Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vialla kun kukaan mies ei kiinnostu?

Vierailija
09.07.2023 |

Olen 39v nainen ja pitkästä aikaa sinkkumarkkinoilla. Deittisovelluksissa tulee tykkäyksiä paljon ja matcheja myös.

Mutta viestit on ylimalkaisia ja loppuu pian. Jos jutellaan, homma kuivuu kasaan nopeasti.
Olen hoikka ja kai myös kaunis, ulkonäköä miehet kehuvat kovasti ja olen kuulemma söpö ja kiva.

Olen hyvässä työpaikassa ja mielestäni ihan kiinnostava ihminen. Sanon kylläkin jo alkuun että yhdenillan jutut ei tule minulle kysymykseen. Miehet joiden kanssa on ollut juttua ovat n 50v.

Mikä ihme tässä on viella?

Kommentit (124)

Vierailija
61/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsele nuorempia. Vanhat ukot eivät jaksa enää mitään, nuoremmat jaksaa treffeille ja jaksavat tarvittaessa sänkyynkin, vaikka et olisikaan heille se kaikkein mieluisin mätsi. Sitten jos kasvokkain onkin kemiaa, siitähän voi kehittyä vaikka mitä. 

Ehdota tapaamista saman tien, älä jää viestittelemään. Ei kukaan jaksa niitä samoja liibalaaboja randomien kanssa. Totea vain, että nähdäänkö ensi torstaina kello 18 paikassa x, vai onko sulla mielessä jonkin parempia aika, paikka? Kun toisen ei tarvitse miettiä ja järjestää, on helpompi ilmaantua paikalle. 

Tämä on ihan hyvä taktiikka, jos mies on tehnyt hänen henkilötietojensa tarkistamisen erittäin helpoksi. Googlella on löydyttävä miehen työhistoria, somesta on todennettavissa hänen seurusteluhistoriansa ja se, että mies todella on sinkku, eikä pyöritä isoa haaremia. Somesta saa selkeän kuvan miehen elämäntavoista, aktiivisuudesta, harrastuksista jne.

Kun kerran käyt toteamassa kasvotusten, että sinulla ei ole mitään yhteistä jonkun väsyneen keski-ikäisen elämäänsä kyllästyneen miehen kanssa, niin voin vannoa, että et enää toista kertaa tuhlaa kallisarvoista aikaasi moiseen. 

Hyvä taktiikka jos haluaa kiertäväksi panopuuksi.

Kuinka yllättävää että nainen ehdottaa juuri niin päin että nainen valitsee kiinnostavimman ja komeimman, vaikkei itse ole se kiinnostavin ja kaunein, ja toivoo että "kemian" ansiosta voittaa kaupassa.

Ei toki toisin päin...

Kylläpäs haiskahtaa katkeralta :D Jos joku voi olla varma, ettei kelpaa deitiksi kenellekään, niin se on katkera uli... 

Vierailija
62/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 40v 165cm paino 62kg ihan nätti en meikkaa ja saan silti kehuja ja katseita miehiltä irl mutta sovelluksissa ei käy tuuri. Miehiä ahdistaa koska en etsi yhen yön hoitoja vaan kestävää pitkää parisuhdetta. Munaa ois tarjolla yllin kyllin. Mutta se nyt ei mua ensisijaisesti kinnosta.

Kerron vielä että mä oon lapseton myös. 😂 Että ois vientiä sänky kamaariin mut ei "alttarille".

12 kiloa ylipainoa

Ja koska elintavat ovat mitä ovat, painoa on 20+ kiloa liikaa kun tuo täyttää 50

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono itsetunto? Miksi ihmeessä suostuisit viisikymppisen äijän pariksi? Ikäeroa olisi kymmenen vuotta. Etenkin, jos saat ulkonäöstä kehuja ja matcheja riittää, voit hyvin laskea ylärajaa ja alarajaakin.

Kuten jo selitin, matchien saaminen ja ulkonäön kehuminen eivät todista yhtään mitään.

Ehkä ap ei laske ikärajaa, koska sitten pitäisi laskea rimaa muissa asioissa (esim. ap mainitsi olevansa hyvässä työpaikassa, kenties haussa on työelämässä menestynyt mies. Nelikymppinen sellainen on todella kysyttyä kamaa).

Se on totta, että jos on spesifejä statusvaateita, voi muusta joutua tinkimään. Itse etsin ap:n tilanteessa aikanaan sovelluksesta ikäiseni miehen, mutta ihan tavallinen työ hänellä on ja olen koulutetumpi osapuoli suhteessa.

Ikinä en olisi voinut ajatellakaan ottavani jotakin niistä viittäkymppiä lähenevistä -sinällään kohteliaista ja siisteistä miehistä- jotka livenä usein lähestyivät. Fyysinen kemia ja henkinen yhteensopivuus oli ratkaisevampia kuin asema. Ihmiset on toki erilaisia, ap voi arvostaa muita asioita. Silti tökkää korvaan, että ap pohtii tilannetta jotenkin niin oman kelpaamisensa näkökulmasta.

Vierailija
64/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30+ naisille tulee yllätyksenä ettei pelkällä ulkonäöllä pärjää enää niiden miesten kanssa jotka ovat vapaana? PItäisi olla jotain muutakin annettavaa kuin hoikkuus ja kauneus.

Miksi kukaan haluaisi olla toiselle pelkkä ulkonäkö?

Sanoppa se, kovasti täällä kuitenkin ap kehuu omaa ulkonäköään ja muut palstalaiset kertoo kuinka hän lienee liian kaunis jolloin miehet pelkäävät.

Ettei kyse olisi kuitenkin sysipaskasta luonteesta joka paistaa läpi ensimmäisistä viesteistä alkaen. Sen takia ne kuivuvat kokoon.

Vierailija
65/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olen 39v nainen ja pitkästä aikaa sinkkumarkkinoilla. Deittisovelluksissa tulee tykkäyksiä paljon ja matcheja myös."
Niin tulee kaikille naisille, koska miehet lähettävät tykkäyksen kaikille naisille saadakseen mahdollisimman paljon matcheja. Vasta sen jälkeen seulotaan kuka saattaisi kiinnostaa, ja mihin tarkoitukseen. Nyrkkisääntönä kovimmat tasovaatimukset ovat parisuhteelle, alhaisimmat panosuhteelle.

"Mutta viestit on ylimalkaisia ja loppuu pian. Jos jutellaan, homma kuivuu kasaan nopeasti."
Et ole heidän silmissään riittävän kiinnostava. Kyseiset miehet katsovat saavansa parempaakin.

"Olen hoikka ja kai myös kaunis, ulkonäköä miehet kehuvat kovasti ja olen kuulemma söpö ja kiva."
Miehet kehuvat aina ulkonäköä, etenkin jos olettavat ettei nainen ole mikään kaunotar ja siksi ilahtuisi kehuista.

"Olen hyvässä työpaikassa ja mielestäni ihan kiinnostava ihminen."
Hyvällä työpaikalla ei ole merkitystä. Ratkaisevaa on kauneus, seksikäs kroppa ja kiva luonne.

"Sanon kylläkin jo alkuun että yhdenillan jutut ei tule minulle kysymykseen. Miehet joiden kanssa on ollut juttua ovat n 50v."
Olet heidän silmissään riittävän nätti että he voisivat käydä kerran kuksauttamassa, mutta parisuhteeseen etsitään parempaa. Ja kenties nuorempaa, jos rahkeet riittävät.

"Mikä ihme tässä on viella?"
Olet valikoinut matchitulvasta kiinnostavimmat eli komeimmat ja menestyneimmät. Sinä puolestasi olet heille se vähemmän kiinnostava match. ts. yrität miehiä jotka katsovat että saisivat kauniimman/nuoremman/kiinnostavamman. Joudut ikävä kyllä laskemaan rimaan em. asioiden osalta (komeus, menestys).

50v miehelle 39v on liian vanha!? Et voi olla tosissasi. Ap, suosittelen että etsit itsellesi paljon nuorempaa seuraa kuin 50v. Tuollainen ei ole tasavertainen suhde. Aivan liian vanha sinulle, 10v ikäero on liikaa.

Niinhän ap etsiikin, mutta kun ei saa edes oman ikäistään seuraa. 

Ap:n pitää pelata niillä pelimerkeillä  jotka se on saanut.

Toki pelipöyytää voi yrittää päivittää. Oletko ap ajatellut kehittää itseäsi jotta kelpaisit miehille?

Vierailija
66/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vialla? No jos miehet eivät kiinnostu niin kaksi vaihtoehtoa:

1. joko kaikki miehet ovat väärässä

2. tai sitten vika on ap:ssa

Vierailija
67/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyynistyminen.

Emme jaksa enää kirjoitella kauaa ja yrittää tehdä vaikutusta ja kilpailla useiden miesten kanssa yhtä aikaa. Sinun on ehdotettava nopeasti tapaamista eikä jäädä kyselemään ja juttelemaan niitä näitä, jos kiinnostaa. Muuten jää se kuva, että tässä keskustellaan naisen kanssa jolla on monta keskustelua käynnissä ja yrittää pitää kaikkia varalla ja kilpailuttaa heitä.

Täähän se ois. Niin tuttua tuo ja ei oo mukavaa. En itse jaksa yrittää vakuuttaa ja "iskeä" naista jolla tuntuu olevan monta rautaa tulessa. Nopeat treffit ehkä paras ratkaisu tai sitten pitää olla poikkeuksellisen hyvä ja rehellinen tyyppi ettei monien kanssa samaan aikaan keskustele.

Vierailija
68/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on vähän huono paikka parisuhdemielessä.. Siellä kaikki koko ajan etsii parempaa..

Itse olen 35 v. nainen ja nuoremman näköinen, siro kauniiksi kehuttu.

Aloin saada tosi paljon yht. ottoja kun kirjoitin profiiliin, että ehdota heti tapaamista, juttelen mielummin livenä.

Ei kannata tuhlata aikaa siellä jutteluun. Ihmiset on livenä ihan erilaisia!

Lisäksi olet 39 v. Miksi tapailet noin vanhoja miehiä? Laske ikäraja alemmaksi ja rajaa suoraan noi vanhat pois.

Ja viimeinen tärkeä vinkki! Älä sano ettet etsi yhden yön juttuja ja haluat vakavan suhteen. Pelottaa kaikki miehet pois. Minä sanon nykyään etten etsi mitään vakavaa ja yllätys yllätys miehet on innokkaana ehdottamassa tapaamisia ja sanovat että ei etsi mitään vakavaa, mutta eihän sitä koskaan tiedä mihin asiat johtaa.

Vierailija
69/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosielämässä kaikki ihmettelevät että olen sinkku, juuri koska olen kuulemma niin nätti ja mukava. Normaalitilanteissa monet miehet tuntuvat ihastuvan muhun, mutta he ovat yleensä mua nuorempia, kolmekymppisiä. Mua taas ei kiinnosta nuoremmat, vaan etsin aikuista ja kypsää miestä.

Sitäkin oon miettinyt että voiko olla liian ns. kiinnostava tai kunnianhimoisen oloinen omassa työssään? Miehet ovat usein ohhoh - tyylisiä kommentteja kun kerron työstäni tai elämästäni. Jotain teen väärin...

-ap

Vierailija
70/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä deittailussa auttaisi, jos seuraisi enemmän maailmaa, kulttuuria, politiikkaa, sivistäisi itseään, altistaisi itseään rohkeasti erilaisille mielipiteille, ihan vaikka vain seurailisi youtuben podcasteja. Siellä on paljon hyviä lyhyehköjä videoita eri aiheista.

Uskon että monilla vauvapalsta-aktiiveilla on ongelmia deittailussa.

Siis, niin umpitylsiä, ja aika lapsellisia ja ennalta-arvattavia on suurin osa näistä aiheista, jotka nostetaan keskusteluun.

Epäilen, että joku puolellakaan aivokapasiteetilla varustettu mies jaksaisi innostua aikuisesta naisesta, jonka henkinen ikä on 15v ja joka jauhaa jostain love island suomi-hömppä tositv:stä tai käärijän bromancesta. tai intoilee puhumisesta laulujen sanoilla tai spekuloi harrypotterin taikamaailmaa, tai on niin ennalta-arvattava, että tietää jo sanasta sanaan mitä hän sanoo eri aiheista kun huomaa, minkä kuplan sanomaa hänet on aivopesty toistamaan.

Sitten jos vielä lisää tähän palsta-aktiivin/aktivistin "herttaisen luonteenpiirteen" että näkee "vihapuhetta", persuja tai trolleja jokapaikassa, niin mies saa olla hyvin kieli keskellä suuta, ettei palstanainen triggeröidy jostain täysin triviaalista ja suutu.

Kukaan ei halua ihmistä, jonka kanssa jo keskustelu on munankuorilla kävelyä.

Miehet haluavat naisia, joiden kanssa voi käydä älykkäitä ja stimuloivia keskusteluja kaikesta maan ja taivaan välillä. Ei he halua "vihapuhepoliisia", jonka kanssa keskustelu tuntuu samalta kuin olisi stasin kuulusteluissa tai aikuista naista joka jonka katse lasittuu ja ohimot kiristyy heti jos keskustelun aihe ei täytä naisen kuplan ja "turvallisen tilan" kriteerejä.

Jos nainen vaatii, että keskustelun aiheiden pitää olla "tylsän turvallisia" ja "vaarattomia", kuin 10v. pikkutyttöjen juttuja, kuten esim. tällä palstalla, niin mies kyllästyy samantien.

Vierailija
71/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiasia on, että miehet etsivät vain ja ainoastaan seksikumppania. Se on todettu omakohtaisesti moneen kertaan. Eli jos ilmaiset haluavasi parisuhdetta, niin varaudu yksinäisyyteen.

Jäänyt mieleeni mies, joka täällä kertoi, kuinka ei olisi ollut halukas harrastamaan seksiä naisen kanssa, vaikka nainen antoi ilm. selkeän vihjeen, että saattaisi haluta neljänsien treffien yhteydessä, niin millaisen palaute ryöpyn sai tämä mies?

Esimerkiksi miehelle huomautettiin. että hän on todennäköisesti mielenvikainen tai pienimunainen tai mahd. (kaappi)homo ellei eunukki. Tai sitten vain muuten vain päästään vialla oleva reppana, joka ei ymmärrä, että ei hänellä ja naisella voi olla mitään yhteistä tulevaisuutta; ei ainakaan mitään läheisempää kuin satunnaine tuttavuus, jossa hän voi moikata mutta senkin (miehen moikkaamisen) voi jättää nainen tekemättä, ettei tule antaneeksi mielikuvaa, että hänen tuttujensa joukossa on tuollainen luuserimies.   

Mikä oli tämän viestiketjun opetus? - Kenties se, että mies saa olla haluamatta seksiä. Mutta hänen pitää olla siihen valmis, jos tai kun nainen sitä hänelle ehdottaa, koska niin miksi? - No koska jollei mies ole tuolloin valmis, niin hänen ei kannata ajatella yhteistä tulevaisuutta naisen kanssa ja unohtaa ainakin kaikki haaveet mahd. parisuhteesta naisen kanssa.

Vierailija
72/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne 50v ole yhtään sen kypsempiä tai aikuisempia kuin 30v. Oikeasti harva kypsyy enää mihinkään suuntaan noin 25/30v ikävuoden jälkeen. Ja vanhemmilla sukupolvilla on just tuota "ai mitä, nainenko voi panostaa työhönsä?!" misogyniaa. Ei kukaan nuorempi mies tuollaista ihmettelisi. Kokeile vaan rohkeasti pistää se ikäskaala 30-40v ja tulokset on varmaan ihan erilaiset.

Vierailija
73/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder on vähän huono paikka parisuhdemielessä.. Siellä kaikki koko ajan etsii parempaa..

Aloin saada tosi paljon yht. ottoja kun kirjoitin profiiliin, että ehdota heti tapaamista, juttelen mielummin livenä.

Lisäksi olet 39 v. Miksi tapailet noin vanhoja miehiä? Laske ikäraja alemmaksi ja rajaa suoraan noi vanhat pois.

Ja viimeinen tärkeä vinkki! Älä sano ettet etsi yhden yön juttuja ja haluat vakavan suhteen. Pelottaa kaikki miehet pois. Minä sanon nykyään etten etsi mitään vakavaa ja yllätys yllätys miehet on innokkaana ehdottamassa tapaamisia ja sanovat että ei etsi mitään vakavaa, mutta eihän sitä koskaan tiedä mihin asiat johtaa.

Karkoittaa pois kaikki miehet? Tinderissä ehkä, en tiedä, kun en käytä.

Ainoa tehtävä on olla aito. Totta, ettei siltikään ehkä johda yhtään mihinkään, 

se ei itseäni haittaa. 

Vierailija
74/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla tavalla kuin joissakin ihmisissä on "se jokin" mikä saa ihmiset pitämään hänestä, niin joillakin on negatiivinen "se jokin". Kumpaakaan ei voi selittää. Se on kuin karisma tai sen puute, joko se on tai ei, sitä ei voi opetella.

Vierailija
75/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan samalla tavalla kuin joissakin ihmisissä on "se jokin" mikä saa ihmiset pitämään hänestä, niin joillakin on negatiivinen "se jokin". Kumpaakaan ei voi selittää. Se on kuin karisma tai sen puute, joko se on tai ei, sitä ei voi opetella.

Mutta onko se karismaa vai karisman puutetta, että on kavereita ja ystäviä jne. mutta sen yhden ja erityisen "löytäminen" ei ole käynyt toteen? 

Vierailija
76/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosielämässä kaikki ihmettelevät että olen sinkku, juuri koska olen kuulemma niin nätti ja mukava. Normaalitilanteissa monet miehet tuntuvat ihastuvan muhun, mutta he ovat yleensä mua nuorempia, kolmekymppisiä. Mua taas ei kiinnosta nuoremmat, vaan etsin aikuista ja kypsää miestä.

Sitäkin oon miettinyt että voiko olla liian ns. kiinnostava tai kunnianhimoisen oloinen omassa työssään? Miehet ovat usein ohhoh - tyylisiä kommentteja kun kerron työstäni tai elämästäni. Jotain teen väärin...

-ap

Hyvin harvan miehen ego kestää sitä, että nainen on menestyneempi kuin mies tai tienaa miestä enemmän. Menestyneet miehet harvemmin ovat sinkkuja. Näin ollen menestyneellä naisella tulee käydä aika tuuri, jos onnistuu kohtaamaan sinkkuuntuneen menestyneen miehen ennen kuin joku muu nappaa hänet. Itsellä meni 3v ennen kuin osui kohdalle alle 6kk sitten eronnut, vielä sinkku hyvä ja menestynyt mies.

Ihan päädyimme kaveriporukoinemme pubissa juttelemaan alkuillasta ja kun viihdyimme toistemme seurassa, tapasimme seuraavana päivänä uudelleen ihan kahdestaan. Eli käytännössä meidän seurue lyöttäytyi heidän seurueen kanssa juttelemaan ja siitä se lähti.

N38, tienaan top 5 prosentissa aivan kuten nykyinen miesystävänikin

Vierailija
77/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitäkin oon miettinyt että voiko olla liian [b]ns. kiinnostava tai kunnianhimoisen oloinen omassa työssään[/b]? Miehet ovat usein ohhoh - tyylisiä kommentteja kun kerron työstäni tai elämästäni. Jotain teen väärin...

