Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vialla kun kukaan mies ei kiinnostu?

Vierailija
09.07.2023 |

Olen 39v nainen ja pitkästä aikaa sinkkumarkkinoilla. Deittisovelluksissa tulee tykkäyksiä paljon ja matcheja myös.

Mutta viestit on ylimalkaisia ja loppuu pian. Jos jutellaan, homma kuivuu kasaan nopeasti.
Olen hoikka ja kai myös kaunis, ulkonäköä miehet kehuvat kovasti ja olen kuulemma söpö ja kiva.

Olen hyvässä työpaikassa ja mielestäni ihan kiinnostava ihminen. Sanon kylläkin jo alkuun että yhdenillan jutut ei tule minulle kysymykseen. Miehet joiden kanssa on ollut juttua ovat n 50v.

Mikä ihme tässä on viella?

Kommentit (124)

Vierailija
121/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasot ei kohtaa.

Ja huom., sun tasos on tasan tarkkaan se mitä sä saat.

Kuka sen tason määrittelee? Sinäkö?

No jos ei saa miestä niin ne miehet sen määrittelee joita tuo ap havittelee.

Vierailija
122/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jäikö ap jotain kertomatta? tuleeko esim mukana toisen miehen lapset elätettäväksi?

No ei ne lapsetkaan mikään este miesten kiinnostukselle ole. Minusta on useampi lapseton mies ollut kiinnostunut, vaikka on kouluikäiset lapset. Ja suhteessa olen nytkin - lapsettoman, samanikäisen miehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasot ei kohtaa.

Ja huom., sun tasos on tasan tarkkaan se mitä sä saat.

Kuka sen tason määrittelee? Sinäkö?

No jos ei saa miestä niin ne miehet sen määrittelee joita tuo ap havittelee.

Niin. Ongelma näissä tasoissa ja tai tasottumuuksissa on se, että tasoa on ihan yhtä monta kuin on niiden määrittäjää. Esimerkiksi itse -tämä tuntuu nyt vähän vaivaannuttavalta sanoa, kun pidän itsestään selvyytenä- en harjoita fyysistä, enkä psyykkistä väkivaltaa parisuhdekumppaniani tai ketään muutakaan kohtaan. Silti viimeksi tänään Hesarista sai lukea naisesta joka oli elänyt vuosia väkivaltaisessa parisuhteessa. Ei kukaan ole niin "tasoton", että hänen tasonsa perusteella kuuluisi olla joko sinkku tai asettua parisuhteeseen väkivaltaisen kumppanin kanssa. 

Vierailija
124/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosielämässä kaikki ihmettelevät että olen sinkku, juuri koska olen kuulemma niin nätti ja mukava. Normaalitilanteissa monet miehet tuntuvat ihastuvan muhun, mutta he ovat yleensä mua nuorempia, kolmekymppisiä. Mua taas ei kiinnosta nuoremmat, vaan etsin aikuista ja kypsää miestä.

Sitäkin oon miettinyt että voiko olla liian ns. kiinnostava tai kunnianhimoisen oloinen omassa työssään? Miehet ovat usein ohhoh - tyylisiä kommentteja kun kerron työstäni tai elämästäni. Jotain teen väärin...

-ap

Hyvin harvan miehen ego kestää sitä, että nainen on menestyneempi kuin mies tai tienaa miestä enemmän. Menestyneet miehet harvemmin ovat sinkkuja. Näin ollen menestyneellä naisella tulee käydä aika tuuri, jos onnistuu kohtaamaan sinkkuuntuneen menestyneen miehen ennen kuin joku muu nappaa hänet. Itsellä meni 3v ennen kuin osui kohdalle alle 6kk sitten eronnut, vielä sinkku hyvä ja menestynyt mies.

Ihan päädyimme kaveriporukoinemme pubissa juttelemaan alkuillasta ja kun viihdyimme toistemme seurassa, tapasimme seuraavana päivänä uudelleen ihan kahdestaan. Eli käytännössä meidän seurue lyöttäytyi heidän seurueen kanssa juttelemaan ja siitä se lähti.

N38, tienaan top 5 prosentissa aivan kuten nykyinen miesystävänikin

Näinhän se on. Itse en tosin ikinä alkaisi seurustella vain 6kk sitten eronneen kanssa, ellei edeltänyt suhde ollut joku kevyt ja lyhyt. Jopa vuosi on monelle miehelle (ja toki naisellekin) aivan liian lyhyt aika päästä yli pitkästä suhteesta. Monet eivät vaan itse sitä tajua, ja tuovat ongelmat ja taakat sitten seuraavaan suhteeseen, eikä ne usein näy heti.

Hei, kiitos, näin tän ja yritän olla varovainen. Ollaan paljon keskusteltu siitä, että heidän erosta on niin lyhyt aika ja hän on yrittänyt vakuuttaa, ettei suhdetta oikein ollut pitkään aikaan. Vaikea tietää. Olen realisti, itsekin eronnut, joten kiinnitän nyt ja jatkossakin huomiota näihin asioihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme