Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä vialla kun kukaan mies ei kiinnostu?

Vierailija
09.07.2023 |

Olen 39v nainen ja pitkästä aikaa sinkkumarkkinoilla. Deittisovelluksissa tulee tykkäyksiä paljon ja matcheja myös.

Mutta viestit on ylimalkaisia ja loppuu pian. Jos jutellaan, homma kuivuu kasaan nopeasti.
Olen hoikka ja kai myös kaunis, ulkonäköä miehet kehuvat kovasti ja olen kuulemma söpö ja kiva.

Olen hyvässä työpaikassa ja mielestäni ihan kiinnostava ihminen. Sanon kylläkin jo alkuun että yhdenillan jutut ei tule minulle kysymykseen. Miehet joiden kanssa on ollut juttua ovat n 50v.

Mikä ihme tässä on viella?

Kommentit (124)

Vierailija
81/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on suunnitelmana pistää verkot kansainvälisille vesille kun Suomesta ei nappaa edes katiskalla.

:))) tää on niin hyvä, huumoria sulla ainakin on!

Vierailija
82/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian ruma naama/liian pienet tissit. Nuo ainakin omalta osaltani. Yhdellekkään miehelle en ole kelvannut. N34

Tai sitten et kelpuuta ketään joka tykkä pienistä tisseistä kuten minä tykkäisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomautan että suurin osa tavis naiset luulee olevansa missi tason kaunottaria. Eivät ole ja sitten ne valittaa kun eivät löydä miestä mutta syy onkin ettei naiset halua tutustua niihin omantasoisin tavis miehiin. Suomi naiset on maailman nirsoimpia niin seon. Niin että laske vaan rimaa reilusti ja mene tutustumaan niihin tavallisiin nörtti miehiin ja tavallisiin miehiin.

Vierailija
84/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet sinun ikäiset ovat jo varattuja.

Vierailija
85/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siirryt etsimään ulkomailta. Niin minäkin tein. Miehenä joutuu toteamaan ettei suominaisiin saa mitään yhteyttä.

En ole ap enkä edes sinkku, mutta ainakaan minulle eivät ulkomaat olisi vaihtoehto. Haluan kumppanin, joka puhuu suomea, en ole itse halukas muuttamaan pois Suomesta enkä halua kumppanilla olevan isoja kulttuurieroja.

Vierailija
86/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olen 39v nainen ja pitkästä aikaa sinkkumarkkinoilla. Deittisovelluksissa tulee tykkäyksiä paljon ja matcheja myös."
Niin tulee kaikille naisille, koska miehet lähettävät tykkäyksen kaikille naisille saadakseen mahdollisimman paljon matcheja. Vasta sen jälkeen seulotaan kuka saattaisi kiinnostaa, ja mihin tarkoitukseen. Nyrkkisääntönä kovimmat tasovaatimukset ovat parisuhteelle, alhaisimmat panosuhteelle.

"Mutta viestit on ylimalkaisia ja loppuu pian. Jos jutellaan, homma kuivuu kasaan nopeasti."
Et ole heidän silmissään riittävän kiinnostava. Kyseiset miehet katsovat saavansa parempaakin.

"Olen hoikka ja kai myös kaunis, ulkonäköä miehet kehuvat kovasti ja olen kuulemma söpö ja kiva."
Miehet kehuvat aina ulkonäköä, etenkin jos olettavat ettei nainen ole mikään kaunotar ja siksi ilahtuisi kehuista.

"Olen hyvässä työpaikassa ja mielestäni ihan kiinnostava ihminen."
Hyvällä työpaikalla ei ole merkitystä. Ratkaisevaa on kauneus, seksikäs kroppa ja kiva luonne.

"Sanon kylläkin jo alkuun että yhdenillan jutut ei tule minulle kysymykseen. Miehet joiden kanssa on ollut juttua ovat n 50v."
Olet heidän silmissään riittävän nätti että he voisivat käydä kerran kuksauttamassa, mutta parisuhteeseen etsitään parempaa. Ja kenties nuorempaa, jos rahkeet riittävät.

"Mikä ihme tässä on viella?"
Olet valikoinut matchitulvasta kiinnostavimmat eli komeimmat ja menestyneimmät. Sinä puolestasi olet heille se vähemmän kiinnostava match. ts. yrität miehiä jotka katsovat että saisivat kauniimman/nuoremman/kiinnostavamman. Joudut ikävä kyllä laskemaan rimaan em. asioiden osalta (komeus, menestys).

Inhorealistista mutta totta.

Minun exäni erottuamme kävi treffeillä mm. ammattifutarin, mallina työskennelleen nuoren miehen ja varakkaan toimitusjohtajan kanssa. Ja huom. näiden kanssa pääsi treffeille saakka.

