa hienotunteisuutta lastensa äitiä kohtaan edes lasten juhlien tähden, niin kertoo miehestä aika paljon.

Vierailija
14/150 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä isä järjestää juhlat omalle suvulleen, minä omalleni. Eipä tarvitse miettiä, tuleeko lapsen juhliin nyxä vai ihan kohta exä, kun meillä juhlitaan. Lapsille tämä on helpoin ratkaisu, ei tarvitse miettiä, kuka ei tule toimeen kenen kanssa (ja tämä koskee esim. ex-anopin ja lasteni isän nyxän välejä, minä tulen ex-anopin kanssa mainiosti toimeen.

Vierailija
15/150 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä lasten juhlat?

Missä ne järjestetään?

Kuka tekee järjestelyt:

Tilauspaikan varaus

kutsut

Ruoat

Koristelu

Siivous

Kuljetusten järjestäminen( esim. kuka autoton kenenkin kyytiin)

Kuka maksaa?

Voisiko näihin saada vastauksen?

Vierailija
16/150 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin lapselle, että äitis ei halua mua juhliin, joten en tule.

Tarpeeksi vanha lapsi osaa itsekin päättää kuka tulee.

Vierailija
17/150 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinua ei juhlissa kaivata. Ellei mies pysty yksinään menemään, jättäköön väliin koko juhlat. Sano miehelle, että menee hyvillä mielin lastensa juhliin ilman sinua.

Hmm... exä ei ilmeisestikään kaipaa mutta mikä sinä olet sanomaan muiden mielipiteistä? Esim itse juhlakalu eli lapsi voi hyvinkin kaivata vanhemman puolisoa juhliinsa. Samoin toinen vanhempi, tämän sukulaiset ym.

Jos juhlat olisivat exän luona, en menisi jos olisi ilmaistu ettei exä halua minua kotiinsa. Luultavasti tässä tapauksessa järjestäisimme sitten myöhemmin jotain pientä spesiaalia, johon lapsi saa itse päättää ketä kutsutaan ja missä myös bonusvanhempi pääsee juhlistamaan lasta ja tapaamaan sukulaisia.

Vierailija
18/150 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tässä on kyseessä se, että mitä

Lapset

Lasten äiti

Lasten äidin sukulaiset ( mies on voinut loukata näitä tavalla, jota et tiedä.)

Mies

Miehen puolisi

haluaa.

Se ei kuitenkaan ole kaikki. Tärkeintä olisi että lapsella olisi mukavat juhlat. Jos ap:n mukanaolo loukkaa, vaikka turhaankin, Lasten äitiä tai tämän sukulaisia, niin rakkaudellista ja hienotunteista olisi jäädä pois. Jos ap:n mies ei osaa osoittaa hienotunteisuutta lastensa äitiä kohtaan edes lasten juhlien tähden, niin kertoo miehestä aika paljon.

Hmm, ensin sanot että tärkeintä olisi mukavat juhlat lapselle. Sitten kuitenkin oletkin huolissasi lapsen tunteiden sijaan lapsen äidin ja tämän sukulaisten loukkaantumisista. Ei kai monikaan pieni lapsi niistä ole perillä eikä välitä, joten eikö kaikkein rakkaudellisinta olisi, että kaikki aikuiset laittaisivat omat loukkaantumisensa sivuun hetkeksi eivätkä kostaisi niitä lapselle estäen jonkun lapselle tärkeän henkilön pääsyn juhliin kokonaan.

Vierailija
19/150 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rippijuhlat kyseessä ja seurustelua takana puolisen vuotta. Voiko lasten äiti päättää miehen puolesta? Itse haluan mennä. Lapsen olen tavannut muutaman kerran ja hänelle tuloni olisi ok. Ap

Vierailija
20/150 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rippijuhlat kyseessä ja seurustelua takana puolisen vuotta. Voiko lasten äiti päättää miehen puolesta? Itse haluan mennä. Lapsen olen tavannut muutaman kerran ja hänelle tuloni olisi ok. Ap

Missä juhlat järjestetään? Jos tämän exän kotona tai hänen vuokraamassaan tilassa, sitten et mene. Muuten voit osallistua, ja päätös on lapsen. Rippikouluikäinen päättää ihan itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme