Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä vialla kun kukaan mies ei kiinnostu?

Vierailija
09.07.2023 |

Olen 39v nainen ja pitkästä aikaa sinkkumarkkinoilla. Deittisovelluksissa tulee tykkäyksiä paljon ja matcheja myös.

Mutta viestit on ylimalkaisia ja loppuu pian. Jos jutellaan, homma kuivuu kasaan nopeasti.
Olen hoikka ja kai myös kaunis, ulkonäköä miehet kehuvat kovasti ja olen kuulemma söpö ja kiva.

Olen hyvässä työpaikassa ja mielestäni ihan kiinnostava ihminen. Sanon kylläkin jo alkuun että yhdenillan jutut ei tule minulle kysymykseen. Miehet joiden kanssa on ollut juttua ovat n 50v.

Mikä ihme tässä on viella?

Kommentit (124)

Vierailija
101/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasot ei kohtaa.

Ja huom., sun tasos on tasan tarkkaan se mitä sä saat.

Vierailija
102/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasot ei kohtaa.

Kuka sen tason määrittelee? Sinäkö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasot ei kohtaa.

Tää voi olla yks syy kans eli ap yrittää liian tasokkaita miehiä eli ap yliarvioi oman tasonsa.

Ap luulee olevansa hyvätasoinen nainen mutta todellisuudessa ap on maksimissaan keskitasoinen nainen ja ap oman luulonsa takia yrittää vain hyvätasoisia miehiä?

Vierailija
104/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monesti keskustelu tyrehtyy, kun vastaukset on pahimmillaan yhden sanan vastauksia eli passiivisuus.

Muita karkottimia on:

1. Woke, feminismi, sateenkaari, pride, ihmisoikeudet...

2. Koira ja muut eläimet

3. Lapset

4. Korkea suhteiden määrä

5. Korkea koulutus, stressaava ura

6. Vaatimuslistat monesti vielä ei muotoon kirjoitetut

7. Yleissivistyksen puute (politiikka, talous, historia, biologia, tekniikka, taide jne...)

8. Heikot käytöstav

9. En osaa laittaa ruokaa

Seksiin riittää ulkonäkö...

Mitä väärää on ihmisoikeuksissa? Oletko sinä ihminen?

Viestissäni ei sanottu niissä olevan mitään väärää.

Niitä toitottavat ovat yleensä tietämättömiä asioita, Suuri tarve on nostaa itseään muiden yläpuolelle. Yleensä mitään tietoa asioista ei ole, kun yrittää keskustella. Sitten puskee raivo pintaan...

Olen mies, niin ilmeisesti ihmisyys ei ylety minuun asti, saatikka sitten oikeudet.

Tuo lista jakaa laajasti tuntemani miehet. On siellä pari erimielitäkin lyhyenläntää hintelää vasemmalaidan kaveria. Keskusteluissa on tullut ilmi, että sivistystaso on heillä heikko.

Sinun vastaus oli hyvin tyypillinen tuon listan omaavilta. Hyvin nopeasti oppii hyppäämään ko. profiilit yli.

Se on vain hyvä, niin molemmille tulee huteja vähemmän.

Vierailija
105/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä aikamoinen kontrasti tämänlaiseen keskusteluun, kun haaveilen ensimmäisestä tyttöystävästä ja vaikkapa yhteisistä elokuvahetkistä, ensisuudelmasta.. kuin joku teini. Rima ei todellakaan ole korkealla, se on varmasti jopa liian matalalla, kun en tiedä mitä haluan ylipäätään.

M35

Vierailija
106/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ulkonäkö.

Sen ei pitäisi olla ongelma, oon aina saanut kuulla olevani tosi kaunis ja paljon itseäni nuoremman näköinen.

-ap

Ai sä uskot kaiken mitä saat kuulla.

Vierailija
107/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No arvaappa vaan kuinka vaikeaa se on sitten miesten puolella... Kai tässä kaikki lopulta kyynistyy.

Ja lopunviimein, tämä koko kierre on vain naisten itsensä aiheuttama.

Vierailija
108/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ulkonäkö.

Sen ei pitäisi olla ongelma, oon aina saanut kuulla olevani tosi kaunis ja paljon itseäni nuoremman näköinen.

-ap

Vinkkinä, sun tyttökaverit puhuu paskaa ja kehuu vaikka mitä seinästä repäistyä.

Vierailija
109/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole todellakaan kaunis ja yksikin ukko kivenkovaa väitti, että olen hyvin kaunis. Kai se kauneus on katsojan silmissä.

Vierailija
110/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole todellakaan kaunis ja yksikin ukko kivenkovaa väitti, että olen hyvin kaunis. Kai se kauneus on katsojan silmissä.

Naiset meikkaa ja miehet valehtelee.

Vierailija
111/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasot ei kohtaa.

Kuka sen tason määrittelee? Sinäkö?

Miehet.

Vierailija
112/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt naiset saa mitä tilasivat.

Ei minulla ole mitään syytä arvostaa naista, tiedä mikä villikko ollut yms. Todellakaan halua mitään sellaista riippakiveksi mihinkään.

Tuettavaksi, huolehdittavaksi, blaah.

Vierailija
113/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se ettet halua yhdenillanjuttuja?

Tämä. Miehet haluavat helppoa seuraa.

Miehet on perseestä

Vierailija
114/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näihin "taso" juttuhin löytyy googlaamalla yliopistotasoistakin tutkimista ja tilastoja deittipalveluista.

Mutta toki se naisen tunne kumoaa tilastot ja tutkimukset.

Mulle kuuluu, sä olet ansainnut, sä oot huippu ansaitset parempaa...

Miehet on sikoja, minne kunnon miehet ovat hävinneet, se ei ansainnut sua,...

Nämä deittiäpsit ovat vääristäneet markkinat. 80-95% prosenttia naisista, jotka on jääneet sinne pyörimään jakaa muutaman prosenti miehistä edes yhdeksi yöksi.

Toli näissäkin järkevät ihmiset kohtaavat toisensa ja jättävät nämä äpsit nopeasti.

Vierailija
115/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko se että nykyään miehet vaatii niin paljon? Tavallinen ei riitä. Etsitään koko ajan parempaa ja nuorempaa. Kaikki pienetkin virheet häiritsee. Minut on mm jätetty sen takia etten ole ollut kiinnostunut politiikasta.

N26

Kannattaa muistaa, että se, minkä ihminen sanoo olevansa jättämisen syy, ei mitenkään välttämättä ole se todellinen syy. Eihän kukaan sano, että vartalosi ei kiihota tai olet tylsimys, vaikka se olisi totuus, vaan keksii jotain vähemmän loukkaavaa.

Vierailija
116/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

no sussa ei varmasti mitään suurta vikaa voi olla....pitää tosiaan vaan tavata melko pian niin siitä se lähtee jos on lähteäkseen. tuskin kukaan jaksaa pitkää keskustella netin kautta ja puhelimessa. rohkeesti vaan baanalle. :) 

ite en tavannut koskaan mistään deittisivustoilta sopivaa vaan aina oli jotain joka ei miellyttänyt. 

sitten junassa matkalla joensuusta helsinkiin tapasin ravintolavaunussa tulevan avomieheni ja siitä on jo aikaa 16 vuotta. nyt mulla on vaihdevuodet eikä naamakaan enää ole kuin 15 kesäsellä. ikää jo 55 ja mies 52, mutta kun on ymmärtäväinen toista kohtaan ettei me millään voida enää olla kuin 20 kesäiset niin sillälailla se ainakin meillä homma toimii edelleen. en ikinä vois kuvitella jättäväni avomiestäni mistään ulkonäöllisestä syystä...onhan hänellä ns. kaljamaha ja mulla kans vaihdevuosien tuomat lisäkilot....mutta mitäs sitten...sen kun ymmärtää ja hyväksyy ettei täällä olla ikuisuuksia niin kannattaako kiinnittää huomio ihan muuhun kuin ulkonäköön tässä iässä. kiva kun toinen jaksaa olla tukena ja rinnalla...mm. kun tässä muutama vuosi sitten sukulaisia kuoli pois liuta niin enpä olis parempaa kuuntelijaa tai tukea rinnalle saanut kuin tuosta kaljamahan omaavasta rakkaasta avomiehestä. nyt kun hän on poissa pari viikkoa työmatkalla niin ikävähän häntä on suunnattomasti. no hyvää kannattaa odottaa! 

toivon mukaan löydät jonkun joka ei kulje laput silmillä ajatellen vaan ulkonäköä....me rapistutaan kaikki kuitenkin kun ikää tulee. meillä ainakin oli kivaa jo heti ensimetreiltä ja välillä on tylsää ja toinen ottaa aivoon...mutta vaihtamaan en rupea. 

Vierailija
117/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva ihminen on oikeasti paljon nuoremman näköinen kuin on. On paljon helpompi kyllä olla vanhemman näköinen kuin mitä on.

Vierailija
118/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäikö ap jotain kertomatta? tuleeko esim mukana toisen miehen lapset elätettäväksi?

Vierailija
119/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt naiset saa mitä tilasivat.

Ei minulla ole mitään syytä arvostaa naista, tiedä mikä villikko ollut yms. Todellakaan halua mitään sellaista riippakiveksi mihinkään.

Tuettavaksi, huolehdittavaksi, blaah.

Ja ennen kuin joku alkaa tuhertamaan itkua miten sitä ei ikinä tiedä, niin eiköhän sen näe ihan selkeästi.

Kummalliset ovat kuvitelmat, että sellaisen jälkeen kukaan mies haluaisi mitään syvempää, ehkä ei edes sitä.

Parempi totutella elämään niillä muistoilla vain ja satisfyerillä.

120/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko AP jollain pikkupaikkakunnalla, jossa ei ole tasokkaita sinkkumiehiä?