Hetken elettyään huumassa että toinen toistaan komeampia ja rikkaampia miehiä on tarjolla jonoksi asti, tajusi saman minkä ap:kin lopulta tajuaa. Eivät ne miehet olleet saatavilla. Toimitusjohtaja oli varattu, mallina työskennellyt nuorempi mies ei tajunnut ettei totuus vastaa Tinder-kuvia, ja ammattufutari halusi MILF-panon josta kertoa pukkarissa kavereille.

Parisuhdemieheksi löytyi ylipainoinen ja pienituloinen, mutta todella mukava ja sydämellinen mies. Hyvä match. Olen onnellinen exäni puolesta, olemme yhä parhaita kavereita, siksi hän Tinder-kokemuksensa kanssani jakoikin.

Onnea ap:lle kumppanin haussa kunhan Tinder-harha menee ohi.

Tää sun tarina on muuttunut. Aiemmin se oli naispuolinen kaveri. Muutenhan provosi tunnistaa kilometrien päästä.

Naispuoleinen kaveri, enkö minä juuri niin kirjoittanut?

"olemme yhä parhaita kavereita"

Vierailija
87/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla muuta kirjoitti:

Huomautan että suurin osa tavis naiset luulee olevansa missi tason kaunottaria. Eivät ole ja sitten ne valittaa kun eivät löydä miestä mutta syy onkin ettei naiset halua tutustua niihin omantasoisin tavis miehiin. Suomi naiset on maailman nirsoimpia niin seon. Niin että laske vaan rimaa reilusti ja mene tutustumaan niihin tavallisiin nörtti miehiin ja tavallisiin miehiin.

Opettelepa sinä yhdys_sanat ja väli merkit...

Vierailija
88/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olen 39v nainen ja pitkästä aikaa sinkkumarkkinoilla. Deittisovelluksissa tulee tykkäyksiä paljon ja matcheja myös."
Niin tulee kaikille naisille, koska miehet lähettävät tykkäyksen kaikille naisille saadakseen mahdollisimman paljon matcheja. Vasta sen jälkeen seulotaan kuka saattaisi kiinnostaa, ja mihin tarkoitukseen. Nyrkkisääntönä kovimmat tasovaatimukset ovat parisuhteelle, alhaisimmat panosuhteelle.

"Mutta viestit on ylimalkaisia ja loppuu pian. Jos jutellaan, homma kuivuu kasaan nopeasti."
Et ole heidän silmissään riittävän kiinnostava. Kyseiset miehet katsovat saavansa parempaakin.

"Olen hoikka ja kai myös kaunis, ulkonäköä miehet kehuvat kovasti ja olen kuulemma söpö ja kiva."
Miehet kehuvat aina ulkonäköä, etenkin jos olettavat ettei nainen ole mikään kaunotar ja siksi ilahtuisi kehuista.

"Olen hyvässä työpaikassa ja mielestäni ihan kiinnostava ihminen."
Hyvällä työpaikalla ei ole merkitystä. Ratkaisevaa on kauneus, seksikäs kroppa ja kiva luonne.

"Sanon kylläkin jo alkuun että yhdenillan jutut ei tule minulle kysymykseen. Miehet joiden kanssa on ollut juttua ovat n 50v."
Olet heidän silmissään riittävän nätti että he voisivat käydä kerran kuksauttamassa, mutta parisuhteeseen etsitään parempaa. Ja kenties nuorempaa, jos rahkeet riittävät.

"Mikä ihme tässä on viella?"
Olet valikoinut matchitulvasta kiinnostavimmat eli komeimmat ja menestyneimmät. Sinä puolestasi olet heille se vähemmän kiinnostava match. ts. yrität miehiä jotka katsovat että saisivat kauniimman/nuoremman/kiinnostavamman. Joudut ikävä kyllä laskemaan rimaan em. asioiden osalta (komeus, menestys).

Inhorealistista mutta totta.

Minun exäni erottuamme kävi treffeillä mm. ammattifutarin, mallina työskennelleen nuoren miehen ja varakkaan toimitusjohtajan kanssa. Ja huom. näiden kanssa pääsi treffeille saakka.

Hetken elettyään huumassa että toinen toistaan komeampia ja rikkaampia miehiä on tarjolla jonoksi asti, tajusi saman minkä ap:kin lopulta tajuaa. Eivät ne miehet olleet saatavilla. Toimitusjohtaja oli varattu, mallina työskennellyt nuorempi mies ei tajunnut ettei totuus vastaa Tinder-kuvia, ja ammattufutari halusi MILF-panon josta kertoa pukkarissa kavereille.

Parisuhdemieheksi löytyi ylipainoinen ja pienituloinen, mutta todella mukava ja sydämellinen mies. Hyvä match. Olen onnellinen exäni puolesta, olemme yhä parhaita kavereita, siksi hän Tinder-kokemuksensa kanssani jakoikin.

Onnea ap:lle kumppanin haussa kunhan Tinder-harha menee ohi.

Tää sun tarina on muuttunut. Aiemmin se oli naispuolinen kaveri. Muutenhan provosi tunnistaa kilometrien päästä.

Naispuoleinen kaveri, enkö minä juuri niin kirjoittanut?

"olemme yhä parhaita kavereita"

Ei se aiemmin ole sun ex ollut. Kannattaa opetella ne omat provot.

Vierailija
89/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti keskustelu tyrehtyy, kun vastaukset on pahimmillaan yhden sanan vastauksia eli passiivisuus.

Muita karkottimia on:

1. Woke, feminismi, sateenkaari, pride, ihmisoikeudet...

2. Koira ja muut eläimet

3. Lapset

4. Korkea suhteiden määrä

5. Korkea koulutus, stressaava ura

6. Vaatimuslistat monesti vielä ei muotoon kirjoitetut

7. Yleissivistyksen puute (politiikka, talous, historia, biologia, tekniikka, taide jne...)

8. Heikot käytöstav

9. En osaa laittaa ruokaa

Seksiin riittää ulkonäkö...

Vierailija
90/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä M50 ole sopiva N39:lle? Miehet tunnetusti etsii nuorempaa.

Vierailija
91/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesti keskustelu tyrehtyy, kun vastaukset on pahimmillaan yhden sanan vastauksia eli passiivisuus.

Muita karkottimia on:

2. Koira ja muut eläimet

3. Lapset

7. Yleissivistyksen puute (politiikka, talous, historia, biologia, tekniikka, taide jne...)

8. Heikot käytöstav

Mitä väärää on ihmisoikeuksissa? Oletko sinä ihminen?

Vierailija
92/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla muuta kirjoitti:

Hahahha minä olen päinvastainen, ajattelen olevani ruma mutta miehet väittävät kauniiksi.

Vierailija
93/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni aikana olen oppinut sen, että naisen "kukaa mies ei kiinnostu" tarkoittaa "ne miehet jotka kiinnostavat minua eivät kiinnostu, oven takana on kyllä jono niitä jotka ei minua kiinnosta".

Vierailija
94/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulet olevasi ap kaunis mutta tuskin sä olet oikeasti kaunis, miehet sanoo naista kuin naista kauniiksi koska ei naiselle voi sanoa suoraan "olet ruma" tai olet "ällöttävän näköinen".

Voi myös olla että sun luonne ap on sellainen ettei sinuun voi ihastua tai sitten olet vain tylsä eli liian samanlainen kuin miehet? 

Naisille ei asioita voi sanoa suoraan koska ne suuttuu jos totuuden sanoo heille. 

Vierailija
95/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt pitää arvata, niin veikkaisin että ongelma on ulkonäkösi.

Miehet ovat sangen pinnallisia otuksia. Jos sinä oikeasti näyttäisit hyvältä, en usko että sinulla olisi tällaisia ongelmia.

Vierailija
96/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämäni aikana olen oppinut sen, että naisen "kukaa mies ei kiinnostu" tarkoittaa "ne miehet jotka kiinnostavat minua eivät kiinnostu, oven takana on kyllä jono niitä jotka ei minua kiinnosta".

Liioittelet hiukan sillä jonolla, mutta TOTTAKAI kyse on AINA siitä, että ei löydy sellaista, jonka kanssa kiinnostukset osuvat yksiin. Sehän on peruslähtökohta niin suhteeseen kuin seksiin - että kumpikin on kiinnostunut ja kumpikin haluaa.

Vierailija
97/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap paljon painat? Olet joko lihava tai ruma.

Vierailija
98/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"10v ikäero on liikaa"

Olis pitäny kertoo mun vanhemmilleni..   ; )

Harmi että terveys meni, olisin varmaan n. 50v näyttäny alle 40'seltä.

Ainakin osaa arvostaa mitä elämässä on tärkeää. Toisaalta kyynisyys iskee , tai siis realismi (noin yleensä ei ihmissuhteista)

Eikä muuten kerkee mitään tikimeedioita kun pitää samoilla pitkin mettiä tai vääntää ylös kuntoportaita

Vähän semmonen 'pitäkää tunkkinne' mieliala täällä?

No kukas mä olen sanomaan

Vierailija
99/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ulkonäkö.

Sen ei pitäisi olla ongelma, oon aina saanut kuulla olevani tosi kaunis ja paljon itseäni nuoremman näköinen.

-ap

Äidin ja siskon mielestä?

Vierailija
100/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muita karkottimia on:

2. Koira ja muut eläimet

3. Lapset

8. Heikot käytöstav

Mitä väärää on ihmisoikeuksissa? Oletko sinä ihminen?

Just toi.

Hyviä sinkkupäiviä sinne vaan jatkossakin.