-ap

Olen ikäisesi korkeasti kouluttautunut ja työelämässä kohtalaisesti menestynyt, hyväpalkkainen nainen ja tartuin tähän. Miehet eivät ilmeisesti useinkaan ole kiinnostuneita naisten työurista tai koulutuksesta. Jos nämä näin kommentoineet miehet ovat olleet sinua alemmin koulutettuja tai vähemmän kunnianhimoisia, voi töistä puhuminen olla turn off. Se koetaan huonolla tavalla ylpeilyksi ja/tai katsotaan olevan jotenkin pois parisuhteesta. Miehet arvostavat yleensä muista asioita kuin naisen koulutusta ja uraa.

Vierailija
78/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Hyvin harvan miehen ego kestää sitä, että nainen on menestyneempi kuin mies tai tienaa miestä enemmän. Menestyneet miehet harvemmin ovat sinkkuja. Näin ollen menestyneellä naisella tulee käydä aika tuuri, jos onnistuu kohtaamaan sinkkuuntuneen menestyneen miehen ennen kuin joku muu nappaa hänet. Itsellä meni 3v ennen kuin osui kohdalle alle 6kk sitten eronnut, vielä sinkku hyvä ja menestynyt mies.

Ihan päädyimme kaveriporukoinemme pubissa juttelemaan alkuillasta ja kun viihdyimme toistemme seurassa, tapasimme seuraavana päivänä uudelleen ihan kahdestaan. Eli käytännössä meidän seurue lyöttäytyi heidän seurueen kanssa juttelemaan ja siitä se lähti.

N38, tienaan top 5 prosentissa aivan kuten nykyinen miesystävänikin

Näinhän se on. Itse en tosin ikinä alkaisi seurustella vain 6kk sitten eronneen kanssa, ellei edeltänyt suhde ollut joku kevyt ja lyhyt. Jopa vuosi on monelle miehelle (ja toki naisellekin) aivan liian lyhyt aika päästä yli pitkästä suhteesta. Monet eivät vaan itse sitä tajua, ja tuovat ongelmat ja taakat sitten seuraavaan suhteeseen, eikä ne usein näy heti.

Vierailija
79/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanois alkuun heti tuollaista rajoitusta että en etsi yhden yön juttua. Et tietenkään etsi, profiilistasi varmaankin muutenkin näkee, että et ole mikään rakkauden ammattilainen tai ikuinen seikkailija, mutta tuollaisesta sanomisesta voi jollain tulla pelko, että takerrut ja yrität väkisin jatkaa vaikka suhde ei toimi tai toista ei kiinnosta.

Eihän voi etukäteen tietää, mikä juttu jää lyhyeksi ja mikä jatkuu. Joskus ekoillakin treffeillä voi olla sellaista kemiaa, että seksi houkuttaa ihan heti, mutta sitten myöhemmin suhde ei kuitenkaan muista syistä toimi. Se voi silti olla mukava kokemus. 

Toki on ihan mahtavaa, jos löytyy sellainen suhde, johon haluaa sitoutua läpi elämän. 

Valitettavasti aikuisissa miehissä on paljon sellaisia, joiden arvomaailma on vanhanaikainen, nauttivat kun saavat olla miehiä talossa ja nainen hoitaa naisten työt eikä panosta liikaa uraansa mutta tuo kuitenkin rahaa kotiin jostain vähempiarvoisesta työstä. Usein tähän liittyy myös yliherkkä itsetunto, joka vaatii jatkuvaa pönkitystä ja varomista ettei astu varpaille.  Heille ehkä sopii paremmin sellainen nainen, joka on valmis nöyrtymään ja sopeutumaan miehen tahtoon, toisin sanoen riittävän köyhä tai ulkomaalainen, joka haluaa länsimaisen miehen statuksen vuoksi. Jos tähän lisäksi liittyy vielä pienehkö pili ja/tai heikohko libido, niin peli on selvä. Ei heidän kannattaisi oikeastaan itsenäistä koulutettua suomalaista naista edes tapailla, mutta joillakin kestää ennen kuin tajuavat elämän realiteetit. 

Vierailija
80/124 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korjaus, naiset etsivät koko ajan parempaa. Miehet eivät pysty niin tekemään, koska käyttäjistä vain 20% on naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän